Milloin sinulla on viimeksi ollut aggressiivinen olo. Tuli vain mieleen, kun palstalla on aika usein aggressiivisia kommentteja
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
No ihan äsken! Mä oon sairaana ja viikonlopun yksin kotona lasten ja koiran kanssa, koska mieheni on reissussa. Lasten kanssa ei mitään ongelmaa, mutta koira häsää koko ajan ja kiihtyy ihan pienestäkin. Oon yrittänyt sitä tässä pihalla juoksuttaa ja keksiä touhua (meillä on iso piha), mutta se kaipaisi kyllä metsään haistelemaan. En jaksa lähteä, kun on niin paha olo, eivätkä lapset ole niin isoja, että heidän kanssaan voi päästää, pihassa voivat kyllä leikkiä koiran kanssa. Nuoren uroskoiran jatkuva häsäys riipii hermoja.
Miksi teillä on koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan äsken! Mä oon sairaana ja viikonlopun yksin kotona lasten ja koiran kanssa, koska mieheni on reissussa. Lasten kanssa ei mitään ongelmaa, mutta koira häsää koko ajan ja kiihtyy ihan pienestäkin. Oon yrittänyt sitä tässä pihalla juoksuttaa ja keksiä touhua (meillä on iso piha), mutta se kaipaisi kyllä metsään haistelemaan. En jaksa lähteä, kun on niin paha olo, eivätkä lapset ole niin isoja, että heidän kanssaan voi päästää, pihassa voivat kyllä leikkiä koiran kanssa. Nuoren uroskoiran jatkuva häsäys riipii hermoja.
Miksi teillä on koira?
Kyseletkö sä tätä ihan kaikilta ihmisiltä, jolla on lemmikki, jota ei ole tarkoitettu hyötykäyttöön (esim. poliisi- tai opaskoira)?
Äsken kun kävelin sisälle ja haistoin naapurin taas polttaneen sikaria rappukäytävässsä. Ällöttävä lemu kaikkialla. Ja on tälle sanottu, eikä se suostu tupakkapaikalle ulos.
No minä kuohahdin juuri äsken kun luin jonkun vihaa huokuvan hakkumaviestin jollekin neuvoa kysyneelle.
Mäkään en ymmärrä sitä, että niitä aggressioita puretaan täällä rumin sanoin ja toisia vähättelemällä.
Tyynyä voi hakata tai hankkiutua nyrkkeilyharrastuksen pariin, jos on tällaisia haitallisia patoutumia, joita tekee mieli purkaa toisiin ihmisiin.
Aggressiivisuus näissä teksteissä ei ole koskaan hedelmällistä.
Jotkuthan tekevät oikein aggressiivisia aloituksia peräti. Mitä niistä hyötyy? Antavat vain epätasapainoisen kuvan aloittajasta.