Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Anna on tehnyt esseensä intiaanipäähineestä. :D Mihinkähän johtopäätöksiin päätyi?
Luultavasti saanu jonkun loistavan pointin joltain lukijalta jonka perustella koko 250sivuisen esseensä on kirjoittanu :)
Hupaisaa kylla miten Anna onnistuu koulutoistakin saamaan tuollaisen draaman aikaiseksi. "Siis taa on niin rankkaa ja luulin et oon ainoo joka aina alottaa myohassa mut kaveritkin on ihan et fuck my life ja siis joo kokonaista 40 sivua kelatkaa onneks mun kuri on kuin Neuvostoliitossa!!"
Ettako kokonaista 40 sivua ja siina koko syyslukukauden palautettavat tyot? Kylla on rankkaa. Niin kovin rankkaa Bingolla, mitenkohan se on voinut oikiksessa mistaan selvita? :D
Ei siina, kaikkihan me inhotaan sita jos on monta deadlinea samaan aikaan, mutta minua vain huvittaa se etta Annan jatkuvasti kayttaytyy kuin han olisi maailman ainoa ihminen joka joutuu niita koulutoita puurtamaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 17:29"]
up
[/quote]
miksi ihmeessä?
"Toisaalta on ihan hyvä relity check, jos erehtyy kuvittelemaan, että BLOGGAAJISSA on tulevaisuus."
Aika monet täällä nuoretkin kritisoi Annaa, itse oon 3 vuotta nuorempi.
Huvittavaa muuten että Anna on muuttanut noita mainosjuttujaan :D Ennenhän ei Nellykollaaseissa ollut MITÄÄN merkintää, sitten ilmestyi merkintä loppuun ja nyt se lukee alussa kun kuluttaja-asiamieheltältä tuli se ohjeistusjuttu. Ja ilmeisesti vuosikausia olevat nellykollaasit ilman mitään mainosmerkintöjä ei ole ollut piilomainontaa, kuten Anna totesi siinä yhdessä postauksessaan.
Mua häiritsee kuitenkin se jos mainoslinkkejä ei oo mainittu. Se ykskin kommentoija kysyi pelkästään onko linkit mainoslinkkejä vai ei, ja kamala paskaryöppy annalta niskaan ja vielä teki postauksen kommentista. Kuinka ihmiset on niin kateellisia ja uteliaita ja kaikki tiedot pitää urkkia. Ihan helkkarin sama mulle paljon anna tienaa ja paljon mistäkin mainoslinkeistä saa, mutta haluan tietää onko ne mainoslinkkejä vai ei!
Raah. Alkaa ärsyttää tää mainosjuttu, muilla blogeilla sentään tuntuu olevan järkevä linja.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:03"]Annan uuden postauksen jääkiekko paasauksen luettuna facepalmasin niin vitusti ja jatkossa pidän häntä yhtä nolona kun aiemman jääkiekkoihkutuksen takia noloyskuningattaren tittelin saanutta Chicago-Iidaa
[/quote]
Erona näillä että Iida ymmärtää ihan oikeasti jääkiekkoa ja osaa suhtautua aiihen objektiivisesti eikä vaan kilju jonkun seksisymbolina pitämänsä kiekkoilijan perään.
[/quote]
Onko Iida edes koskaan kertonut kuka on lempipelaajansa? Sen sijaan kertonut lapsuudestaan, jossa vaikea isäsuhteen ainoa piristys oli yhdessä katsottava jääkiekko, kertonut ja vahvasti miksi ei pidä tietyistä joukkueista tai pelaajista, joista "kaikkien" tulisi pitää, avannut Jokereiden uusien hankintojen taustoja, kertonut, kehunut ja kritisoinut vierasmatkojen puitteita... Anna on kommentoinut valmista joukkuetta "en tykkää, on ihan paska mut en oo kyllä seurannu yhtään etten tiedä josko olisikin hyvä..."
Mungo teki taas aika tavanomaiselta kuulostavasta lentomatkastaan ennennäkemätöntä draamaa! Odotin koko postauksen ajan, et milloin se leuat auki loksauttava kohta tulee, mutta sitten postaus loppuikin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:04"]
Mungo teki taas aika tavanomaiselta kuulostavasta lentomatkastaan ennennäkemätöntä draamaa! Odotin koko postauksen ajan, et milloin se leuat auki loksauttava kohta tulee, mutta sitten postaus loppuikin.
[/quote]
Talenttia sekin vaatii.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:04"]
[/quote]
Ja juuri pari postausta sitten valitteli että lento myöhästyi kun joku ei saapunut koneeseen, ja sitten oli se iso lentopostaus, jossa valitti kun ihmiset ei osaa tulla ajoissa jne ja nyt ties kuinka monessa postauksessa sanonu että ite tulee usein n. 15min ennen lähtöselvityksen sulkeutumista.
Eikö toi 2h ennen ole ihan normi ulkomaan lennoille jopa HKI-Vantaalla, saati sitten Heathrowssa? Ihan kun Bongo ois ainoa lentomatkustaja, kun päivittelee että Heathrowlla oli ruuhkaa, ja jonossa yli 15 ihmistä.
Huhhuh taas uusin postaus :D. "Ensimmäinen kunnon loma kolmeen viikkoon", juu kuulostaa tuo elämä kyllä niin rankalta etten kestäis, varsinkaan kun neiti itse luo itselleen kiireen, tuli hyvin esiin kun hän ja ocjulia olivat singaporessa, julialla (ja muilla bloggaajilla) oli hyvin aikaa postailla reissustakin, neidillä taas niiiiiiiiiin kiire!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:35"]
Huhhuh taas uusin postaus :D. "Ensimmäinen kunnon loma kolmeen viikkoon", juu kuulostaa tuo elämä kyllä niin rankalta etten kestäis, varsinkaan kun neiti itse luo itselleen kiireen, tuli hyvin esiin kun hän ja ocjulia olivat singaporessa, julialla (ja muilla bloggaajilla) oli hyvin aikaa postailla reissustakin, neidillä taas niiiiiiiiiin kiire!
[/quote]
Nauroin samaa! Olihan hän melkeen 2kk koulussa, tosin kävi lomamatkoilla välissä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:03"]Annan uuden postauksen jääkiekko paasauksen luettuna facepalmasin niin vitusti ja jatkossa pidän häntä yhtä nolona kun aiemman jääkiekkoihkutuksen takia noloyskuningattaren tittelin saanutta Chicago-Iidaa
[/quote]
Erona näillä että Iida ymmärtää ihan oikeasti jääkiekkoa ja osaa suhtautua aiihen objektiivisesti eikä vaan kilju jonkun seksisymbolina pitämänsä kiekkoilijan perään.
[/quote]
Niin totta tämä. Uskon että Anna on seurannut jääkiekkoa pitkään ja tietää ehkä jotain, mutta kuitenkin kirjoittelee tommosia juttuja että kun minä haluan jonkun söpön sinne, ihan sama onko ollu leikkauksessa ja pitkällä saikulla, (ja oletettavasti ehtii myös kuukaudessa treenaamaan ittensä huippukuntoon juuri sopivasti, juu piece of cake) antaa todella hömpän kuvan itestään jääkiekkofanina.
^ Jep, hurjan rankkaa :D. Niin koulua 2kk, eli kaksi 20-sivuista esseetä :D
Blogista saa sellasen kuvan, että hän on tehnyt kouluhommia about 2 viikkoa yhteensä syksyn aikana. Aina ollut joko matkoilla tai joku on ollut Suomesta vierailulla. Vähän hämmentävää tuo joululomahehkutus sikäli.
Hän kävi parin päivän aikaistetulla joululomalla Suomessa, sen jälkeen lensi Lontooseen takaisin vuorokaudeksi ja sitten Australiaan..
Hän lentelee maasta toiseen vähän kuin jotkut muut käyttävät bussia tai ratikkaa.
Se NO,no, no,no postaus oli todella pohjat. Miksi julkaisee kaikkea, mitä ripulissa kirjoittaa??
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:42"]
^ Jep, hurjan rankkaa :D. Niin koulua 2kk, eli kaksi 20-sivuista esseetä :D
[/quote]
Ja toiseen lähteetkin valmiina blogin kommenttiboksista.
Joo "en muista, koska oisin viimeks ollu lomalla" ja "eka kolmen viikon loma ikuisuuksiin". Ikuisuus on hyvin joustava käsite näköjään.
Ja me kun luvattiin miehen kanssa olla ikuisesti yhdessä :< :D
Ihan pienenä sivuhuomiona vaan et vegaaniks siirtyminen kokonaan on kyllä isompi ekoteko kuin auton vaihtaminen hybridiautoon. En nyt tähän hätään muista mikä tutkimus, mut tein aiheesta esseen jokin aika sit.
Toki sit jos lähdetään linjalle että lopettaa autoilun kokonaan niin tietysti sit asia on vähän eri.
Mua niin muute huvittaa nää perustelut että "turha mun on tehdä lentämiselle mitään koska länsimaat kuluttaa niin vähän verrattuna johonki kiinaan"
ok, kiinassa onki ehkä lievästi enemmän ihmisiä. Jos katotaan päästöjä per ihminen nii ei se kiina siellä kärjessä ole. vai onko ihmiset tosissaan sitä mieltä että päästöt pitää olla per maa? et jollain liechtensteinilla ja kiinalla on oikeus samoihin päästöihin?