Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 20:55"]Kuka toi jääkiekkoilija Iida on ketä Annaan verrataan?
[/quote]
Veikkaisin Chicago-Iidaa, joskaan ei ole jääkiekkoilija mutta tekee myös jääkiekkoaiheisia postauksia.
Jossain postauksensa kommenteissa nimenomaan sanoi, ettei ole jääkiekkoilija eikä ole edes luistellut vuosiin :D
[/quote]
Ymmärtääkö se Iida kiekosta mitään? Anna ainakin ymmärtää.
[/quote]
Linkkiä sen Iidan blogiin?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 20:55"]Kuka toi jääkiekkoilija Iida on ketä Annaan verrataan?
[/quote]
Veikkaisin Chicago-Iidaa, joskaan ei ole jääkiekkoilija mutta tekee myös jääkiekkoaiheisia postauksia.
Jossain postauksensa kommenteissa nimenomaan sanoi, ettei ole jääkiekkoilija eikä ole edes luistellut vuosiin :D
[/quote]
[/quote]
Onko tohon sunttäripostaukseen myöhemmin lisätty noi yhteistyökumppanit sitten kun kyllähän noi tuolla lopussa lukee? Mä luulen että annan väite "mitään ei ilmaiseksi saatu" tarkoittaa sitä että vastineeksihan hän mainostaa tuotteita blogissaan. En vain tajua miksi on niin hirveää sanoa että sai siis jotain käytännössä ilmaiseksi (mainostusta vastaan) joltain.
Eikö Anna ja Meri oo muuten enää kavereita? Liittyykö tähän joku draama? Mä oon viimeks lukenu kummankaan blogia sillon kun ne oli ihan bestiksiä ni oon tipahtanu.
On ne kavereita, anna on menossa balille merin luo
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 20:55"]Kuka toi jääkiekkoilija Iida on ketä Annaan verrataan?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anna oli tuossa videopostauksessa melkein jopa luonnollinen! Ei ollenkaan niin koppavan (tai vanhan) näköinen kuin kuvissa. Yllätyin positiivisesti.
Argh. On jo pidemmän aikaa ärsyttänyt toi blogi, taso on laskenut, postaukset ovat sekavia ja tuo ainainen kiire. Ei se ole multa pois, että joku pääsee lomalle, mutta kyllä alkaa savu nousta korvista kun Anna tavoilleen uskollisena (eli hyvin kiireisenä ihmisenä) on nyt vihdoin ja viimein päässyt auringon alle rentoutumaan. Pelkkää lomaahan tuon syksy on ollut. Niin ja mitä sitten? Ei mitään muuta kuin se kiirekiirekiire, minäminäminä, mihkähän mä seuraavaksi lähtisin?
Ja jotenkin kuvittelisin, että tuollaisilla lentomäärillä ei tarvitsisi enää kertoa muka hauskoja lähtöselvitystarinoita tai siitä kenen penska on lentokoneessa lähimpänä.
Anna li oikein kaunis videopostauksessaan. Ehkä loppuu nyt ne ulinat että muokkaa kuviaan rutosti?
Se on kyllä totta ettei bingon juttuja oikein enää meinaa jaksaa. Kauheen hetkistä menoa eikä se tunnu elävän normiarkea hetkeäkään. ei tollaseen saa mitään kosketuspintaa..
Eikö se vietä joulua Suomessa? Meinasi olla viikon - 10 päivää Ausseissa, sit mennä vielä Balille.. Luulisi, että Anna perheihmisenä viettäisi joulun Suomessa :D
sehän vietti perheen kanssa joulun itsenäisyyspäivänä, jotta voi sitten huidella varsinaisen joulunajan reissussa maapallon toisella puolella. ja hänen vuokseen sitten koko muu perhe vietti joulunsa aiemmin, itsenäisyyspäivänä!!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 22:33"]
sehän vietti perheen kanssa joulun itsenäisyyspäivänä, jotta voi sitten huidella varsinaisen joulunajan reissussa maapallon toisella puolella. ja hänen vuokseen sitten koko muu perhe vietti joulunsa aiemmin, itsenäisyyspäivänä!!
[/quote]
Huoh.. Eiköhän me saada kuitenkin ennen joulua vielä kuulla, miten on niin surullista olla perheestä erossa jouluna, kuinka hän on perheihminen ja nyt on niin rankkaa :((. Oma valinta siis.
Bingo näyttää videossaan jopa siltä että olisi nukkunut vähän.
Saadaankohan kohta jo sitä runkkumateriaalia, viime kerrasta on jo ikuisuus?
No kyllähän tuo toppi oli hieman valahtanut..
Noniin, mitäpä muuta kuvattavaa Ausseissa olisi kuin oma vartalo bikineissä... :D
Uusimmassa postauksessa taas "meikitön video", tätä muistettu korostaa kaksi kertaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:41"]
Noniin, mitäpä muuta kuvattavaa Ausseissa olisi kuin oma vartalo bikineissä... :D
http://instagram.com/p/h2rlnANF59/
[/quote]
Kun on hyvä kroppa niin miksi pitää piilossa? ;)
Annallahan on (ylä-)ripsienpidennykset, mutta onko hällä myös kestopigmentoinnit (esim. alaripsien tyvessä) ja/tai kestovärjäys? Tuossa suihkun jälkeisestä videopostauksesta vaan tuli mieleen, kun silmät näyttää niin kovin meikatuilta.
Pidän kyllä noista videopostauksista. Kiva nähdä Annaa välillä liikkuvassa kuvassakin, eikä niissä ainaisissä asukuvissa, joissa katse on suunnattu kaihoisasti kattoon/taivaanrantaan/kaukaisuuteen ja kuvat on supersiloiteltuja/blurrattuja/ylivalottuneita.
Joo olen ihan samaa mieltä, että tosi pirteä ja jotenkin söötti video, jossa Anna vaikutti tosi kivalta.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 20:07"]SodaStream.... Voivv, how low can you go.
[/quote] se soda stream postaus oli mun mielestäni poikkeuksellisen hyvä ja huolella toteutettu yhteistyöpostaus. Mielipiteitä on niin monia :)
Löytyihän se, vieläpä inkkaripäähineen kommenteista :D
Lähde: http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/09/16/headpiece/
"maanantai, syyskuu 16, 2013 klo 21:02 Niina sanoi:
Miksi, voi miksi? (toim. huom. linkki ja lainaus tässä välissä poistettu)
Tuli lähinnä pettynyt olo. Että sinäkin, ilmeisen fiksu ja tiedostava ihminen."
Seuraavassa kommentissa on annan vastaus ja maininta "(Kommenttisi linkki poistettu sen vuoksi, etten halua pitää blogiani muiden blogien mainostusalustana :)"
seuraavaksi lukija vastaa "Laitoin tähän kommenttiin nyt virallisen s-postini ton blogipostin sijaan, ehkä se antoi nyt mulle paremmin ”kasvot” :)"
Sitäkään eivät muut lukijat näe.. :)