K*sipäisimmät eksät - peukutusketju
Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:
Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.
Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.
Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.
Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.
Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️
Ap
Kommentit (306)
Öööö.... Kyseinen kirjoittaja ei halunnut anaaliseksiä, olkoon oikein tehtynä kuinka nautinnollista tahansa. Kaikenlainen seksiin pakottaminen on yksiselitteisesti väärin. Lopettakaa asiasta vänkääminen jo heti alkuunsa, tuo on todella epäkunnioittavaa kaikkia raiskauksen kokeneita ja hyväksikäytettyjä kohtaan.
Olin muuttamassa ex-miehen luota pois ja meidän ero oli ihan selvä, kun tapasin tämän sankarin töissä. Hän kertoi myös tekevänsä eroa ja samanlainen elämäntilanne siinä vissiin yhdisti ja ihastuin ihan täysillä. Hankin uuden kämpän ja tää jätkä seuras sinne perässä lapsensa kanssa, kunnes muutamien kuukausien päästä hän kertoi, että ex-vaimo (ei lapsensa äiti) oli yrittänyt itsaria(tää kohta oli totta) ja hän ei pysty tähän ja hänen on pakko muuttaa takaisin exän kanssa, kunnes hän saa asiansa kuntoon. Minä olin ihan surun murtama ja ihan pihalla. Yhteys ei kuitenkaan katkennut ja jo jonkin ajan kuluttua hankittiin sitten isompi asunto mihin kaikki muutettiin ja ajattelin, että eiköhän tämä NYT ala rullaamaan. Oltiin muutama kk asuttu siinä, kun yhden saunaillan jälkeen mentiin nukkumaan ja kun heräsin, hän ei enää ollut paikalla, lapsensakin oli hoidossa silloin. Sain soiton ex-vaimolta. Siellä kuulemma oli, ja ei ole tulossa takasin. Selvisi, että oli sitten käynyt välillä ihan saman päivän aikana välillä kiksauttelemassa molempia, lupaillut molemmille tulevaisuuden suunnitelmia ja häipynyt jatkuvasti molempien luota pois. Menin kirjaimellisesti oksentamaan tämän puhelun jälkeen. Meni YKSI päivä ja tämä joka naisen unelma soitteli, että voiko hän tulla kotiin. Jokainen voi arvata, että siinä muutamat valitut sanat sanoin, oikeastaan enemmänkin olisi pitänyt sanoa, mutta olin niin hämmentynyt siitä törkeydestä. Näitä puheluita tuli n.5 vuoden välein melko tasasesti. Ei siinä mitään, minä väistin luodin, mutta ex vaimoa ihmettelen, hän nimittäin päätyi tekemään tälle ukolle 3 lasta ja nyt ovat jo eronneet muutama vuosi sitten, tiedän kun EDELLEEN sain puhelun, että mites ois jos nähtäis, kun tuo vaimokin tossa heitti minut pihalle😂 "TOTTA KAI NÄHDÄÄN, NEVER"😂😂 tästä episodista on jo yli 10 vuotta, että välillä naurattaa, miten sinisilmäinen sitä nuorena oli, mutta välillä surettaa hänen lastensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Musta on jännä, kuinka aina löytyy puolustelijoita näille pettäjille. Arvostan sitä, että aikoinaan yhteiskunnassa paheksuttiin näitä pettäjiä ja perheensä jättäjiä. Nykyisin vaan taputellaan päätä ja sanotaan, kuinka jokaisella on oikeus olla onnellinen, vaikka se tarkoittaisi perheen rikkomista.
No Joo. Ei nää kai silti ihan toivottomia tapauksia oo?? Siis on rakastuttu ja menty Parisuhteeseen. Useempi kertoo tehneensä lapsiakin. Et silleen.
Eksäni kaappasi meidän yhteisen koiran. Vielä erossa sovimme hoitavamme koiraa yhdessä, sillä uudet asuntomme olivat lähekkäin ja vaikka ero oli minun aloitteeni, emme silti eronneet mitenkään riidoissa. Autoin häntä jopa remontoimaan uutta asuntoaan ja hoidimme käytännön asioita yhdessä.
Olimme ottaneet koiran aikanaan yhdessä, maksaneet kaikki kulut puoliksi ja kasvattaneet sen aikuiseksi. Koira oli sekarotuinen, eikä siitä ollut mitään papereita. Kaikki meni eron jälkeen vähän aikaa ihan hyvin, kunnes ihan yhtäkkiä ääni muuttui kellossa. Olinkin hullu, narsistinen ämmä ja valehtelija ja koko ero oli ollut hänen aloitteensa, koska minä olin niin hirveä valehtelija ja kiero ihminen. Hän ilmoitti etten koiraa tule enää ikinä näkemään, hän siruttaa sen ja jos joskus missään tilanteessa satun tulemaan vastaan ja yritän jotain, hän syyttää minua koiransa varastamisesta.
Hän pyysi vuosien jälkeen anteeksi sekavalla tekstiviestillä, jossa lähinnä säälitteli itseään siitä miten vaikea ero oli ollut. Siinä vaiheessa koira oli jo kuollut.
Kirjoitin tämän johonkin aiempaan vastaavaan, mutta tämä se ei ollut kun oli jo vuosien takaa.
Eksä kontrolloi painoani ja mittojani. 3 kertaa viikossa oli käytävä vaa'alla ja mittasi vyötärön ja käsivarsien ympärykset + reisien. Jos paino ylitti 55kg, haukkui mitättömäksi ihrakasaksi.
Jos kävin jossain, tunnusteli tullessani ettei alapää ollut märkä tai nännit kovettuneet. Vaikka olisin käynyt pakkasella lenkillä niin se ei ollut hyväksyttävä syy nännien kovettumiseen. En saanut käyttää tamponia, koska kuljin silloin "v*ttumaisen tyydyttynyt ilme naamallani" Vaihdatti polkupyörääni minulta kysymättä leveänmallisen satulan, etten hiero siihen hänen nimeämäänsä kapeaan "pill*osaan" itseäni kun käyn pyöräilemässä.
Kesällä en saanut puistossa ostaa jäätelökioskista mehujäätä, koska tarkoitukseni oli vaan kiihottaa muita paikalla olevia miehiä imemällä sitä.
Olin tuolloin pahasti masentunut enkä jaksanut tapella vastaan. Onneksi sentään veljeni näki missä mennään kun muutti putkiremonttinsa aikaan meille asumaan. Viimeinen piste oli se kun ex kävi veljen päälle rikotun lasipullon kanssa syyttäen että minulla olisi suhde omaan veljeeni.
Silloin sain apua ja pääsin hoitokontaktiin ja irti siitä helvetistä. Nykyään olen onnellisesti naimisissa kunnollisen miehen kanssa ja viimein tajuan mitä tarkoittaa oikea rakkaus.
Te jotka olette menettäneet exänne takia omaisuutta, miksi te ette ole tehneet rikosilmoitusta varkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tämän johonkin aiempaan vastaavaan, mutta tämä se ei ollut kun oli jo vuosien takaa.
Eksä kontrolloi painoani ja mittojani. 3 kertaa viikossa oli käytävä vaa'alla ja mittasi vyötärön ja käsivarsien ympärykset + reisien. Jos paino ylitti 55kg, haukkui mitättömäksi ihrakasaksi.
Jos kävin jossain, tunnusteli tullessani ettei alapää ollut märkä tai nännit kovettuneet. Vaikka olisin käynyt pakkasella lenkillä niin se ei ollut hyväksyttävä syy nännien kovettumiseen. En saanut käyttää tamponia, koska kuljin silloin "v*ttumaisen tyydyttynyt ilme naamallani" Vaihdatti polkupyörääni minulta kysymättä leveänmallisen satulan, etten hiero siihen hänen nimeämäänsä kapeaan "pill*osaan" itseäni kun käyn pyöräilemässä.
Kesällä en saanut puistossa ostaa jäätelökioskista mehujäätä, koska tarkoitukseni oli vaan kiihottaa muita paikalla olevia miehiä imemällä sitä.
Olin tuolloin pahasti masentunut enkä jaksanut tapella vastaan. Onneksi sentään veljeni näki missä mennään kun muutti putkiremonttinsa aikaan meille asumaan. Viimeinen piste oli se kun ex kävi veljen päälle rikotun lasipullon kanssa syyttäen että minulla olisi suhde omaan veljeeni.
Silloin sain apua ja pääsin hoitokontaktiin ja irti siitä helvetistä. Nykyään olen onnellisesti naimisissa kunnollisen miehen kanssa ja viimein tajuan mitä tarkoittaa oikea rakkaus.
Tuo on jo sairasta.
Minun ex se perinteinen täällä kerrottu..uusi oli jo katsottuna, tai no niitä vaihtoehtoja oli monta.
Ex-varkaus kirjoitti:
Te jotka olette menettäneet exänne takia omaisuutta, miksi te ette ole tehneet rikosilmoitusta varkaudesta?
ITse en aikoinaan tehnyt omaisuuden varastamiselle mitään koska eksä käytti lapsia tekosyynä. "Lasten etu" on ollut koko tämän 7 vuotta eron jälkeen aina se tekosyy kun minulta yritetään viedä milloin mitäkin.
Tää on todella sairasta, että tälläisia mielenhäiriöisiä hulluja on olemassa ja se herättää väkisin kysymyksen, että miksi ja miksi enemmistö niistä on miehiä?
Vaikka nämä hullut ovat (toivonmukaan) vain pieni vähemmistö koko väestöstä, silti se on ahdistavaa ajatella, että näitä on olemassa ja, että kadulla kävellessä ei tiedä millaisen tyypin ohi kulkee.
Ite en ole koskaan seurustellut johtuen siitä pelosta, että itsestäni tulisi ihmishirviön uhri joten te ketkä olette joskus tässä tilanteessa olleet (tai ovat edelleen) toivotan teille voimia selviytymiseen🤺🥋❤️
Mulla on aika lälly tarina moneen verrattuna, mutta ex-"mies" ei pidä yhteyttä lapsiinsa, koska hänelle tulee paha mieli. Erosta on jo kahdeksan vuotta ja esimerkiksi viimeisimmän kolmen vuoden tapaamiset voi laskea yhden käden sormilla.
Ex-varkaus kirjoitti:
Tää on todella sairasta, että tälläisia mielenhäiriöisiä hulluja on olemassa ja se herättää väkisin kysymyksen, että miksi ja miksi enemmistö niistä on miehiä?
Vaikka nämä hullut ovat (toivonmukaan) vain pieni vähemmistö koko väestöstä, silti se on ahdistavaa ajatella, että näitä on olemassa ja, että kadulla kävellessä ei tiedä millaisen tyypin ohi kulkee.
Ite en ole koskaan seurustellut johtuen siitä pelosta, että itsestäni tulisi ihmishirviön uhri joten te ketkä olette joskus tässä tilanteessa olleet (tai ovat edelleen) toivotan teille voimia selviytymiseen🤺🥋❤️
Sitähän se on: parisuhteeseen ryhtyminen on aina riski, erityisesti naiselle.
Parisuhde yleensä parantaa miehen elämänlaatua ja vaikuttaa fyysiseenkin terveyteen suotuisasti. Naisilla taas saattaa käydä ihan päinvastoin. Lisäksi parisuhteessa oleminen lisää dramaattisesti naisen riskiä joutua väkivallan uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika lälly tarina moneen verrattuna, mutta ex-"mies" ei pidä yhteyttä lapsiinsa, koska hänelle tulee paha mieli. Erosta on jo kahdeksan vuotta ja esimerkiksi viimeisimmän kolmen vuoden tapaamiset voi laskea yhden käden sormilla.
Miksi tulee paha mieli? :-O. Ei kuulosta terveeltä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä on, itsekin tunnen yhden. Ei pysty olemaan lapsen kanssa tekemisissä, koska oma mielenterveytensä ei sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele: Nyky-yhteiskunnan sairasta hedelmää.
Niin aikuiset kuin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Oli löytänyt uuden naisen jota tapaili silloin kun oli muka harrastuksessa. Näiden kuukausien aikana varasteli vaivihkaa minun tavaroita jotka vei sille naiselle. Vaatteita, koruja, hajuvesiä ja kaikenlaista pientä. Alkuun ajattelin että olin epähuomiossa jättänyt asian johonkin väärään paikkaan enkä tajunnut että tämä toistui yhä useammin.
Kun pettäminen lopulta selvisi ja mies oli tavaransa hakenut luotani se oli pakannut mukaansa ison läjän alusvaatteitani. Silloin myös tajusin mihin kaikki tavarat mitä olin kadottanut olivat menneet.
Emme asuneet virallisesti yhdessä mutta ymmärtääkseni tämä uusi pari asui, tai sinne se ainakin tavaransa kantoi.
Hyi hemmetti. Kuka nainen alentuu jonkun toiseksi naiseksi ja käyttää vielä petturimiehen nyxältä varastettuja vanhoja alusvaatteita? Laatunaisen oli se ukkosi löytänyt. Yök.
2,5v lapsi, 3v avioliitossa. Olin huomaamattani sairastunut ahdistukseen/masennukseen ja harvakseltaan puinut asiaa exälle. Eräänä iltana sanoin, että oikeasti tarvitsen apua tähän ja hän sanoi heti perään haluavansa eron. Ei halunnut harkita asiaa.
Olimme 2kk sitten muuttaneet uuteen kotiin emmekä saaneet siitä edes omiamme takaisin.
Miehellä oli uusi jo kierroksessa.
En jaksa kaikkia pienempiä juttuja kertoa, mutta minä olin kuulemma kaikkeen syypää, myös hänen uuteen suhteeseensa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ex haukkui vehkeeni pieneksi, kun jätin hänet toisen naisen takia.
Totuus sattuu.
Onhan nää kamalia tarinoita, mutta ihanan terapeuttinen viestiketju kuitenkin! Ei tarvi tuntea, että
on aivan ainoa, joka on jotain kamalaa kokenut.
terv. viesti nro 59:n kirjoittaja
Olen yksi tähän ketjuun kokemuksensa kertoneista. Kiitän jokaista viestiini yläpeukun jättänyttä. Se kertoo, että lukuisat teistä ovat sitä mieltä, että exäni käytös ei ollut hyväksyttävää. Kiitos tästä henkisestä tuesta ja voimia jokaiselle, joka vielä pyristelee vaikeasta exästä irti.💛
En viitsi paljastaa oikeaa kaupunkia, mutta ei ole Tampere.