Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Mut ehkä pidennysten sinetit tms näkyvät jos tukka on suora? Olen nyt tosi ilkeä mutta olen kerran nähnyt Annan livenä ja silloin hänellä oli myös todella likainen tukka, ehkä kiharat pitävät tukan kauemmin freshinä (hänhän on sanonut pesevänsä tukan vain pari kertaa viikossa).
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:07"]
Bingo Suomen jääkiekkojoukkueen päävalmentajaksi! Niiiiin raastavan pätevää analysointia uusimmassa postauksessa. En voi lopettaa nauramista :D
[/quote]
Turhaan naurat. Sata kertaaa paremmin kirjoitettu ja asiapitoisempi kuin vaikkapa palstasuosikki Chgago-Iidan asiantunteva lätkäpostaus. Anna on oikeasti kaunis nainen joka ymmärtää lätkästä, helppo syy olla kateellinen.
[/quote]
linkkiä?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:13"]
Bingo Suomen jääkiekkojoukkueen päävalmentajaksi! Niiiiin raastavan pätevää analysointia uusimmassa postauksessa. En voi lopettaa nauramista :D
[/quote]
Turhaan naurat. Sata kertaaa paremmin kirjoitettu ja asiapitoisempi kuin vaikkapa palstasuosikki Chgago-Iidan asiantunteva lätkäpostaus. Anna on oikeasti kaunis nainen joka ymmärtää lätkästä, helppo syy olla kateellinen.
[/quote]
linkkiä?
[/quote]
Annan vastaus jollekulle toiselle, ei minulle siis. Jotenkin kummastuttaa, koska kyllä hän on kysynyt joskus lukijoiden mielipidettä, mielestäni tuosta lettikampauksesta esimerkiksi. Ehkä häntä sitten kyllästyttää, kun monet ovat kehuneet suoraa tukkaa. Ei lukija häntä käskenyt tekemään mitään, sanoi vaan mitä hänen mielestään sopisi Annalle. Tuli vähän hölmistynyt olo tästäkin.
"Nää hiusvinkit on mulle ihan turhia. Jokainen saanee viihtyä juuri siinä tukassa, jossa tykkää, ja minä viihdyn parhaiten kiharoissa :) En minäkään käy sanomassa lyhythiuksisille, että kasvata tukkasi, tai käske pitkätukkaisia sitä leikkaamaan. Kyseessä ei ole uskallus tai ”panostus”, vaan kyseessä on se, että minä yksinkertaisesti inhoan suoraa tukkaa, ja pidän sitä todella todella harvoin jos en ehdi laittamaan kiharoita.
Minusta blogissa saa toivoa juttuaiheita jne, mutta bloggaajan ulkonäkö ei liene asia, jossa saa esittää toiveita, kannattaa nimittäin muistaa, että tällaiset kommentit voi tuntua aika ikävältä, bloggaaja kun on ihminen ennen kuin on bloggaaja, ja varmasti itse tietää miltä haluaa näyttää :) Mä en IKINÄ kysy teidän mielipidettä mun ulkonäöstä, meikistä tai hiuksista. Mä kysyn mielipidettä asusta. Hiukset eivät kuulu siihen."
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:13"]
[/quote]
[/quote]
linkkiä?
[/quote]
http://chicago187.blogspot.se/2014/01/sankariainesta.html
[/quote]
Voi vittu mitä paskaa! Linkatkaa toi sinne Jatkoaikaan niin saa oikeat kiekkotietäjät nauraa ;)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:14"]
Mut ehkä pidennysten sinetit tms näkyvät jos tukka on suora? Olen nyt tosi ilkeä mutta olen kerran nähnyt Annan livenä ja silloin hänellä oli myös todella likainen tukka, ehkä kiharat pitävät tukan kauemmin freshinä (hänhän on sanonut pesevänsä tukan vain pari kertaa viikossa).
[/quote]
Ponnarihan on silloin paras vaihtoehto, siihen itsekin turvaudun huonoina hiuspäivinä. Annalle sopisikin se niin hyvin! Ei voi mitään, pitäköön aina niitä samoja kiharoitaan, kunhan sanoin mielipiteeni :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:14"]
[/quote]
Ja silloin kun hiukset näyttää jo muillekin likaisilta ne on tosi likaiset. Ainakin itselläni (pitkät hiukset ilman jatkoja) kun pesen joka toinen, joka kolmas alkaa tulla jo se ällötys ensimmäisen päivän jälkeen. Mutta jos olen lämpökäsitellyt hiukset ja laittanut lakkaa tms, kestää hiukset sinne kolmanteen päivään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:06"]
en malta odottaa, että ne mustat vihdoin tulee mulle :) Sain vihdoin tiedon myyjältä, että hän laittaa ne mulle UPS:lla vihdoin huomenna
Kertaus on opintojen äiti? Vihdoin.
[/quote]
Ja Annahan kirjoitti blogissaan näin:
"Ensimmäistä kertaa myyjällä on ollut jotenkin kauheen rankkaa lähettää jotain Suomeen. Myyntikohteessa luki, että postitus on vain USA:aan, ja myyjä ei oikein tuntunut osaavan postittaa niitä."
Itse ei osaa lukea että postitus on vain USA:aan ja sekin on myyjän syytä ettei ole ilmeisen innokas postittamaan muualle...:D Asiasta olisi varmaan kannattanut kysyä etukäteen, eikä syyttää muita miten on niin "kauheen rankkaa lähettää jotain" Annalle.
Koominen oli kyllä se kenkälainaus, ensin halutaan ruskeat alunperin ja sitten mustat, aika paljon tuossa blogissa ristiriitaisuuksia. Kuten mm. että julkisuus on miinuspuoli mutta itse hakeutuu julkisuuteen eri kanavien kautta, miten halutaan pitää läheiset poissa blogista mutta aina tulee uusia läheisiä esille, tai vaikkapa miten aiemmin haukkuessaan Superupeena kaupan kirjoitti ettei itse kohtelisi yhteistyökumppaneitaan huonosti mutta mitenkäs kävi Indiedaysin kohdalla.. Piti tuoda julkisuuteen asia jolla sai huonon maineen koko yrityksen työntekijöille, ennen kuin juttua oli edes käsitelty oikeusteitse... Oli sitten joku tarve sillekin, jännä ettei asiaa oltu viety eteenpäin virallisia teitä ja kirjoitettu vaikkapa sitten siitä lopullisesta ratkaisusta? Ja sekin miten englanti on natiivitasoa mutta teksti jotain aivan muuta, samoin kun blogi on välillä rankkaa työtä ja burn out tulee mutta välillä se on vaan leppoisa kiva harrastus. Ollaan freelancer toimittajaa ja sitten ei ollakaan, blogi vaatii miljoona tuntia työtä mutta tekstejä ei jakseta edes oikolukea ja kommentit laahaa aina jäljessä. Ja miten ei olla oltu lomalla pitkiin aikoihin, vaikka kukaan ei varmaan lomaile niin paljon kuin Mungo.
Joo, mua vaan huvittaa tuon blogin ristiriitaisuus miten aina puhutaan toista ja tehdään toista, mutta huvittaa myös sekin että täällä jotkut luulee joidenkin olevan kateellisia vip-lipuista Cheekin konserttiin tai jääkiekkotuntemuksesta? Ihan oikeasti, aivan kuin kaikkia kiinnostaisi joku Cheek tai jääkiekko:D
"Mä en IKINÄ kysy teidän mielipidettä mun ulkonäöstä, meikistä tai hiuksista. Mä kysyn mielipidettä asusta. Hiukset eivät kuulu siihen."
Itse taas miellän, että vaatteet, asusteet (korut, laukut), hiukset ja meikki muodostavat kokonaisuuden. Outoa, ettei muoti-/tyyliblogissa saisi kommentoida muita tyylin alueita kuin asuja. Sen ymmärrän ettei fyysisiä ulkonäöllisiä seikkoja (vartalotyyppi, kasvojen piirteet, paino, jne) ole sopivaa kommentoida, niille asioille kun kukaan ei voi mitään. Sen sijaan tyylillisiin seikkoihin voi jokainen vaikuttaa. Kampauksella, hiusvärillä, meikillä ja vaatteilla voi leikitellä. Anna ilmeisesti mieltää muodiksi ainoastaan (kalliit) vaatteet ja laukut, piste. Kyllähän hiusasioissa ja meikeissäkin on kausittain vaihtuvia muoteja. Miksi Anna ylipäänsä kertoo blogissaan uusista hiuspidennyksistään, värjäyksistään ja muista kampaamokäynneistään, ripsienpidennyksistään ja miksi tekee meikkipostauksia omista luottomeikeistään ja mainostaa yves rocherin meikkejä kollaaseilla, jos hius-ja meikkiasiat eivät hänen mielestään liity blogiin ja ovat liian henkilökohtaisia asioita, joita ei saisi edes kommentoida. Omituista ja jälleen kerran - ristiriitaista.
Annaa kenties häiritsee se, että hänen suorana/nutturalla/ponnarilla pidettyjä hiuksia pidetään kauniina ja raikkaina, eli ts. kehutaan enemmän kuin Annan nykyistä hiustyyliä, jonka hän kokee itse glamourina ja sopivimpana itselleen.
Kyllä on muuten kysynyt useita kertoja mielipiteitä hiuksistaan/kampauksistaan :P Voi morjens taas..
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:07"]
Keittiöpsykologikin ymmärtää että jotain lienee vialla Annalla koska ei pysty hetkeäkään olemaan paikallaan, ei edes joulua. Siksikö haluaa lennellä niin paljon että koneessa vaihtoehdot on aika vähissä, siellä on kuvaannollisesti pakkopaidassa rauhoittuneena, ei vaan pääse mihinkään. Heti kun jalat koskevat maata, pakonomainen säntäily jatkuu. Säälittävähän tuo on, mitä kadehdittavaa voisi moisessa elämässä olla jossa hienoistakaan hetkistä kuten perhejoulusta ei voi nauttia. Omavalintaisesti hysteerinen tahti kiihtyy vain, sitten kuitenkin saadaan lukea itkupostauksia ikävästä tärkeiden ihmisten luo! Voiko enää ihminen ja blogi tuon ristiriitaisemmaksi mennä, tuskin. Paljon porua, vähän villoja sanoisi mummoni tuosta touhusta.
[/quote]
Minusta tuossa Annan elämässä ei tänä päivänä ole mitään ihmeellistä. En näkisi tarvetta pahantahtoiselle keittiöpsykologisoinnille. Se jos mikä on tässä ajassa vastenmielistä - aina kun joku asia ei miellytä itseä tai on itselle saavuttamaton (vaikka joku mies ei ole kiinnostunut tai joku elää toisenlaista elämää kuin itse) niin psykologisoidaan: sillä ei ole kaikki kunnossa; jos olisi, tekisi toisen valinnan (mies valitsisi minut) tai bloggaaja eläisi samanlaista elämää kuin minä elän... tai äiti toimisi lastensa kanssa toisin... huokaus, valitettavasti tuntuu siltä, että arvostelijat kokevat itse jäävänsä jotakin vaille, eivätkä oikein kestä sitä tunnetta.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:07"]
Keittiöpsykologikin ymmärtää että jotain lienee vialla Annalla koska ei pysty hetkeäkään olemaan paikallaan, ei edes joulua. Siksikö haluaa lennellä niin paljon että koneessa vaihtoehdot on aika vähissä, siellä on kuvaannollisesti pakkopaidassa rauhoittuneena, ei vaan pääse mihinkään. Heti kun jalat koskevat maata, pakonomainen säntäily jatkuu. Säälittävähän tuo on, mitä kadehdittavaa voisi moisessa elämässä olla jossa hienoistakaan hetkistä kuten perhejoulusta ei voi nauttia. Omavalintaisesti hysteerinen tahti kiihtyy vain, sitten kuitenkin saadaan lukea itkupostauksia ikävästä tärkeiden ihmisten luo! Voiko enää ihminen ja blogi tuon ristiriitaisemmaksi mennä, tuskin. Paljon porua, vähän villoja sanoisi mummoni tuosta touhusta.
[/quote]
En todellakaan ole mikään Bingofani, kaikkea muuta, mutta täytyy sen verran puolustaa että joillekkin se joulu on yks hailee tekopyhä juhla, ja koko sesongista saattaa saada paljon enemi irti kun lähtee siksi ajaksi johonkin lämpimään. Kaksvitosena on jo aikamonet joulut nähty ja homma saattaa puuduuttaa. Lässynlässyn tunnelmointia ja puuduttavaa horrostamista koko loma kun kaikki haluavat rauhoittua. Itekkin lähtisin johonkin lämpimään, Australiaan juurikin kun siellä se kesä on! Oon kyllä vähän kateellinen tosta matkustelusta, mutta muu elämäntyyli onkin sitten eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 13:27"]
En todellakaan ole mikään Bingofani, kaikkea muuta, mutta täytyy sen verran puolustaa että joillekkin se joulu on yks hailee tekopyhä juhla, ja koko sesongista saattaa saada paljon enemi irti kun lähtee siksi ajaksi johonkin lämpimään. Kaksvitosena on jo aikamonet joulut nähty ja homma saattaa puuduuttaa. Lässynlässyn tunnelmointia ja puuduttavaa horrostamista koko loma kun kaikki haluavat rauhoittua. Itekkin lähtisin johonkin lämpimään, Australiaan juurikin kun siellä se kesä on! Oon kyllä vähän kateellinen tosta matkustelusta, mutta muu elämäntyyli onkin sitten eri juttu.
[/quote]
Siis Annahan haluaa juhlia joulua ja sen takia koko perheellä oli joulu itsenäisyyspäivän aikaan. Viettääköhän muu perhe joulun uudelleen jouluna :)
No kyllähän ennen joulua vietetään jouluisisa juhlia jouluruokineen ja lahjoineen eri porukoilla muissakin suvuissa ja perheissä! Mikä tässä nyt on niin hirveätä? Meidän perheellä on kolmet joulu-illalliset ennen aattoa ja lapset saavat jonkun "pikkujoululahjan" sukulaisilta -olemme menossa jouluksi etelään ja siksi näin. Sukulaiset viettävät sitten "varsinaista"aattoa kuka milläkin porukalla. Onko tämä pöyristytävää ja onkohan meissä jotain pahasti vialla?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:51"]
No kyllähän ennen joulua vietetään jouluisisa juhlia jouluruokineen ja lahjoineen eri porukoilla muissakin suvuissa ja perheissä! Mikä tässä nyt on niin hirveätä? Meidän perheellä on kolmet joulu-illalliset ennen aattoa ja lapset saavat jonkun "pikkujoululahjan" sukulaisilta -olemme menossa jouluksi etelään ja siksi näin. Sukulaiset viettävät sitten "varsinaista"aattoa kuka milläkin porukalla. Onko tämä pöyristytävää ja onkohan meissä jotain pahasti vialla?
[/quote]
No melkoista joulufanatismia teillä. Monille riittää yksi joulu ja jos ei pääse jonain vuonna viettämään, niin seuraavana vuonna sitten =)
tämä "blogiuran lemppariasu" aka balleriina hirviö härpäke kyllä kuvaa annan tyylitajua parhaillaan.. tai tyylitajun puutetta! miten oikeasti "muotia opiskeleva" voi pukeutua noin?
Annalla on käsittämätön tapa vetää kaikki asut aivan överiksi. Sillä on usein sellasia päivän asu kollaaseja, että siinä näkee vaihe vaiheelta missä meni vikaan. Tyyliin:
kuva 1: farkut, paita
kuva 2: farkut, paita, statement necklace
kuva 3: farkut paita, statement necklace, huivi, takki
jne jne
loppu tulos: farkut, paita, stament necklace, huivi, takki, saappaat, hattu, laukku, turkisliivi, ballerinahame, härpäke, härpäke, oksennus. Rajan vetäminen selvästi ongelma. Haluaa tunkea kaikki vaatteet/asusteet samaan asuun tajuamatta yhtään että lopputulos on elävä sirkuspelle.
MUTTA, syksy postauksen asusta tykkäsin yksinkertaisuudessaan mutta ne kuvat oli ihan vitun naurettavia. Aina tota katse tulevaisuudeen tuijotusta ja muita outoja, epäluonnollisia poseerauksia.
Minä ainakin ymmärsin tuon "vähemmän mietityn" tarkoittavan tuota rentoa ja vähemmän huoliteltua asua, joka ei ole viimeisen päälle ja jotenkin erikoinen, kuten Annan asut saattavat joskus olla (esim. edellisen postauksen ballerina-asu).
Hieman huvittavia kyllä nuo poseeraukset, mä tässä nyt istun keskellä puistoa ja leikin lehdillä. :) Kiva asu kuitenkin ja kuten edelläkin jo mainittiin, Anna näyttää ikäiseltään, nuorelta ja raikkaalta. Tällaisia asuja olisi mun mielestä kiva nähdä useammin, saan niistä itse ainakin inspiraatiota omaan arkipukeutumiseen. Ehkä blogin "ongelma" onkin nykyään siinä, että noihin Annan asuihin on vaikea samaistua tällaisena tavallisena työssä käyvänä tallaajana. Omalla kohdallani aktiivinen lukeminen on vaihtunut lähinnä satunnaiseen lurkkailuun.
Seuraavassa Ilonan numerossa A äitinsä kanssa otsikolla "Tyttärestäni tuli muotibloggaaja". Odotan mielenkiinnolla..
[/quote]