Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kehtaisi sanoa tätä ääneen, mutta olet kuin paranneltu versio edellisestä ihastuksestani. Teissä on paljon samaa, mutta olet kaikilla osa-alueilla vähän parempi.
Taidat luulla vaan, et ehkä tiedä vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kehtaisi sanoa tätä ääneen, mutta olet kuin paranneltu versio edellisestä ihastuksestani. Teissä on paljon samaa, mutta olet kaikilla osa-alueilla vähän parempi.
Joo, tämänkertaisen ihastus on lähestulkoon täydellinen. Kunnes tulee se seuraava. Kukaan ei kuitenkaan lopulta ole tarpeeksi ihana.
Mä uskon, että sä olisit mulle tarpeeksi ihana. Vahinko, että emme varmasti tule sitä koskaan saamaan selville.
Jos uskaltaisin, niin kertoisin sinulle sen, minkä olet varmasti katseestani jo lukenutkin. Mutta en uskalla, joten vaikenen. Olet varmasti kuitenkin huomannut, että silmäni hymyilevät sinulle.
Erotessa pidit vielä tiukasti kädestäni kiinni ja sanoit et parempi näin, kun lopulta kumminkin jättäisin sinut. Kirjoitit, että et vaan pysty. Ja nyt väität, ettet tykännytkään. Kumpaa luulet huijaavasi. Hölmö kyllä olet. Mielelläni olisin nytkin kanssani.
Mä lupaan joka päivä itselleni, että tämä haihattelu loppuu nyt. Sitten näen sut, ja kaikki hyvät aikomukset lentää tuuleen. Yritän olla katsomatta sinuun, mutten vaan pysty. Tiedän, tää on toivotonta ja aika säälittävää.
En tiedä mitä sinussa koskaan näin. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi mieli pörröttää sun vaaleita, pitkiä hiuksias.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan ikinä sanokaan.
Sulle silmäni annan, annan hiukset huulet, kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta T!
Mä haluan kuvitella, että tämä viesti on mulle. Tiedän ettei ole, mutta saahan sitä elää hetken harhojen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
No mieluiten sängyssä, jos saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Meitä vaaleahiuksisia sinkkuja on paljon. Anna joku tuntomerkki, niin pääset pörröttömään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta T!
Mä haluan kuvitella, että tämä viesti on mulle. Tiedän ettei ole, mutta saahan sitä elää hetken harhojen parissa.
Harhat rocks!
Vierailija kirjoitti:
Sulle silmäni annan, annan hiukset huulet, kaiken.
Paljon hetkellä on hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Meitä vaaleahiuksisia sinkkuja on paljon. Anna joku tuntomerkki, niin pääset pörröttömään :)
Anna sinä tuntomerkki itsestäsi, niin kerron voisitko olla se jota ajattelen. Jotenkin en jaksa uskoa moiseen sattumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Anna sinä tuntomerkki itsestäsi, niin kerron voisitko olla se jota ajattelen. Jotenkin en jaksa uskoa moiseen sattumaan.
Tuskinpa olet oikea, parempi varmaan elää harhassa että olisit. Eipä tule ainakaan paha mieli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Tuskinpa olet oikea, parempi varmaan elää harhassa että olisit. Eipä tule ainakaan paha mieli :)
Olen nähnyt kauniita unia vaaleahiuksisesta kaivatustani. Unissani asiat eivät ole jääneet pelkän hiusten pörröttämisen tasolle. Unet ovat kaunista harhaa. Hyvää yötä, kauniita unia myös sinulle.