Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako Vappu Pimiä taas?

Vierailija
20.10.2013 |

Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, mutta jos ero olisi tulossa, niin miksi kertoisi siitä ttk:n kuvauksissa yleisölle...

Vierailija
2/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän asiasta suoraan ole yleisölle kerrottu, vaan "sivusta kuultua ja nähtyä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se kosinta suorassa lähetyksessä tapahtunut? Eikö se ollut niin, että Vappu vaan esitteli sitä sormustaan kameroille?

Vierailija
4/81 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on itse kertonut, että sormukset olivat puhdistettavana. Ei kyse siis erosta. 

 

5/81 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan sormusten putsaus 6 kk pidon jälkeen ole ihan tavallista ellei sitten ole jokin kivien kiinnitys alkanut pettää ja sitä korjataan... Toki saattaa olla ollut vaan riitakin ja siksi ottanut sormuksen pois "kiukutellessaan".

Vierailija
6/81 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sormuksia kovin usein putsata ellei sitten oikeasti ole esim. vauvansa paskaan sitä upottanut. Tuskin Vapulla sellainen sormus on, josta kivet irtoilee. .Mammalla on ollut muu syy ja tämä syy oli toimittajalle. Itse olen kerran puhdistattanut sormuksen ja sen sai samoin tein takaisin, kun ksupunkireissulta hain. Vapulla on jokin isompi aksidentti jos putsattavana oikein viikonlopun yli?,!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/81 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo "on puhdistettavana" on totta, eikö Vappu olisi voinut pitää jotain toista sormusta lähetyksen aikana... Eivät yksityiskohdat näy kameralle, ainoastaan vaan se onko vai eikö ole sormessa...

Vierailija
8/81 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä haloo mammoilla jostain sormuksesta,jonka sormessa olo tai olematta ole  eivät loppujen lopuksi tarkoita yhtään mitän.Täällä taitaa olla vain naisia joille se sormus on jokin merkki avioliitosta ja sen tilasta,vaikka todellisuudessa niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/81 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo puhdistus-juttu kuulostaa kovin tutulta. Muistaisin, että sitä on käytetty useinkin selityksenä, jos kysellään ikäviä.

 

Muuten en kyllä täysin tajua tätä juttua. Jos kyseessä olisi ero ja halu salata se vielä, niin miksei sitä sormusta voi laittaa ohjelman ajaksi käteen.

Vierailija
10/81 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun sormusta saatu putsattua päivässä. Se lähetettiin jonnekin ja samalla sormukset "kiillotettiin". Mulla tosin ei ole mistään kultajousesta muutamalla sadalla ostetut sormukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/81 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:18"]

Eikai se kosinta suorassa lähetyksessä tapahtunut? Eikö se ollut niin, että Vappu vaan esitteli sitä sormustaan kameroille?

[/quote]

 

Ai joo, niin se menikin... Mutta oli siis näkyvillä ohjelmassa.

 

Vierailija
12/81 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi perustella enää että olisi puhdistettavana. Ettei vain olisi kadottanut koko rinkulan tai kivi lähtenyt irti? Tai tulossa ero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/81 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielikuva että haluaa olla puheenaiheena jatkuvasti.

Kun puvut eivät ole aiheuttaneet kohua niin kehittelee jotain uutta tilalle.

 

Valetta on se että sormus olisi  2 viikkoa puhdistettavana. Huijaa vaan ihmisiä  että saisi olla päätähti keskutelupalstoilla.

 

Se että  jahtasi haluamansa miehen lapsensa isäksi ja itselleen, ei takaa että mies olisi kaikessa samaa mieltä.

 

Miksei se maailman ihanin mies hehkuta Vappua julkisuudessa?

Vierailija
14/81 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

ihan oikeesti, voi eii, mitä paskan spekulointia toisten yksityisasioilla. Eikö teillä ole järkevämpää tekemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/81 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtiartikkeli oli vuodelta 2013.

Vierailija
16/81 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te oikein löydätte näitä ikivanhoja ketjuja?! Sitä mä vaan olen usein miettinyt :D

Vierailija
17/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 voi kultaseni, minulla on elämä ja hyvä sellainen. :)

Vierailija
18/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Vappua kosittu suorassa ttk-lähetyksessä, muistanko väärin? Sormus on ollut ohjelmassa keskeisessä osassa, siksi sen jääminen pois kummastuttaa. Vappu myös vaikuttaa periaatteen naiselta, voi olla että jos jotain kurjaa on käynyt, niin on päättänyt että tämä oli tässä. Mutta eihän tuosta voi tietää.

Vierailija
19/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Vappua kosittu suorassa ttk-lähetyksessä, muistanko väärin? Sormus on ollut ohjelmassa keskeisessä osassa, siksi sen jääminen pois kummastuttaa. Vappu myös vaikuttaa periaatteen naiselta, voi olla että jos jotain kurjaa on käynyt, niin on päättänyt että tämä oli tässä. Mutta eihän tuosta voi tietää.

Vierailija
20/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyönnissä laittaisin rahat erolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi