Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako Vappu Pimiä taas?

Vierailija
20.10.2013 |

Tällaista pikkulinnut lauloi, jotka katsomassa ttk.kanssa ohjelmaa.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:24"]

Onko sillä ollu muissa lähetyksissä sormukset?

[/quote]

Mitäs luulet onko niitä näytellyt kameralle???

Vierailija
42/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:19"]

Mitäs ihmettä.. empä huomannutkaan.. ja miksi ihmeessä pitää ottaa ne sormukset pois kun suora lähetys ja tietää että kohu nousee... Varma keino ainakin saada julkisuutta (ja rahaa) Lehtijuttuja, yms.. onkohan rahan puute?

[/quote]

Paljon tekee töitä, joten ei luulisi rahan puutetta olevan...eikös se Teemu ollut varakkaasta perheestäkin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:24"]

Onko sillä ollu muissa lähetyksissä sormukset?

[/quote]

Mitäs luulet onko niitä näytellyt kameralle???

[/quote]

No ihan rauha vaan :D En ymmärrä näitä äkäpusseja joita täällä tasaseen tahtiin tapaa. Kai sitä saa kysyä? ..ääliö.

 

Vierailija
44/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa toista lasta ja sormet turvoksissa. Olokin voi olla vaisu jos kovin väsyttää tai kuvottaa.

Vierailija
45/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooämgee!!

 

Käytän vihkisormusta ehkä juhlissa, jos muistan. Onkohan tutut nyt sitten viimeiset 10 vuotta odottaneet sitä meidän erouutista?

 

Ai niin, mutta meidän tuttavapiirissä taisi olla vain täysjärkisiä ihmisiä.

Vierailija
46/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kyse ei vain sormuksista, vaan ihan muista asioista mitä paikallaolijat olivat nähneet ja kuulleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia asioita kuulitte? Kertokaa nyt kun kerran aloitittekin.

Vierailija
48/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sanotaan nyt, että itkua ennen lähetystä kulisseissa, haukkumista, halailua (lohduttelua) ym. Vappu ei ollut myöskään räkätellyt ja ollut esillä niinkuin yleensä vaan pysynyt taka.alalla kokoajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainoa syy tälle voisi olla ero???

Vierailija
50/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt jotakin.. onkohan tää nyt provo.. luulis iltalehdessä nyt ainakin sit jo olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kuitenkaan erosta kysymys. Pieni lapsi ja yksi ero jo takana. Itsekin olen kerran eronnut enkä toivoisi kenellekään sitä tuskaa. Etenkään kahdesti.

Vierailija
52/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa heti ensimmäiseksi sormukset pois, jos ei halua, että heti arvuutellaan?? Ja jos ero olisi jo siinä vaiheessa, että kansalaiset saisi siitä tietää ja sormukset otettu jo pois, niin tuskin sitä kulisseissa enää itkettäisiin.

Itse en ainakaan vetäisi heti sormuksia pois, jos ihan just olisi päätetty miehen kanssa erota.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no meitä on erilaisia... toiset tulisempia kuin toiset

Vierailija
54/81 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että se olis raskaana kun keskivartalo on niin turpea. Sormukset näkyi kyllä siinä alkujaksossa jota pari minuutta katsoin. Tänään en kiinnittänyt huomiota Vappuun muuten kuin mielenkiinnolla arvuuttelin perheenlisäyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vappu on uudestaan raskaana, ja asia on heille yllätys, eikä oikein tiedä miten suhtautuisi.. hormonit yms. voivat vielä lisätä sitä, että itkettää ja on sekaisin.

Vierailija
56/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuun ja vaisuuteen voi olla montakin syytä. Joku läheinen sairastunut, joutunut onnettomuuteen tai kuollut, kotona käynyt varkaita, yms.

Vierailija
57/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäänyt kiinni pettämisestä, tieto. Teemu on pelimies...

Vierailija
58/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut huhuja Vapun miehen hurjista poikien reissuista... mutta eipä niistä sen enempää, pelkkiä huhuja kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
59/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Teemun kaltaista vapaata miestä kauaa pidetä hellan ja nyrkin välissä.

Vierailija
60/81 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä!!!? Ap voisitko vähän avata mihin käsityksesi perustuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi