Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mistä suunnasta pyyhit, kun olet käynyt pissalla?

Vierailija
24.10.2013 |

Olen olettanut, että kaikki muutkin laittavat käden takakautta ja pyyhkäisevät edestä taaksepäin alakerran pissimisen jälkeen. Yhteispissalla kaverini kanssa hän tupsuttelikin etupuolelta ja piti omaa tapaani kummallisena? Mites te? Kaikki muakin kiinnostaa...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 14:19"]

Tietenkin niin, että käsi edestä jalkoväliin ja pyyhintä liike takaa eteenpäin. Ja näin tekevät kaikki joiden olen koskaan sattumoisin nähnyt vessassa käyvän, kuten äitini, sisareni, ystäväni.

Hyi, en ole ikinä tajunnut ihmisiä jotka pyyhkivät pissalla käydessään takakautta. Sitähän joutuu työntämään koko käsivarren persuksen alle, kun etukautta pyyhittynä vain käden ranteeseen saakka. Ja muutenkin se on tosi outoa pyyhkiä takakautta. Itse ajattelen sen ikäänkuin "vääränä" tapana. Edestä niin paljon kätevämpää ja hygieenisempaa.

[/quote]

Jos et provoa, olet takavittuisin nainen josta olen kuullut.

Vierailija
42/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:53"]

Eikö ole aika hankalaakin änkeä kättä etukautta jalkojen välistä? Aika pienestä kolosta se käsi pitää tunkea, vrt takaa pyyhkiminen.

[/quote]

Miten sä oikein siinä pöntöllä istut???

[/quote]

Ihan normaalisti tietääkseni, pitää varmaan oikein mennä kokeilemaan kun en nyt osaa suoriltaan kovin yksityiskohtaisesti selittää. En ainakaan istu missään spagaatissa siinä, jalat on kyllä vähän harallaan mutta ei niin paljon että siinä mitään isoa tilaa olisi.

Miten itse?

[/quote]

Aika keskellä rengasta varmaan, sitten nopea haarojen levitys, mutta pyyhin kyllä aika huolellisesti. Vasen puoli, oikea puoli, keskeltä ja vielä varuiksi taaempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko selitys olla niinkin yksinkertainen, että isovatsaisten on fyysisesti helpompi pyyhkiä räpsänsä takakautta ja isoperseisten vastaavasti etukautta?

Vierailija
44/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nousen aina sellaiseen puoliseisoma-asentoon etupuolta pyyhkiessä. En siis istu siiinä renkaalla enää siinä vaiheessa. Jotenkin en kait tykkää tunkea kättäni pytyn sisälle.

Vierailija
45/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se on tuosta etu-/takapilluisuudesta kiinni... Jos yrittäisin sitä mitä joku tuolla kertoi, että takakautta, perusistuma-asennossa, ilman mitään jalkojen availuja edes, niin ei mulla olisi mitään pyyhittävää vaikka olisi kuinka pitkä käsi. Pakko avata jalkoja ja pyyhkiä etukautta. En mielestäni edes ole mikään harvinaisen etupilluinen... Mutta toisaalta, jos istuisin pöntöllä pissalla suorana ja jalat yhdessä, niin ei pyyhkiminen riittäisi... Pakko joka tapauksessa avata jalkoja ja nojautua vähän eteenpäin.

Mut kysymykseen siis, pyyhin etukautta ja yleensä kyllä takaa eteenpäin ja sitten vielä puhtaalla paperilla vähän taputellen varmistelen. Ei ole ikinä ollut tulehduksia. Ehkä siinä tulehdusherkkyydessäkin on eroja, tai sitten siinä miten lähellä peräaukko on emättimen aukkoa tai virtsaputken suuta. Mulla on jotenkin istuma-asennossa ainakin siis sellainen "kulma" siinä välissä, että osottavat vähän niin kuin eri suuntiin... Helppoa olla pyyhkimättä persbakteereja värkin puolelle, vaikka pyyhkisikin takaa eteenpäin.

Vierailija
46/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 23:20"]

Voisiko selitys olla niinkin yksinkertainen, että isovatsaisten on fyysisesti helpompi pyyhkiä räpsänsä takakautta ja isoperseisten vastaavasti etukautta?

[/quote]

Niin no, vois kai sillä jotain tekemistä olla asian kanssa. Mulla, takakautta pyyhkijällä, ei kyllä ole isoa mahaa ollenkaan, mutta ei isoa persettäkään. Ja aika pitkät raajat. Ihan pienen kierron/taivutuksen joudun tehdä mutta en muuta. Käsi ei mene suorassa linjassa keskeltä persettä vaan hiukan sivusta, ei pyyhi ranne persreikää ja yltää paljon luontevammin ja ilman kikkailuja verrattuna jos etukautta tunkisi kättään.

Ehkä ihmisillä on vaan niin eri anatomia.

Vierailija
47/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupuolelta minä pyyhin. Miksi tehdä ihmeellisiä akrobaattisia temppuja, jos homman voi hoitaa helpomminkin.

Vierailija
48/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukautta edestä taakse. Tartun häpyhuuliin vasemmalla kiinni ja levitän hiukan. Paperi oikeassa kädessä. En pissalla käydessäni ulota pyyhkimistä persvakoon asti. Miksi pitäis, ei sinne mitään valu jos istualtaan pissaa?

Takakautta pyyhkiminen ei ole ikinä tullut mieleenkään. Joutuisin kyllä lyhytkätisenä ongelmiin.

Vierailija
49/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis todella niin, että jollakin naisella ulottuu käsi sinne pimppiin paremmin takakautta kuin etukautta?! Häh?

Ei mene tämä minun jakeluun. Seistessäkin käsi osuu helpommin pimppiin etukautta kuin pepun puolelta. Istuessahan tämä vielä korostuu, kun kroppa on taittunut eteen päin. Enkä ole mikään etupillu, seistessä reikä osoittaa lattiaa.

Siis masturboitteko te takaa pyyhkijät myös takaa päin?? Jos teidän pitää kurkata pimppiä, niin kummalta puolelta teette sen? Eikö nyt edestä päin vaan ole lyhyempi matka..

Vierailija
50/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupuolelta pyyhkimättä, eli painan kuivaksi.

Olen nähnyt vain lapsten pyyhkivän käsi takamuksen kautta.

Vierailija
51/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköshädän etukautta edestä taakse, kakkoshädän takakautta edestä taakse.

Vierailija
52/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:40"]

En pyyhi, vaan etukautta painan paperin hetkeksi kevyesti lättyä vasten. Kuivaa tulee, mutta ei irtoa vessapaperin muruja. 

[/quote] Taidat olla lassukka kun sanoit lätyksi.

Vierailija
53/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takakautta pyyhin ja edestä taakse päin.

Istun ihan pöntön etureunassa ettei lorise joten ei mahdu käsi välistä ilman että siirtyisin (eikä ole iso maha, pyllykin normaalin kokoinen, eikä ranne pyyhi persusta eikä käsivarsi pönttöä).

Vierailija
54/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:31"]

Etupuolelta minä pyyhin. Miksi tehdä ihmeellisiä akrobaattisia temppuja, jos homman voi hoitaa helpomminkin.

[/quote]

Niin no, siitähän tästä on keskusteltu että toisille taas se etukautta pyyhkiminen on hankalaa ja takakautta ei.

Vierailija
55/60 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sitä pissiä kyllä jotenkin valuu varmaan sinne peppureiän lähellekin, joten pakko pyyhkiä sinne asti. En pysty niin paineella ja suoraan pissimään, että menis kaikki suoraan pissuputkesta pönttöön tekemättä mitään mutkia iholla.

ap

Vierailija
56/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:43"]

Onko siis todella niin, että jollakin naisella ulottuu käsi sinne pimppiin paremmin takakautta kuin etukautta?! Häh?

Ei mene tämä minun jakeluun. Seistessäkin käsi osuu helpommin pimppiin etukautta kuin pepun puolelta. Istuessahan tämä vielä korostuu, kun kroppa on taittunut eteen päin. Enkä ole mikään etupillu, seistessä reikä osoittaa lattiaa.

Siis masturboitteko te takaa pyyhkijät myös takaa päin?? Jos teidän pitää kurkata pimppiä, niin kummalta puolelta teette sen? Eikö nyt edestä päin vaan ole lyhyempi matka..

[/quote]

Mä olen se takaa pyyhkijä, joka tässä on paljon kommentoinut. En ole missään kohtaa sanonut, että takaa olisi lyhyempi matka. Edestä on lyhyempi matka kyllä, mutta takaakin ulotun aivan hyvin ja siellä on hyvin tilaa, kun siellä ole mitään tiellä, toisin kuin etukautta pyyhittäessä kun joutuu änkeä käden tosi pienestä välistä (joka siis muodostuu reisien välistä ja pontön etureunasta). Mulla tosiaan on jalat yhdessä siinä pöntöllä joten joutuisin vaihtaa asentoani huomattavasti enemmän jos etukautta tunkisin käteni

Koomista käydä näin totista keskustelua tästä aiheesta :D

Vierailija
57/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:07"]

[/quote]

Mä olen se takaa pyyhkijä, joka tässä on paljon kommentoinut. En ole missään kohtaa sanonut, että takaa olisi lyhyempi matka. Edestä on lyhyempi matka kyllä, mutta takaakin ulotun aivan hyvin ja siellä on hyvin tilaa, kun siellä ole mitään tiellä, toisin kuin etukautta pyyhittäessä kun joutuu änkeä käden tosi pienestä välistä (joka siis muodostuu reisien välistä ja pontön etureunasta). Mulla tosiaan on jalat yhdessä siinä pöntöllä joten joutuisin vaihtaa asentoani huomattavasti enemmän jos etukautta tunkisin käteni

[/quote]

Miks te istutte pöntön etureunalla, istutteko te tuolissakin vaan etureunalla? Mä kyllä istun ihan kunnolla ja silloin etten jää ISO tila. Sitäpaitsi ihmiset jotka istuu ihan etureunan tuntumassa "kakkii" väärään kohtaan, eli monesti jää kakkaa pytyyn siihen pytyn siäpuolen etuosaan. Kun istuu kunnolla niin tavarat menee sinne minne pitääkin  :)

Vierailija
58/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

Miks te istutte pöntön etureunalla, istutteko te tuolissakin vaan etureunalla? Mä kyllä istun ihan kunnolla ja silloin etten jää ISO tila. Sitäpaitsi ihmiset jotka istuu ihan etureunan tuntumassa "kakkii" väärään kohtaan, eli monesti jää kakkaa pytyyn siihen pytyn siäpuolen etuosaan. Kun istuu kunnolla niin tavarat menee sinne minne pitääkin  :)

[/quote]

Mä kyllä luulisin istuvani aikalailla normaalisti, sikäli jos normaalisti istuminen ei tarkoita sitä että wc-pöntön "aukko" on suunnilleen kokonaan peitossa. En istu mitenkään korostetusti etureunalla. Vaikkei etureunalla istuisikaan niin kädelle on kyllä takakautta pyyhittäessä huomattavasti enemmän tilaa kuin edestä. Etupuolella mulla ei ole mitään tilaa ellen varta vasten jotenkin tee tilaa siihen. Ja kakat ei mene pytyn sisäpuolen etuosaan.

Vierailija
59/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sinne taakse jää sellainen alle 10 cm tila, sellainen että käsi mahtuu täysin ongelmitta, toisin kuin edestä.

56

Vierailija
60/60 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti jo kun olin pikkutyttö, että takakautta ja edestä taaksepäin. Näin olen toiminut eikä tulehduksia ole koskaan tullut. Ainoa poiikeus on ollut, kun selkä on ollut oikein kipeä eikä ole sietänyt minkäänlaista kiertoliikettä, silloin oli tuputeltava etukautta.

Satuin näkemään eräällä aikuisviihdekanavalla piilokameralla kuvattua venäläisten naisten vessakäyttäytymistä. Useimmat laskivat vetensä vain vähän polvia notkistaen, eivät siis istuneet pytylle (voi tietysti olla viisastakin) ja sitten poikkeuksetta pyyhkivät takaa eteenpäin oikein pontevasti.Samalla näkyi muutama todella "erikoinen" sideviritelmä: paperipyyhe, jota taiteltiin vain vähän eri asentoon. Hyi helkutti. Vaihtui kanava heti kun pääsin käsiksi kaukosäätimeen.

Ei varmasti kouluterveydenhoitaja neuvo pyyhkimään takaa eteenpäin. Te kun olette monet nuoria ja käytätte luultavasti lapsianne neuvolassa, niin kysäiskääpä huviksenne terveydenhoitajalta, miten homma kuuluu hoitaa, että osaatte sitten neuvoa tyttäriännekin.