Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K*sipäisimmät eksät - peukutusketju

Vierailija
06.09.2020 |

Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:

Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.

Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.

Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.

Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.

Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️

Ap

Kommentit (306)

Vierailija
161/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole oma kokemus mutta sivusta seurasin.

Mies mm. ajoi vaimonsa saunasta alasti hankeen eikä päästänyt sisälle kotiin. Vaimo soitti sitten viereisen talon ovikelloa ja taisi naapurimies olla todella yllättynyt kun oven aukaisi.

Lukemattomia kertoja riitojen jälkeen nainen käveli paljain jaloin yöpaidassa metsien läpi ystävilleen, selitteli mustelmia ja ruhjeita vartalossaan ja puolusteli alkoholisti ukkoaan. Viimein tajusi suhteen lopettaa mutta mies vainosi mustasukkaisena lähestymiskiellosta huolimatta.

Vierailija
162/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni kaappasi meidän yhteisen koiran. Vielä erossa sovimme hoitavamme koiraa yhdessä, sillä uudet asuntomme olivat lähekkäin ja vaikka ero oli minun aloitteeni, emme silti eronneet mitenkään riidoissa. Autoin häntä jopa remontoimaan uutta asuntoaan ja hoidimme käytännön asioita yhdessä.

Olimme ottaneet koiran aikanaan yhdessä, maksaneet kaikki kulut puoliksi ja kasvattaneet sen aikuiseksi. Koira oli sekarotuinen, eikä siitä ollut mitään papereita. Kaikki meni eron jälkeen vähän aikaa ihan hyvin, kunnes ihan yhtäkkiä ääni muuttui kellossa. Olinkin hullu, narsistinen ämmä ja valehtelija ja koko ero oli ollut hänen aloitteensa, koska minä olin niin hirveä valehtelija ja kiero ihminen. Hän ilmoitti etten koiraa tule enää ikinä näkemään, hän siruttaa sen ja jos joskus missään tilanteessa satun tulemaan vastaan ja yritän jotain, hän syyttää minua koiransa varastamisesta.

Hän pyysi vuosien jälkeen anteeksi sekavalla tekstiviestillä, jossa lähinnä säälitteli itseään siitä miten vaikea ero oli ollut. Siinä vaiheessa koira oli jo kuollut.

Sekarotuinen koira ilman papereita? Tuitte siis todennäköisesti pentutehtailijaa. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-varkaus kirjoitti:

Te jotka olette menettäneet exänne takia omaisuutta, miksi te ette ole tehneet rikosilmoitusta varkaudesta?

Kun sekopäästä pääsee viimeinkin eroon, niin menetetyt tavarat ei tunnu missään, eikä mahdollinen rahallinen korvaus niistä ole sen arvoista, että lähtisi tekemään rikosilmoitusta ja käräjöimään, kun oikeusprosessi Suomessa voi viedä vuosia.

Vierailija
164/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko kyset höysyyn kun on jyvällä häirinnästäsi?

Vierailija
165/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi mennä "suhteen" kovin tarkkaan yksityiskohtiin, koska ei se mikään suhde ollut vaan sairas hyväksikäyttö. Hän väijyi minut niinkin vaaralllisesta paikasta kuin kirjastosta! Olin juuri ylioppilaaksi tullut, äijä minua 26 vuotta vanhempi. Tosin hän valehteli ikänsä 10 vuotta vähäisemmäksi. Se meni läpi, koska alle 20-vuotiaan mielestä kaikki yli 30-vuotiaat ovat "vanhoja", samaa massaa.

Hän valehteli myös parisuhdestatuksensa. Mulla oli sen verran järkeä kuitenkin, että yritin hänestä eroon muutaman kuukauden kuluttua mutta vasta neljännellä yrittämällä pääsin eroon muutaman vuoden kuluttua.

Tällainen yksityiskohta: Vanhempani serkku oli meillä käymässä ja jäin hänen kanssaan yksin, kun vanhemmat menivät työhön. Äijä tivasi ja tivasi: Kyllähän se sua nai? No tietenkin nai. Ei ollut uskoa, että ei tietenkään ollut mitään sellaista.

Inhottava seksuaalimonomaani oli se äijä. Hän lisäksi työskenteli alala, jossa pitäisi katsoa, kuinka nuorten kanssa on, vaikka täysi-ikäinen olinkin.

Vierailija
166/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi tähän ketjuun kokemuksensa kertoneista. Kiitän jokaista viestiini yläpeukun jättänyttä. Se kertoo, että lukuisat teistä ovat sitä mieltä, että exäni käytös ei ollut hyväksyttävää. Kiitos tästä henkisestä tuesta ja voimia jokaiselle, joka vielä pyristelee vaikeasta exästä irti.💛

Minäkin koen saaneeni tästä ketjusta tukea, yläpeukkujen muodossa. 

Vierailija
167/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä antoi jäähyväislahjaksi oireettoman klamydian. Kun vuoden päästä tuon suhteen loppumisesta aloin seurustelemaan toisen miehen kanssa, käytiin ennen kondomin pois jättämistä testeissä ja minä huuli pyöreänä kuuntelin kun hoitaja kertoi puhelimitse testituloksen. Minulla ei ollut mitään oireita eikä käynyt mielessäkään, että minulla - vastuullisella kympin tytöllä - voisi olla klamydia.

Eksä sai aika kiukkuisen viestin minulta. Ensin hän yritti kieltää koko asian ja vain pahoitteli, että harmi kun olen saanut joltain klamydian... Lopulta bluffasin, että terveydenhuolto pystyy kyllä selvittämään mistä tartunta on peräisin (:D) ja umpityhmä eksäni meni paniikkiin ja tunnusti. Hän ei kuulemma uskaltanut kertoa tartunnasta, ettei hänen uusi suhteensa olisi kärsinyt siitä (?!), en kyllä ymmärrä millä logiikalla. Noh, näin 10 vuotta myöhemmin kärsin iloisesti lapsettomuudesta, joten kiitos siitä.

Vierailija
168/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjus selittää kaiken ihmisten katkeruudesta tällä palstalla.

Vierailija
169/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies mm. ajoi vaimonsa saunasta alasti hankeen eikä päästänyt sisälle kotiin. Vaimo soitti sitten viereisen talon ovikelloa ja taisi naapurimies olla todella yllättynyt kun oven aukaisi.

Lukemattomia kertoja riitojen jälkeen nainen käveli paljain jaloin yöpaidassa metsien läpi ystävilleen, selitteli mustelmia ja ruhjeita vartalossaan ja puolusteli alkoholisti ukkoaan. Viimein tajusi suhteen lopettaa mutta mies vainosi mustasukkaisena lähestymiskiellosta huolimatta.

On nuo tuollaiset kyllä outoja sekopäitä, ensin heittävät ulos lumihankeen ja eivätkä päästä sisään, sitten alkavat kuitenkin vainota perässä.

Vierailija
170/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nuo tuollaiset kyllä outoja sekopäitä, ensin heittävät ulos lumihankeen ja eivätkä päästä sisään, sitten alkavat kuitenkin vainota perässä.

Kyllä. Erittäin surullista oli tuota kuviota katsella.

Ensin mies teki kaikkensa että vaimo lähtisi ja sitten kun nainen ymmärsi vihdoin ja viimein lähteä niin mies kyttäili, seuraili ja ahdisteli pitkän aikaa. Todella sairasta.

Vierailija
171/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin listata tähän kaikki ne, jotka syyllistävät omasta pask*sta käytöksestään kumppaniaan. Oma ex petti ja jätti, kirsikkana kakun päälle vielä syyllisti minua käytöksestään. Kuvaili, kuinka ollaan molemmat vastuussa siitä, että hän petti ja jätti. Ai, mä en tiennytkään, että olin mukana riisuuntumassa alasti ja kannustamassa miestäni laittamaan vehkeensä vieraan naisen sisään kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
172/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä suhteita teillä. Toivon vilpittömästi hyvää jatkoa tulevalle elämälle. Omakohtaisesti voin sanoa ( vaikka pahimmalta olen välttynyt) että nuorena monesti katsoo paljon paskaa läpi sormien. Kun ei ole elämänkokemusta ja lisäksi on vähän epävarma niin on oiva kohde jollekin sialle. Mutta rakastakaa itseänne, älkääkä antako muiden käyttää hyväksi.

Vierailija
173/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä yhdessäolokesänä ihmettelin, kun harvat seksikertamme aiheuttivat kutinaa ja ikävää oloa. Kesän lopuksi mies vain ilmoitti häipyvänsä enkä kuullut hänestä enää, vaikka olimme ennen tuota olleet yhdessä vuosia. Mies ei tunnustanut pettäneensä, vaikka sitä epäilin.

Jouduin menemään yksityiselle klinikalle parin sadan kilsan päähän sukupuolitautitesteihin, sillä en kehdannut mennä pikkupaikkakunnalla testattavaksi. Testit maksoivat monta sataa, mutta en halunnut leimautua (ammattini oli luokkaa opettaja, jonka kaikki kaupungissa tiesivät). Testit olivat onneksi puhtaat, mutta luulen saaneeni tuolloin toistuvasti jonkun tulehduksen miehen pantua paljaalla kaveriaan ja sitten minua (olin jo vuosia syönyt pillereitä, kun olin tämän miehen kanssa).

V*tutti, että oma mies oli valmis riskeeraamaan terveyteni ja altistamaan minut sukupuolitaudille. Ärsytti myös, että jouduin näkemään testien takia noin paljon vaivaa, ettei minua leimattaisi kevytkenkäiseksi, vaikka mies oli se pettänyt osapuoli.

Vierailija
174/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksästä tuli eksä, koska noin puoli vuotta yhteen muuttamisen jälkeen hänestä tuli ihan hirvittävä kontrolloija, uhriutuja ja raivoaja. Hän mittasi yhteisen asunnon lattiapinta-alaa ja mietti, että minun kirjahyllyni ja tietokonepöytäni vie ihan liikaa tilaa. Huusi lasien järjestyksestä astiakaapissa. Samoin maitotuotteiden järjestyksestä jääkaapissa (jugurtit vasemmalle, viilit oikealle). Lisäksi ihmetteli, jos minulla kesti työmatka 10 minuuttia pidempään kuin tavallisesti; "MISSÄ kävit".

Onneksi sain eksän tietämättä otettua työpaikalta vapaata, olin hommaillut uuden asunnon itselleni, sain kaverin muuttoavuksi, ja sit vaan nopeasti kämppä tyhjäksi (mikä ei ollut vaikeaa, koska kirjojen ja tietokoneen lisäksi vain sohva, pöytä, matto, valaisin ja pari tuolia oli omaani).

Jätin lapun pöydälle, koska en vain kestänyt sitä, mitä siitä olisi tullut. 

Soitteli, viestitteli, laittoi raivokkaita sähköposteja sen jälkeen kuukausikaupalla. Hänen kertomuksessaan minä olen tietysti se p*ska eksä ja hän uhri.

No et sä kyllä tyylikkäästi hoitanut asiaa käyttäytyipä hän kuinka huonosti tahansa. Mulla ei valitettavasti riitä myötätunto tällasia lähtöjä kohtaan sillä itse tulin jätetyksi tekstiviestillä 11 vuoden jälkeen. Enkä edes ollut mikään raivopää. Seksiä ja hellyyttä meillä oli tekstarin lähetyksen edeltäväön päivään. Miehellä vaan oli toinen jonka luo muutti...

Vierailija
175/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa n. 60% miehistä on juurikin tämänkaltaisia mitä tässä ketjussa kerrotaan.

Omat ja tuttujen kokemukset näiden viestien lisäksi kertovat karua kieltään.

Itse olen ollut sinkkuna nyt 4v ja masentunut yksinhuoltaja.

Lapseni isä on mielisairas sadisti.

En ymmärrä miten näin kamalalla ihmisellä on kuitenkin nykypäivänäkin vielä paljon kavereita ympärillään ja minä lähes yksin.

Vierailija
176/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa n. 60% miehistä on juurikin tämänkaltaisia mitä tässä ketjussa kerrotaan.

Omat ja tuttujen kokemukset näiden viestien lisäksi kertovat karua kieltään.

Itse olen ollut sinkkuna nyt 4v ja masentunut yksinhuoltaja.

Lapseni isä on mielisairas sadisti.

En ymmärrä miten näin kamalalla ihmisellä on kuitenkin nykypäivänäkin vielä paljon kavereita ympärillään ja minä lähes yksin.

Olisko sulla linkkiä siihen tilastoon/tutkimukseen, josta poimit tuon 60%?

Vierailija
177/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitekin panna merkille, että tänne vauvapalstalle kirjoittelee useampi nainen kuin mies. Jos olisi ns, miesten palstalla, niin homma olisikin toisinpäin. Pitäisi aina yrittää muistaa nämä tällaiset seikat kun aletaan vetämään mutkia suoriksi.

Mun exä kävi muualla töissä viikon, ja oli viikon kotona. Yhtäkkiä häneen ei saanut yhteyttä n. kolmeen viikkoon. Ei mitään kuulunut mistään. Ensin olin peloissani, mutta kun hänen isänsä soitti ja kyseli perään, ja kertoi puolivahingossa muutaman jutun siinä, niin olinkin raivoissani(en mene syvemmin noihin, mutta valheet kävi selväksi) ! Noh, mies tuli lopulta, ja vaadin selitystä monen viikon radiohiljaisuuteen. Sitä ei kuulemma olisi tulossa, hänen ei tarvitsisi selittää yhtään mitään, vaan hän poistuisi pystypäin, ja jättäisi minut välittömästi, että missä on hänen tavaransa, hän alkaa samantien pakkaamaan! Olin kuitenkin ollut tuota ovelampi, ja sanoin että ei tarvitse pakata, kaikki on eteisessä laatikoisssa jo (emme asuneet yhdessä, mutta hänellä oli tavaraa luonani). Eipäs päässytkään mielenosoituksellisesti pakkaamaan kamojaan, kjäh kjäh. 

Toki vainoaminen alkoi parin päivän päästä. Se on kyllä jännä miten ensin ei haluta selittää mitään, ja lopulta vainotaan kuukausikaupalla kun halutaan takaisin. En ymmärrä.

Vierailija
178/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä nyt exäksi voi sanoa, mutta tapailin miestä jonka kanssa tuntui synkkaavan tosi hyvin. No, jossain kohtaa huomasin instassaan storyja toisen naisen kanssa, mikä ei ollut sinällään erikoista koska omasi paljon naispuolisia ystäviä ystäväpiirissään. Mutta tuo yksi pomppasi silmille koska käytti "läheisempää", hempeämpää kieltä hänestä. Kysyin sitten ihan suoraan että onko heillä jotain juttua keskenään, ja siinä sitten myönsi että tämä nainen halusi hänen kanssaan parisuhteen. Hän ei nähnyt asiassa ongelmaa, koska oli avoin polyamoriselle suhteelle. Itse en ole vastaavassa suhteessa ollut mutta tiedän ihmisiä joilla se toimii. Mutta niihin suhteisiin kuuluu EHDOTTOMASTI luottamus ja avoimuus, mitä tässä ei todellakaan ollut - Kysyin tietääkö tämä nainen minun olemassaolostani, ja mitä mieltä hän olisi siitä että juttelemme keskenämme hyvin intiimeistä asioista. Mies sanoi ettei se mitä tämä ei tiedä voi vahingoittaa häntä. Siinäpä se sitten tuli, ja poistoon meni. Yritti polyamorian varjolla pyörittää pettämistä. En koskaan laittanut viestiä tuolle naiselle, mutta mietin kyllä olisiko pitänyt.

Paras oli kun piilotti storyjaan minulta (instassa on se asetus), mutta ei muistanut piilottaa niitä myös toiselta tililtäni (ns. työtili). Ihmettelin mitä tapahtuu kun toisella näkyy ja toisella ei, mutta kun näin mitä storyssa oli niin alkoi homma ratketa (postasi kuvan jossa sanoi olevansa menossa tapaamaan tuota toista naista pitkästä aikaa). sen jälkeen kysyin asiasta, ja lumipallo lähti liikkeelle. Ei voi kun todeta että onneksi tuli ilmi tuolloin eikä myöhemmin.

Vierailija
179/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni teini-iän ex hävitti myöhemmin aikuisena kaikki ystäväni terveystiedot. Työskennellessään kaupungin arkistossa, ex otti sieltä ystäväni terveystietokansiot ja vei jonnekin. Nykyään onneksi näin ei voi käydä, koska kaikki on digitoitu.

Terveystiedoissa oli tietääkseni kirjattu exän suhteen aikana tekemän pahoinpitelyn jälkiä yms. (olivat teini-ikäisiä eikä ystävä tuolloin uskaltanut hakea apua. ex varmaan ajatteli että hävittämällä tiedot, häntä ei saada syytettyä jälkeenpäinkään).

Vierailija
180/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä nyt exäksi voi sanoa, mutta tapailin miestä jonka kanssa tuntui synkkaavan tosi hyvin. No, jossain kohtaa huomasin instassaan storyja toisen naisen kanssa, mikä ei ollut sinällään erikoista koska omasi paljon naispuolisia ystäviä ystäväpiirissään. Mutta tuo yksi pomppasi silmille koska käytti "läheisempää", hempeämpää kieltä hänestä. Kysyin sitten ihan suoraan että onko heillä jotain juttua keskenään, ja siinä sitten myönsi että tämä nainen halusi hänen kanssaan parisuhteen. Hän ei nähnyt asiassa ongelmaa, koska oli avoin polyamoriselle suhteelle. Itse en ole vastaavassa suhteessa ollut mutta tiedän ihmisiä joilla se toimii. Mutta niihin suhteisiin kuuluu EHDOTTOMASTI luottamus ja avoimuus, mitä tässä ei todellakaan ollut - Kysyin tietääkö tämä nainen minun olemassaolostani, ja mitä mieltä hän olisi siitä että juttelemme keskenämme hyvin intiimeistä asioista. Mies sanoi ettei se mitä tämä ei tiedä voi vahingoittaa häntä. Siinäpä se sitten tuli, ja poistoon meni. Yritti polyamorian varjolla pyörittää pettämistä. En koskaan laittanut viestiä tuolle naiselle, mutta mietin kyllä olisiko pitänyt.

Paras oli kun piilotti storyjaan minulta (instassa on se asetus), mutta ei muistanut piilottaa niitä myös toiselta tililtäni (ns. työtili). Ihmettelin mitä tapahtuu kun toisella näkyy ja toisella ei, mutta kun näin mitä storyssa oli niin alkoi homma ratketa (postasi kuvan jossa sanoi olevansa menossa tapaamaan tuota toista naista pitkästä aikaa). sen jälkeen kysyin asiasta, ja lumipallo lähti liikkeelle. Ei voi kun todeta että onneksi tuli ilmi tuolloin eikä myöhemmin.

Ootteko jotain teinejä? Kuka aikuinen postailisi jotain instastoryja selitellen ketä menee tapaamaan jne, naurettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi