Finnairin lentoemäntähaku päällä. Kelpaako sinne tavallisen näköinen?
Olen ihan taviksen näköinen ja 165 cm, kokoa L. Niin tekisi mieli hakea, mutta kun mikään missi en ole. Kannattaako??
Kommentit (32)
Kuulemma alaraja on Margot Robbie taso. Sen huonommat ei pääse edes karsintaan .
Onhan siellä aivan kaikennäköisiä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei, sinne pitää olla isorintainen.
"Iltalehti: Finnairin ex-työntekijöiden mukaan yhtiössä olisi palkattu kesätyöntekijöitä rintojen koon perusteella"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/iltalehti-finnairin-ex-tyontekijoid…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Iltalehti: Finnairin ex-työntekijöiden mukaan yhtiössä olisi palkattu kesätyöntekijöitä rintojen koon perusteella"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/iltalehti-finnairin-ex-tyontekijoid…
Tuo ei ollut lentävää henkilöstöä
Mieluummin tavallisen näköinen kuin persoonallisen näköinen
Kyllä siellä on ihan laidasta laitaan
Noin tyhmän ei sinne kannata hakea.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tavallisen näköinen kuin persoonallisen näköinen
No tuokin riippuu miten määritellään ”persoonallinen”. Jos on todella huomiota herättävä ulkonäkö vaikka kymmenine lävistyksineen ja kirkuvan pinkit hiukset niin tuskinpa saumaa pääsyä on. Huoliteltu ja siisti pitää olla
Kesällä näin ekan kerran oikeasti ruman lentoemännän koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan Finnairilla? Siellä kaikki niin kauniita!
Vierailija kirjoitti:
Haluatko iskeä lentäjän?
Kui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan Finnairilla? Siellä kaikki niin kauniita!
No ei kyllä ole vaan ihan tavallisen näköisiä.
Kyllähän he ovat yl nättejä, 170cm, max. 60kg, vaatekoko S-M, oletan, kielitaitoisia, hymynaisia.
Finnairilla on maailma kauneimmat
Ihan normaalin näköisiä ihmisiä on lentokoneissa näkynyt. Hain tuonne itsekin, vaikka olen yli 40-vuotias enkä mikään malli.
Saa kyllä olla aika velho, että sinne pääsee. Luin juuri valmistuneiden matkustamohenkilöiden (miten toi oikeasti kirjoitetaan?!) tarinoita ja siinä oli joku yli 50-vuotias tuore työntekijä. Miten, että aika erikoista, että oli vielä noin vanhana vaihtanut alaa ja oli vielä valittukin (mutta kiva, ettei Finnairilla ole ikäsyrjintää) Mutta sitten se olikin ollut joku entinen palomies ja paloturvallisuuden asiantuntija edelliseltä uraltaan, ja yhtäkkiä en enää ihmetellytkään miksi se oli valittu.
Hakijoita on vissiin niin paljon, että aika velho saa olla, että tulee valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko iskeä lentäjän?
Sitä varten ei tarvitse lentoemännäksi hankkiutua, minua yrittänyt parikin lentäjää tänä vuonna. Hyviä miehiä varmasti joillekin, mutta ei mun makuun (tähän ei vaikuta ammatti, vaan muut asiat).
Tietämäni lentoemot ovat ihan tavallisen näköisiä perusnättejä naisia, joten sinne vaan ap hakemaan jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän he ovat yl nättejä, 170cm, max. 60kg, vaatekoko S-M, oletan, kielitaitoisia, hymynaisia.
Mun ystävä on vain 165 cm mutta todella kaunis lentoemo.