Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mistä suunnasta pyyhit, kun olet käynyt pissalla?

Vierailija
24.10.2013 |

Olen olettanut, että kaikki muutkin laittavat käden takakautta ja pyyhkäisevät edestä taaksepäin alakerran pissimisen jälkeen. Yhteispissalla kaverini kanssa hän tupsuttelikin etupuolelta ja piti omaa tapaani kummallisena? Mites te? Kaikki muakin kiinnostaa...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:07"]

Okei, oon se friikki. Pyyhin kahdesti. Ensin edestä omalla paprulla ja varmuuden vuoksi takapuolenkin. Siis näin rahvaanomaisesti sanottuna, että omat pyyhinnät ja paperit eri reikiä kohden.

[/quote]

Tietenkin. Ei kai sitä märkää pissipaperia ruveta taittelemaan käsissä ja sitten siirrytä kihnuttamaan takamusta? Sitäpaitsi ENSIN kuivataan muhiva takavako takakautta, jos sitä pitää tupsutella. Sitten vasta pissat etukautta.

Tyylilyyli

Vierailija
22/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pissalla niin etukautta..oikeastaan kait sitten "töpöttelen" koska en pyyhi mihinkään suuntaan vetäen.Mut jos tulee molemmat niin etukautta ja pyyhkien edestä taaksepäin. Tiedän, että monet pyyhkii peränsä takakautta, mutta itsellä tuntuu että käsi ei riitä ja jotenkin myös hankala saada paperi pyttyyn sieltä takapuolen takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:53"]

Eikö ole aika hankalaakin änkeä kättä etukautta jalkojen välistä? Aika pienestä kolosta se käsi pitää tunkea, vrt takaa pyyhkiminen.

[/quote]

Miten sä oikein siinä pöntöllä istut???

[/quote]

Noniin, testasin. Mulla on aikalailla jalat yhdessä, enkä istu kiinni pöntön vesisäiliössä vaan taakse jää tyhjää tilaa. Takaa pyyhkiessä ei tarvitse muutella asentoa tai mitään, edestä pyyhkiessä pitäisi avata jalat ja muutenkin äheltää.

Vierailija
24/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen, kuten ap. Takakautta pyyhin. Olen myös huomannut, että suurin osa pyyhkii etukautta. Ei mitään hajua, miksi pyyhin näin takakautta. Kaipa äiti opettanut aikoinaan. En kyllä yhtään tiedä, miten hän pyuhkii...

Vierailija
25/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:22"]

Eikö ole aika hankalaakin änkeä kättä etukautta jalkojen välistä? Aika pienestä kolosta se käsi pitää tunkea, vrt takaa pyyhkiminen.

[/quote]

[/quote]

Noniin, testasin. Mulla on aikalailla jalat yhdessä, enkä istu kiinni pöntön vesisäiliössä vaan taakse jää tyhjää tilaa. Takaa pyyhkiessä ei tarvitse muutella asentoa tai mitään, edestä pyyhkiessä pitäisi avata jalat ja muutenkin äheltää.

[/quote]

Pyyhin etukautta eikä mun tarvitse vaihtaa asentoa, avata jalkoja tai muutenkaan äheltää.

Vierailija
26/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pyyhin etukautta eikä mun tarvitse vaihtaa asentoa, avata jalkoja tai muutenkaan äheltää.

[/quote]

No miten sitten istut?! Nojaat vesisäiliöön jalat levällään?

Vierailija
27/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en suinkaan. Ihan normaalisti mielestäni. En osaa kuvailla. Vaikeampi mun oli takakautta alkaa äheltää.

Vierailija
28/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en suinkaan. Ihan normaalisti mielestäni. En osaa kuvailla. Vaikeampi mun oli takakautta alkaa äheltää.

[/quote]

No mutta jotain täytyy olla merkittävästi eri tavalla kun toiselle edestä päin on äheltämistä kun toiselle takaa päin on äheltämistä :D Mua alkaa nyt aivan vaivata tämä asia.

Vierailija
29/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:42"]

No mutta jotain täytyy olla merkittävästi eri tavalla kun toiselle edestä päin on äheltämistä kun toiselle takaa päin on äheltämistä :D Mua alkaa nyt aivan vaivata tämä asia.

[/quote]

Iso vatsa aiheuttaa etukautta äheltämisen? ;)

Vierailija
30/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi edestä jalkojen välistä ja takaa eteen. Joskus ala-asteella muistan terkan sanoneen että niin se kuuluu pyyhkiä..

Vierailija
31/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä tietysti! Ja "väärään" suuntaan tääälläkin, mutta eihän sitä paperia siellä perseessä asti käytetä! Minä ainakin olen sen verran pieni, että taakse jää hyvinkin paljon tilaa, mutta siltikin edestä saa hyvin pyyhittyä, ilman että tarvitsee vaihdella asentoa. En tajunnut yhtään tuota, että edestä pyyhkiminen on muka äheltämistä ja ettei käsi mahdu, mutta minä olenkin aina ollut pieni... Ikään kuin istun ihan siinä renkaan reunalla, muuten tuntuu että putoan pönttöön :D

Vierailija
32/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:42"]

[/quote]

Iso vatsa aiheuttaa etukautta äheltämisen? ;)

[/quote]

No kun ei oo sitäkään, en oo raskaana enkä lihava.

Vierailija
33/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 14:34"]

Oooh! Että joku tosiaan pyyhkii kaiken lisäksi takaa eteenpäin?! No hyi olkoon. Kaikki pöpöt persuksesta tulee pimppiä kohden. 

ap

[/quote]

En mä pyllyä pyyhi pissalla käydessä :D Jos pyyhit pissan edestä taakse niin silloinhan ne pöpöt sinne pimppiin menee. Aina pyyhitään pimpistä poispäin.

Vierailija
34/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:54"]

Edestä tietysti! Ja "väärään" suuntaan tääälläkin, mutta eihän sitä paperia siellä perseessä asti käytetä! Minä ainakin olen sen verran pieni, että taakse jää hyvinkin paljon tilaa, mutta siltikin edestä saa hyvin pyyhittyä, ilman että tarvitsee vaihdella asentoa. En tajunnut yhtään tuota, että edestä pyyhkiminen on muka äheltämistä ja ettei käsi mahdu, mutta minä olenkin aina ollut pieni... Ikään kuin istun ihan siinä renkaan reunalla, muuten tuntuu että putoan pönttöön :D

[/quote]

Niin just mäkin istun ja en ole iso, en nyt ihan kirppukaan mutta hoikka. Mun jalat on kuitenkin yhdessä, ei mitenkään levällään.

Vierailija
35/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukautta, suunta edestä taakse. Käsi ulottuu helposti etukautta, takakautta hädintuskin ylettyisin, hirveästi pitäisi kiertää selkää ja ranne hinkkaisi persvakoa.

Pyyhkimissuunta pitää olla edestä taakse, ettei ulostebakteereja pääse pimppalooraan. Joskus kyllä aloitan keskikohdasta, eli pepun etupuolelta ja pyyhinkin eteenpäin siitä. Niin saa paremmin valkovuodon ja miehen mällit putsattua pois.

Eipä vaan ole tätäkään tullut kunnolla analysoitua aikaisemmin :D

Vierailija
36/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olleeni aikoinaan aivan ihmeissäni kun näin kaverin joskus harottavan irstaasti ja hinkkaavan etukautta paperilla pissan jälkeen - en ollut edes tajunnut, että joku voi niin hankalasti itseään pyyhkiä. ;)

Vierailija
37/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 21:59"]

Etukautta, suunta edestä taakse. Käsi ulottuu helposti etukautta, takakautta hädintuskin ylettyisin, hirveästi pitäisi kiertää selkää ja ranne hinkkaisi persvakoa.

Pyyhkimissuunta pitää olla edestä taakse, ettei ulostebakteereja pääse pimppalooraan. Joskus kyllä aloitan keskikohdasta, eli pepun etupuolelta ja pyyhinkin eteenpäin siitä. Niin saa paremmin valkovuodon ja miehen mällit putsattua pois.

Eipä vaan ole tätäkään tullut kunnolla analysoitua aikaisemmin :D

[/quote]

Siis miten niitä ulostebakteereja pääsee sinne pimppaan kun pyyhkii takaa eteenpäin? Ja takaa EI tarkoita että aloitettaisiin pyllystä, vaan nimenomaan siitä "keskikohdasta".

Vierailija
38/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukautta, edestä taakse, kaksi kertaa.

Vierailija
39/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukautta, edestä taakse, kaksi kertaa.

Vierailija
40/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te edes yllätte takaa pyyhkimään? Eikö siinä vain käy niin, että ranne pyyhkii persereiän?