Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bingolifen uusin postaus

Vierailija
19.10.2013 |

http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/

Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!" 

Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:) 

Kommentit (584)

Vierailija
181/584 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö ja iloinen tissikuva!

Vierailija
182/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi joulu oli suoraan ku suoraan teekupposen blogista.

Samaa sarjaa kun se nauravainen perhe tuli nauravaisena naurattamaan kun Anna sairasti tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan ok viettää sellaista elämää kuin Meri. Kannattaa matkustella ja pitää hauskaa silloin kun ei vielä ole perhettä tai sellaista työtä, joka ei salli moisia irtiottoja. Itse olen hieman yli 30 enkä epäröisi hetkeäkään lähteä pidemmälle matkalle, jos vain rahatilanne sallisi. Itseäni ei tuo Kuta tai muut biletysmestat kiinnosta, vaan ihan vaan rento oleilu ja kauniista maisemista ja lämmöstä nauttiminen olisi itselleni se syy matkustella.

Se mitä en täysin ymmärrä on tuo, että instakuvien perusteella Anna on viettänyt koko Bali-lomansa joko hotellihuoneessaan tai hotellin uima-altaalla. Itse olen kerran päässyt Balilla käymään ja siellä kyllä upeita paikkoja ja nähtävää riittää. Kuta on Balin paikoista mielestäni vähiten kiinnostavin, eli täynnä huonostikäyttäytyviä junttimaisia (anteeksi yleistys) ja alkoholiin meneviä ulkomaanihmeitä ja rannatkin on likaisempia kuin muualla saarella. Toisaalta ymmärrän, että se mistä mm. Meri nauttii eniten tuolla Kutalla on vanhojen aussikavereiden (ja muiden aimmilla reissulla tavattujen tuttujen) näkemisestä ja niiden kanssa hengailusta. Eli läheisiksi muodostuneet ihmiset on ilmeisesti syy, miksi Kutalle jäädään jumittamaan. :)

Vierailija
184/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 18:46"]

Onkohan tämä bingoparodia? :D http://www.pieceofpanda.com/2013/11/nestori-bloggaa-ootd-turkisneule.html#comment-form

[/quote]

Hahhahaa loistava :D

[/quote]

tolle fretille ei oikein voi olla nauramatta :D ihana!

[/quote]

selkeä parodia mungolifesta :D 

[/quote]

Tuo oli kyllä ihan mahtava! Hieno alustus päivän asu -postaukselle ja ne tupla-asukuvat, jotka vain jatkui ja jatkui alas scrollatessa sai nauramaan ihan ääneen..:'D

Annan Perthin C ei ole tuo merin frendi Carlos, vaan taisi olla nimeltään Chris/Craig, jonka paikallisen jalkapallojoukkueen nimenkin joku lukija taannoin selvitti :D

Vierailija
185/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
186/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä bingoparodia? :D http://www.pieceofpanda.com/2013/11/nestori-bloggaa-ootd-turkisneule.html#comment-form

[/quote]

Vierailija
187/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttärestäni tuli muotibloggari." Uuh aah! Mikä saavutus.

Taitaa kulkea suvussa tuo huomionhakuisuus :)

Vierailija
188/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 19:51"]

Joku 16v pissis esiintyy ASKissa bingon kuvilla...

[/quote]

mikä on ask

[/quote]

Sellaan keskusteluohjelma älypuhelimille jossa pääosin teinit lähettelee toisilleen kysymyksiä nimellä tai anonyyminä.
Siellä teinityttö on laittanut omiksi kuvikseen mangon kuvia ja väittää niitä omikseen

Vierailija
189/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 19:51"]

Joku 16v pissis esiintyy ASKissa bingon kuvilla...

[/quote]

mikä on ask

[/quote]

Sellaan keskusteluohjelma älypuhelimille jossa pääosin teinit lähettelee toisilleen kysymyksiä nimellä tai anonyyminä.
Siellä teinityttö on laittanut omiksi kuvikseen mangon kuvia ja väittää niitä omikseen

[/quote]

aah, no tuo kuvien varastaminen tunnetulta bloggaajalta nyt on tosi yleistä. 

Vierailija
190/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

tolle fretille ei oikein voi olla nauramatta :D ihana!

Vierailija
191/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:35"]

[/quote]

Täh, eikai oikeasti johonkin naistenlehteen tehty tälläistä? Mungon äitiäkö siinä haastatellaan? Luulin että koko spekulaatio oli vitsi ja hänen äitinsä olisi vain lyhyesti mainittu siinä?

Vierailija
192/584 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:33"]

Tuossa tissikuvissa mua eniten ihmetytti tuo lantio, se on kyllä leveä mutta hyvin anna sen vaatekuvissa peittää, ei pistä yhtään niissä silmään.

[/quote]

Annalla on tosi kaunis lantion kaari, naisellinen. Nykyään on "muotia" sellainen poikamainen kapea lantio ilman selkeää vyötäröä, jostain syystä.

Vierailija
193/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:35"]

[/quote]

Täh, eikai oikeasti johonkin naistenlehteen tehty tälläistä? Mungon äitiäkö siinä haastatellaan? Luulin että koko spekulaatio oli vitsi ja hänen äitinsä olisi vain lyhyesti mainittu siinä?

[/quote]

Ihan totta näkyisi olevan, Mungon instagramissa ja blogissa maininta tästä ja nimenomaan tuolla otsikolla, eli taitaa olla mamma-Vanhanen pääroolissa.

Vierailija
194/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän ihmetyttää tää kohta ko haastattelussa.

''Tyttärestä on tullut ammatiltaan bloggaaja. Hän elää täysin blogista saamiensa tulojen varassa. Rahat riittävät Lontoon-asunnon huimaan vuokraan, paikkallisen yliopiston lukukausimaksuihin, ruokaan, laskuihin, vaatteisiin ja kaikkeen muuhun tarvittavaan.''

Eikös Anna kuitenkin oo sanonu blogissa, että hänellä on muitakin töitä kuin pelkkä blogi? Tai ainakin mä oon näin ymmärtänyt, kun puhuu usein että ''tein aamulla pari tuntia töitä'' tai julkaisee instagramissa kuvan jostain työntekotilanteesta.

Ja mua alko jotenkin naurattaa toi ''rahat riittävät kaikkeen muuhun tarvittavaan''. Lasketaanko merkkilaukut nykyään elämälle tarpeellisiin asioihin? ;)

Vierailija
195/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:31"]

Mua vähän ihmetyttää tää kohta ko haastattelussa.

''Tyttärestä on tullut ammatiltaan bloggaaja. Hän elää täysin blogista saamiensa tulojen varassa. Rahat riittävät Lontoon-asunnon huimaan vuokraan, paikkallisen yliopiston lukukausimaksuihin, ruokaan, laskuihin, vaatteisiin ja kaikkeen muuhun tarvittavaan.''

Eikös Anna kuitenkin oo sanonu blogissa, että hänellä on muitakin töitä kuin pelkkä blogi? Tai ainakin mä oon näin ymmärtänyt, kun puhuu usein että ''tein aamulla pari tuntia töitä'' tai julkaisee instagramissa kuvan jostain työntekotilanteesta.

Ja mua alko jotenkin naurattaa toi ''rahat riittävät kaikkeen muuhun tarvittavaan''. Lasketaanko merkkilaukut nykyään elämälle tarpeellisiin asioihin? ;)

[/quote]

Ja kaikki ne lomat ja matkustelut :D

Niin ja eikös Anna ole joskus sanonut, että lukukausimaksujen vuoksi otti opintolainaa, vai muistanko väärin..

Annahan on puhunut itsestään "freelance-kirjoittajana" (ainakin Aussivuotensa aikana, kun kirjoitteli viiniblogia ja johonkin uudehkoon lehteen. En tiedä mikä on tilanne muiden töiden suhteen nyt. Kesällähän Anna oli festari-host, eli ei sekään pelkästään bloggaajan työtä ollut kai.

Vierailija
196/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lehdessä tuo juttu on?

Vierailija
197/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:54"]

Missä lehdessä tuo juttu on?

[/quote]

Ilonassa, joka tuli tämän vkonlopun Iltalehden mukana.

Vierailija
198/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi idioottimaista miten Bingo puhuu puutaheinää töistään ja tuloistaan. Ei sillä todellakaan ole muita töitä kuin blogi, eli sinne kirjoittaminen ja yhteistyösoppareiden ylläpito=nellykollaasit ja rantapallon mainitseminen aina kun lähtee sinne minne lähtee. En tarkoita että pitäisi selitellä joka ikinen salamyhkäinen työasia ja palkkakuitti, mutta on typerää antaa olettaa blogissaan että Bingo kirjoittaisi jotain muutakin kuin blogiaan. "Kirjoitan työkseni mutta en puhu siitä enempää" hohhoijjaa :D

En myöskään usko että olisi ottanut koskaan opintolainaa, koska blogi on tuottanut niin paljon verotietojen mukaan 2012. Joko bloggaajan mamma selittelee omiaan tai sitten Mungo on sepitellyt vähentääkseen "kateellisten puhetta". (Tai, Ilonan toimittaja on ollut ammattitaidoton ja vetänyt koko jutun kontekstistaan)

Eikö olekin outoa, että ensin halutaan pitää läheiset poissa blogijutuista, pidetään tulot salassa ja väitetään olevan yksityishenkilö, sitten seuraavassa hetkessä ollaan naistenlehdessä tekemässä kaikki päinvastoin? Miksi sitä huomiota pitää saada nyt äidinkin? :DD

Vierailija
199/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen määrittäminen, mikä on blogityötä ja mikä ei, tuntuu olevan vähän haastavaa bloggaajille. Esim. muistan kun MTL-tytöt oli aina tosi nyreissään, jos joku kommenteissa erehtyi luulemaan, että More to Love -blogi on heidän pääasiallinen työnsä. Kun niin ei kuulemma ollut. Itsekin tähän aiheeseen joskus siellä kommentoin, mutta kysymykseen mikä sitten on heidän pääasiallinen työnsä, en saanut vastausta. Ilmeisesti näkivät asian niin, että heillä on blogi, ja blogin kirjoittaminen on blogiin liittyvä työ, ja kaikki muut työt (esim. tilaisuuksissa käyminen, vaatemallistojen suunnittelu yms.) ovat muita töitä, joita ei siis lasketa blogituloksi. Luulen että Annalla on sama juttu. Eli kun sanoo, että tekee blogin lisäksi muitakin töitä, niin luulen että kyse on pitkälti kuitenkin blogiin liittyvistä jutuista, tai töistä, jotka hän on saanut vain ja ainoastaan siksi että on tunnettu bloggaaja (esim. festarihostin pesti tai Nelly-mallisto).

Mä uskon että Mungo on ottanut opintolainaa, jos kerran on ottanut pikavippejäkin. Täysin typeräähän se noilla tuloilla on, mutta Mungo ei nyt muutenkaan vaikuta kovin järkevältä rahankäyttäjältä. Olisi oikeasti tosi kiva joskus lukea nuoren bloggaajan kulutuskäyttäytymisestä ja taloudenhoidosta, onko näiden muotibloggaajapissisten joukossa yhtään sellaista, joka osaa laittaa rahaa myös säästöön? Vai pitääkö kaikki ylimääräinen laittaa merkkilaukkuihin?

Vierailija
200/584 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ näistä säästävistä bloggaajista ajattelisin että Yummy Jenni olisi yksi. Okei ostaa merkkilaukun ehkä n. kerran vuodessa (joo usein sekin on mutta vrt. Mungo), vaatteet ovat pääosin Zaraa eli siis keskihintaisia käyttövaatteita, ei mitään xtra kallista luksusta.
Nelliina, ostaa kyllä välillä MinnaParikoita, mutta käyttää myös kirpputoreja ja pukeutuu second handiin ja itse ommeltuihin vaatteisiin. Ei yleensä pröystäile kalliilla ostoksilla (panostaa selvästi laadukkaisiin kenkiin, mutta myös käyttää niitä pitkään)

Ketju on lukittu.