Miksi miehet järjestäen kävelevät naisen päälle jos nainen ei väistä kadulla?
Olen tehnyt tällaista testiä että en ole väistänyt vastaantulevia miehiä tilanteissa joissa voivat itsekin väistää. Mutta iso osa ei väistä! He olettavat että nainen siirtyy sivuun heidän tieltään! Mikä juttu tämä on?
Kommentit (66)
Missäs oikein liikut? En ole huomannut vastaavaa ilmiötä.
N43
Nykynaisia alkaa olemaan vaikea väistellä, tarvitaan leveämpiä jalkakäytäviä.
Suomessa on paljon naisvihaa. Jostain syystä suomalaisia on syytetty milloin russofobiasta, sveduvihasta, Trump-vihasta, antisemitismistä, tummaihoisiin kohdistuvasta rasismista ja nyt viimeisimpänä aasialaisiin kohdistuvasta rasisimista. Aivan kuin suurin ongelma maailmassa olisi se, kuinka piskuinen Suomi vihaa milloin mitäkin etnisyyttä tai kansallisuutta. Se sitten purkautuu esimerkiksi tällä tavalla. Sitten suomalaisia voidaan syyttää naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kylläkin enimmäkseen aika leveitä
Vierailija kirjoitti:
N43
Mutta väistätkö itse aina? En itsekään ennen huomannut tätä kunnes tajusin itse väistäväni aina!
Täällä porissa lisäksi syljetään päälle. Hyvää Joulua.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon naisvihaa. Jostain syystä suomalaisia on syytetty milloin russofobiasta, sveduvihasta, Trump-vihasta, antisemitismistä, tummaihoisiin kohdistuvasta rasismista ja nyt viimeisimpänä aasialaisiin kohdistuvasta rasisimista. Aivan kuin suurin ongelma maailmassa olisi se, kuinka piskuinen Suomi vihaa milloin mitäkin etnisyyttä tai kansallisuutta. Se sitten purkautuu esimerkiksi tällä tavalla. Sitten suomalaisia voidaan syyttää naisvihasta.
Suomessa on todella paljon naisvihaa. Mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä heikko itsetunto? Toisaalta myös käytöstavat puuttuvat monilta.
Kuuluvat Tate-kulttiin. Arvostavat miehiä jotka kohtelevat naisia kuin jätettä.
Ei minun päälleni kukaan kävele. Mutta kuljenkin fiksusti tien oikeaa reunaa.
N45
Järjestäen? Mitä he järjestävät? Se on järjestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Mutta väistätkö itse aina? En itsekään ennen huomannut tätä kunnes tajusin itse väistäväni aina!
Teen pienen väistön ja samoin tekee vastaantuleva mies. Aina. Kukaan ei ole jyrännyt, vaan tekevät väistön omalta osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkö olet sokea sille, että te miehet olette paljon lihavampia?
Miehistä vähintään ylipainoisia on 72% !!!!! Siis vain 28% miehistä on normaalipainoisia.
Naisilla tämä luku on paljon pienempi.
Ps. miten se iso nainen pystyy siinä kapeallakin jalkakäytävällä väistämään, mutta se hoikka ja vikkelä mies ei????
Aivotoiminnassa jotakin häikkää??
Minä pysähdyn, alan yskimään ja niistämään nenää. Aina ovat väistäneet.
Jos joku meinaa kävellä päälle, pysähdyn paikoilleni. Yleensä väistävät silloin. Monesti ne on kyllä nuoret naiset, jotka kävelevät kolmekin rinnakkain, ketkä eivät väistä. Toinen päälle kävelevä joukko on äidit lastenvaunuineen, kun pitää heidänkin kävellä vierekkäin.
Olenkin ottanut tavakseni, että "en katsele eteenpäin" vaan esim. näyteikkunoita tai kauppakeskuksessa liikkeitä, silloin muut väistävät herkemmin.
Minä yleensä väistän, jos kävelen oikein, eli tien oikeassa laidassa. Monet kävelevät nykyään vasemmassa laidassa jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu miesviha, jota on paljon enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on todella paljon naisvihaa. Mistä tämä johtuu?Mistä johtuu miesviha, jota on paljon enemmän?
Sitä on ensinnäkin vähemmän, ja se johtuu miesten omasta käytöksestä
Iso osa miehistä kävelee myös toisen miehen päälle, naisista puhumattakaan. Testailimme tätä Helsingissä parissa paikkaa viime kesänä, kun asiasta oli lehdessä juttua. Kyllä kolisi. Olisi pitänyt täysin litistyä, että herrat voivat ohittaa appelsiinit kainaloissa.
Osa olleet ihan vihaisia siitä että en ole väistänyt vaikka ovat nähneet minut kyllä ja olisivat aivan hyvin pystyneet itsekin väistämään ettei siitä ole ollut kyse.