Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako Vappu Pimiä taas?

Vierailija
20.10.2013 |

Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
22/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille nartulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis laihduttanut rasksuskg nopeammin, niin mies ois pysyny kotona.

Vierailija
24/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47; olet ääliö!

Vierailija
25/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on selitys sille, että on ollut lähetyksissä jotenkin vaisun oloinen. Sen siitä saa, kun menee liian nopeasti naimisiin ja hankkii vauvan eikä pysy langanlaihana!!

Vierailija
26/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun juoksee rahan ja julkisuuden perässä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 23:24"]

Toivottavasti ei kuitenkaan erosta kysymys. Pieni lapsi ja yksi ero jo takana. Itsekin olen kerran eronnut enkä toivoisi kenellekään sitä tuskaa. Etenkään kahdesti.

[/quote]

mikä ero? Ero ennen lasta? Pyrkyrit kyykkyyn.

 

Vierailija
28/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä av ole keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella ja pohdiskella asioita maan ja taivaan väliltä ilman että pitää "hankkia elämä"? Vai annatko arvon elämänhankkija meille aiheet, josta saamme täällä keskustella? Järkevämpiähän tällaiset keskustelut ovat kuin 90% muista täällä, tyyliin "kasvaako perseessäsi karvoja" tai mitä joku blogisti on tehnyt.

 

Anteeksi, ärsyttää vaan nuo ainaiset elämän huutelijat!! Se, että täällä pohditaan julkista työtä tekevän ihmisen asioita tuskin kertoo siitä, ettei keskustelijoilla ole elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä ei huoli enää kukaan ja kasvotkuin ovat jo kuuluneet tv:sSä. Kortisto uhkaa.

Vierailija
30/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 17:51"]

Eikös tämä av ole keskustelupalsta, ja täällä saa keskustella ja pohdiskella asioita maan ja taivaan väliltä ilman että pitää "hankkia elämä"? Vai annatko arvon elämänhankkija meille aiheet, josta saamme täällä keskustella? Järkevämpiähän tällaiset keskustelut ovat kuin 90% muista täällä, tyyliin "kasvaako perseessäsi karvoja" tai mitä joku blogisti on tehnyt.

 

Anteeksi, ärsyttää vaan nuo ainaiset elämän huutelijat!! Se, että täällä pohditaan julkista työtä tekevän ihmisen asioita tuskin kertoo siitä, ettei keskustelijoilla ole elämää!

[/quote]

Just näin. Keskustellaanhan sitä tulevien vuodenaikojen säistäkin, vaikka ihan turhaa spekulointia nekin.  Eli jos ei kiinnosta, niin miksi edes avaa ketjua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat täysin Vapun puolella jos ero on totta.  :(

Piti ihan uusinta tänään maikkarilta katsoa TTK ja minä en kyllä huomannut mitään vanhenemisen merkkejä, päinvastoin, mun mielestä Vappu näytti paremmalta kuin koskaan, TOSIN oli monesti kyyneleet (ilon, surun?) silmissään.

Mutta ammattilainen hän on, tosi taitava juontaja, jos siis ero on totta.

Vierailija
32/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö missään muualla nyt tosiaan ole tätä tilannetta huomattu... höh... tsemppiä Vapulle, jos näin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mies JOS on pettänyt. Pieni vauva perheessä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/81 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voi mammojen oettymystä, ei sillä mennytkään huonosti..... :D

Vierailija
36/81 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just tollasta ihme selittelyä: "sanoin miehellekin että tästä nousee nyt kohu". Kuka oikeesti uskoo tollasen selityksen: sormus on puhdistuksessa !? Ja se on pitänyt viedä sinne just kun on TTK: n suora lähetys ?!? Ja hei, ne meni vappuna naimisiin, miksi ihmeessä se sormus pitää nyt jo viedä jonnekin puhdistukseen ?!?!

 

Ne on eronnut, tää on musta ihan selkee ja varsinkin toi selittely tekee siitä totta.

Vierailija
37/81 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinhän pikipaskaan se on kätensä upottanut, jos nyt sormus on jo puhdistuksessa??

Vierailija
38/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahan se meni naimisiin?

Vierailija
39/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmettä.. empä huomannutkaan.. ja miksi ihmeessä pitää ottaa ne sormukset pois kun suora lähetys ja tietää että kohu nousee... Varma keino ainakin saada julkisuutta (ja rahaa) Lehtijuttuja, yms.. onkohan rahan puute?

Vierailija
40/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ollu muissa lähetyksissä sormukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan