Eroaako Vappu Pimiä taas?
Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.
Kommentit (81)
Olis laihduttanut rasksuskg nopeammin, niin mies ois pysyny kotona.
No toi on selitys sille, että on ollut lähetyksissä jotenkin vaisun oloinen. Sen siitä saa, kun menee liian nopeasti naimisiin ja hankkii vauvan eikä pysy langanlaihana!!
Sen siitä saa kun juoksee rahan ja julkisuuden perässä...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 23:24"]
Toivottavasti ei kuitenkaan erosta kysymys. Pieni lapsi ja yksi ero jo takana. Itsekin olen kerran eronnut enkä toivoisi kenellekään sitä tuskaa. Etenkään kahdesti.
[/quote]
mikä ero? Ero ennen lasta? Pyrkyrit kyykkyyn.
Eikös tämä av ole keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella ja pohdiskella asioita maan ja taivaan väliltä ilman että pitää "hankkia elämä"? Vai annatko arvon elämänhankkija meille aiheet, josta saamme täällä keskustella? Järkevämpiähän tällaiset keskustelut ovat kuin 90% muista täällä, tyyliin "kasvaako perseessäsi karvoja" tai mitä joku blogisti on tehnyt.
Anteeksi, ärsyttää vaan nuo ainaiset elämän huutelijat!! Se, että täällä pohditaan julkista työtä tekevän ihmisen asioita tuskin kertoo siitä, ettei keskustelijoilla ole elämää!
Nyt sitä ei huoli enää kukaan ja kasvotkuin ovat jo kuuluneet tv:sSä. Kortisto uhkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 17:51"]
Eikös tämä av ole keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella ja pohdiskella asioita maan ja taivaan väliltä ilman että pitää "hankkia elämä"? Vai annatko arvon elämänhankkija meille aiheet, josta saamme täällä keskustella? Järkevämpiähän tällaiset keskustelut ovat kuin 90% muista täällä, tyyliin "kasvaako perseessäsi karvoja" tai mitä joku blogisti on tehnyt.
Anteeksi, ärsyttää vaan nuo ainaiset elämän huutelijat!! Se, että täällä pohditaan julkista työtä tekevän ihmisen asioita tuskin kertoo siitä, ettei keskustelijoilla ole elämää!
[/quote]
Just näin. Keskustellaanhan sitä tulevien vuodenaikojen säistäkin, vaikka ihan turhaa spekulointia nekin. Eli jos ei kiinnosta, niin miksi edes avaa ketjua??
Sympatiat täysin Vapun puolella jos ero on totta. :(
Piti ihan uusinta tänään maikkarilta katsoa TTK ja minä en kyllä huomannut mitään vanhenemisen merkkejä, päinvastoin, mun mielestä Vappu näytti paremmalta kuin koskaan, TOSIN oli monesti kyyneleet (ilon, surun?) silmissään.
Mutta ammattilainen hän on, tosi taitava juontaja, jos siis ero on totta.
Eikö missään muualla nyt tosiaan ole tätä tilannetta huomattu... höh... tsemppiä Vapulle, jos näin on!
Sika mies JOS on pettänyt. Pieni vauva perheessä. :/
Haha, voi mammojen oettymystä, ei sillä mennytkään huonosti..... :D
Toi on just tollasta ihme selittelyä: "sanoin miehellekin että tästä nousee nyt kohu". Kuka oikeesti uskoo tollasen selityksen: sormus on puhdistuksessa !? Ja se on pitänyt viedä sinne just kun on TTK: n suora lähetys ?!? Ja hei, ne meni vappuna naimisiin, miksi ihmeessä se sormus pitää nyt jo viedä jonnekin puhdistukseen ?!?!
Ne on eronnut, tää on musta ihan selkee ja varsinkin toi selittely tekee siitä totta.
Mihinhän pikipaskaan se on kätensä upottanut, jos nyt sormus on jo puhdistuksessa??
Mitäs ihmettä.. empä huomannutkaan.. ja miksi ihmeessä pitää ottaa ne sormukset pois kun suora lähetys ja tietää että kohu nousee... Varma keino ainakin saada julkisuutta (ja rahaa) Lehtijuttuja, yms.. onkohan rahan puute?
Onko sillä ollu muissa lähetyksissä sormukset?
up!