Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Toistaiseksi nuo Australian kuvat ovat yhtä vakuuttavia kuin se taannoinen Balin kuva. Ei mitään oikeaa näyttöä siitä, että on paikanpäällä.
Kuvat voivat olla peräisin muualtakin.
Se Balin juttu oli tosi ufo. Olikohan siitä vain yksi kuva, ja jutussakin oltiin kännissä ja sitten oli darra.
Balilla ei sen kummempaa raportoitavaa ollut. Kuva oli jostain hotellin pihalta, ilman ihmisiä. Sen olisi voinut kopioida mistä vain..
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:41"]
Noniin, mitäpä muuta kuvattavaa Ausseissa olisi kuin oma vartalo bikineissä... :D
http://instagram.com/p/h2rlnANF59/
[/quote]
Kun on hyvä kroppa niin miksi pitää piilossa? ;)
[/quote]
Kaunis vartalo erottuu kyllä edukseen vaatteet päälläkin ;)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:30"]
Noniin, mitäpä muuta kuvattavaa Ausseissa olisi kuin oma vartalo bikineissä... :D
[/quote]
[/quote]
Kaunis vartalo erottuu kyllä edukseen vaatteet päälläkin ;)
[/quote
]Mutta jos on hiki, niin kai sitä saa vähän riisuutua.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 05:48"]
[/quote]
[/quote]Noloa tulla vauvapalstalle kehumaan kuviaan. Tuosta kuvakulmasta katsottuna on muuten kaikki vartalot edukseen, olkoon vaikka kuinka lihavia, kokeilkaa vaikka. Ei ihme etta tuo on bloggaajien suosima poseeraus.
[/quote]
Eihän tuo minun kuva ole vaan Annan. Onhan Annalla kaunis vartalo.
Voit linkittää tähän omasta vartalostasi kuvan niin voimme päätellä onko se parempi vai oletko vain kateellinen.
[/quote]
Etkö muuta keksinyt kuin tuon ainaisen kateuden? Itse en kroppaani esittele, joten en linkitä, mutta jos haluat mitat, niin 160/55, ja täysin tyytyväinen olen.
[/quote]
Kulta pieni, eiköhän me jokainen tiedetä että mitat eivät kerro samoin kuin kuvat. ;) Olen sinua melkein 20cm pidempi ja 5 kiloa painavempi, olen myös tyytyväinen.
Voin silti myöntää kauneuden kun sellainen eteen tulee, ihan ilman että itsetuntoni saa siitä kolauksen.
Meille suomalaisille tuo kateus on pahe, täällä ei myöskään itseään tai saavutuksiaan saa kehua ilman että joku vetää herneen nenään. Miksi?
Mikä muu voi olla kyseessä kuin kateus? Tätä olen monesti miettinyt kun linkitätte tänne Annan tai jonkun muun kuvia ja valitatte. Saatteko nautintoa siitä että pääsette arvostelemaan? Vai mikähän mahtaa olla syynä?
Jos noin kovin ahdistaa Annan instakuvat niin miksi hemmetissä olet niitä ensimmäisenä stalkkaamassa? Ei pysty ymmärtämään :D
[/quote]
No laitappas tänne sun kuvasi sitten? :) Pointtihan oli se että me ei laitettas omia kuvianne muiden kuin itsemme ja ehkä poikaystäviemme näkösälle, vaikka kuinka näytettäis hyvältä :D
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 05:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 05:48"]
[/quote]
[/quote]Noloa tulla vauvapalstalle kehumaan kuviaan. Tuosta kuvakulmasta katsottuna on muuten kaikki vartalot edukseen, olkoon vaikka kuinka lihavia, kokeilkaa vaikka. Ei ihme etta tuo on bloggaajien suosima poseeraus.
[/quote]
Eihän tuo minun kuva ole vaan Annan. Onhan Annalla kaunis vartalo.
Voit linkittää tähän omasta vartalostasi kuvan niin voimme päätellä onko se parempi vai oletko vain kateellinen.
[/quote]
Etkö muuta keksinyt kuin tuon ainaisen kateuden? Itse en kroppaani esittele, joten en linkitä, mutta jos haluat mitat, niin 160/55, ja täysin tyytyväinen olen.
[/quote]
Kulta pieni, eiköhän me jokainen tiedetä että mitat eivät kerro samoin kuin kuvat. ;) Olen sinua melkein 20cm pidempi ja 5 kiloa painavempi, olen myös tyytyväinen.
Voin silti myöntää kauneuden kun sellainen eteen tulee, ihan ilman että itsetuntoni saa siitä kolauksen.
Meille suomalaisille tuo kateus on pahe, täällä ei myöskään itseään tai saavutuksiaan saa kehua ilman että joku vetää herneen nenään. Miksi?
Mikä muu voi olla kyseessä kuin kateus? Tätä olen monesti miettinyt kun linkitätte tänne Annan tai jonkun muun kuvia ja valitatte. Saatteko nautintoa siitä että pääsette arvostelemaan? Vai mikähän mahtaa olla syynä?
Jos noin kovin ahdistaa Annan instakuvat niin miksi hemmetissä olet niitä ensimmäisenä stalkkaamassa? Ei pysty ymmärtämään :D
[/quote]
No laitappas tänne sun kuvasi sitten? :) Pointtihan oli se että me ei laitettas omia kuvianne muiden kuin itsemme ja ehkä poikaystäviemme näkösälle, vaikka kuinka näytettäis hyvältä :D
[/quote]
Sanoinhan, että olen kyllä tyytyväinen, mutta luetun ymmärtämisessä on ilmeisesti vikaa. En kehunut näyttäväni niin upealta että laittaisin itseni koko kansan eteen.
Joten en itse kyllä laittaisi omaa kuvaani esille kaikkien nähtäväksi vaikka olenkin tyytyväinen ulkonäkööni.
Mutta mielestäni Annan vartalossa ei ole vikaa, jos blogi ja insta on julkisia ja hän haluaa kuvan laittaa, so what? Tuskin on sinulta pois.
[/quote]Toi on kylla niin klisee poseeraus, eiko Kerateekupposen vois laittaa tuollaista niin tulis oikeasti parempi ja kauniimpi. Vink, vink.
"Kuvituksena edellisen reissun lempikuvia."
Edelleenkään mikään ei todista, että hän on nyt Ausseissa! Nuo kuvat on aiemmalta keikalta, bikineissä keikkunut muuallakin.
Mahtaako vedättää välillä näissä maailmanmatkoissaan? Jos ei saa Balilta, siis Balilta, muuta kuvaa kuin hotellin suihkulähteen tjsp, ilman yhtään ihmistä, on kyllä todella ei-kiinnostunut kohteesta tai sitten ei edes ole siellä..
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:51"]
"Kuvituksena edellisen reissun lempikuvia."
Edelleenkään mikään ei todista, että hän on nyt Ausseissa! Nuo kuvat on aiemmalta keikalta, bikineissä keikkunut muuallakin.
Mahtaako vedättää välillä näissä maailmanmatkoissaan? Jos ei saa Balilta, siis Balilta, muuta kuvaa kuin hotellin suihkulähteen tjsp, ilman yhtään ihmistä, on kyllä todella ei-kiinnostunut kohteesta tai sitten ei edes ole siellä..
[/quote]
ilmeisesti näillä vihjailuilla haet takaa nyt sitä, että mungis onkin oikeasti kotonaan ja postailee harvakseltaan. Ja pysyy pois kaduilta sinne "loman" loppuun asti käyden öisin salaa solariumissa saadakseen uskottavan aussi-Bali rusketuksen pintaan. Tai on ehkä sittenkin vaikka Kanarialla, mutta ei kehtaa kertoa sitä katu-uskottavuuden takia. Tai jotain muuta yhtä nerokasta.
Voi luoja teidän kanssa! Mä en ole mikään suuri anna-fani, mutta mua on alkanut oikeesti surettaa sen puolesta mammapalstalaisten joka saatanan pilkkuun viilaaminen. Toisaalta saan suurta hupia teistä, oppinut etsinmään joka postauksesta asioita, mitä täällä sitten spekuloidaan, ihan eri silmällä kuin mihin aiemmin satunnaislukijana kiinnitti huomion.
ihan oikeesti naiset, nyt.
AV-mammat rakkaat, koittakaa nyt vaan uskoa, että Anna on Ausseissa. Miksi ei olisi? Aika monta ihmistä olisi saanut kusetukseen mukaan. Toki mäkin ihmettelen, miten sillä on varaa matkailla noin paljon ja ostella kaikkea. Matkat se saa varmaan aika halvalla, tekee vähän yhteistyötä Rantsupallon kanssa ja kai matkat voi jotenkin verottaa työmatkana :D. Alennuksienkin kanssa sen matkailu käy kyllä varmasti kukkaron päälle, ja ihmettelen edelleen mistä se noi rahat kaikkeen repii. En silti usko hetkeäkään, että Anna valehtelisi matkailuistaan. Korkeintaan ehkä siitä se vähän jekuttaa, miten rankkoja bisnesmatkoja noi sille on ;)
En sanonut mitään tuollaista(271) sinä keksit ihan itse tuon tarinan!
Tarkoitan vain sitä, ettei netissä kaikki aina ole sitä,miltä näyttää. Huijaaminenkin on helppoa.
Voi vaikka vuokrata kuukaudeksi merkkilaukun esim Designistolta ja rakentaa sen ympärille tarinan uudesta rakkauslaukusta, jota etsittiin kissojen ja koirien kanssa tms. en tarkoita nyt Annaa, vaan tämä on ihan hatusta vedetty esimerkki.
Emme me oikeasti tiedä, onko Anna ausseissa tai kävikö koskaan Balilla.
Mutta kuinka tyhjäpäitä nämä bloggaajat ovat, kun he matkustavat toiselle puolelle maapalloa (?) eivätkä saa aikaiseksi Rantapalloon muuta kuin muutaman bikini-darra-suihkulähde hotelilla-kuvan? Eikö heitä kiinnosta mikään?
Jos yksi ihminen epäilee Annan puheita, se ei vastaa muiden tänne kirjoittelijoiden mielipiteitä. Itselläni ei ainakaan ole yhtään mitään syytä epäillä Annan olinpaikan todenperäisyyttä. Enkä usko, että juurikaan kukaan muukaan sitä epäilisi. Palstapoliisit chillatkaa.
272 jatkaa: Sen kyllä uskon, että mainostamistarkoituksessa osa bloggaajista ovat hyvinkin voineet ostaa jonkun laukun ja palauttaa samantien. Eihän se nyt ole suoraan valehtelemista, annetaan vaan ihmisten tahallaan ymmärtää bloggajan ostaneen laukun, ja sitten kaikki muutkin ostaa. Samoin kuin kaikki nämä piilomainonnat, Nelly-kollaasit, you name it. Tekihän eräskin bloggaaja niin, että osti yhteistyönä saaneella lahjakortillaan laukun ja pisti blogikirppikselle heti myyntiin. Tällä tavoin tavallaan vaihtoi lahjakortin rahaksi.
On silti ehkä ihan järkevääkin pohtia kriittisesti näitä "ostin sen ja sen" -juttuja, mutta vähän kaukaa haettua alkaa epäilemään bloggaajaa olinpaikkansa kusetuksesta. A on niin tunnettu, että saisi lukittautua himaansa taas pariksi viikkoa, ettei tämä "valhe" kävisi ilmi :D.
Pointtini,siis olen sama joka kritisoi tuota Balin matka "matkabloggausta" ei ole Annan epäily. Pointtini on se, että kuka tahansa pystyisi kirjoittamaan tuollaisia juttuja ja nappamaan kuvia vanhasta albumista ja netistä muualta - noissa postauksissa ei ole mitään uutta eikä omaperäistä!
Ne voisivat olla kotisohvalla kirjoitettuja, vaikka viltin alla kera teekupposen. En siis sano, että ovat, mutta ei niisstä ole mitään tuorettakaan.
..ja on se aika huolestuttavaa, että 25-vuotiaat aikuiset naiset eivät ole kiinnostuneita muusta kuin leveästä elämästä ja nautinnoista. Ei mitään hyväntekeväisyyttä näy eikä kuulu eikä kiinnostusta esim niiden alueiden ihmisten elämään, jossa käyvät. Elämä on pelkkää infinity-allasta, LV-laukkuja, ripsihuoltoa ja Nelly-kollaaseja.
Tuo on yksi suuri kupla, joka puhkeaa jonain päivänä.
Anna sanoi olevansa lomalla. Ja nimenomaan kohteissa, joissa hän on ennenkin käynyt ja tehnyt niistä aikaisemmin postauksia. Ei siis välttämättä mitään tarvetta blogata kohteesta, eikä lomalla tarvitsekaan. En odottanut hänen bloggaavan/instaavan näinkään paljon mitä on tähän mennessä tehnyt. Minusta Anna voisi vaihtaa ihan kokonaan lomamoodiin, unohtaa bloginsa ja kerrankin rentoutua kunnolla. Mutta veikkaan, ettei hän jatkossakaan ole 1-2 päivää pidempää blogihiljaisuudessa, koska on sellaista suorittajatyyppiä (pahoittelee aina, kun on jäänyt päiväkin väliin) ja jollain tavoin nauttiikin siitä kiireen tunteesta (?). Vaikka tykkäisin itsekin nähdä kuvia ja lukea kuulumisia Ausseista ja myöhemmin Balilta, ei minua haittaa vaikkei sellaisia tältä reissulta tämän enempää tulisi. Toivottavasti Anna palaa lomalta entistä ehompana, akut ladattuina, jotta meilläkin olisi jotain tähdellisempää kommentoitavaa. ;-)
Jos lähtee lomalle, kannattaa sitten todella tehdä se, ja ilmoittaa lukijoille olevansa vaikka viikon tauolla. Eivät lukija siitä karkaa.
Parempi kunnon loma kuin tuollaisten puolivillaisten "on parempaakin tekemistä kuin dataaminen" kuittailu vanhojen kuvien kera.
Selkeä ero työhön ja vapaa-aikaan.
Tämä on eka kerta kun kritisoin täällä Annan blogia, ja mielestäni ihan syystä. On ammattitaidotonta tehdä puolivillaisia juttuja, kun voisi oikeasti pitää loman. Jos on varaa hakea Pariisista kahden tonnin laukku, on varaa pitää lomaa netistäkin.
Bingo saa varmaan Rantapallolta joka postauksesta rahaa, joten ei mitään järkeä olla postaamatta lomallakaan, vaikkei olisikaan järkevää kerrottavaa.
Bingoa ärsyttää blogit joissa on joka päivä mainoksia.
Ny toi uusin postaus kyllä oikeasti vituttaa. "En tykkää spämmätä mainoksilla, äh, muissa bolgeissa ei muuta olekaan kuin mainoksia, olen niin jalo!"
Jooh, ei siinä muuta muttakun 70 % postauksista mainoksia. JA EI VAIN JOULUN ALLA!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 06:40"]
En todellakaan tarkoittanut että bloggaajilla pitäisi olla oikeus piilomainontaan, enkä tuossa viestissäni mielestäni mitenkään niin sanokaan, ihmettelin vaan miksi juuri heidän piilomainonnastaan tulee kohu kun naistenlehdet ovat aina tehneet sitä ja tekevät edelleen.
[/quote]
Mun mielestä ero on siinä, että jokainen luultavasti ymmärtää, että lehdissä on mainontaa. Niihin toimittajat kirjoittavat heille annetuista jutuista, joihin hankitut meikit voi esim. olla meikkifirman antajia. Bloggaajat sen sijaan kirjoittavat (ainakin aluksi ennen mainossopimusten saantia) puhtaasti omasta elämästään. Alussa ennen mainosten tuloa blogiin esim. meikkisuositukset oli aivan puhtaasti niitä, jotka bloggaaja koki hyviksi. Oli melkein kuin kaverilta olisi kuullut suosituksia. Sitten mainokset alkoivat pikkuhiljaa hiipiä peliin (melko salakavalasti ilmaisuilla "postimies toi") eikä enää voinutkaan yhtään tietää, onko kyseessä mainos vai edelleen bloggaajan vilpitön suositus. Nykyään suhtaudunkin valtaosaan blogeista kuten naistenlehtiin: mitään ei enää vilpittömästi suositella, vaan bloggaaja kirjoittaa postauksia työkseen ja työn antaja (=mainoksen ostaja) määrää jossain määrin, mitä kirjoitetaan.
Varsinkin nuoremmille ihmisille voi kuitenkin edelleen olla hankalaa ymmärtää, että bloggaaja ei olekaan enää se "kaveri", jonka suosituksiin voi uskoa kuten muidenkin kavereiden. Bloggaaja kuitenkin kirjoittaa myös omasta elämästään, joten medialukutaidottomalle ihmiselle myös ne mainokset hukkuu sinne muuhun bloggaajan elämään. Sen vuoksi, mun mielestä blogeissa pitäisi olla vielä lehtiä tarkempi piilomainonnan kanssa. Vaikka olisihan se toki hienoa, jos lehdissäkin mainonta ilmoitettaisiin nykyistä huomattavasti selvemmin.
[/quote]
Hyvä kirjoitus :)