Gallup naisille: miehen valintakriteerit
Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...
- miehen tuloista?
- miehen pituudesta?
- miehen naaman komeudesta?
- miehen karismasta naisten keskuudessa?
- miehen ammatin seksikkyydestä?
- miehen lihaksista?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakostikin tulee mieleen tämäntyyppisiä ketjuja ja miesten vastauksia lukiessa, että osa täällä päivystävistä sinkkumiehistä taitaa olla hiukan yksinkertaisia. Sillehän ei mitään voi, mutta pariutuminen on vaikeampaa, koska älykkyys vaikuttaa niin moneen asiaan elämässä alkaen keskustelusta, missä pitäisi ymmärtää mitä muut sanovat.
Heikkolahjaiset naiset saavat ehkä helpommin seuraa kuin heikkolahjaiset naiset, koska sukupuoliroolit ovat edelleen voimissaan eikä nainen herkästi ala elättämään miestä ja auttamaan häntä tavanomaisissa arkisissa asioissa, jotka eivät heikkolahjaisuuden takia suju.
Nämä to5 ja lihaksikas laatikkoleukahommat ovat sellaisia, ettei niihin oikeasti voi vastata mitään, vaan lukea vain surullisena hiljaa.
Missä menee sitten kenenkin mielestä heikkolahjaisuuden raja, mutta itse väitän olevani keskimääräistä vaativimmissa hommissa lainsäädäntöön liittyvissä tehtävissä, jossa heikkolahjaiset ei kyllä pärjäisi.
Väkiselläkin vain ihmetyttää tässäkin ketjussa nämä omasta mielestä osalla jopa vaatimattomat vaatimukset miehelle kun vertaa sitten tuonne sinkkumaailmaan, jota on tullut kohta 5v ihmeteltyä. Itsellä ainakin kysyntä on käytännössä ihan 0. Tiedä sitten onko onko sinkuilla sitten korkeammat vaatimukset keskimäärin.
M37
Tai jospa ne vaatimukset keskittyvät pääosin sellaisille osa-alueille, joista ei aloituksessa puhuta mitään? Parisuhteessa yleensä kun oikeasti tuppaa sellaiset seikat kuin yhteensopivuus sekä luonteiden että seksuaalisuuden osalta, tulevaisuudentoiveet, arvomaailma, harrastukset, kiinnostuksenkohteet, elämäntyyli yms. korostumaan jotain vuosituloja, ammatin "seksikkyyttä" tai naaman komeutta enemmän. Näistä asioista aloittaja ei kuitenkaan mitään kysynyt.
Minä esimerkiksi voisin karkeasti ottaen vastata aloitukseen ihan rehellisesti jokaiseen kohtaan, että minulla ei ole vaatimuksia asian suhteen. Koska ei juuri noiden asioiden osalta oikeastaan olekaan. En koe että noista mikään olisi sellainen asia, että jos joku ns. vaatimustaso ei täyty, mies menisi hylkyyn vaikka muuten kaikki hänen kanssaan natsaisi. Noiden aloituksessa lueteltujen asioiden suhteen voi toki olla toiveita, mutta minulle ei niistä yksikään ole sellaisenaan mikään kynnyskysymys. Ja nyt sitten se kaiketi shokeeraava pointti: minä en kaikesta huolimatta luonnehtisi itseäni ns. "vähään tyytyväksi" naiseksi parinvalinnan suhteen. Päinvastoin, olen varmaan kohtalaisen kranttu, mutta ne minun "vaatimukseni" keskittyvät sellaisille osa-alueille, joista ap ei kysynyt.
Kerro nyt sitten ne osa-alueet kun vauhtiin pääsit.
M37
Johan minä tuossa edellisessä viestissäni joitain kerroinkin. Luonteiden yhteensopivuus, seksuaalinen yhteensopivuus, tulevaisuudentoiveet, arvomaailma, harrastukset, kiinnostuksen kohteet, elämäntyyli. Varmaan osaat itsekin miettiä lisää sellaisia osa-alueita, joilla on merkitystä parisuhteessa enemmän kuin jollain ammatin "seksikkyydellä".
Vaadin että mies pitää luonnosta, lapsista ja eläimistä. Lukee ja on jo ehtinyt lukea paljon kirjoja. Kuuntelee myös klassista musiikkia ja mielellään soittaa jotain instrumenttia. Suhtautuu kunnioittavasti kaikkiin ihmisiin varallisuudesta, syntyperästä, iästä tai muusta välittämättä.
On hankkinut ammatin, jolla pystyy elättämään itsensä ja perheensä, kun minä tuon toisen puolen rahasta yhteiseen talouteen. Plussaa, jos työkalut pysyy kädessä, on älykäs ja huumorintajuinen eikä sotkeudu lillukanvarsiin tai reppunsa vilekkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mikä näiden keskustelujen tarkoitus on.
AP kysyy "viattoman" kysymyksen naisten kriteereistä. Naiset vastaavat. Sitten heitä syytetään valehtelusta koska joku random mies on joskus saanut pakit joltain naiselta jolle miehen työ on tärkeä. Sitten syytellään naisia hypergamiasta vaikka vastausten mukaan miehen työ/tulot eivät ole pääosassa.
Kyllä minäkin olen noin kokenut, tuo 1 random ei siis ole ainoa. Erikoista tässä on se, kun _kukaan_ vastanneista ei myönnä, että työ / rahat olisivat tärkeitä. Ei kukaan. Vastauksia kuitenkin yli 60. Jotain hämärää on. Mielestäni on parempi puhua totta kuin valehdella. Ehkä vastaajat eivät uskalla vastata, että työ/rahat olisivat tärkeitä valintakriteerejä, koska silloin heidät leimattaisiin hypergaamisiksi. Hypergamia kuitenkin aika tunnettu ilmiö. Ihme kun se ei näy vastauksissa.
Oletat ilmeisesti että kaikki vastaajat valehtelevat, koska vastaukset eivät miellytä sinua?
Todennäköisesti nämä parisuhteessa olevat eivät vastaa sinkkunaisia, vain korkeilla kriteereillä olevat on vapaina ja normi kriteereillä olevat pariutuu heti markkinoilta.
Ketkä ”nämä” ovat olleet parisuhteessa? Sinkkunaisena ainakin itse olen ketjuun vastannut.
Eri
- miehen tuloista?
Kunhan ei ole velkakierteessä, hoitaa taloutensa hyvin, luottotiedot on kunnossa ja saa laskut maksettua niin ei väliä.
- miehen pituudesta?
Ei itseäni lyhyempi.
- miehen naaman komeudesta?
En yleensä katso naamaa, kun arvioin ihmisen ulkomuotoa. Tärkeimmät ovat: Siisteys, erityisesti hampaiden puhtaus ja hengityksen haju. Habitus. Puhetapa ja ääni. Miehelle itselleen sopiva tyyli. Ryhdikkyys.
- miehen karismasta naisten keskuudessa?
Kenen määrittelemänä? Muiden naisten vai? Miksi minua kiinnostaisi??
- miehen ammatin seksikkyydestä?
En edellytä ammattia, kunhan tekee edes jotain eikä makaa vain sängyn pohjalla. Mikä tahansa yritys elämässä eteenpäin pääsemiseksi kelpaa mulle, vaikkei olisi mitään vakituista työtä tai tutkintoa.
- miehen lihaksista?
Kokonaisvaltainen laiskuus on ällöttävää, mutta ei tarvitse käydä salilla miellyttääkseen minua. Toki salilla käyminen yhdessä on (huom. MINUSTA) laadukasta parisuhdeaikaa mutta jos mies innostuu enemmän pyöräilystä, suunnistamisesta tai vaikka geokätköilystä niin ihan sama.
Ap:n kriteerit on aivan neurettavia! 😂
Mitään muuta en ole vaatinut kuin siedettävää naamaa ja normaalia painoa. Luonne ja kemiat merkitsee eniten.