Eroaako Vappu Pimiä taas?
Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:19"]
Mitäs ihmettä.. empä huomannutkaan.. ja miksi ihmeessä pitää ottaa ne sormukset pois kun suora lähetys ja tietää että kohu nousee... Varma keino ainakin saada julkisuutta (ja rahaa) Lehtijuttuja, yms.. onkohan rahan puute?
[/quote]
Paljon tekee töitä, joten ei luulisi rahan puutetta olevan...eikös se Teemu ollut varakkaasta perheestäkin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:24"]
Onko sillä ollu muissa lähetyksissä sormukset?
[/quote]
Mitäs luulet onko niitä näytellyt kameralle???
[/quote]
No ihan rauha vaan :D En ymmärrä näitä äkäpusseja joita täällä tasaseen tahtiin tapaa. Kai sitä saa kysyä? ..ääliö.
Jos odottaa toista lasta ja sormet turvoksissa. Olokin voi olla vaisu jos kovin väsyttää tai kuvottaa.
Ooämgee!!
Käytän vihkisormusta ehkä juhlissa, jos muistan. Onkohan tutut nyt sitten viimeiset 10 vuotta odottaneet sitä meidän erouutista?
Ai niin, mutta meidän tuttavapiirissä taisi olla vain täysjärkisiä ihmisiä.
Ap. Kyse ei vain sormuksista, vaan ihan muista asioista mitä paikallaolijat olivat nähneet ja kuulleet.
Minkälaisia asioita kuulitte? Kertokaa nyt kun kerran aloitittekin.
Ap. Sanotaan nyt, että itkua ennen lähetystä kulisseissa, haukkumista, halailua (lohduttelua) ym. Vappu ei ollut myöskään räkätellyt ja ollut esillä niinkuin yleensä vaan pysynyt taka.alalla kokoajan.
Ja ainoa syy tälle voisi olla ero???
No jopas nyt jotakin.. onkohan tää nyt provo.. luulis iltalehdessä nyt ainakin sit jo olevan.
Toivottavasti ei kuitenkaan erosta kysymys. Pieni lapsi ja yksi ero jo takana. Itsekin olen kerran eronnut enkä toivoisi kenellekään sitä tuskaa. Etenkään kahdesti.
Kuka ottaa heti ensimmäiseksi sormukset pois, jos ei halua, että heti arvuutellaan?? Ja jos ero olisi jo siinä vaiheessa, että kansalaiset saisi siitä tietää ja sormukset otettu jo pois, niin tuskin sitä kulisseissa enää itkettäisiin.
Itse en ainakaan vetäisi heti sormuksia pois, jos ihan just olisi päätetty miehen kanssa erota.
Niin no meitä on erilaisia... toiset tulisempia kuin toiset
Mä ajattelin, että se olis raskaana kun keskivartalo on niin turpea. Sormukset näkyi kyllä siinä alkujaksossa jota pari minuutta katsoin. Tänään en kiinnittänyt huomiota Vappuun muuten kuin mielenkiinnolla arvuuttelin perheenlisäyksestä.
Jos Vappu on uudestaan raskaana, ja asia on heille yllätys, eikä oikein tiedä miten suhtautuisi.. hormonit yms. voivat vielä lisätä sitä, että itkettää ja on sekaisin.
Itkuun ja vaisuuteen voi olla montakin syytä. Joku läheinen sairastunut, joutunut onnettomuuteen tai kuollut, kotona käynyt varkaita, yms.
Mies jäänyt kiinni pettämisestä, tieto. Teemu on pelimies...
Olen myös kuullut huhuja Vapun miehen hurjista poikien reissuista... mutta eipä niistä sen enempää, pelkkiä huhuja kunnes toisin todistetaan.
Ei Teemun kaltaista vapaata miestä kauaa pidetä hellan ja nyrkin välissä.
Mitämitä!!!? Ap voisitko vähän avata mihin käsityksesi perustuu?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:24"]
Onko sillä ollu muissa lähetyksissä sormukset?
[/quote]
Mitäs luulet onko niitä näytellyt kameralle???