Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
"Get a 20 e off a 50 e purchase" ???????
Tää on sitä Bingon natiivienglantia :DDDDDDDDD
Pitäisköhän olla "Get 20 euros off of a 50 eur purchase" tai "Get 20 euros off of a purchase over 50 euros"
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 23:09"]Jos lähtee lomalle, kannattaa sitten todella tehdä se, ja ilmoittaa lukijoille olevansa vaikka viikon tauolla. Eivät lukija siitä karkaa.
Parempi kunnon loma kuin tuollaisten puolivillaisten "on parempaakin tekemistä kuin dataaminen" kuittailu vanhojen kuvien kera.
Selkeä ero työhön ja vapaa-aikaan.
Tämä on eka kerta kun kritisoin täällä Annan blogia, ja mielestäni ihan syystä. On ammattitaidotonta tehdä puolivillaisia juttuja, kun voisi oikeasti pitää loman. Jos on varaa hakea Pariisista kahden tonnin laukku, on varaa pitää lomaa netistäkin.
[/quote]
Yhdessä postauksessa hän sanoi, että aikoo alkaa hoitamaan blogiin liittyvät asiat virka-ajan (9-17) puitteissa...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:25"]
Yhdessä postauksessa hän sanoi, että aikoo alkaa hoitamaan blogiin liittyvät asiat virka-ajan (9-17) puitteissa...
[/quote]
Haha aha :D tää on jo aika hauska
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:17"]
"Get a 20 e off a 50 e purchase" ???????
Tää on sitä Bingon natiivienglantia :DDDDDDDDD
Pitäisköhän olla "Get 20 euros off of a 50 eur purchase" tai "Get 20 euros off of a purchase over 50 euros"
[/quote]
Pitäisi olla esim. "Get 20 euros off purchases over 50 euros"
t. oikeasti natiivienkkua puhuva
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:51"]
"Kuvituksena edellisen reissun lempikuvia."
Edelleenkään mikään ei todista, että hän on nyt Ausseissa! Nuo kuvat on aiemmalta keikalta, bikineissä keikkunut muuallakin.
Mahtaako vedättää välillä näissä maailmanmatkoissaan? Jos ei saa Balilta, siis Balilta, muuta kuvaa kuin hotellin suihkulähteen tjsp, ilman yhtään ihmistä, on kyllä todella ei-kiinnostunut kohteesta tai sitten ei edes ole siellä..
[/quote]
ilmeisesti näillä vihjailuilla haet takaa nyt sitä, että mungis onkin oikeasti kotonaan ja postailee harvakseltaan. Ja pysyy pois kaduilta sinne "loman" loppuun asti käyden öisin salaa solariumissa saadakseen uskottavan aussi-Bali rusketuksen pintaan. Tai on ehkä sittenkin vaikka Kanarialla, mutta ei kehtaa kertoa sitä katu-uskottavuuden takia. Tai jotain muuta yhtä nerokasta.
Voi luoja teidän kanssa! Mä en ole mikään suuri anna-fani, mutta mua on alkanut oikeesti surettaa sen puolesta mammapalstalaisten joka saatanan pilkkuun viilaaminen. Toisaalta saan suurta hupia teistä, oppinut etsinmään joka postauksesta asioita, mitä täällä sitten spekuloidaan, ihan eri silmällä kuin mihin aiemmin satunnaislukijana kiinnitti huomion.
ihan oikeesti naiset, nyt.
[/quote]moi Anna!
[/quote]
Oikein harmittaa tuottaa pettymys, mutta lälläslää, en ole Anna.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:53"]
Anna oli tuossa videopostauksessa melkein jopa luonnollinen! Ei ollenkaan niin koppavan (tai vanhan) näköinen kuin kuvissa. Yllätyin positiivisesti.
[/quote]
Mun mielestä aika teennäisen oloinen ja niinkuin olisi suunnitellut postaustaan enemmänkin, mutta toisaalta oli hermostunut ja jatkuva hiusten nykiminen ja taputtelu... Minusta aika epävarma esiintyminen, aika erilainen mitä vanhat videot oli aikanaan blogissa joita ei enää näe mistään.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:52"]
Ny toi uusin postaus kyllä oikeasti vituttaa. "En tykkää spämmätä mainoksilla, äh, muissa bolgeissa ei muuta olekaan kuin mainoksia, olen niin jalo!"
Jooh, ei siinä muuta muttakun 70 % postauksista mainoksia. JA EI VAIN JOULUN ALLA!
[/quote]
Niin ja tuntee myötähäpeää muiden bloggareiden videoista yms. Kova on dissaamaan muita bloggareita;)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:52"]
Ny toi uusin postaus kyllä oikeasti vituttaa. "En tykkää spämmätä mainoksilla, äh, muissa bolgeissa ei muuta olekaan kuin mainoksia, olen niin jalo!"
Jooh, ei siinä muuta muttakun 70 % postauksista mainoksia. JA EI VAIN JOULUN ALLA!
[/quote]
Niin ja tuntee myötähäpeää muiden bloggareiden videoista yms. Kova on dissaamaan muita bloggareita;)
[/quote]
Ja eihän Anna edes oikein lue muita blogeja (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta)! Kummasti on kuitenkin vahvat mielipiteet niistä...
Normaalisti pidän Annan vaatteista, hän uskaltaa olla rohkea asuissaan, eikä noudata mitään perisuomalaista "musta talvitakki, farkut ja saappaat"-linjaa, mutta tuo uusin asu balettihörhelöineen, iänikuisine saappaineen ja TURKISLIIVEINEEN...what!! Siinä on kaikki niin pielessä, ja liikaa kaikkea. Ja vielä kaikkien aikojen suosikkiasunsa?!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:51"]
"Kuvituksena edellisen reissun lempikuvia."
Edelleenkään mikään ei todista, että hän on nyt Ausseissa! Nuo kuvat on aiemmalta keikalta, bikineissä keikkunut muuallakin.
Mahtaako vedättää välillä näissä maailmanmatkoissaan? Jos ei saa Balilta, siis Balilta, muuta kuvaa kuin hotellin suihkulähteen tjsp, ilman yhtään ihmistä, on kyllä todella ei-kiinnostunut kohteesta tai sitten ei edes ole siellä..
[/quote]
ilmeisesti näillä vihjailuilla haet takaa nyt sitä, että mungis onkin oikeasti kotonaan ja postailee harvakseltaan. Ja pysyy pois kaduilta sinne "loman" loppuun asti käyden öisin salaa solariumissa saadakseen uskottavan aussi-Bali rusketuksen pintaan. Tai on ehkä sittenkin vaikka Kanarialla, mutta ei kehtaa kertoa sitä katu-uskottavuuden takia. Tai jotain muuta yhtä nerokasta.
Voi luoja teidän kanssa! Mä en ole mikään suuri anna-fani, mutta mua on alkanut oikeesti surettaa sen puolesta mammapalstalaisten joka saatanan pilkkuun viilaaminen. Toisaalta saan suurta hupia teistä, oppinut etsinmään joka postauksesta asioita, mitä täällä sitten spekuloidaan, ihan eri silmällä kuin mihin aiemmin satunnaislukijana kiinnitti huomion.
ihan oikeesti naiset, nyt.
[/quote]moi Anna!
[/quote]
Oikein harmittaa tuottaa pettymys, mutta lälläslää, en ole Anna.
[/quote]
Monia saattaa hämätä samanlainen kirjoitustyyli ja kielenkäyttö (mikä tietysti tarttuu, kun paljon jotain tiettyä blogia lukee)
Ihania "vähemmän mietittyjä kuvia" Bingon uusimmassa postauksessa :D Nyt mä spontaanisti istun tässä maassa ja heittelen lehtiä ilmaan, nyt mä syvällisesti tuijotan näitä lehtiä ja hih, vähän jalka kenossa katselen maata.
Niin aitoa.
Juu "vähemmän mietittyjä" kuvia, samat hiusten haromis poseeraukset kun joka postauksessa. Ja huomaa kyllä että pitää valtavasti omista kuvistaan kun täytyy joka postauksessa julkaista kymmenen lähes identtistä kuvaa, aivan kuin ei vain millään malttaisi olla julkaisematta yhtään mestariotosta itsestään. Kiva asu kylläkin ja sopii tuommoinen nuorekas ja konstailematon tyyli Annalle, kerrankin näyttää ikäiseltään.
Tykkäsin puistokuvien asusta kovasti! Valkoinen neule+revityt farkut+valkoiset conssit+punertavan violetit sukat toimi hyvin yhteen. Rentoa ja söpöä. Hymyilevä/naurava Anna on kauniimpii kuin se yleisemmin näkyvä kaukaisuuteen ylväästi tuijotteleva "powerwoman"-hahmo.
Nyt on taas tissit esitelty instassa, olihan se jo aikakin
missä anna viettää nyt joulua? ausseissa?
Ei oo tainnut Anna saada tarpeeksi huomiota viime aikoina kun piti instaan laittaa tuollainen tissikuva :P
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:25"]
Ääääh, rupeeko ketään muuta oksettamaan kun blogeissa on tota "olin rakkaiden/läheisten ympäröimänä, syötiin itsemme ähkyyn mamman herkkuruokia ja tunnelmoitiin kynttilänvalossa nauraen itsemme kipeiksi, ihanan nauravaisen perheen seurassa" arrrrrrr mä en ymmärrä tota tunnelmointifiilistelyä, ja varsinkin kun on tehty koko postauksesta niin selittelevä :D
[/quote]
No älä, meni pipari väärään kurkkuun jo kolmannen ja neljännen lauseen kohdalla, jotka ajoivat tuota samaa höttöä. Se mielikuva, että jotkut istuvat tonttulakit päässä kynttilänvalossa tunnelmoiden ja rattoisasti nauraen sai jo oksennuksen kurkkuun. Cheek-kilpailusta lukeminen taas sai koko lopun setin lentämään näppäimistölle. Taivas varjele. Onko koko tunnelmoinnin kirjoa taas väritetty vai tapahtuuko tätä oikeasti?
Joo sori, olen kyyninen, surullinen perheetön Grinch ja kykenen tuntemaan vain katkeruutta. :D
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD