Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua puhua existään. Red Flag?

Vierailija
31.08.2026 |

Kysyin että kuka sun ensimmäinen tyttöystävä oli. Hän vain hymäisi, että ei viitsi jutella 30 vuotta vanhoista asioista. No mutta mua kiinnostaisi. Onko siis jotain peiteltävää??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mitä sun pitäisi tietää?

Vierailija
2/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä onkin vain entisiä poikakavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään haluaisi puhuateinivuosien poikaystävistä.

Vierailija
4/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä akkani taas jankutti eksistään aivan alussa ja olisi pitänyt tajuta kadota jo siinä vaiheessa.

Vierailija
5/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia pitäisi jauhaa jostain existä!? Ollutta ja mennyttä. Lapsellista tuollainen kärttäminen ja suorastaan RED FLAG!!! Tyypin kannattaa pistää tuollainen pikkup*llu luiskaan asap!!!

Vierailija
6/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla varoitusmerkki. Ei sitä voi tietää onko se varoitusmerkki, mutta kyllä se voi silti olla......varoitusmerkki.

Vierailija
7/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne exät sinulle kuulu, hänen yksityisasioita ne ovat. 

Älä viiti udella yhtään enempää ja pilata liittoasi.  

Vierailija
8/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan kuuntelisit miestä. Häntä ei huvita puhua heistä/hänestä.

Vierailija
9/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ja mitä sun pitäisi tietää?

Oon sairaalloisen utelias ja mustasukkainen ja tarviin riidan aiheita. 

ap

Vierailija
10/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus tyttöystävä, joka oli kovin kiinnostunut entisestä seurustelusuhteistani. Erehdyin sitten jotain kertomaan, mistä hän sitten sai hirveän muistasukkaisuuskohtauksen. Sen jälkeenkin joka ikisesen riidan yhteydessä hän veti exäni mukaan riitaan.

Sen jälkeen en ole existäni kertonut.

Vierailija
11/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä tee sitä virhettä että alan kertoa kenellekään ex-suhteista. Kahjot akat käyttää sitä ennemmin tai myöhemmin lyömä-aseena.

Vierailija
12/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä mä sitä vähän outona pitäisin, jos ei halua puhua. ;) Sitten sanoisin, että ok... mutta kaipa sä tiedät, että nyt tää vasta alkoikin uteluttaa. Mitä tapahtui..

Itse kun olen eronnut hyvissä väleissä aina. Ei ole mitään hampaankolossa, moikkaankin jos nähdään.

Miehen kanssa ollaan eksistä puhuttu se oli yksi puheenaihe silloin alkuaikoina. Ei mitään hulluja yksityiskohtia, mutta sellaista yleistä höpinää. 

Tosin ne oli silloin suht tuoreita. Kyllähän se näin aikuisena olisi outoa alkaa teinisuhteista avautumaan.. etenkin, jos ei mitään hämminkiä ole ollut.

Vierailija
13/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla varoitusmerkki. Ei sitä voi tietää onko se varoitusmerkki, mutta kyllä se voi silti olla......varoitusmerkki.

Jos tyyppi on pipipää niin sun eksistä tulee sille nopeasti pakkomielle. Että kuitenkin mietit niitä, ikävöit jonkun isoa m-naa ja sellaista. Koettu on.

Vierailija
14/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hitossa se on red flag että sinä kyselet niistä. Ollutta ja mennyttä.

Vierailija
15/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas voisin puhua vaikka kuinka paljon teini-iän kokemuksistani, vähäisistä sellaisista. Ne olivat niin mukavia, että niitä on hyvä  toisinaan muistella. Sellaiset asiat kun normaalisti kuuluvat ihmisellä tiettyyn ikävaiheeseen.

Vierailija
16/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnostais kenenkään menneet suhteet, nimet tai muut. Lähinnä se, että mihin suhteet on kaatuneet. Näistä on minusta hyvä pystyä puhumaan. Näkee, että ihminen on mahdollisesti oppinut jotain ja kehittynyt.

Vierailija
17/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on täysin toisinpäin, on ehdoton red flag jos toinen puhuu jatkuvasti exästään. Sehän on merkki siitä, ettei ole päässyt erostaan yli / on jäänyt kiinni menneeseen. Tällä miehellä on erittäin terve asenne, kun ei halua exäänsä muistella ja sanoo, että se on ollutta ja mennyttä.

Vierailija
18/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä akkani taas jankutti eksistään aivan alussa ja olisi pitänyt tajuta kadota jo siinä vaiheessa.

Sama. Tuollaiset ei ole hyviä kumppaneita. 

Vierailija
19/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on....hälytysmerkki. Juokse.

Vierailija
20/31 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitää jauhaa existä? Varsinkin jostain yläasteaikojen Pamelasta, jonka kanssa miehellä oli teinikihlat 2 viikkoa. Siksi että pääset someen selaamaan näiden kuvia mustasukkaisena? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi