Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
Hah, tuksuvibat kyllä tulee tuosta "may all your dreams come true"sta :D.
Kyllä minä saisin tehtyä sujuvan pariminuuttisen uudenvuodentoivotus viestin suomeksi ja englanniksi niin ettei tarvitsisi kokoajan miettiä seuraavaa lausetta etukäteen :D. Vaikken natiivienglantia puhukkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 07:36"]
Onko kaikki keskustelu tai kritiikki vihaa?
[/quote]
älä jeesustele :-) Kun luet tätä ketjua niin huomaat hyvin, että kyse ei ole mistään "keskustelu tai kritiikki" -langasta vaan ihan suoraan pahan olon purkamisesta, katkeruudesta ja kateudesta. Tätä kuvaa hyvin myös se, että langas nimi on "bingolife" kysehän ei suinkaan ole bingo vaan mungo. Ketjussa on monia muitakin ivallisia väännöksiä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 02:07"]
Ihan oikeesti? Viisisataa uliuli kommenttia bloggaajasta? Eikö teillä ole mitään elämää vai mistä tämä viha kumpuaa?
[/quote]
Ihan oikeasti! Olen "tutkinut" tätä juttua ja alla muutama syy tälle silmittömälle ragelle.
-Anna on nuori ja nätti
-Varakas
-Kiertää maailmaa
-Aina tyylikäs
-Kutsuja satelee erilaisiin tapahtumiin (esim. Cheekin keikalle vippinä)
-Venäläinen
.
.
.
[/quote]
Silmittömälle ragelle???
(ihminenhän usein ymmärtää ja tulkitsee omista lähtökohdistaan, eli näkee sen, minkä "haluaa" nähdä)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 10:24"]
ampiaisvyötärö <3 harvinaista nykyajan mäkkäriröllöjen keskellä.
[/quote]Harvinaista tai ei, ampiaisvyotaro on osuva kuvaus silloin kun kropan alaosa on ikaankuin eriparia ylaosan kanssa joka tuntuu todella pienelta alaosaan verrattuna, mittasuhteet ovat samalla lailla kuin ampiaisella, sita mina tarkoitin. Tuollaisen ruumiinrakenteen kanssa on hyva etta paino pysyy todella alhaisena, muuten se jamahtaa sinne reisiin ja peffaan ja kropan ylaosasta tulee entistakin pienemman nakoinen suhteessa muuhun kroppaan.
[/quote]
En käsitä, mitä vikaa on korostuneessa alakropassa? Mitä enemmän pebaa ja reisiä ja silti kapea vyötärö, sen parempi, upean naisellista. Ei todellakaan tarvitse Annan huolehtia että painonsa pysyy noin alhaalla. En käsitä teitä jotka haluavat että jokaisen naisen kroppa mahtuisi johonkin tiettyyn muottiin, joka on muka se kaikkein sopusuhtaisin ja "ihanteellisin". Ylipäänsä, on harvinaisen ilkeää mussuttaa toisen vartalosta rumia kommentteja, koska sillehän ei itse mitään mahda millaisen rakenteen on saanut.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:21"]
Budapestistä ei jostain syystä tullut postausta, oli siellä Vivven kanssa.
Bingo ei muuten ollut Alexan todella ekslusiivisissä (sic!) uv-juhlissa, välit poikki jo?
[/quote]
Todennäköisesti siellä(kin) oli joku jonka kanssa välit poikki.. Esim. Lindan kanssa muistaakseni jotain kärhämää back in the days? Vaikka kenempä kanssa ei ois ollut..
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:22"]Kammottavan tacky ylisuuri turkki päällä uuden vuoden aattona. olikohan sekin roadkill. annan sisko on luonnollisen kaunis.
[/quote]
Se turkki on Annan äidin vanha, tietäisit jos jaksaisit vaikka seurata blogia ja olla vääntelemättä kaikkea. Musta turkki oli ihan kiva, pientä spessua uuden vuoden viettoon. Muualle turkki olis vähän ylilyönti, ellei puhuta sitten Linnan juhlista tai muotiviikoista :D Lisäksi Helsingissä on kylmä tuuli. Jos olisin itse liikkeellä pikkumekossa pukisin minäkin lämpimimmän takin mitä talosta löytyy. Fakta on se, että turkis on lämmin.
[/quote]
"...olla vääntelemättä kaikkea" ? Kommentin roadkill-kohta oli kysymys/arvelu (tai vaihtoehtoisesti humoristinen heitto viitaten pesukarhuhatun alkuperään). Mitään totuussa ei ole muunneltu, joten chill.
Turkki on toki lämmin, mutta monen mielestä ihmisen päällä ruma ja mauton, oli sitten tilaisuus mikä hyvänsä. Jokaiselle suotakoon oma mielipiteensä. :)
oon pitkään miettiny mikä annan ulkonäössä häiritsee, ja nyt keksin. huono ryhti! ihme kenotus joka kuvassa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:03"]"Vuosi 2013 oli ja meni, ja sisälsi blogin puolella 107 esiteltyä asua. Oon nyt kerännyt ne kaikki yhteen postaukseen..."
Muissa blogeissa on vuoden asuista kooste, joissa on valittuna vaihteleva otos bloggaajan (lempi-)asuja (n. 10-40 kpl) vuodelta 2013. Annan vastaavassa postauksessa on kaikki 107 asua. Tiesysti. En odottanutkaan yhtään vähempää. ;) Eihän sitä nyt raaski olla esittelemättä yhtäkään asua ja omakuvaa. Oli varmaan hirvean rankkaa ja suuri työurakka joutua valitsemaan jokaisesta asupostauksesta vain 2 kuvaa edustamaan kyseisen päivän asua (okei, joistakin asuista oli valittuna 3, 4 kuvaa mut ei meillä lasketa) ja olla valitsematta ihan jokaista kaukaisuuteen/yläilmoihin tähyilevää otosta välttääkseen samankaltaisuutta.
Minusta useat asukuvat v. 2013 olivat oikein kauniita, mutta monet kuvat (kasvot) jotenkin epäselviksi blurrattuja/liian käsiteltyjä. Mielestäni myös monet asut olisivat olleet onnistuneempia ilman niitä Annan lempisaappaita. Asu 73 nousi myös omaksi suosikikseni. Raikas ja tyylikäs asu, jonka kruunaa kauniit hiukset.
[/quote]
Tässä Anna taas todisti, kuinka rankkaa työtä bloggaaminen onkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:17"]
"Get a 20 e off a 50 e purchase" ???????
Tää on sitä Bingon natiivienglantia :DDDDDDDDD
Pitäisköhän olla "Get 20 euros off of a 50 eur purchase" tai "Get 20 euros off of a purchase over 50 euros"
[/quote]
Jos noin hurjasti naurattaa niin kyllä se nolo olet sinä. Natiivina englantia puhuvat eivät EDELLEENKÄÄN puhu täydellistä englantia itsekään.
Kuten ette yhdyssanoja osaavat suomalaisetkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:17"]
"Get a 20 e off a 50 e purchase" ???????
Tää on sitä Bingon natiivienglantia :DDDDDDDDD
Pitäisköhän olla "Get 20 euros off of a 50 eur purchase" tai "Get 20 euros off of a purchase over 50 euros"
[/quote]
Jos noin hurjasti naurattaa niin kyllä se nolo olet sinä. Natiivina englantia puhuvat eivät EDELLEENKÄÄN puhu täydellistä englantia itsekään.
Kuten ette yhdyssanoja osaavat suomalaisetkaan.
[/quote]
Pointtihan on siinä, että tekee alkeellisia kielioppivirheitä ja niille on aina niiiiin hyvä selitys, kuten ikuinen kiire, kirjoittaa tajunnnanvirtaa, jonka ei edes tarvitse olla oikein yms. Ja samalla kitisee kuinka blogi on niiiin aikavievää ja raskas työ, ja kommentit laahaa pahimmillaan kuukauden jäljessä...
^Huonosti korjattu, euron monikko englanniksi ei ole euros vaan juurikin se sama euro kuin yksikössäkin.
Tykkäsin noista mungiksen asu portauksen asuista nro 70 eteenpäin, eli siis viime talven asuista. Jotenkin paljon raikkaampia, nuorekkaampia ja tyylikkäämpiä kuin viimeaikaiset.
Ja mitä tulee tuohon viimeisimpään, niin kyllä sieltä vaan ne rintsikat paistaa... ensinnäkin näkyy ihan kuvasta paljas iho liivien ala osasta ja miksi muuten pitäisi pitää käsiä niin kovin puuhkassa?
en malta odottaa, että ne mustat vihdoin tulee mulle :) Sain vihdoin tiedon myyjältä, että hän laittaa ne mulle UPS:lla vihdoin huomenna
Kertaus on opintojen äiti? Vihdoin.
Siis mitä hemmettiä? En mä vaan näe missään vilkkuvia rintsikoita...
Mistä kuvasta te semmoista näette?
Bingo Suomen jääkiekkojoukkueen päävalmentajaksi! Niiiiin raastavan pätevää analysointia uusimmassa postauksessa. En voi lopettaa nauramista :D
Miksei suuren suosion saanutta, eeppistä turkisreuhkaa, löytynyt vuoden asukuvista?? Onko näyttänyt jälkeenpäin kuvia selaillessa vähän mauttomalta? :D
Säästin tällä kertaa kiekkoanalyysin toiseen kertaan. En vain jaksa sitä myötähäpeää jos Bingo selittelee itsensä pussiin.
Odotan myös Jatkoajan analyysiä Mungon analyysistä.
Mua vähän ihmetytti Annan vastaus omaan kommenttiini:
"Noi sun peruskiharat on ihanat, mutta olisi niin kiva nähdä paljon enemmän suoraa tukkaa, ponnaria, nutturaa ja muita kampauksia asupostauksissa. Ponnari sopii sulle tosi hyvin, samoin voisi sopia joku rento nuttura kiharoilla.
Onko sulla luonnostaan miten taipuisa tukka? Miltä sun hiukset näyttää auki silloin, kun niitä ei ole kiharrettu tai suoristettu?"
Anna sanoi:
"Mulla on luonnostaan taipuisa tukka, ja mä en tykkää hiuksistani suorana, ponnarilla, nutturalla tai muilla kampauksilla. Asupostauksissa hiukset on niinkuin ne ovat oikeassakin elämässä, minua miellyttävällä tavalla, eli kiharalla :) Niin ne tulevat täällä jatkossakin näkymään."
Olen aina ihmetellyt, kun monet on puhuneet Annan ristiriitaisuudesta. Vaikka vastauksen sävy ei ole mitenkään kovin hyökkäävä, se on mielestäni jotenkin kärkäs, kun ottaa huomioon mitä Anna on ennen sanonut.
Maaliskuussa: "Tykkään iha hirveesti tosta letistä, ja omaan silmään se ainaki näyttää sopivan mulle!"
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/03/P3160067-002-630x476.jpg
Huhtikuussa: "Sen jälkeen kun saatiin tähän reuhkaan reippaasti nyt tuuheutta, niin oon tykänny tosi paljon pitää sitä ihan tiukalla ponnarilla tai nutturalla, kun sitä massaa on."
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/04/P4120665.jpg
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/04/P4120659.jpg
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/03/P3211095.jpg (oma suosikkini!)
Toukokuussa: "Mä oon ihan myyty tolle pipolle! Ja kerranki saan syystä pitää tukkaa suorana, nimittäin tohon pipoon se musta sopii parhaiten suorana! :)"
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/05/DSC_0292-002.jpg
Marraskuussa: "Kokeilin pantaa myös sotkunutturan kanssa nähdäkseni miten se toimii nutturan kanssa. Ja oikein hyvin se mun mielestä toimi senkin kanssa! :)"
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2013/11/IMG_19281.jpg
Ehkä hän vaan sitten on muuttanut mieltään ja huomasi hiuskokeilujen jälkeen, ettei ole hänen juttunsa... Todella HARMI, sillä hän näyttää upealta hiukset ponnarilla tai nutturalla!
ai niin.. ja unohtui vielä se, että Anna on älykäs.
kuinka moni on päässyt tai pääsisi 1. sisään helsingin oikikseen..