Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K*sipäisimmät eksät - peukutusketju

Vierailija
06.09.2020 |

Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:

Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.

Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.

Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.

Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.

Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️

Ap

Kommentit (306)

Vierailija
181/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen eliitin kokoontumisajot.

”Minussa ei ole ollut mitään vikaa. Siinä toisessa se kaikki vika oli.”

T:Mies

Vierailija
182/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex latasi meidän yhdessä kuvaamat seksivideot itselleen eron tullessa. Olimme siis sopineet jo niitä kuvatessa, että jos joskus ero tulisi, niin ne poistetaan. Sitten varmaan vuoden ajan se laittoi viestiä, että "katoin taas miten otit multa suihin ja tulin sille". Se oli henkistä alistamista. Ihan itsekin totesi, että "mihin mä sua tarvin, kun mulla on nämä videot ja sä nyt annat nyt joka ilta". Henkinen väkivalta loppui kun löysi sitten itselleen uuden naisen.

Eikö tuon olisi voinut ilmoittaa poliisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän meistä tolkuista "palstamammoista" ihan jokainen ole käynyt sen oman osuutensa myös läpi omassa päässään. Mutta kyllä asia on niin, että jos joutuu esimerkiksi petetyksi mutta mies ei oo koskaan sanonut olevansa jonkin asian takia tyytymätön, niin kenen se vika on? Meistä hyvin harva on ajatustenlukija.

Tai esimerkiksi minun tapauksessa kun lapsen isä hylkäsi lapsensa vuosikausiksi, mitä minä sille voin? Välimatkaa koko aikana 6-130 km, junatkin kulkee monta kertaa päivässä, mutta ei herraa kiinnostanut. Vissiin olisi pitänyt tuoda lapsi hänen kotiovelleen, uuden rakkautensa luokse! Palstamammassahan se vika tietenkin on, ei oo tarpeeksi aktiivinen...

Vierailija
184/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen aina syy on miksi mies lähtee ja jättää, itse lähdin pitkästä liitosta toisen naisen luokse kun ex jaksoi vuosikaudet valittaa ja räkyttää kaikesta mahdollisesta ja aika usein siinä samalla oli ajamassa minua pois. Sitten kun se päivä koitti että tosiaan lähdin olin tietenkin syyllinen kaikkeen ja olin jättänyt toisen nuin vaan yhtä-äkkiä, samalla meni lähes kaikki yhteiset ystävät kun minusta tehtiin tietenkin syyllinen kaikkeen, no parhaat eli ehkä yksi ystävä jäi ja ollaan edelleen yhteyksissä ja elämä uuden kumppanin kanssa on mahtavaa.

Vierailija
185/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-varkaus kirjoitti:

Tää on todella sairasta, että tälläisia mielenhäiriöisiä hulluja on olemassa ja se herättää väkisin kysymyksen, että miksi ja miksi enemmistö niistä on miehiä?

Vaikka nämä hullut ovat (toivonmukaan) vain pieni vähemmistö koko väestöstä, silti se on ahdistavaa ajatella, että näitä on olemassa ja, että kadulla kävellessä ei tiedä millaisen tyypin ohi kulkee.

Ite en ole koskaan seurustellut johtuen siitä pelosta, että itsestäni tulisi ihmishirviön uhri joten te ketkä olette joskus tässä tilanteessa olleet (tai ovat edelleen) toivotan teille voimia selviytymiseen🤺🥋❤️

https://areena.yle.fi/1-3813365

Muista, että vauvapalstalla suurin osa keskustelijoista on oletetusti heteronaisia. Ja varoitan, tästä dokkarista tulee paha mieli.

Vierailija
186/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-varkaus kirjoitti:

Tää on todella sairasta, että tälläisia mielenhäiriöisiä hulluja on olemassa ja se herättää väkisin kysymyksen, että miksi ja miksi enemmistö niistä on miehiä?

Vaikka nämä hullut ovat (toivonmukaan) vain pieni vähemmistö koko väestöstä, silti se on ahdistavaa ajatella, että näitä on olemassa ja, että kadulla kävellessä ei tiedä millaisen tyypin ohi kulkee.

Ite en ole koskaan seurustellut johtuen siitä pelosta, että itsestäni tulisi ihmishirviön uhri joten te ketkä olette joskus tässä tilanteessa olleet (tai ovat edelleen) toivotan teille voimia selviytymiseen🤺🥋❤️

Koska suurin osa palstaajista on heteronaisia, joten heidän exät on miehiä. Samoin jos tekisit vastaavan ketjun miesvaltaiselle alustalle suurin osa olisi naisia.

Vierailija
187/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-varkaus kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-3813365

Muista, että vauvapalstalla suurin osa keskustelijoista on oletetusti heteronaisia. Ja varoitan, tästä dokkarista tulee paha mieli.

Oho luulin ettei yle toimi ulkomailla, mutta toi linkki näköjään aukes ja pyörii.

Vierailija
188/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Olen 25 vuotias ja suhteessa 15 vuotta vanhempaan mieheen. Aluksi oli aivan ihana ja jopa liian ihana, kunnioittava ,rakastava ja halusi seksiä paljon, ylisti mut maasta taivaisiin. Nyt 4 kk seurusteltu, ja ainoa noista asioista on että haluaa seksiä 3-5 kertaa päivässä , mutta ei enään kunnioita,sättii kotitöistä mitä en heti huomaa tehdä hänen luonaan mm astianpesukoneen täyttö ja tyhentäminen ,lakanoiden vaihto, viikkaaminen ,imuroiminen ,lattianpesu ,wc:n siivous, hänen edellisen suhteen lasten asioiden hoito ja heidän jälkien siivoaminen , ja olen sanonut että teen kyllä jos sanoo että jotain pitää tehdä, mutten ole ikinä oppinut samanlaiseen järjestelmällisyyteen ja siivoukseen ja yritän kuitenkin parhaani mukaan, ja kun olen noi edellämainitut asiat houtanut ilman pyytämistä, riitaa tulee siitä että joku pieni asia jää hoitamatta ilman että sitä tajuan ja haluaisin sen hoitaa jos vain mulle sanottaisiin että tekisitkö tämän, esim jäänyt sohva sijaanatta ja sohvatyynyt ei ole järjestyksessä ja kuinka lasten äiti teki kaiken paremmin (ennen kuin otti eron) , että vaikka muut olen hoitanut , huomaa asian mitä en ole tajunnut hoitaa ja exä tajusi. En tiedä enään haluanko olla suhteessa missä yritän parhaani mutta saan vaan sättimistä enkä enään kunnioitusta tai mitään mitä alussa sain. Alussa mies puhui rakastuneensa minuun heti ja että olen hänelle oikea,nyt löytää minusta vain vikoja ja sättimistä kuinka tiina (nimi muutettu) oli elämänså rakkaus enkä selvästikään pysty samaan kuin hän vaikka ihan oikeasti yritän. Taidan itse ottaa eron vaikka hän on keskiluokkainen herra täydellisyys ja minä ” työmarkkinatuella oleva pikkutyttö” . On mullakin joku arvo oltava.

Vierailija
189/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä ketjusta. Olen 25 vuotias ja suhteessa 15 vuotta vanhempaan mieheen. Aluksi oli aivan ihana ja jopa liian ihana, kunnioittava ,rakastava ja halusi seksiä paljon, ylisti mut maasta taivaisiin. Nyt 4 kk seurusteltu, ja ainoa noista asioista on että haluaa seksiä 3-5 kertaa päivässä , mutta ei enään kunnioita,sättii kotitöistä mitä en heti huomaa tehdä hänen luonaan mm astianpesukoneen täyttö ja tyhentäminen ,lakanoiden vaihto, viikkaaminen ,imuroiminen ,lattianpesu ,wc:n siivous, hänen edellisen suhteen lasten asioiden hoito ja heidän jälkien siivoaminen , ja olen sanonut että teen kyllä jos sanoo että jotain pitää tehdä, mutten ole ikinä oppinut samanlaiseen järjestelmällisyyteen ja siivoukseen ja yritän kuitenkin parhaani mukaan, ja kun olen noi edellämainitut asiat houtanut ilman pyytämistä, riitaa tulee siitä että joku pieni asia jää hoitamatta ilman että sitä tajuan ja haluaisin sen hoitaa jos vain mulle sanottaisiin että tekisitkö tämän, esim jäänyt sohva sijaanatta ja sohvatyynyt ei ole järjestyksessä ja kuinka lasten äiti teki kaiken paremmin (ennen kuin otti eron) , että vaikka muut olen hoitanut , huomaa asian mitä en ole tajunnut hoitaa ja exä tajusi. En tiedä enään haluanko olla suhteessa missä yritän parhaani mutta saan vaan sättimistä enkä enään kunnioitusta tai mitään mitä alussa sain. Alussa mies puhui rakastuneensa minuun heti ja että olen hänelle oikea,nyt löytää minusta vain vikoja ja sättimistä kuinka tiina (nimi muutettu) oli elämänså rakkaus enkä selvästikään pysty samaan kuin hän vaikka ihan oikeasti yritän. Taidan itse ottaa eron vaikka hän on keskiluokkainen herra täydellisyys ja minä ” työmarkkinatuella oleva pikkutyttö” . On mullakin joku arvo oltava.

Voi jumalauta. Olet kotiorjana ihan vapaaehtoisesti jollekin keski-ikäiselle kääkälle??? Lähde nyt hyvä ihminen helvettiin sieltä ja vähän äkkiä!

Vierailija
190/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex haukkui vehkeeni pieneksi, kun jätin hänet toisen naisen takia.

Totuus sattuu.

Joo, se on ikävä totuus että joku toinen nainen on parempi kuin sinä. Se sattuu niin paljon, että pitää turvautua siihen iänikuiseen tapaan pilkata miestä, kun ei muuta keksi.

Vierailija
191/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti ollessani 4. kk raskaana ja ehti toisen kanssa naimisiinkin ennen tämän synnyttämäni lapsen ristiäisiä. Isyyttä ei koskaan selvitetty, onneksi.

Jätit kai kertomatta, että makasit toisen äijän kanssa, jonka lapsen sait?

Vierailija
192/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on syynsä, miksi toi sun äijäs ei ole oman ikäistensä kanssa. Se on se, kun ei oman ikäisensä naiset suostu kattelemaan tommosta. Äläkä ota tätä pahasti, mullakin oli 10vuotta vanhempi ukko sun ikäisenä, ja niillä kriteereillä millä sen valitsin silloin, en ikinä enää nyt yli 10 vuotta myöhemmin ottais ketään äijää. Usko mua, sä et voi rakastaa sitä ukkoa paremmaks tai samanlaiseks kun alussa, koska vaan täys k*sipää kutsuis jotain eksäänsä elämänsä rakkaudeksi sun naaman edessä. Mikään ei tuu paranemaan,vaan pahenemaan. Mulla oli silloin hyvin samanlainen mies ja viimeinen tikki oli mulle se, (kaiken väkivallan, huoraksi haukkumisen, arvostelun, pomottamisen ja huonekalujen rikkomisen jälkeen) se, että mä sanoin sille "sinä se et taida ikinä olla mihinkään tyytyväinen" ni vastaus oli: en niin. Sit mä vaan tajusin, et ei se arvosta, eikä tuu mua arvostamaan ikinä, pisti esim. Kaikki väliovet meillä nyrkillä paskaks ja kuristi mua ja kun muutaman kuukauden päästä pyysin korjaamaan/ostamaan uuden ovet kun vanhat riidat vaan tulee noista mieleen, ni vastaus oli ettei hän v*ttuillessaankaan osta ku minä pyydän. Kaiken tän jälkeen mä kuulemma jätin hänet vaan kylmästi toisen takia eikä hän ymmärrä yhtään miksi näin kävi. Älä sä tee niinku minä, ja tee tommosen kans vielä lasta et oot kytköksissä 18v sen kanssa. Jätä se ja tulevaisuuden minäsi kiittää vielä tuhannesti. Yök mikä kuvotus, et oo ansainnu tommosta käytöstä, se työttömyys ei vähennä sun ihmisarvoas mitenkään.

Vierailija
193/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen aina syy on miksi mies lähtee ja jättää, itse lähdin pitkästä liitosta toisen naisen luokse kun ex jaksoi vuosikaudet valittaa ja räkyttää kaikesta mahdollisesta ja aika usein siinä samalla oli ajamassa minua pois. Sitten kun se päivä koitti että tosiaan lähdin olin tietenkin syyllinen kaikkeen ja olin jättänyt toisen nuin vaan yhtä-äkkiä, samalla meni lähes kaikki yhteiset ystävät kun minusta tehtiin tietenkin syyllinen kaikkeen, no parhaat eli ehkä yksi ystävä jäi ja ollaan edelleen yhteyksissä ja elämä uuden kumppanin kanssa on mahtavaa.

Mun kokemus on kuitenkin se, että useimmiten se lähtijä on nainen.  Jätetty mies jää sitten ulisemaan ja ihmettelemään, että miksi se lähti, kun kaikki oli ihan hyvin?  Ja sitten keksitään syy: no tietysti toinen mies!

Samaan jargoniin liittyy sitten anoppi.  Kyllä oli kauhea nainen, kun otti ja lähti.  Ei mitään syytä, kunhan vaan pitää päästä muihin miehiin!  Ja hyvän miehen jätti!

Sillä ei ole mitään merkitystä, että mies oli alkoholisoitunut vuosien mittaan siinä määrin, että minkäänlainen yhteiselämä olisi enää mitenkään mahdollista.  Ellei sitten jossain ole olemassa sellainen ihmenainen, joka ei häiriinny miehen yöllisistä mölinöitä ja ovien paiskomisista, jaksaa "keskustella asiallisesti" täyspäissään olevan miehen kanssa, tulee joka päivä töistä viinanhajuiseen kotiin, alkaa laittaa ruokaa miehelle, joka hoipertelee ja toikkaroi siinä ympärillä ja sättii naista, kun tämä ei saa sitä ruokaa nopeasti valmiiksi, huorittelee naista lapsen kuullen ja höpöttää lapselle kaikenlaista tyhmää, potkii koiraa ja saa ihmeellisia koirankoulutuskohtauksia, joissa koiraa siis itse asiassa rääkätään.  Ja kun nainen menee väliin, niin alkaa kolmas maailmansota.  Ja nainen vaan jaksaa ja kestää, päivästä ja vuodesta toiseen.

Kiitos vaan suuresta ymmärryksestä.

Ja kun tämä mies sitten viimein huomaa jääneensä yksin seiniensä sisään, eikä kukaan ole kuuntelemassa ja puhumassa ja huolehtimassa, antamassa ruokaa suuhun ja peittelemässä sänkyyn, että pääsee sen jälkeen taas kerran pesemään miehen kusisia alushousuja, niin sitten alkaa valitus, että miten se tästä lähti ja vei vielä lapsenkin mennessään, olisi edes sen jättänyt.  Anoppi säestää, koska sitä suututtaa, kun se kylmä ja ymmärtämätön nainen ei alkanutkaan hänen poikansa hoitajaksi, vaan joutuu nyt äiti ottamaan nulikan takaisin huomaansa. 

Kapakat on täynnä petettyjä miehiä, joilla ei ole harmaata aavistusta siitä, miksi vaimo lähti.  Ei kerrassaan minkäänlaista syytä.  Seurasin kerran kahta miestä baaritiskillä, joista toista sen verran tunsin, että tiesin niille tulleen äskettäin avioero ja tiesin syynkin: miehen lukuisat toiset naiset.  Toinenkin mies oli ilmeisesti eronnut ja voi mitä exien haukkumista, kuinka ne ei voi ymmärtää miehen elämästä yhtään mitään, suorastaan naurettavaa sellainen ymmärtämättömyys, onko naiset tosiaan niin tyhmiä la plaa plaa.  Loppuillasta sitten jo itkettiin, kun se oli se elämän suuri rakkaus ja kun se nyt näin meni ja katosi.  Sitten jo vähän myönnettiinkin, että minä se paskiainen siinä suhteessa olin, kyllähän se on tunnustettava, reilun miehen.  Mutta jos se olisi nyt tämän yhden kerran vielä antanut anteeksi, niin näin ei olis käynyt vaan minusta olisi tullut muuttunut mies!  Että miksi se ei voinut antaa anteeksi!!!  Kyllä naiset on katalia!

Vierailija
194/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni halusi erota rakastuttuaan toiseen. Kuitenkin kysyi, voisinko hoitaa avioeron hakemisen, kun hän ei tiedä mistä sitä haetaan. Nauroin, että saa hoitaa ihan itse, jos erota haluaa.

Uskomaton vastuunpakoilija.

Tästä tuli mieleen exäni joka kertoi minulle kuinka minun pitää varata aika elatusvalvojalle koska hänen tulonsa ovat tippuneet. Sitä päivää ei ole vieläkään tullut. Liekö jo unohtanut tai odottelee kiltisti kunnes ilmoitan päivän ja ajan.

Vierailija
195/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex roikotti minua niin kauan suhteessa kunnes löysi uuden. Oli etsinyt uutta miestä jo pitkään selkäni takana, mutta sopivan löytymisessä kesti kauan. Olin kuulemma liian tylsä. Minusta taas häntä tylsempää ihmistä saa etsiä. Ei osannut olla hetkeäkään paikoillaan, ei siis viihtynyt nahoissaan.

Eipä se hänen uusi suhteensa kauaa kestänyt.

Vierailija
196/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinani ei ole niin paha kuin monet muut täällä mutta on sitä kokemusta kusipääeksistä täälläkin.

16-vuotiaana eka poikaystävä pakotti anaaliseksiin (ja tästä tuli ihan poliisiasia joka ei tosin edennyt mihinkään koska en halunnut oikeuteen) työnsi käsiään tuttavan housuihin jo ennen kuin oltiin erottu ja kun väijytettiin jätkä tämän tuttavan kanssa jotta saataisiin vastuuseen käytöksestä, heitti minut maahan kuin räsynuken. Mitenkään rasismia harrastamatta, oli kulttuurista jossa naisia ei kunnioiteta.

Piti tehdä toistamiseen sama virhe ja ottaa ulkolainen poikaystävä joka oli hurjan mustasukkainen niin että jätin hänet. Erostaan se piina alkoi, vainosi tekstiviestein kuukausia, uhkasi tappaa minut ja uuden poikaystävän (jota ei siis ollut eikä tullut kahteen vuoteen) ja vuoroin vannoi rakkautta. Vielä vuosi myöhemmin toivotti hyvää joulua. Onneksi asui toisella puolella maata, että suhde oli ollut etäsuhde mutta kurja kokemus 17-vuotiaalle jos ensimmäinen ei jo ollut.

Seuraava mies oli pari vuotta vanhempi suomalainen, joka oli asunut pitkään yksin ja jota pidin itsenäisenä mutta joka oli niin vanhempien pauloissa että päätyi ilmeisesti heidän painostuksesta jättämään minut. Vanhemmat eivät siis ikinä pitäneet minusta (olin eka tyttöystävä) jostain syystä, olin kai opinnoille haitaksi. Muutin miehen perässä toiselle puolelle maata opiskelemaan, jossa en tuntenut ketään ja kun joululomalla palasin kotiin, mies vain lopetti yhteydenpidon. Ihmettelin neljä päivää että mitä ihmettä koska ennen lähtöä ei ollut mitään ongelmaa, mutta ei tullut edes hyvän joulun toivotusta ja puhelimeen ei vastannut. Joulupäivänä sitten kun olin isovanhempien luona kylässä, laittoi viestin että haluaa erota eikä ole minun vika vaan elämä pitää saada kuntoon. Oli siis opinnoissa jäljessä minkä takia oli paineita saada opintopisteitä ettei joudu tukia maksamaan takaisin. Yritin olla tukena mutta en saanut enää yhtään vastausta, en ainoatakaan.

Minun vaatteita oli vielä miehen luona, jotka pyysin pestynä tuomaan. No toihan se. Soitti ovikelloa, juoksi karkuun ja jätti märät pyykit ovelle. Toisen satsin jätti ovelle kun olin koulussa ja sieltä ne sitten jäässä löysin.

Lopputuloksena minusta tuli sen edellisen eksän kaltainen, laitoin yli kuukauden viestejä vastauksia kaivaten ja tukea ja ymmärrystä tarjoten mutta ei mitään. Kun koulussa meinattiin törmätä, ex pakeni eri suuntaan.

10kk eron jälkeen laittoi sitten viestiä ja pyysi anteeksi ja olisi vissiin halunnut takaisin saatuaan elämänsä kuntoon, mutta minulla oli jo uusi poikaystävä jonka kanssa vielä 10v myöhemmin ollaan yhdessä. Onneksi nykyinen ei ole sitoutumiskammoinen, jollaiseksi ex itseään tituleerasi. Olisi varmaan pitänyt jo silloin tajuta ettei siitä tule mitään mutta kun olin jo muuttanut niin totta kai toivoin että toimisi.

Tämä sama ex myös kuvitteli että Lidlin valmiiksi pakatut muffinssit on ok synttärilahja. Jätti melkein yhtä ison trauman kuin jouluna tekstarilla jätetyksi tuleminen.

Vierailija
197/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävä.

Ex suuttui ja veti mykkäkoulun jos "pihtasin". Jos on koko päivän kuullut vittuilua niin varmaan tekee illalla mieli rakastella? :D

Naurettavin pihtaussuuttuminen oli, kun oltiin 1 yö kavereilla ja nukuttiin olkkarissa vuodesohvalla ja en siinä kaverin olkkarin sohvalla halunnut panna. Ex veti herneet nenään.

Purki myös kiukkuaan muhun ja suhteessa oli henkistä väkivaltaa (sain kuulla myös, että oli koulukiusaaja yläasteella, hyi.)

Vierailija
198/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Sitä yrittää uskotella itselleen, että ei kaikilla miehillä ole toista katsottuna, jos käytös muuttuu, eikä kaikki miehet petä ensin ja sit hyppää suhteesta toiseen.

Ei tää ketju ainakaan uskoa anna siihen.

Surullista.

Mä oon yks tällaisen pettäjäexän uhri. En usko enää ikinä sitä, jos miehen käytös muuttuu tuolla tavalla. Exän kohdalla kuvittelin, että ei pettämisestä voi kyse olla. Sokea nunnakin olisi tajunnut, mistä on kyse. Eli vinkkinä, äärimmäisen harvoin mies käyttäytyy älyttömästi ilman, että syynä on toinen nainen. Ja jos mies haluaa äkisti erota ihan hyvästä liitosta, niin takana on 99,5 % pettäminen/toinen nainen valmiiksi katsottuna.

Tuskinpa mies edes haluaa erota ihan hyvästä liitosta. Liitto voi olla naisen mielestä hyvä, jos kaikki on, kuten hän haluaa, mutta...

Vierailija
199/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos osaa lukea ja vielä ymmärtää lukemansa niin kyllähän se kiistaton tosiasia on että on olemassa yksi asia missä miehet on naisia 'parempia' ja se on kaikki mitä ku@sipäisyys sisällään pitää.

Vierailija
200/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin hurrikaani. Saapuu märkänä ja villinä suhteeseen ja avioeron tullessa vie talot ja autot mennessään. Siksi avioehto. Hyvä avioehto ja matkaansa saa mitä mukanaan toi ;)

Ei ole huonoja exiä. On vain huonoja pareja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi