Eroaako Vappu Pimiä taas?
Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.
Kommentit (81)
Niin ja viime viikon jaksossa oli hanskat kädessä. Muissa aikaisemmissa jaksoissa on aina sormukset olleet sormessa. Ja munkin mielestä vapun elekieli antoi koko ajan vihjettä jostain oudosta.
Hei oikeesti, hankkikaa elämä!!!
Aijemmin täällä epäiltiin koko ajan, että Vappu on raskaana. Nyt on sitten joko raskaana tai eroamassa tai kumpaakin. Ketä oikeasti kiinnostaa?
Ja jos nyt olisi raskaana, niin silloinhan mielialat ailahtelevat. Itse ainakin paruin ihan kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
Ja se, että on vanhentuneen näköinen jonkun mielestä. Miettikää oman lapsenne vauva-aikaa. Entäs jos vauva ei nuku kunnolla ja äiti ei saa nukkua? Itse näytin todella paljon vanhemmalta, kun omat lapseni olivat pieniä...
Sitä samaa sinullekin! Jos täällä pyörit ja olet valmis sanomaan, että hankkikaa elämä, niin pitäiskö sun katsoa peiliin...
Sitä samaa sinullekin! Jos täällä pyörit ja olet valmis sanomaan, että hankkikaa elämä, niin pitäiskö sun katsoa peiliin...
Ja tosiaan se kosiminen, ttk:ssa. Sormus oli tärkeässä roolissa... Ei kukaan juuri naimisiin mennyt ota sormusta pois miljoonayleisön edessä, jos sormuksen on saman yleisön edessä vasta saanut. Eikä taatusti kaivannut sormus puhdistusta. Eri asia on olla vuosia naimisissa ja jättää sormus pois.
Eipä ole vieläkään sormusta näkynyt sormessa.. Kummaa hommaa. Minusta ei oo ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:28"]
Eipä ole vieläkään sormusta näkynyt sormessa.. Kummaa hommaa. Minusta ei oo ihan normaalia.
[/quote]
Mikä ei ole normaalia,se ettei pidä sormusta vai? Voin kertoa sinulle, että oli sormus tai ei niin se ei kerro mistään mitään.Ei suhteesta tai sen laadusta.Enemmän se kyllä kertoo ihmisestä joka ihmettelee sormuksen puuttumista.
Mä luulen että se sormus on pienennettävänä, siinä voi mennä vähän aikaa kun on kuitenkin kivisormuksesta kyse.
Vai pömppäiskö vatsa? Ja sormet niin turvoksissa, ettei mahdu.
Vappu on turvonnut, ei sille mahdu sormukset.
Kukapa tuota jaksaisikaan kuunnella kauaa.
Ai turvonnut,.. kun just kertonut kuinka alkaa mammakilot olla poissa. Ei sormukset nyt keväästä ole pieneksi jääny...
What???? Mistä sanomisesta tuo erouutinen siis tarkalleen ottaen on temmattu?
Kärhämää paratiisissa.... Oli totisen ja vaisun oloinen, ilman sormuksia.
Mun mies sanoi että Vappu näyttää vanhentuneen tosi paljon. Itekin kyllä katoin että se normaali säteily oli kateissa.