Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Kävelevä eko-murha tuo nainen. Ei tee muuta kuin lentelee ja kuluttaa.
Joku pissisblogi ja "työnteko" ei oikein sovi samaan..
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:32"]Miten sen oikeusjutun kanssa on käynyt?
[/quote] kiinnostaa myös!
Täh, en tajunnut tuota "yritän joskus tehdä videopostauksen jossa on enemmän asiasisältöä". Mun mielestä Annan videopostaukset, no siis nämä kaksi, ovat paljon selkeämpiä seurata kuin blogin teksti. Outoa todeta videossaan näin, kun ilmeisesti olisi kirjoittanut saman paljon vaikeaselkoisemmin. (enkunkielisiä juttuja tekstiin vääntäen) Ihan hyvinhän tossa oli sisältöä, eikö Anna katso ollenkaan kriittisesti tekstejään? :---D
Kelvollista runkkausmatskua instassa, tätä lisää!
Anna vaikuttaa paljon normaalimmalta ja mukavan onnelliselta videoissaan. Vaikka pidänkin Annaa toisinaan liian provosoivana sekä ristiriitaisuudessaan ärsyttävänä ja mustavalkoisuudessaan lapsellisena, on hänen blogiaan erittäin mukava ja viihdyttävä seurata. Isot propsit Annalle bloginsa kasvattamisesta omalla työllään mittasuhteisiin, jotka sallivat hänen nykyisen elämäntyylinsä ja matkustelut :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 05:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:41"]
Noniin, mitäpä muuta kuvattavaa Ausseissa olisi kuin oma vartalo bikineissä... :D
http://instagram.com/p/h2rlnANF59/
[/quote]
Kun on hyvä kroppa niin miksi pitää piilossa? ;)
[/quote]Noloa tulla vauvapalstalle kehumaan kuviaan. Tuosta kuvakulmasta katsottuna on muuten kaikki vartalot edukseen, olkoon vaikka kuinka lihavia, kokeilkaa vaikka. Ei ihme etta tuo on bloggaajien suosima poseeraus.
[/quote]
Eihän tuo minun kuva ole vaan Annan. Onhan Annalla kaunis vartalo.
Voit linkittää tähän omasta vartalostasi kuvan niin voimme päätellä onko se parempi vai oletko vain kateellinen.
[/quote]
Etkö muuta keksinyt kuin tuon ainaisen kateuden? Itse en kroppaani esittele, joten en linkitä, mutta jos haluat mitat, niin 160/55, ja täysin tyytyväinen olen.
[/quote]
Kulta pieni, eiköhän me jokainen tiedetä että mitat eivät kerro samoin kuin kuvat. ;) Olen sinua melkein 20cm pidempi ja 5 kiloa painavempi, olen myös tyytyväinen.
Voin silti myöntää kauneuden kun sellainen eteen tulee, ihan ilman että itsetuntoni saa siitä kolauksen.
Meille suomalaisille tuo kateus on pahe, täällä ei myöskään itseään tai saavutuksiaan saa kehua ilman että joku vetää herneen nenään. Miksi?
Mikä muu voi olla kyseessä kuin kateus? Tätä olen monesti miettinyt kun linkitätte tänne Annan tai jonkun muun kuvia ja valitatte. Saatteko nautintoa siitä että pääsette arvostelemaan? Vai mikähän mahtaa olla syynä?
Jos noin kovin ahdistaa Annan instakuvat niin miksi hemmetissä olet niitä ensimmäisenä stalkkaamassa? Ei pysty ymmärtämään :D
Nämä uudet videopostaukset ovat huimasti erilaisia kuin aikasemmat.. Esim. Joku vanha meikkivideo " tää on tämmönen ja tätä pitäs levittää näin, mut mä teen näin, ihan sama ei kiinnosta" ei jääny niistä kauheen mukava kuva annasta, mutta näissä uusissa on iloinen ja positiivinen :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:30"]
Noniin, mitäpä muuta kuvattavaa Ausseissa olisi kuin oma vartalo bikineissä... :D
[/quote]
[/quote]
Kaunis vartalo erottuu kyllä edukseen vaatteet päälläkin ;)
[/quote]
Voin kyllä kuvitella "hyvällä itsetunnolla" varustetut mammat ottamassa aurinkoa reilun 30 asteen lämmössä vaatteet päällä.
Puolustuksena tietysti "kun vartaloni on niin hyvä ettei kannata riisuutua kun se on edukseen vaatteet päälläkin".
Kotona ihmetellään kun ei aurinko ota minun ihooni!
En tykänny tosta cossin mekosta, teki annasta isomman kuin on!
En tykänny tosta cossin mekosta, teki annasta isomman kuin on!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:30"]
[/quote]
[/quote]
Kaunis vartalo erottuu kyllä edukseen vaatteet päälläkin ;)
[/quote]
Voin kyllä kuvitella "hyvällä itsetunnolla" varustetut mammat ottamassa aurinkoa reilun 30 asteen lämmössä vaatteet päällä.
Puolustuksena tietysti "kun vartaloni on niin hyvä ettei kannata riisuutua kun se on edukseen vaatteet päälläkin".
Kotona ihmetellään kun ei aurinko ota minun ihooni!
[/quote]
Mutta miksi laittaa siitä kuvia nettiin kaikkien nähtäville?
Kyllä minäkin otan bikineissä aurinkoa rannalla, mutta en todellakaan haluaisi iltapäivälehtien iltatytöksi keikkumaan kaiken kansan eteen bikineissä. Annan instagram (ja blogi) ovat julkisia, kaikkien nähtävillä, ihan sama kuin ip-lehtien tyttöjen kuvat. Oletatko ihmisten olevan kateellisia heillekin, tai vaikka Seiskalehden tytöille?
[/quote]
[/quote]Noloa tulla vauvapalstalle kehumaan kuviaan. Tuosta kuvakulmasta katsottuna on muuten kaikki vartalot edukseen, olkoon vaikka kuinka lihavia, kokeilkaa vaikka. Ei ihme etta tuo on bloggaajien suosima poseeraus.
Miksei naistenlehtien meikki- ja matkajutuista kohkata samalla lailla? Eihän niissä puhuta mainoksesta tai tuotesijoittelusta mitään, vaikka esitellään juuri tiettyjä asioita joita ollaan myyjältä saatu?
[/quote] joo, siellä on paljon piilomainontaa myös. Mutta tarkoittaako se että bloggaajillakin pitäisi olla oikeus piilomainontaan? Anteeksi, en vain ymmärrä logiikkaa.
[/quote]
En todellakaan tarkoittanut että bloggaajilla pitäisi olla oikeus piilomainontaan, enkä tuossa viestissäni mielestäni mitenkään niin sanokaan, ihmettelin vaan miksi juuri heidän piilomainonnastaan tulee kohu kun naistenlehdet ovat aina tehneet sitä ja tekevät edelleen.
[/quote]
[/quote]
Voit linkittää tähän omasta vartalostasi kuvan niin voimme päätellä onko se parempi vai oletko vain kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 07:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Etkö muuta keksinyt kuin tuon ainaisen kateuden? Itse en kroppaani esittele, joten en linkitä, mutta jos haluat mitat, niin 160/55, ja täysin tyytyväinen olen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 06:40"]
En todellakaan tarkoittanut että bloggaajilla pitäisi olla oikeus piilomainontaan, enkä tuossa viestissäni mielestäni mitenkään niin sanokaan, ihmettelin vaan miksi juuri heidän piilomainonnastaan tulee kohu kun naistenlehdet ovat aina tehneet sitä ja tekevät edelleen.
[/quote]
Mun mielestä ero on siinä, että jokainen luultavasti ymmärtää, että lehdissä on mainontaa. Niihin toimittajat kirjoittavat heille annetuista jutuista, joihin hankitut meikit voi esim. olla meikkifirman antajia. Bloggaajat sen sijaan kirjoittavat (ainakin aluksi ennen mainossopimusten saantia) puhtaasti omasta elämästään. Alussa ennen mainosten tuloa blogiin esim. meikkisuositukset oli aivan puhtaasti niitä, jotka bloggaaja koki hyviksi. Oli melkein kuin kaverilta olisi kuullut suosituksia. Sitten mainokset alkoivat pikkuhiljaa hiipiä peliin (melko salakavalasti ilmaisuilla "postimies toi") eikä enää voinutkaan yhtään tietää, onko kyseessä mainos vai edelleen bloggaajan vilpitön suositus. Nykyään suhtaudunkin valtaosaan blogeista kuten naistenlehtiin: mitään ei enää vilpittömästi suositella, vaan bloggaaja kirjoittaa postauksia työkseen ja työn antaja (=mainoksen ostaja) määrää jossain määrin, mitä kirjoitetaan.
Varsinkin nuoremmille ihmisille voi kuitenkin edelleen olla hankalaa ymmärtää, että bloggaaja ei olekaan enää se "kaveri", jonka suosituksiin voi uskoa kuten muidenkin kavereiden. Bloggaaja kuitenkin kirjoittaa myös omasta elämästään, joten medialukutaidottomalle ihmiselle myös ne mainokset hukkuu sinne muuhun bloggaajan elämään. Sen vuoksi, mun mielestä blogeissa pitäisi olla vielä lehtiä tarkempi piilomainonnan kanssa. Vaikka olisihan se toki hienoa, jos lehdissäkin mainonta ilmoitettaisiin nykyistä huomattavasti selvemmin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:32"]Miten sen oikeusjutun kanssa on käynyt?
[/quote] kiinnostaa myös!
[/quote]
Hitaasti etenevät tämän tyyppiset jutut, todistajia on kuultu, vielä ei syyttäjä ole tehnyt päätöstä syytteen nostamisesta, koska ketään ei kai ole kutsuttu varsinaiseen käsittelyyn käräjille.
Mäkin niin tykkään näistä Annan videoista. Ihan eri ihminen kuin tekstien tai kuvien kautta. Mä en oikeasti pysty ymmärtämään että miksi niiden välillä on noin valtavan iso ristiriita?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 06:40"]
Miksei naistenlehtien meikki- ja matkajutuista kohkata samalla lailla? Eihän niissä puhuta mainoksesta tai tuotesijoittelusta mitään, vaikka esitellään juuri tiettyjä asioita joita ollaan myyjältä saatu?
[/quote] joo, siellä on paljon piilomainontaa myös. Mutta tarkoittaako se että bloggaajillakin pitäisi olla oikeus piilomainontaan? Anteeksi, en vain ymmärrä logiikkaa.
[/quote]
[/quote]
Mistä kuvittelet, että, jos asiasta ei räävitä vauva-av:lla, se ei ole "kohu", eikä siitä kukaan puhu missään. Jatkuvasti on käsittelyssä myös aikakausilehtien ja muiden medioiden piilomainontaan liittyviä tapauksia.
(ja on aika infantiilia perustella tekemisiään sillä, että "toikin tekee niin", yleensä viimeistään varhaisteininä jokainen tajuaa, että se ei ole validi perustelu)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 05:44"][quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:57"]
Juu eipä annalla oo piilomainontaa koskaan ollutkaan vaikka aika monta vuotta ne nellykollaasit meni ilman halaistua sanaa mainonnasta....
kuluttajaviraston ohjeissa sanotaan myös että mainos on tunnistettava mainokseksi HETI ALUSSA, ei postauksen lopussa.
ja imo se kommentti joka oli nostettu esiin ei sisältäny mitään piilovittuilua. Ehkä sitä ei laissa ole, mutta onhan se kiva tietää jos klikkaamalla tuottaa blogistille rahaa suoraan, antaa bloggaajasta paljon paremman mielikuvan jos kertoo senkin avoimesti. Ei tartte mitään summia kertoa, ne on ihan yksityisasioita.
[/quote]
No eiköhän monet Nelly kollaasit tunnista mainokseksi muutenkin, mutta joo munkin mielestä se teksti olisi hyvä olla postauksen alussa eikä vasta lopussa (kun kaikki ehtineet linkkejä klikkailla ennen tekstin lukemista). En minäkään mitään ilkeää nähnyt siinä kommentissa jonka Anna laittoi postaukseen, tosiaan olisi varmaan ihan reilua kertoa lukijoille hyötyykö niistä klikkauksista vai ei. Vaikka tietysti hyötyy, ei se huvikseenkaan niitä linkkejä taida laitella.
Ja se Annan yksi kauneustuote postaus oli kyllä mun mielestä aika hyvän maun vastainen ainakin nuorille lukijoille, kun postaus oli verhottu tyyliin "näitä minä käytän" ja linkit oli vain yhteistyökumppaneiden sivuille, muita ei ollut viitsinyt linkata. Lopussa oli vain pieni commercial tagi. Joku hyväuskoinen lukija varmaan luuli että Anna hyvää hyvyyttään vaan esitteli kauneustuotteitaan... Plussaa siitä että nykyään on edes lopussa suomenkielinen maininta yhteistyöstä, vaan miten käy Eshish keissin? ;)
[/quote]