Kehtaanko laittaa viestiä ystäväni puolison pojalle? Olen siis hänestä kiinnostunut ja hänkin ehkä minusta
Tapasimme juhlissa tämän miehen kanssa ja ihastuin heti. Katseista päätellen minäkin tulin ns. huomatuksi. Jälkeenpäin ystävältä kyselin kuka se mies oli, ja kuulin että on hänen puolisonsa poika. Olinhan minä aiemminkin hänestä kuullut, mutta en osannut yhdistää että on hän. On sinkku ja ystävällenikin kuin oma poika.
Ja siitä syystä en kehdannut ystävälle sanoa että ihastuin 😀
Mutta kehtaisinko nyt kuitenkin laittaa tälle miehelle viestiä?
Kommentit (9)
Ellei sinulla ole miestä, niin rohkeasti toimimaan!
Tottakai kehtaat. Kertoisin kyllä varmaan sille ystävällekin.
Ette taida olla kovin läheisiä ystäviä, jos et tunnista ystäväsi "kuin omaa poikaa". Tässä tapauksessa voisin lähteä yrittämään. Jos ystävä on oikeasti ystäväsi ja läheinen, kysyisin ensin hänen mielipidettään asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ette taida olla kovin läheisiä ystäviä, jos et tunnista ystäväsi "kuin omaa poikaa". Tässä tapauksessa voisin lähteä yrittämään. Jos ystävä on oikeasti ystäväsi ja läheinen, kysyisin ensin hänen mielipidettään asiaan.
Mistä minä olisin hänet tunnistanut, kun ei koskaan olla tavattu? Hänen puolisollaan on kuusi lasta, ja vain yhden heistä olen tavannut useasti, toisen vain kerran ja nyt ekaa kertaa tämän kolmannen. Kolmea en ole tavannut edelleenkään.
Kyseessä siis ystäväni puolison lapset, eivät ystäväni lapset. Heidät toki tunnen. Ap
Ehdottomasti laitat. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen epäröintiin.
Ihmetyttää miksi ET kertoisi ystävälle?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi ET kertoisi ystävälle?
Koska hän kertoisi asiasta HETI miehelleen, joka kertoisi asiasta HETI pojalleen. Eli siinä kohtaa on minun turha enää edes laittaa koko viestiä, vaan voisin jäädä vaan odottamaan ottaako hän yhteyttä vai ei 😂 Vähän noloakin niin. Ap
Kysy siltä sun ystävältä mitä on mieltä, äläkä täältä.