K*sipäisimmät eksät - peukutusketju
Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:
Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.
Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.
Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.
Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.
Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️
Ap
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Työnsi hieromasauvani pyllyynsä ja jouduin sen ööh... Ulosteen hajuisen välineen sitten heittämään roskiin. :D Olikin biseksuaalimies. Tuolloin asuimme eron jälkeen vielä yhdessä hetken olosuhteiden pakosta.
Mun varmaan jokainen mieskumppani on ollut bisse kun kaikki ovat tykänneet eturauhasjutuista. Käsittääkseni heistä kukaan ei syty miehistä vaikka ei olisi syytä sitä peitellä, en ottaisi eroa niinkuin sinä :D
Mutta pahin ex... Ehkä teini-iässä sydäntäsärkevintä oli kun ensimmäinen poikaystäväni yht'äkkiä katosi. Viimeisen kerran kun näimme hän oli jotenkin outo, vihamielinen ja itkuinen. Sitten en kuullut enkä saanut yhteyttä pariin kuukauteen. Kun sain kiinni ja näimme oli hän kuin kaikki olisi normaalisti. Sanoin, että nyt kyllä erotaan jos et mitään selitä ja hän vaan, että "ai, ei kai"... Kyllä me sitten jollainlailla ystävällissä väleissä erottiin. Aikuisena erot on olleet paljon riitaisampia eikä miehet ole noin tyyninä pysyneet. "ai"...
Edellinen akka järjesti 15v sitten opiskeluaikoina pikkuhärskin videopuhelun eksänsä kanssa. Sain sen silloin selville, koska olin asentanut sen tietokoneeseen vakoilusovelluksen, mitä se ei tiennyt. Siinä ei auttanut selittelyt, eikä ollut ensimmäinen kerta, kun se sähläsi sen miehen kanssa.
Annoin akalle oikein kunnolla nyrkillä piiskaa pyllylle ja selkään niin että se itki ja huusi.
Pyysi kuitenkin sen jälkeen anteeksi ja jatkettiin vielä suhdetta. Aika kus päinen akka kuitenkin, kun ei millään uskonut eikä pitänyt lupauksiaan, vaikka oltiin sovittu etten tykkää siitä että se pitää yhteyttä jatkuvasti eksäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on jännä, kuinka aina löytyy puolustelijoita näille pettäjille. Arvostan sitä, että aikoinaan yhteiskunnassa paheksuttiin näitä pettäjiä ja perheensä jättäjiä. Nykyisin vaan taputellaan päätä ja sanotaan, kuinka jokaisella on oikeus olla onnellinen, vaikka se tarkoittaisi perheen rikkomista.
Milloin pettäjiä on paheksuttu? Missä ihmeharhoissa naiset elävät?
Miehillä on ollut aina avioliiton ulkopuolisia suhteita. Vasta viimeisin 20-30 vuoden aikana on ajateltu, ettei niin ehkä voisikaan olla. Avioerot eivät olleet hyväksyttyjä. Pettämistä katsottiin läpi sormien.
Vielä tänä päivänä monissa maissa, esim. Ranskassa tai Espanjassa, miesten suhteita pidetään aika tavallisina.
Jo 2000 vuotta vanhassa kirjassa Raamattu varoitettiin että pettäjät pääsee hengestänsä, eli paheksuttiin jo silloin.
Hups. Raamattu ei ole 2000 vuotta vanha ja pettäjä pääsee raamatun mukaan hengestään vain jos pettää naapurin vaimon kanssa tai jos molemmat on israelilaisia. Muunlaistakin pettämistä toki paheksutaan mutta se ei kyseisen teoksen mukaan ole kuolemaksi.
Raamattuun viittaaminen missään moraalisissa kysymyksissä ei lähtökohtaisesti ole fiksua, mutta koittaa nyt edes lukea ja sisäistää väitteensä ensin.
Up