Gallup naisille: miehen valintakriteerit
Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...
- miehen tuloista?
- miehen pituudesta?
- miehen naaman komeudesta?
- miehen karismasta naisten keskuudessa?
- miehen ammatin seksikkyydestä?
- miehen lihaksista?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Nämä vastaukset ei kyllä korreloi ollenkaan tuonne oikeaan sinkkumaailmaan. Olisikin näin kuten vastauksissa.
M37
Tämä koko ketju on täynnä pelkkiä valheita. Älä usko mitään mitä nainen sanoo vaan kuten olet jo huomannut niin oikeassa sinkkumaailmassa on aivan eri säännöt.
Kaikista tärkein pohja suhteelle on mielestäni samanlaiset elämänarvot. Esim. uskonto, perhearvot, jne. Siihen päälle on hyvä rakentaa. Siksi miehen valintakriteerini nro. 1. oli samanlaiset elämänarvot. Olen jo naimisissa tällaisen miehen kanssa. Mutta vastatakseni muihin kysymyksiin:
Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...
- miehen tuloista? Toivoisin, että mies ylipäätään on töissä, mutta ymmärrän muuttuvia elämäntilanteita ja sitä, että joskus sitä vain voi joutua työttömäksi. Palkan määrällä ei ole mitään väliä.
- miehen pituudesta? Mielellään vähintään 170 cm tai muutoin tunnen oloni jättiläiseksi. Oma pituus 167 cm.
- miehen naaman komeudesta? Komeus on katsojan silmissä. Itse tykkään miehekkäistä miehistä, en niinkään poikamaisista.
- miehen karismasta naisten keskuudessa? Ei ole väliä. Mielellään ei mikään yleinen naistennaurattaja.
- miehen ammatin seksikkyydestä? Ei ole mitään väliä ammatilla, on sitten putkimies, insinööri tai lähihoitaja, aivan sama mulle. Omani sattui olemaan palomies ja mies on hyvin ahdistunut ammattiin liitettävistä mielikuvista. Itse en ole koskaan ihannoinut palomiehiä.
- miehen lihaksista? Ei mielellään mikään kukkakeppi tai laiha luikku. Tykkään harteikkaista miehistä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla kovin lihaksikas.
Tulot: Tienaan itse alle 2000 euroa kuussa. Pärjäisimme ihan hyvin jos tienaa saman verran tai enemmän. Tärkeämpää on että osaa mitoittaa menonsa tulojen mukaan.
Pituus: Ei herätä kauheasti ajatuksia kunhan on minua pidempi (160 cm).
Naaman komeus: Kunhan ei ole minun silmiini kasvoiltaan epämiellyttävä.
Karisma muiden silmissä: Ei ole loppupeleissä väliä. Kuitenkin tuntuu ihan mukavalta kun tietää että kumppani kelpaisi muillekin, mutta valitsi minut.
Ammatin seksikkyys: Ei väliä.
Lihakset: Ei väliä. Tärkeämpää on ettei ole esim. selkeästi lihava.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista huomata miten vähän naiset pitävät siitä että miehellä on vientiä ja kanssakäymistä muiden naisten kanssa.
Miksi haluaisin kehäraakin?
Olen jo valinnut kumppanini mutta voin avata siulle, mitkä ne tekijät (tästä listasta, josta puuttuu esim. sellaiset erittäin tärkeät tekijät, kuten naisen arvostus tasavertaisena kumppanina, kemioiden yhteenpelaavuus, yhteiset harrastukset ja se, ettei mies nähnyt minua objektina tai uskonut ihmeellisiin tasoteorioihin)
- miehen tuloista?
Aivan sama, kun valmistun asiantuntija-ammattiini, tulen saamaan km. 5400€/kk nettona. Tällä hetkellä teen osa-aikatöitä opintojen ohella. Pääasia, että miehellä on ambitioita & mies on itse tykkäämässään työssä, josta puhuu mielellään. Tulot ovat toissijainen asia.
- miehen pituudesta?
Aivan sama. Mieheni on 178cm mutta hänen pituutensa ei missään kohtaa ollut minulle merkittävä/mietintää herättävä asia. En ymmärrä, miten tämä edes liittyy mihinkään...
No, eipä se ainakaan haitannut, että mieheni oli komia kasvoiltaan mutta kai jokainen niin rakastamastaan ihmisestä ajattelee. Joten erittäin ovjektiivista ja hankala kysymys. Lisäksi, jos mies on aivan ihana, arvostaa älyäni, arvostaa minua ihmisenä ja kemiat pelaa - huokuu se hänestä komeutena. Jos mies näkee miut seksiobjektina, katsoo vain kroppaani, eikä haasta minua älyllisesti/arvosta minua älyllisesti - komeinkin adonis muuttuu luotaantyöntäväksi.
Aivan hemmetin sama. Toisaalta ketuttaa, kun muut naiset tulee pokaamaan mutta luotan mieheeni.
Aivan sama.
- miehen lihaksista?
Aivan sama. Toisaalta mieheni on lihaksikas, koska yhteinen rakkaus urheiluun ja yleiseen hyvinvointiin yhdistää meitä; politiikan, ajankohtaisten aiheiden ja muun lisäksi.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä vastaukset ei kyllä korreloi ollenkaan tuonne oikeaan sinkkumaailmaan. Olisikin näin kuten vastauksissa.
M37
Tämä koko ketju on täynnä pelkkiä valheita. Älä usko mitään mitä nainen sanoo vaan kuten olet jo huomannut niin oikeassa sinkkumaailmassa on aivan eri säännöt.
No kyllähän suurin osa on pariutunut juuri niillä kriteereillä, joita oli asettanutkin.
Vierailija kirjoitti:
M37
No itse olen naimisissa, mutta vastaukseni täsmää kyllä puolisooni (ja täsmäsi myös silloin kun aloimme seurustella).
Mulla kelpaa vaan viisaat ja laihat nörttimiehet. Silmälasit on must!
Halusin maajussin ja sellaisen sain.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla niin että se joka elää harhamaailmassa, oletkin sinä? Katsele joskus vaikka kaupassa käyviä pariskuntia. Luuletko että nuo listatuiksi valitut aiheet on millään lailla ratkaisevimpia kun se puoliso on valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni
Noniin, tässä se naisten epärealistinen hypergamia taas nähdään.
Halutaan vain niitä top10% leipuritaitoisia laatikkovuoallisia. Ei tällaiset tavis jauhopeukalot kelpaa.
Hohoijakkaa
Anna meille jokapäiväinen ülisija valivali trollipellevouvouliulibääbäämää -ketji
Eli tuo karjalanpttrakoita leipova NHL-tähti oli sinun trollibuustaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla niin että se joka elää harhamaailmassa, oletkin sinä? Katsele joskus vaikka kaupassa käyviä pariskuntia. Luuletko että nuo listatuiksi valitut aiheet on millään lailla ratkaisevimpia kun se puoliso on valittu?
No mutta he eivät olekaan sinkkuja. Jos kriteerit puuttuu tai on todella matalat, melkein kuka tahansa kyllä jonkun löytää.
Miksi kukaan vaivautuisi valehtelemaan nimettömänä internetin keskustelupalstalla? Joo, trollit tietenkin, mutta tuskin kaikki naiset tässä ketjussa trollaa.
Suurin osa seurustelevista naisista seurustelee ihan tavallisten miesten kanssa. Siitähän tämän ketjun vastaukset kertovat. Erikseen on sitten Tinder, johon ei ehkä kannata perustaa omaa käsitystään vastakkaisesta (Tai omasta) sukupuolesta. Se maailma on vääristynyt. Siellä katsotaan vain naamaa ja ehkä lyhyttä esittelytekstiä, ja päästäkseen eteenpäin on pakko valita joko ruksi tai sydän. En pidä siitä, että sovelluksessa ei voi rauhassa katsella ihmisiä vaan pitää heti valita pois tai ei. Siksi ainakin itse naisena päädyin ruksimaan valtaosan miehistä. Ihan vain, koska päätös oli pakko tehdä "heti". Noin en toimi, jos tapaan ihmisiä reaalimaailmassa, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni
Juuri tuollaisen miehen kaikki naiset haluavat
- miehen tuloista?
Kunhan käy töissä tai opiskelee, ja tykkää siitä mitä tekee. Voin vaikuttaa elintasooni omalla ammatinvalinnallani ja työnteollani. En tarvitse siihen miestä.
- miehen pituudesta?
Mielellään 165-185 cm (olen itse 167 cm), mutta rakkaus ei katso pituutta. Oma kumppani on noiden rajojen ulkopuolella.
Pitää olla mun silmään komea tai söpö. Ei tarvitse olla mikään miesmallin naama. Enkä tykkääkään virheettömästä kauneudesta. Mutta naama pitää miellyttää minua. Sitä samaa kun pitäisi katsella hyvin pitkään joka päivä.
Samantekevää.
Mikään ammatti ei voi olla seksikäs.
- miehen lihaksista?
Mielellään ei kovin lihaksikas. En tykkää isoista miehistä. Ihan normaali hoikka vartalo riittää. Kunhan vähän erottuu lihaksen muoto hartioissa ja käsivarsissa, niin on hyvä. Omani on juuri sellainen.
N27
Jokainen vastaajista on sanonut, että miehen ammatilla ei ole merkitystä mikä kuulostaa hyvin oudolta ottaen huomioon sen, että kuinka monta kertaa olen saanut pakit kun olen kertonut tekeväni ammattikoulutusta vastaavaa työtäni 5 vuotta vakituisena.
Kerran kävi jopa niin, että nainen laittoi ekan viestin sanoen että profiilini on kiinnostava. Kun myöhemmin kuulin naisen ammatin niin kerroin, että olen itsekin samassa ammatissa. Nainen lopetti välittömästi vastaamisen.
Ikävä totuus on se, että miehen ammatti on yllättävän monelle naiselle kynnyskysymys joka määrittää miehen kiinnostavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaajista on sanonut, että miehen ammatilla ei ole merkitystä mikä kuulostaa hyvin oudolta ottaen huomioon sen, että kuinka monta kertaa olen saanut pakit kun olen kertonut tekeväni ammattikoulutusta vastaavaa työtäni 5 vuotta vakituisena.
Kerran kävi jopa niin, että nainen laittoi ekan viestin sanoen että profiilini on kiinnostava. Kun myöhemmin kuulin naisen ammatin niin kerroin, että olen itsekin samassa ammatissa. Nainen lopetti välittömästi vastaamisen.
Ikävä totuus on se, että miehen ammatti on yllättävän monelle naiselle kynnyskysymys joka määrittää miehen kiinnostavuuden.
Olet kiinnostunut vääränlaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Miehen ammatti ja tulot täytyy olla naisia paremmat, muuten seurustelu ei ole mahdollista.
"Naisen euro on 80 senttiä, pitäisi olla 1 euro niin kuin miehilläkin".
Minä tuen tasa-arvoisia palkkoja. Se ei saa olla sukupuolikysymys. Mutta miksi naiset sitten tosielämässä haluattekin, että oma kumppani tienaa teitä enemmän? Miksi samanarvoisuus ei riitä?
Koittakaa jo päättää...
Ammatilla ja tuloilla ei ole sellaisinaan merkitystä, mutta viehätyn kyllä kunnianhimoisista, älykkäistä ja korkean työmoraalin omaavista miehistä. Aika vahva korrelaatio on ollut niiden ja korkeakoulutuksen ja hyvän tulotason välillä. Nykyinen kumppanini on minua matalammin koulutettu mutta omaa kaikki nuo ominaisuudet, jotka minuun vetoavat. Mitä taas ulkonäköön tulee, olen aina tykännyt pitkistä miehistä, minkäs sille voi. Mun miehet on aina olleet pitkiä, tummia ja mun silmään toki myös komeita.
Pitkä, tumma, nuori, mukava. Ainakin keskikokoinen .. mieluiten isohko.
Tuloilla ei mitään väliä. Elättämään en kyllä ala.