Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että älykkyys periytyy äidiltä?

Vierailija
31.10.2023 |

Siksi miesten kannattaa hankkia fiksu vaimo. Saa sitten fiksuja jälkeläisiä. 

Pitkäsääriset ja isotizzizet bimbot tuottavat samaa sorttia.

Mullon 4 lasta, 3 poikaa opiskeli biologiaa ja psykologiaa, tytär matikkaa ja kemiaa. Kaikki yliopistossa, tietty. Koska äiti on fiksu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei näköjään ollut fiksua äitiä...

Vierailija
2/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, koska kukaan meistä ei ole pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa AP että jaat näitä tieteelle tuntemattomia faktoja, jotka ovat täysin ristiriidassa nykyisen perintötekijä tiedon kanssa. Itsekkö keksit?

Vierailija
4/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot tissit ja olen älykäs blondi. Mieheni ja lapseni ovat siis saaneet koko paketin. Onnelliset! 

Vierailija
5/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pääpiirteissään on niin. Tosin voi jodkus idiootillakin olla fikut lapset. Voi tulla vaikka äidin vanhemmilta perintötekijät.

Vierailija
6/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, mutta sinulle taitaa tulla yllätyksenä, ettei ulkonäöllä ole mitään tekemistä älyn kanssa!? 

Vierailija
7/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on isot tissit ja olen älykäs blondi. Mieheni ja lapseni ovat siis saaneet koko paketin. Onnelliset! 

Minullakin on isot rinnat ja olen blondi. Ihan nättikin vielä. Olen saanut kokea todella paljon älykkyyteni mitätöintiä. Monet naiset, jotka ovat ihan päinvastaisen näköisiä kuin minä, kohtelevat minua kuin olisin syvästi kehitysvammainen.

Voin kertoa, ettei isot rinnat ole millään tavoin pois älyllisestä kapasiteetista, eikä hiusten väri vaikuta älykkyyteen. Ei myöskään kauneus ole pois älystä.

Sellainen ihminen on tyhmä joka kohtelee toista kuin idioottia, vain siksi että toinen on isorintainen, kaunis, vaaleahiuksinen nuori nainen.

Tyhmän mielessä on jotain stereotypioita, joissa älykäs on harmaa ja silmälasipäinen rumilus, ja tyhmä on sellainen blondi seksipommi. Ennen vanhaan ainakin Hymy-lehdessä oli sarjakuvia joissa naiset oli kuvattu sellaiksi bimboiksi. Vitsisivuilla oli blondivitsejä jotka halvensivat vaaleahiuksisia naisia.

Tyhmille ihmisille on tuo Hymy-lehden ihmiskuva hyvin saatu aivopestyä. Ja tyhmähän ei osaa kyseenalaistaa sitä.

Vierailija
8/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mukavaa AP että jaat näitä tieteelle tuntemattomia faktoja, jotka ovat täysin ristiriidassa nykyisen perintötekijä tiedon kanssa. Itsekkö keksit?

Ei tuo ole tieteelle tuntematon fakta. Muutama vuosi sitten tuosta uutisoitiin. Löydät sen varmaan hakukoneella itsekin. 

Ap jätti kertomatta, että saman tutkimuksen mukaan emotionaalinen luonne periytyy isältä.

Vierailija
9/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitteko että maapallo on litteä? Luin netistä pakko olla totta. 

Vierailija
10/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ne tyhmät miehet sitten tulee? Keneltä perineet tyhmyyden?

Vierailija
11/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  pidä paikkaansa.

Tahaton huumori kyllä periytyy...

Vierailija
12/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tulevat äitinsä kohdusta. Perivät älyn puutteensa äidiltään, koska älykkyys periytyy äidiltä.

Vierailija
13/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Isäni oli huomattavasti älykkäämpi ja lahjakkaampi.

Vierailija
14/14 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ovat perineet isiltään. Tyhmät isät tuottaa tyhmiä lapsia.

Fiksut äidit tuottaa älykkäitä lapsia.

Eipä tätä paremmin voisi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä