Eroaako Vappu Pimiä taas?
Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.
Kommentit (81)
No eihän asiasta suoraan ole yleisölle kerrottu, vaan "sivusta kuultua ja nähtyä".
Eikai se kosinta suorassa lähetyksessä tapahtunut? Eikö se ollut niin, että Vappu vaan esitteli sitä sormustaan kameroille?
Vappu on itse kertonut, että sormukset olivat puhdistettavana. Ei kyse siis erosta.
Ei tosiaan sormusten putsaus 6 kk pidon jälkeen ole ihan tavallista ellei sitten ole jokin kivien kiinnitys alkanut pettää ja sitä korjataan... Toki saattaa olla ollut vaan riitakin ja siksi ottanut sormuksen pois "kiukutellessaan".
Ei sormuksia kovin usein putsata ellei sitten oikeasti ole esim. vauvansa paskaan sitä upottanut. Tuskin Vapulla sellainen sormus on, josta kivet irtoilee. .Mammalla on ollut muu syy ja tämä syy oli toimittajalle. Itse olen kerran puhdistattanut sormuksen ja sen sai samoin tein takaisin, kun ksupunkireissulta hain. Vapulla on jokin isompi aksidentti jos putsattavana oikein viikonlopun yli?,!?
Jos tuo "on puhdistettavana" on totta, eikö Vappu olisi voinut pitää jotain toista sormusta lähetyksen aikana... Eivät yksityiskohdat näy kameralle, ainoastaan vaan se onko vai eikö ole sormessa...
Hirveä haloo mammoilla jostain sormuksesta,jonka sormessa olo tai olematta ole eivät loppujen lopuksi tarkoita yhtään mitän.Täällä taitaa olla vain naisia joille se sormus on jokin merkki avioliitosta ja sen tilasta,vaikka todellisuudessa niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Musta tuo puhdistus-juttu kuulostaa kovin tutulta. Muistaisin, että sitä on käytetty useinkin selityksenä, jos kysellään ikäviä.
Muuten en kyllä täysin tajua tätä juttua. Jos kyseessä olisi ero ja halu salata se vielä, niin miksei sitä sormusta voi laittaa ohjelman ajaksi käteen.
Ei mun sormusta saatu putsattua päivässä. Se lähetettiin jonnekin ja samalla sormukset "kiillotettiin". Mulla tosin ei ole mistään kultajousesta muutamalla sadalla ostetut sormukset.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:18"]
Eikai se kosinta suorassa lähetyksessä tapahtunut? Eikö se ollut niin, että Vappu vaan esitteli sitä sormustaan kameroille?
[/quote]
Ai joo, niin se menikin... Mutta oli siis näkyvillä ohjelmassa.
Ei voi perustella enää että olisi puhdistettavana. Ettei vain olisi kadottanut koko rinkulan tai kivi lähtenyt irti? Tai tulossa ero?
Tulee mielikuva että haluaa olla puheenaiheena jatkuvasti.
Kun puvut eivät ole aiheuttaneet kohua niin kehittelee jotain uutta tilalle.
Valetta on se että sormus olisi 2 viikkoa puhdistettavana. Huijaa vaan ihmisiä että saisi olla päätähti keskutelupalstoilla.
Se että jahtasi haluamansa miehen lapsensa isäksi ja itselleen, ei takaa että mies olisi kaikessa samaa mieltä.
Miksei se maailman ihanin mies hehkuta Vappua julkisuudessa?
Hei!
ihan oikeesti, voi eii, mitä paskan spekulointia toisten yksityisasioilla. Eikö teillä ole järkevämpää tekemistä?
lehtiartikkeli oli vuodelta 2013.
Kuinka te oikein löydätte näitä ikivanhoja ketjuja?! Sitä mä vaan olen usein miettinyt :D
40 voi kultaseni, minulla on elämä ja hyvä sellainen. :)
Eikö Vappua kosittu suorassa ttk-lähetyksessä, muistanko väärin? Sormus on ollut ohjelmassa keskeisessä osassa, siksi sen jääminen pois kummastuttaa. Vappu myös vaikuttaa periaatteen naiselta, voi olla että jos jotain kurjaa on käynyt, niin on päättänyt että tämä oli tässä. Mutta eihän tuosta voi tietää.
Eikö Vappua kosittu suorassa ttk-lähetyksessä, muistanko väärin? Sormus on ollut ohjelmassa keskeisessä osassa, siksi sen jääminen pois kummastuttaa. Vappu myös vaikuttaa periaatteen naiselta, voi olla että jos jotain kurjaa on käynyt, niin on päättänyt että tämä oli tässä. Mutta eihän tuosta voi tietää.
Vedonlyönnissä laittaisin rahat erolle!
Ei aavistustakaan, mutta jos ero olisi tulossa, niin miksi kertoisi siitä ttk:n kuvauksissa yleisölle...