Vanhojen naisten viha nuoria kohtaan
Mistä johtuu?
Käyn julkisessa paikassa hoitamassa arkisia asioita viikoittain ja jos siellä on vanha nainen hän tuijottaa pitkään ja vihaisesti.
Tänään oli tilanne missä olin keskittyneenä keskustelemaan kännykässä oikeasti tärkeästä asiasta ja sivussani oli toinen henkilö kuka olisi ehkä tarvinnut apua mutta ei sanonut sanaakaan ja havahduin siihen että tuo vanhempi nainen on kokoajan hiljaa tuijottanut jälleen minua agressiivisen oloisena ja tulee kovaan ääneen kysymään että tarviiko tuo henkilö apua (siinä vaiheessa henkilö oli jo valmis eikä apua tarvinnut). Sen jälkeen hän huutovoimakkuudella menee puhumaan toiselle ihmiselle kuin näyttääkseen että hän on tehokas ja valpas ja yrittää auttaa muita? Vaikka apua ei kukaan tarvinnut.
Olen aikaisemmin syksyllä tullut kyseiseen paikkaan ja jo kun olen tilaan astunut tuntematon vanhempi nainen kuka oli siellä samaan aikaan on ollut samantien aivan raivoissaan läsnäolostani ja se lähti hänellä purkautumaan agressiivisuudella johon itsekin sitten vastasin tyhmästi samalla lailla.
Olen itse melkein 30 mutta näytän 18v.
Kommentit (33)
En ole mies vaan ihan oikeat tilanteet ja oikea nainen. 🤣
Ap
Opettele tiivistämään ja selkeyttämään sanomaasi. Tuosta vuodatuksesta ei saa selvää. Ja aggressiivinen kirjoitetaan kahdella geellä.
Vierailija kirjoitti:
Opettele tiivistämään ja selkeyttämään sanomaasi. Tuosta vuodatuksesta ei saa selvää. Ja aggressiivinen kirjoitetaan kahdella geellä.
Mutta geriatrinen vain yhdellä.
- eri
Ota lääkkeesi. Psykoosissa sitä kuvittelee helposti, että joku katsoo ilkeästi ja suunnittelee juuri sinun myrhäämistäsi. Muuta neuvoa mulla ei ole antaa.
En vihaa nuoria. Minulle tulee hirveä olo vaniljahajuvedestä, jota on holvattu päälle. Eilenkin tapasin kivan nuoren, joka oli hajusteeton. Juttelimme sitten.
Ei ole psykoosia, ihan aidot tilanteet.
Ehkä joku kuka tietää mistä puhun osaa vastata. En kehtaa avata tilanteita kunnolla sillä se paikka on pieni jajulkinen sekä käyn siellä viikoittain.
Ap
"Olen itse melkein 30 mutta näytän 18v"
Huutonaurua!!!
Vierailija kirjoitti:
En vihaa nuoria. Minulle tulee hirveä olo vaniljahajuvedestä, jota on holvattu päälle. Eilenkin tapasin kivan nuoren, joka oli hajusteeton. Juttelimme sitten.
Jep, vanijanlöyhkä on kuin vanhan pesemättömän v.n ummehtunut löyhkä.
Ilkeätä väittää kaikkia vanhempia naisia vihaiseksi. 😐
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku kuka tietää mistä puhun osaa vastata. En kehtaa avata tilanteita kunnolla sillä se paikka on pieni jajulkinen sekä käyn siellä viikoittain.
Ap
Et voi yhden paikan ihmisen perusteella luonnehtia kaikkia. Mutta jos esim haiset liikaa et ole tervetullut mihinkään.
Joillakin perus ilme voi olla vihainen, mutta se ei tarkoita mitään. Katsoo kuin mitä tahansa muuta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep. se on se kun eivät ole vielä keksineet mitä tehdä elämässä seuraavaksi, kun eivät ole enää se kedon kaunein kukka.
En tunnista ilmiötä. Tsemppaan nuoria naisia (ja miehiä). Minulla on tytär ja poika ja nuoret saavat erityisesti minun ihailuni. Meillä on fiksuja nuoria naisia.
N48
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan oikea ilmiö ja todella kipeä sellainen. En tiedä mistä johtuu, mutta utse joutunut uhriksi myös. En oikeastaan edes välitä, jotainhan heillä on pielessä kun niin kipuilevat
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pieni ja julkinen tila😂
No pysy pois sieltä pienestä, julkisesta tilasta. Hoida asiasi netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan oikea ilmiö ja todella kipeä sellainen. En tiedä mistä johtuu, mutta utse joutunut uhriksi myös. En oikeastaan edes välitä, jotainhan heillä on pielessä kun niin kipuilevat
Ei ole. Jos tapaat yhden tai viisi kiukkuista ja vihaisen näköistä ihmistä niin ei tarvitse niputtaa kaikkia samaan nippuun. Mikään ilmiö tuo ei ole. Olen jo iäkäs ja yleensä ihailen nuoria naisia mikäli he osaavat käyttäytyä kunnolla kanssaihmisiään kohtaan. Kyllä löytyy nuoriakin naisia jotka ovat tasaisesti vihaisia ja kirjoittelevat tällä palstallakin jatkuvasti mitä ja ketä vihaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep. se on se kun eivät ole vielä keksineet mitä tehdä elämässä seuraavaksi, kun eivät ole enää se kedon kaunein kukka.
Höpö höpö........ Nuoret naiset nykyään ovat tosi ylipainoisia ja minulla on tunne että meitä hoikkia itsestään huolta pitäviä vanhoja naisia katsotaan vihaisesti.
Näyttäisi siltä että noita kyseisiä vanhempia naisia on aina paljon näissä kommentoijissa. Huutonaurua tuli jopa siitä miltä näytän. Tuohan on selkeää kateutta.
Ap
Yli 60-vuotiaat on keskimäärin laihempia, niin on se vähän outoa kun nuoremmilla on valtavat vatsat.
Voivoi, ap-ap-miehen harhat vaan pahenee. Ota lääkkeet!