Onko oikeita herrasmiehiä vielä olemassa?
Oikeasti miten ihanaa olla sellaisten miesten seurassa jotka availee ovia, huolehtii kokoajan että kaikki on hyvin jne.
Vanhemmassa ikäpolvessa löytyy, entä nuorissa?
Kommentit (38)
Tuollaset miehet ovat ihania, terve itsetuntoisia.
Löytyy!!. Olisi mukava jos naiset oppisivat kiittämään ja vastamaan tervehdykseen.
Kyllä on, mutta vain niille naisille jotka ovat sen arvoisia.
Kuten kirjoitit, vanhemmissa ikäpolvissa ainakin löytyy. Mutta luulen että nykypäivän nuoret aikuiset, miehet ja naiset yhtä lailla, pitävät tuollaista käytöstä outona ja epäluontevana, ehkä jopa kiusallisena.
Ajat ja tavat muuttuu...
Eikö huolehtivaisuus ole naisellinen piirre? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Paapomikseksi jotkut tuollaista kutsuvat.
Ei Suomessa ole herrasmiehiä enää. Muualla maailmassa sensijaan on ihan. Ihan Euroopassakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö huolehtivaisuus ole naisellinen piirre? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
No senhän takia se ei olekaan Mies isolla M:llä vaan tällainen "herrasmies."
On mutta sellainen mies on vilifioitu termillä "kiltti" mies.
Herrasmiesmäisyys on historiaa. Sellainen mies tulee vain hyväksikäytetyksi ja kusetuksi naisten taholta tänä päivänä. Se peli vaatii kaksi osapuolta.
Jenkeissä nuoret miehet eivät suostu enää auttamaan naisia missään asiassa, koska saavat naisilta osakseen pelkkää vittuilua, mitä tahansa tekevätkään.
Herrasmiehet juo punaviiniäkin litran tuopista.
Katso puseroosi mies. Oletko herrasmies vai nulkki? 😠
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mieheni on hyvinkin maskuliininen ja huolehtivainen. Hän huolehtii omiensa lisäksi myös muistakin.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehet juo punaviiniäkin litran tuopista.
Humala hakuista juomista. Humala hakuista juomista mä juon salmarii, tuopista.
Missäs on vastavuoroisesti leidit? Ainakaan nämä tatuoidut ja kiroilevat onlyfanstähtöset eivät leidejä ole
Nuoret ovat tasa-arvoisia, joten ei tarvita tuollaista käytöstä enää.