Siis oikeasti, te Usasta kouhklaajat. Tiedättekö te mitään kyseisestä maasta?
Tai kulttuurista (Kaunareista ym. saippiksista saatua tietoa ei lasketa!)?
Kommentit (66)
*Pyörittelee silmiään kakkoselle*. Oletko pikkasen tyhmä?? Katti auttoi otsikon kirjoittamisessa ja siihen tuli yksi kirjain liikaa, yritä itse päätellä mikä kirjain ja missä sanassa..
Kohkaus? Koklaus? Kouhaus? Kolaus?
Siis oikeesti, *pyörittelee silmiään*, mikä on se tarkoittamasi sana? Kohkata ja vouhkata ovat kyllä tuttuja, mutta niissä on enemmän kuin yhden kirjaimen ero kouhklaamiseen. Vai "kuuklaamista" eli googlaamistako tarkoitit?
Joku lappilainen ihmettelee ameriikkaa?
No mietippä sitä, siinä sulle vitun päänaukoja pikkasen aivojumppaa! Et sitten ole kuullut murteista jos et kerta tiedä kuin nuo kaksi sanaa.
ap pyörittelee silmiään kun kuvitteli pääsevänsä pätemään ameriikkatietoudellaan. Mutta sitten meni ja kirjoitti otsikkoon käsittämättömän sanan. Tai kissa kirjoitti (ei onneton osannut suomeksi kirjaimia).
Ei mun tarvi päteä yhtikäs millään, vaikka luultavasti tiedän kyseisestä maasta paljon enempi kuin keskiverto av-mamma.
Mutta vituttaako kakkosta nyt, kun ei keksi mun tarkoittamaa sanaa? Meneekö nyt ilta pilalle vai?
Oikeasti, pitääkö sitä aina aukoa päätään toisten otsikoille ym. HANKI ELÄMÄ.
Ap kyllä paljastaa oman sivistyksensä tason vastausviesteissään, vaikka niin kovin on tietävinään, mikä on Suuren Mualiman eli Ämöriikan meininki!
Ps. Meitä mystisen otsikon ihmettelijöitä on enemmänkin kuin vaan se "vitun päänaukoja". ;)
Oliko kaunari/kuunari se kissan väärinkirjoittama sana? En tiedä oikein muuta kuin että Thomas W. Lawson oli todella suurikokoinen amerikkalainen kuunari.
Ap on varmasti hirveän älykäs ja tietoviisas 12-vuotias. Valitettavasti näistä vain ikä on sellainen, mikä tuottamastaan tekstistä ilmenee.
****ROFLMAO****
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:30"]
Ap kyllä paljastaa oman sivistyksensä tason vastausviesteissään, vaikka niin kovin on tietävinään, mikä on Suuren Mualiman eli Ämöriikan meininki!
Ps. Meitä mystisen otsikon ihmettelijöitä on enemmänkin kuin vaan se "vitun päänaukoja". ;)
[/quote] Niin on vahaista ja vaaraa se tieto etta monta kertaa olen meinannut tarjota ilmaisen yllapidon jollekin etta saa tulla ihan itse katsomaan miten asiat ovat. Ajoissa kuitenkin tajusin etta ne jotka sita matkaa eniten tarvitsisivat eivat saisi lippurahoja kokoon.
No olkoot teitä vaikka kokonainen armeija, siinähän ihmettelette! Vituttaa tämä av mammojen ainainen vittuilu joka helvetin asiassa.
Puhutaanko tässä nyt Usain Boltista, tha mastasta? Juoksee todella kovaa, telkkarista näin.
Vai olisiko virhe otsikossa sittenkin, että piti lukea Kusa? Sehän on kaupunki Uralilla, ja voin rehellisesti myöntää, etten kyllä tiedä alueen kulttuurista tai tavoista mitään.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:37"]
Puhutaanko tässä nyt Usain Boltista, tha mastasta? Juoksee todella kovaa, telkkarista näin.
[/quote]
mä kyllä epäilen, että ap vihjailee, et tietää jonkun pikaruokaketjun, joka on amerikan mantereelta tai ehkäpä jopa ameriikan presidentin..
Siis tajusinko oikein, että aloittaja asuu nyt jenkeissä, ja haluaa tuoda tällä keskustelupalstalla julki omat mielipiteensä, netti kun on tulvillaan vähäistä ja väärää tietoa. "Av-mammat" ovat hänen mielestään ainaisia vittuilijoita joka helvetin asiassa, mutta silti hän on valmis käyttämään aikaansa näiden kanssa keskusteluun. Selvä.
Mullekaan ei millään auennut mikä on koukhaus, joten en ole varma siitä, sovinko kysymyksen vastaajaksi. Päätin silti vastata:
No mä en kuvittele tietäväni Amerikasta mitään sen kummempaa. Muutaman kaupungin osaan nimetä, samoin kuin pari nähtävyyttä ja jokusen kadun. Tiedän presidentin nimen, aivan kuten muutaman julkkiksenkin. Tunnistan amerikanenglannin kun sitä jossain kuulen, mutta en osaa sen tarkemmin sijoittaa erilaisia murteita ja puhetyylejä kartalle. En ole käynyt jenkeissä, mutta eipä sinne oikeastaan tee mielikään, vaikka muutaman kaverini hehkutuksia paikasta olenkin saanut kuunnella viime aikoina.
Ameriikan tippikäytäntö on syvältä ja poikittain. Samoin se, että kuluttajahinnat ilmoitetaan ilman veroja.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:00"]
Ameriikan tippikäytäntö on syvältä ja poikittain. Samoin se, että kuluttajahinnat ilmoitetaan ilman veroja.
[/quote]
Suomen törkeät hinnat kaikessa on vielä enemmän syvältä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:00"]
[/quote] On molemmat vaikeita jos ei oikein ole matikkanero mutta usalaiset osaa laskea.
Mitä on kouhklaus?