Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K*sipäisimmät eksät - peukutusketju

Vierailija
06.09.2020 |

Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:

Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.

Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.

Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.

Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.

Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️

Ap

Kommentit (306)

Vierailija
201/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex latasi meidän yhdessä kuvaamat seksivideot itselleen eron tullessa. Olimme siis sopineet jo niitä kuvatessa, että jos joskus ero tulisi, niin ne poistetaan. Sitten varmaan vuoden ajan se laittoi viestiä, että "katoin taas miten otit multa suihin ja tulin sille". Se oli henkistä alistamista. Ihan itsekin totesi, että "mihin mä sua tarvin, kun mulla on nämä videot ja sä nyt annat nyt joka ilta". Henkinen väkivalta loppui kun löysi sitten itselleen uuden naisen.

Eikö tuon olisi voinut ilmoittaa poliisille?

Epätoivotun jatkuvan viestittelyn kyllä voi ilmoittaa. Yhdessä kuvattuja asioita ei voi pyytää poistamaan, kunhan ei niitä ikinä kellekään näytä. Niitä ei saa näyttää siis toisille, koska se on rikos. Omat kuvat ja videot saa pitää, niillä ei saa millään tavalla kiristää tai päätä aukoa, näissä menee se raja.

Vierailija
202/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli sairaalloisen mustasukkainen ressukka. Oli mm.kateellinen siitä, että minulla oli ollut ennen parisuhdettamme häntä enemmän seksikumppaneita. Suuttui kun en suostunut ehdotukseensa, että hän saisi käydä vieraissa luvan kanssa, jotta pääsisi "tasoihin". Vaati saada lukea puhelimeni viestit, kytätä netissä sometilit ja selaushistorian sekä tietenkin sähköpostin. Otti aikaa kun kävin lenkillä tai kaupassa, soitteli töihin varmistaakseen että olen todellakin siellä. Välillä tuli jopa paikan päälle katsomaan jollain verukkeella. Saattoi kuulustella iltaisin tuntitolkulla, oli jopa sellainen kirkas kuulusteluvalo hänellä, jonka kohdisti päin kasvoja, jotta näkisi mahdollisimman tarkkaan jokaisen mikroilmeen valehtelun varalta. Joskus tuntui, että hän oli pettynyt kun ei löytänyt mitään mistä oikeasti syyttää. En pettänyt häntä. Talous jaettiin siten, että minä maksoin kaikki päivittäistavarakulut, puolet asumiseen liittyvistä juoksevista kuluista ja vielä vuokraa hänelle siihen päälle. Silloin tällöin pyysi lainaksi rahaa, joita ei ikinä palauttanut. Tein töitä tilalla ihan älyttömästi, pyyteettä tietenkin. Palkinnoksi hän eristi ystävistä sen minkä pystyi. Loppujen lopuksi lähti kesällä moottoripyöräreissulle moneksi viikoksi ja jälkeenpäin selvisi että olikin ollut tuon ajan toisen naisen luona. Halusi eron tuohon päälle jonka hänelle mielelläni soin. Eron päälle latasi nettiin seksivideoita meistä, mutta vain sellaisia joista häntä itseään ei voi tunnistaa. Vuosia jälkeenpäin otti yhteyttä ja kertoi, että huolimatta kaikista virheistäni olisi valmis antamaan minulle mahdollisuuden. Voi Luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/306 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskeli estottamasti jopa päin mun naamaa yllättäen , omasta mielestään hauska, minusta ällöttävä, suuttui kun sanoin et oksennan kohta tuosta hajusta eikä oo hauskaa vaan 5 vuotiaan tasoa,, sai itkupotku raivareita jos en jaksanut lähteä rankan työviikon jälkeen mihinkään baariin,, flirttailu muille naisille ja kuolasi ja kehui miten seksikkäitä sellaiset nippa nappa + 18 täyttäneet on... Sanoi et nainen pahenee ulkonäöltään vanhetessaan ja nainen on jo vanha kun täyttää 25,et jotakin mun oon tehtävä että säilyn "ikinuorena ja seksikkäänä"

Kyllä miehet on aika kusisia

Vierailija
204/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusisiaovat kirjoitti:

Piereskeli estottamasti jopa päin mun naamaa yllättäen , omasta mielestään hauska, minusta ällöttävä, suuttui kun sanoin et oksennan kohta tuosta hajusta eikä oo hauskaa vaan 5 vuotiaan tasoa,, sai itkupotku raivareita jos en jaksanut lähteä rankan työviikon jälkeen mihinkään baariin

Ei kai tälle voi olla nauramatta :-D :-D. Mikä "mies"!

Vierailija
205/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän avioliittovuoden jälkeen exäni rakastui (naimisissa olevaan) entiseen koulukaveriinsa.

"Huomasi" olevansa yht´äkkiä polyamorinen ja muutti tämän pariskunnan luokse missä

miehet viettivät vuoroyöt tämän naisen kanssa.

Kehtasi jopa pyytää minuakin samaan kimppaan, minä vastasin eropaperilla.

Tätä iloa ei exällä kauaa kestänyt, ei mennyt kauaakaan kun tämän toisen naisen aviomies huomasi

ettei olekkaan niin kivaa jakaa vaimoa toisen kanssa ja heitti exäni pellolle.

Silloin kyllä totesin että vahingonilo on se parhain :D !

Yritti raukka vielä vongata takaisin, en ottanut.

Vierailija
206/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli sairaalloisen mustasukkainen ressukka. Oli mm.kateellinen siitä, että minulla oli ollut ennen parisuhdettamme häntä enemmän seksikumppaneita. Suuttui kun en suostunut ehdotukseensa, että hän saisi käydä vieraissa luvan kanssa, jotta pääsisi "tasoihin". Vaati saada lukea puhelimeni viestit, kytätä netissä sometilit ja selaushistorian sekä tietenkin sähköpostin. Otti aikaa kun kävin lenkillä tai kaupassa, soitteli töihin varmistaakseen että olen todellakin siellä. Välillä tuli jopa paikan päälle katsomaan jollain verukkeella. Saattoi kuulustella iltaisin tuntitolkulla, oli jopa sellainen kirkas kuulusteluvalo hänellä, jonka kohdisti päin kasvoja, jotta näkisi mahdollisimman tarkkaan jokaisen mikroilmeen valehtelun varalta. Joskus tuntui, että hän oli pettynyt kun ei löytänyt mitään mistä oikeasti syyttää. En pettänyt häntä. Talous jaettiin siten, että minä maksoin kaikki päivittäistavarakulut, puolet asumiseen liittyvistä juoksevista kuluista ja vielä vuokraa hänelle siihen päälle. Silloin tällöin pyysi lainaksi rahaa, joita ei ikinä palauttanut. Tein töitä tilalla ihan älyttömästi, pyyteettä tietenkin. Palkinnoksi hän eristi ystävistä sen minkä pystyi. Loppujen lopuksi lähti kesällä moottoripyöräreissulle moneksi viikoksi ja jälkeenpäin selvisi että olikin ollut tuon ajan toisen naisen luona. Halusi eron tuohon päälle jonka hänelle mielelläni soin. Eron päälle latasi nettiin seksivideoita meistä, mutta vain sellaisia joista häntä itseään ei voi tunnistaa. Vuosia jälkeenpäin otti yhteyttä ja kertoi, että huolimatta kaikista virheistäni olisi valmis antamaan minulle mahdollisuuden. Voi Luoja.

Ihan kauhee exä sulla ollut! Alko naurattamaan toi kuulusteluvalo ihan helkkaristi 😂😂😂 ihmiset on pimeitä.

Vierailija
207/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut vierestä tätä tilannetta, kaikki osapuolet ovat minulle tuttuja ja pidän k*sipäisenä kertomuksen Katria (kaikkien nimet muutettu):

Katri ja Petteri ovat olleet naimisissa yli 10 vuotta, heillä on kaksi lasta. Liitto on tasainen, ei mitään suurempia ongelmia. Katri aloitti intohimoa kaivatessaan sivusuhteen nuoruudentuttunsa Juhan (lapseton) kanssa Petterin selän takana. Katri ilmoitti kesän lopulla eronneensa Petterin kanssa, Juhasta hän ei maininnut julkisesti tässä yhteydessä mitään. Katri ei ollut juuri tapahtuneesta erosta moksiskaan ja vaan hymyili, kun tapasin Katrin 2 päivää eroilmoituksen jälkeen. Mukana olleet perheen lapset olivat todella surullisia ja Petteri surun murtama. Katri antoi somessa kaikkien ymmärtää, että he ovat eronneet Petterin kanssa yhteisymmärryksessä, eikä tähän liity kolmatta osapuolta.

Kaksi kuukautta myöhemmin Juha ilmoitti seurustelevansa Katrin kanssa ja kertoi heidän viettäneen yhdessä koko kesän. Eli silloin, kun Katri oli naimisissa ja Katrin mukaan hän eli tuolloin vielä Petterin kanssa. Katri oli tutustuttanut lapsensa Juhaan jo kesällä. Juha leuhki kasvotusten, kuinka on saanut Katrin kammettua avioliitosta itselleen (Juhalla on narsistisia piirteitä). Katri ja Juha kuvailevat, kuinka hieno heidän suhteensa on, mutta eivät maininneet sen alkaneen sivusuhteena ja rikkoneen Katrin perheen. Pari kuukautta myöhemmin Juha muutti Katrin ja hänen lastensa kanssa saman katon alle muutaman kuukauden "virallisen" seurustelun jälkeen ja pari otti yhteisen asuntolainan. Katri ja Juha ovat näyttäneet, kuinka heidän uuden makuuhuoneensa ovessa on vakituisesti kyltti "ei saa tulla herättämään ennen klo 10" eli haluavat lapsilta panorauhaa.

Juha hehkuttaa somessa, kuinka hänellä on nyt kaksi lasta eli puhuu Katrin lapsista kuin ominaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen pariskunta halusi hankkia lapsen ja raskaus alkoi nelikymppisellä pariskunnalla nopeasti. Nyt hehkuttavat lähestyvää synnytystä ja perheen kasvamista viisihenkiseksi. Someen oli jaettu videot äidistä ultraäänessä vatsa paljaana. Pariskunta kuvailee, kuinka tämä raskaus on sujunut niin paljon paremmin kuin Katrin kaksi edellistä raskautta. Tuntuu kurjalta seurata tuota kuittailua somessa, kun joka asiassa korostetaan, kuinka uusi suhde on niin paljon parempi kuin edellinen. Lähestyvän synnytyksen lisäksi Petterin ja sometuttujen naamaan on hierottu näyttävää kosintaa ja lähestyviä häitä. Kosinta ja häät ovat tietysti niin paljon paremmat kuin Katrin edellisessä liitossa...

Sympatiseeraan Petteriä todella paljon ja pidän k*sipäisenä Katrin ja Juhan toimintaa. Tekee pahaa katsoa tuota Katrin ja Juhan hehkutusta, kun suhde on rikkonut yhden perheen ja hirveällä kiireellä ollaan perustamassa uutta. Inhottaa nähdä somessa onnittelevia kommentteja, kun tietää millainen sotku tuon onnellisen parisuhteen taustalla on.

Vierailija
208/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-varkaus kirjoitti:

Te jotka olette menettäneet exänne takia omaisuutta, miksi te ette ole tehneet rikosilmoitusta varkaudesta?

Ex pelasi talorahani, mutta kuinka ne saisi varattomalta koskaan takaisin? Itse joutuisin ulosottoasioiden vireillepanosta maksamaan. Kertokaa toki jos jossain on olemassa joku tuhlariexien rahasto, josta voi hakea omansa pois?

Vierailija
209/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusisiaovat kirjoitti:

Piereskeli estottamasti jopa päin mun naamaa yllättäen , omasta mielestään hauska, minusta ällöttävä, suuttui kun sanoin et oksennan kohta tuosta hajusta eikä oo hauskaa vaan 5 vuotiaan tasoa,, sai itkupotku raivareita jos en jaksanut lähteä rankan työviikon jälkeen mihinkään baariin,, flirttailu muille naisille ja kuolasi ja kehui miten seksikkäitä sellaiset nippa nappa + 18 täyttäneet on... Sanoi et nainen pahenee ulkonäöltään vanhetessaan ja nainen on jo vanha kun täyttää 25,et jotakin mun oon tehtävä että säilyn "ikinuorena ja seksikkäänä"

Kyllä miehet on aika kusisia

Siis tuo yksi mies. En tiedä yhtään miestä, joka tekisi tuollaista.

Vierailija
210/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-nainen alkoi pettämään työkaverinsa kanssa. Eron tultua selvisi myös, että ei ollut maksanut omia osuuksiaan vuokrasta edelliseen kahteen kuukauteen, joten opiskelijana sain sitten häädön. Pian selvisi myös, että oli tilannut tiedoillani useammalla tonnilla vaatteita yms. roinaa netistä laskulla ja jätti tietenkin laskut maksamatta. Opintolaina pelasti ulosotolta, mutta olisi sille ollut käyttöä enemmän uutta asuntoa metsästäessä. Kun olin viikonlopun vanhemmillani selvittelemässä päätäni, oli exäni muuttanut pois. Mukaan oli lähtenyt myös kirjakokoelmani, pleikkarini ja vinyylisoittimeni. Numeronsa vaihtoi ja esti kaikkialta, ettei tarvitsisi näitä selvitellä. Neljä vuotta eron jälkeen otti yhteyttä somessa ja pyysi rahaa lainaan muina naisina ulosottojen kuittailuun. Tässä vaiheessa suoritin minä blokkauksen.

Vierailija
211/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle exä uskotteli vuoden olleensa sinkku. Tai no mähän oli koko ajan kakkonen. Olin jopa hänen asunnollaan yhden viikonlopun, enkä epäillyt mitään, koska keksi valehdella, että samassa kämpässä asui välillä hänen siskonsa, joka hoiti heidän sairasta isää. Mies myös sikaili ja jätti esim. huoltoasemilla tarjottimet pöytään tai kettuili nassahenkilöille. Hän myös normaalisti osteli lahjoja ja tutustutti ystävilleen enkä siksi epäillyt. Jälkeenpäin kuulin, että tutustutti kaikki naisensa kavereiden mökeillä ym. Sillä kuulemma sai hyvin vakuutettua naiset, että on sinkku. Systemaattista pettämistä aina kun vaimo oli jossain muualla. Pisti vaimonsa tekemään heidän 20-vuotisen suhteen alussa abortin vetoamalla huonoon ajankohtaan. Oikeasti hänellä oli edellisestä suhteesta 2 valmiina, eikä halunnut lisää. Mies oli reilu 50, mutta vientiä riitti. Osasi kyllä olla tarvittaessa ihana.

Vierailija
212/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni haistoi aina vehkeitäni tullessani juhlista kotiin!

Vierailija
213/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kipein oli se kun nuorena opiskelijana mies ghoustasi mut täydellisesti. Oltiin siis oltu yhdessä joku puolisen vuotta ja kerran lähtiessään omaan kotiinsa, se otti tavaroitaan mukaan - pyykkiin kuten hän sanoi. Sitten ei enää mitään. Ei vastannut soittoihin, ei vastannut viesteihin, ei yhtään mihinkään. Tiesin milloin miehen luennot päättyivät ja menin vastaan. Se tulee käsi kädessä jonkun toisen naisen kanssa ja sanoo mun kyselyihin, että "etkö sä muka ole ymmärtänyt, että meillä ei ole mitään". No enpä todellakaan ollut ymmärtänyt. Aivan kuten olisin ollut yhden yön pano. Ei mitään tunteita. Todella kylmää ja jäätävää toimintaa. Ja hän ei edes jäänyt asiasta juttelemaan, vaan jatkoi matkaansa kuin ei mitään. Mä sitten jäin itkemään siihen portaille.

Vierailija
214/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä sikoja!

Omat seksitarpeet tärkeintä 😒

Alkaisin lesboksi jos pystyisin mut täytyy tyytyä sinkkuiluun.

Vierailija
215/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni.

Avoliitossa ollessamme petti mua työmatkalla työkaverinsa kanssa. Ei kertonut asiasta. Pettämisen jälkeen vonkui kosintaa ja tyhmänä kosin, kun en tiennyt pettämisestä. Saatiin lapsi ja mentiin naimisiin. Tunnusti lopulta pettäneensä, kun oma tunto alkoi kolkuttaa. Oli ollut epävarma haluaako jatkaa kanssani. Pettäminen oli saanut ymmärtämään, että halusi jatkaa seurustelua. Mua ei kiinnostanut jatkaa avioliittoa tuon tiedon jälkeen.

Tämä on kuin minun mieheni. Petti minua ja sen jälkeen kosi ja alkoi haluta lapsia. En tiennyt pettämisestä ja olin onneni kukkuloilla. Saimme kaksi lasta ja joskus kuopuksen syntymän jälkeen hän "tunnusti", koska olisi muuten jäänyt kiinni. Salailu ja valehtelu oli kestänyt vuosia. Oli aivan hirveää ymmärtää, että kiire kosia ja saada lapsia tuli heti tuon pettämisen jälkeen. Oli melko huijattu olo...

Vierailija
216/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestä tätä tilannetta, kaikki osapuolet ovat minulle tuttuja ja pidän k*sipäisenä kertomuksen Katria (kaikkien nimet muutettu):

Katri ja Petteri ovat olleet naimisissa yli 10 vuotta, heillä on kaksi lasta. Liitto on tasainen, ei mitään suurempia ongelmia. Katri aloitti intohimoa kaivatessaan sivusuhteen nuoruudentuttunsa Juhan (lapseton) kanssa Petterin selän takana. Katri ilmoitti kesän lopulla eronneensa Petterin kanssa, Juhasta hän ei maininnut julkisesti tässä yhteydessä mitään. Katri ei ollut juuri tapahtuneesta erosta moksiskaan ja vaan hymyili, kun tapasin Katrin 2 päivää eroilmoituksen jälkeen. Mukana olleet perheen lapset olivat todella surullisia ja Petteri surun murtama. Katri antoi somessa kaikkien ymmärtää, että he ovat eronneet Petterin kanssa yhteisymmärryksessä, eikä tähän liity kolmatta osapuolta.

Kaksi kuukautta myöhemmin Juha ilmoitti seurustelevansa Katrin kanssa ja kertoi heidän viettäneen yhdessä koko kesän. Eli silloin, kun Katri oli naimisissa ja Katrin mukaan hän eli tuolloin vielä Petterin kanssa. Katri oli tutustuttanut lapsensa Juhaan jo kesällä. Juha leuhki kasvotusten, kuinka on saanut Katrin kammettua avioliitosta itselleen (Juhalla on narsistisia piirteitä). Katri ja Juha kuvailevat, kuinka hieno heidän suhteensa on, mutta eivät maininneet sen alkaneen sivusuhteena ja rikkoneen Katrin perheen. Pari kuukautta myöhemmin Juha muutti Katrin ja hänen lastensa kanssa saman katon alle muutaman kuukauden "virallisen" seurustelun jälkeen ja pari otti yhteisen asuntolainan. Katri ja Juha ovat näyttäneet, kuinka heidän uuden makuuhuoneensa ovessa on vakituisesti kyltti "ei saa tulla herättämään ennen klo 10" eli haluavat lapsilta panorauhaa.

Juha hehkuttaa somessa, kuinka hänellä on nyt kaksi lasta eli puhuu Katrin lapsista kuin ominaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen pariskunta halusi hankkia lapsen ja raskaus alkoi nelikymppisellä pariskunnalla nopeasti. Nyt hehkuttavat lähestyvää synnytystä ja perheen kasvamista viisihenkiseksi. Someen oli jaettu videot äidistä ultraäänessä vatsa paljaana. Pariskunta kuvailee, kuinka tämä raskaus on sujunut niin paljon paremmin kuin Katrin kaksi edellistä raskautta. Tuntuu kurjalta seurata tuota kuittailua somessa, kun joka asiassa korostetaan, kuinka uusi suhde on niin paljon parempi kuin edellinen. Lähestyvän synnytyksen lisäksi Petterin ja sometuttujen naamaan on hierottu näyttävää kosintaa ja lähestyviä häitä. Kosinta ja häät ovat tietysti niin paljon paremmat kuin Katrin edellisessä liitossa...

Sympatiseeraan Petteriä todella paljon ja pidän k*sipäisenä Katrin ja Juhan toimintaa. Tekee pahaa katsoa tuota Katrin ja Juhan hehkutusta, kun suhde on rikkonut yhden perheen ja hirveällä kiireellä ollaan perustamassa uutta. Inhottaa nähdä somessa onnittelevia kommentteja, kun tietää millainen sotku tuon onnellisen parisuhteen taustalla on.

Toi Juha kuulostaa narsistilta. 

Vierailija
217/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauhee exä sulla ollut! Alko naurattamaan toi kuulusteluvalo ihan helkkaristi 😂😂😂 ihmiset on pimeitä.

Ehkä juuri siksi niillä on ne kuulusteluvalot😂😂😂

Vierailija
218/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitekin panna merkille, että tänne vauvapalstalle kirjoittelee useampi nainen kuin mies. Jos olisi ns, miesten palstalla, niin homma olisikin toisinpäin. Pitäisi aina yrittää muistaa nämä tällaiset seikat kun aletaan vetämään mutkia suoriksi.

Eipä niillä ns. miesten palstoilla kerrota kokemuksia henkisestä tai fyysisestä väkivallasta. Siellä jaetaan kostopornoa, huoritellaan naisia jne.

Miehet ovat paljon naisia useammin väkivaltaisia kusipäitä. Totuus nyt vaan on tämä, eikä se millään selittelyllä muuksi muutu. Yhteiskunnassamme yksinkertaisesti sallitaan miehiltä paljon enemmän paskaa käytöstä kuin naisilta ja tämä näkyy myös parisuhteissa.

Vierailija
219/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte tällaista? Teistä on ihan ok jättää miehensä ja lapsensa, jotta saa elää intohimoista suhdetta ensin puolison selän takana, sitten rikkoa perheen ja kiirehtiä perustamaan uutta?

Vierailija
220/306 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän nää tyypit!! Ainakin on ihan sama tilanne kuin eräällä kollegalla just nyt. Jos on sama tyyppi, niin tuo Juha on ihan paatunut narsisti. Ivailee naisille jatkuvasti töissä, piikittelee ja heittää alentavia kommentteja naisten ulkonäöstä (vaikka itse on tosi lyhyt, reilusti alle 170cm). Saattaa kuitenkin kosketella naisia ohi mennessään muka vahingossa. Eräs varattu kollega erehtyi aikanaan menemään sen kans sänkyyn työmatkalla ja seuraavana aamuna Juha oli niin kuin mitään ei olis tapahtunut eikä edes puhunut naiselle. On myös etsinyt itseään reilusti yli 10 v nuorempaa seuraa netissä ennen tota tuoreinta suhdettaan. Nautinnollisinta näyttää kuitenkin olevan toisten suhteiden rikkominen ja varattujen naisten saaminen sänkyyn. Oksettava tyyppi, en ymmärrä mitä naiset tuossa näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi