Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍
Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉
Kommentit (125)
20v urheilijapoika viikonlopuksi.
Jalkahieronta. Kirja. Kaulakoru. Uusi suoratoistopalvelu puoleksi vuodeksi. Saunatakki. Kaurapussi.
No minä olisin iloinen kulmahiomakoneesta ja uudesta kuviosahasta.
Voi kuitenkin olla, ettei sinun vaimosi silti ilahtuisi tuollaisista lahjoista.
N53
Riippuu ihan siitä, kuinka vaativa tyttöystävä tai vaimo on. Kannattaa olla sellainen kumppani, joka ei pahastu geneerisistä suklaa- tai kukkalahjoista.
Minulle kävisi kasa muistitikkuja. Niitä menee koko ajan valtavasti. Luultavasti moni muu nainen ei kelpuuttaisi sellaisia lahjaksi.
Sain jo uuden Apple Watchin entisen tilalle. En tiedä mitä maksoi ja en toivonut mitään.
Älkää vaivautuko. Ihan sama mitä ostatte, niin vingumaan tälle palstalle tullaan, että väärin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla kyrpääää niin että vitttttu savuaa.
N62v
Satasella ei saa kunnollista maksullista.
1. Kirja
2. Hauska runo meistä ja siihen liittyvä nimellinen lahja.( anna tekoälylle sanoja teistä ja pyydä runo)
3. Lahjakortti yhteisestä ajasta: retki luontoon, hemmottelu ilta kotona, yms
4. Pieni nalle, jonka kaulassa on kaulakoru.
5. Tee kartongista 12 sydäntä. Jokaiseen sydämeen jokin rakkaudenteko: tammikuussa jalkahieronta sohvallakesäkuussa piknic puistossa.
5. Yöpuku unelma-yöpaita
Mä edelleen haluan matontamppaustelineen. Pitänee käydä itse ostaa,mut mies saa asentaa.
Yleiskone tai uusi paistinpannu ja kattila. Vaimosi ilahtuu takuulla kun vielä kerrot että palstalta kyselit apua.
Mä toivoin Leathermanin, Jalaksen työkengät ja Instant potin.
Vierailija kirjoitti:
1. Kirja
2. Hauska runo meistä ja siihen liittyvä nimellinen lahja.( anna tekoälylle sanoja teistä ja pyydä runo)
5. Tee kartongista 12 sydäntä. Jokaiseen sydämeen jokin rakkaudenteko: tammikuussa jalkahieronta sohvallakesäkuussa piknic puistossa.
5. Yöpuku unelma-yöpaita
🤮🤮🤮
T: Nainen
Vierailija kirjoitti:
1. Kirja
5. Yöpuku unelma-yöpaita
Unohdit vaaleanpunaiset posliinikisut
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaivautuko. Ihan sama mitä ostatte, niin vingumaan tälle palstalle tullaan, että väärin väärin.
Höps. Minulla on ensimmäistä kertaa elämässä miesystävä, joka osaa ostaa mieluisia pieniä lahjoja. Hänellä vain on todella hyvät kuuntelutaidot ja aito kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
1. Kirja
5. Yöpuku unelma-yöpaita
Jopas on puolison aika harvinaista herkkua, kun sitä lahjana annetaan.
Vierailija kirjoitti:
No minä olisin iloinen kulmahiomakoneesta ja uudesta kuviosahasta.
Voi kuitenkin olla, ettei sinun vaimosi silti ilahtuisi tuollaisista lahjoista.
N53
Älä aliarvioi toivettasi. Tuo voi rohkaista miestä miettimään voisiko nikkaroivalle vaimolle ostaa kuviosahan.
Vierailija kirjoitti:
1. Kirja
5. Yöpuku unelma-yöpaita
Kysyitkö tekoälyltä vai itsekö väänsit tuon ällölistan?
Opettele tuntemaan se oma kumppanisi. Jos näet naisen ihmisenä ja yksilönä, ei pitäisi olla vaikeaa. Kehitä kuuntelutaitojasi. Jos ei onnistu, osta itsellesi terapiaa - tosin satku ei riitä pitkälle.