Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Joo, kommentteja ei ole julkaistu varmaan viikkoihin. Luulisi että se olisi pienempi homma päivä kerrallaan...
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 02:25"]
Opintolainan voi laittaa verotukseen, kyllä se kannattaa ottaa jos tietää pystyvänsä maksaa sen pois kuten Anna. Vrt. Jyrki Kataisen asuntolainat.
[/quote]
Lainan korot voi vähentää verotuksessa, varsinaisia takaisinmaksueriä ei. Sama pätee niin opintolainaan ja asuntolainaan kuin yritysten ottamiin lainoihin, sijoitusasuntoa varten otettaviin lainoihin ja niin edelleen. Jos lainan takaisumaksuerät olisivat verovähennyskelpoisia menoja, tilille tipahtavien lainaerien pitäisi vastaavasti olla verotettavaa tuloa.
[/quote]
Onneksi nämä tavallisten kuolevaisten säännöt ei koske muotibloggaajia! Aina on verotiedot muutenkin bloggaajilla ihan pielessä...
"aiemmin juristiksi opiskellut nainen asuu nyt lontoossa.."
joo, tulkinnan varaa on, mutta itse saisin tuosta lauseesta enempää tietämättä kuvan, että anna on opiskellut juristiksi, saanut opinnot päätökseen ja on siis juristi.
mitään mainintaa opiskelujen lopettamisesta tai kesken jäämisestä ei ole.
eikö kuvaavampaa olisi ollut kirjoittaa vaikka, että "anna opiskeli juridiikkaa, kunnes muoti vei mennessään ja hän aloitti uudet opinnot lontoossa" tms.
yritetäänkö tässä johtaa harhaan tarkoituksella?
Sori nyt vaan mutta eikö tämä tyrmäystippadraama ja pahat ihmiset jo käyty kerran läpi il:ssä? Koko juttu ei tuonut mitään uutta, samoista jutuista on jo jahkattu tuhannen ajatuspieru-vuodatuksen verran blogin puolella? Vai haluaako mungo nyt vain saada blogiin uusia laadukkaampia lukijoita ;)
Ainut uusi juttu taisi olla se että Bingo myönsi lukeneensa kesällä viikon verran av-palstaa ja demi.fi:tä ja että blogin tuloilla elää leveästi kera luxuslaukkujen. Mutta se taisi olla jo selvää ilman kertomista? :D
*Laadukkaammat lukijat= lukijat jotka eivät muista kaikkia bingokohuja ja eivät ole selvillä blogimainonnasta ja nellykollaasien pahuudesta
-383
"Even though raccoon fur is mostly ”wild fur”, and has died of natural causes (if being hit by a car can be considered natural cause…), I still couldn’t buy this. "
Ööh, nii varmaa. Luoja mitä soopaa!
Ei noi mitään roadkill eläimiä ole, turhaan Anna yrittää hattua puolustella.
Metsästäjät pyytää pesukarhuja jalkaraudoilla ja jos eläin ei ole nääntynyt nälkään tai kuollut vammoihinsa kun metsästäjä tulee paikalle niin metsästäjä tappaa hukuttamalla, kuristamalla, päälle astumalla tms. Tässä esim. USAssa kuvattua matskua. Ei herkille, mutta ehdottomasti kaikille jotka yrittävät puolustella turkisten käyttöä jollain "ethical fur" väitteellä. Sellasta ei olekaan. Turkkia varten on aina kuollut eläin. #t=249
Ei auton alle liikastuneesta eläimestä voi mitään hattua tehdä, on siinä taas muotitietäjä.
"Kyllä!!! VIHDOIN!! Kuten tuossa kesällä kerroin, näitä Joien nauhasaappaita olin etsinyt kai kolme vuotta, ennen kuin kesällä bongasin ne tuossa mushroom-värissä eBaysta. Kuten ehkä olette tässä syksyn ja alkutalven aikana huomanneet, on saappaat saaneet aika rutosti käyttöä. Silti jotenkin kai mulle jäi päälle se viikoittainen niiden saappaiden tsekkaus eBayssa, koska Balilla ollessani bongasin ne, joita alunperinkin etsin. Rakastan noita mun ihonvärisiä (kuten niiden esiintymisestä kuvissa voidaankin ehkä päätellä), mutta mustille on aina ollut tilaa mun vaatekaapissa."
Pienoista selittelyn makua...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:40"]
"Kyllä!!! VIHDOIN!! Kuten tuossa kesällä kerroin, näitä Joien nauhasaappaita olin etsinyt kai kolme vuotta, ennen kuin kesällä bongasin ne tuossa mushroom-värissä eBaysta. Kuten ehkä olette tässä syksyn ja alkutalven aikana huomanneet, on saappaat saaneet aika rutosti käyttöä. Silti jotenkin kai mulle jäi päälle se viikoittainen niiden saappaiden tsekkaus eBayssa, koska Balilla ollessani bongasin ne, joita alunperinkin etsin. Rakastan noita mun ihonvärisiä (kuten niiden esiintymisestä kuvissa voidaankin ehkä päätellä), mutta mustille on aina ollut tilaa mun vaatekaapissa."
Pienoista selittelyn makua...
[/quote]
Etenkin kun itse postauksessa on kirjoittanut
"Joien kaunokaisia löytyi kyllä aina vähän väliä, koot vaan oli yleensä 37 tai 41, ja värikin oli väärä. Silloin harvoin kun niitä siis löytyi. Minä kun kaipasin niitä juurikin ruskeansävyisinä…" "I started stalking them on eBay on a regular basis, and the very few occasions I would find some, they would be way too small or big for me. And usually always in black. But I really wanted the brown ones.."
Right....
Voi Anna!! :D :D nauran täällä ihan kyyneleet silmissä noille sen jutuille! Ihan päättömiä! On taa ihme komediaa nää sen selittelyt ja venkoilut :D
[/quote]
Etenkin kun itse postauksessa on kirjoittanut
"Joien kaunokaisia löytyi kyllä aina vähän väliä, koot vaan oli yleensä 37 tai 41, ja värikin oli väärä. Silloin harvoin kun niitä siis löytyi. Minä kun kaipasin niitä juurikin ruskeansävyisinä…" "I started stalking them on eBay on a regular basis, and the very few occasions I would find some, they would be way too small or big for me. And usually always in black. But I really wanted the brown ones.."
Right....
[/quote]
Eikä! :D Eiköhän se hanki nämä sitten kolmannessakin värissä...
Ruskeista saappaista Anna itse kertoi:
"I started stalking them on eBay on a regular basis, and the very few occasions I would find some, they would be way too small or big for me. And usually always in black. But I really wanted the brown ones.."
Ja mustista saappaista nyt myöhemmin:
" Finally!!! As you may have witnessed, I am absolutely obsessed with my mushroom coloured Joie OTKs. Well, now I found them in my size in the black, the colour I originally was searching for. I canät believe that finally after so many years, I will actually have them!!""
Voiko ihminen enää ristiriitaisempi olla?
415 jatkaa: kohta tulee varmaan vinkupostausta siitä, että joillekin lukijoille ei mikään ole hyvä, kun hänen kirjoittamansa väännetään päinvastaiseksi kuin tarkoitettu jnejne. Bloggaajassahan ei vikaa ole - ikinä. Me lukijat ymmärretään asiat ihan väärin.
Taas kun näitä ristiriitaisuuksia annan puheissa alkaa löytyä, niin taitaa ketju taas kohta mystisesti hävitä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 20:26"]
En tiedä, mutta jotenkin toi neon värinen statement ei oikein iske.
Mielestäni koru on oikeesti halpis teinien juttu. Tai siis aikuinen nainen ja neonkeltainen statement, käsivarrella parin tonnin laukku ja louboutinit jalassa (ok en tiedä mitä kenkiä meinaa käyttää mutta noin niinkun havainnollistaakseni)?
[/quote]
Aikamoiset tällingit kuskille.
Samaa mietin, kuin 535. Nyt kaikki tietää, että Annalla on Erika-niminen kummityttö. Yksityisyyden suojelua indeed...
Kuin-ka mon-ta tu-han-sien eu-rojen lauk-kua nai-nen tar-vit-see??
Jokseeenkin häiriintynyttä jo.
Ei mulla muuta.
Musta toi uusin laukku on tyylikkäin näistä mitä Annalla on. Siitä voisin jopa itse maksaa nykyisen pyyntihinnan verran, mikäli ylimääräistä sen verran olisi. Jostain syystä en syty Chanelin flap bagille, ei vaan miellytä silmää vaikka tiedän sen olevan klassikko ja ajaton. Makuasioita. Tykkään myös uusimman postauksen mekosta, ajankohtainen siinäkin mielessä että tartan on tänä syksynä taas in.
Enpä oikein jaksa enää Mungolifea lukea. Yleensä mielenkiintoisissa postauksissa ne kommentit on melkeinpä yhtä mielenkiintoista luettavaa, mutta Mungossa ei tätä ole tarjolla, kun on niin KIIRE, että kommenttien julkaisu taitaa olla ainakin viikon myöhässä. Onko se kovaa työntekoa? Eikä johdu kokonaan nyt lomassa, ollut samaa muutenkin.
Ehkä turha mainita koko asiasta, mutta en jaksa yhtään lukea niitä työtyötyö, olen niiiiiiin ahkera ja kiireinen -vuodatuksia, kun ei edes kommentteja saa julkaistua.