Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K*sipäisimmät eksät - peukutusketju

Vierailija
06.09.2020 |

Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:

Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.

Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.

Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.

Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.

Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️

Ap

Kommentit (306)

Vierailija
101/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes 2 vuotta suhteessa miehen kanssa, eikä meillä koskaan ollut mitään seksiin viittaavaakaan, vain normaalia läheisyyttä. Suhde alkoi nettisuhteena ja asuimme aika kaukana toisistamme, tapasimme pari kertaa kuussa. Olin aika nuori ja umpirakastunut. Homma päättyi kumminkin eroon juuri seksittömyyden ja vähäisten tapaamisten takia.

Viime vuonna sain tietää, että kyseinen "mies" olikin transihminen eli biologinen nainen. Joo, eihän sille mitään voi, mutta aika tylyä salata asia kumppanilta kaksi vuotta ja haaveilla lapsista tietäen ettei niitä voi perinteisesti saada. Lieköhän tarkoituksena saada minut emotionaalisesti koukkuun (olin paljon nuorempi) ja sitten syyllistää, kun asia joskus tulee selville, etten kehtaisi lähteä.

Kaikkea minäkin katselin _kaksi vuotta_. Olisi pitänyt lähteä paljon aiemmin, mutta olin nuori ja naiivi. Nykyään kyseinen tyyppi on SETAn mainoskasvo.

Vierailija
102/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lähes 2 vuotta suhteessa miehen kanssa, eikä meillä koskaan ollut mitään seksiin viittaavaakaan, vain normaalia läheisyyttä. Suhde alkoi nettisuhteena ja asuimme aika kaukana toisistamme, tapasimme pari kertaa kuussa. Olin aika nuori ja umpirakastunut. Homma päättyi kumminkin eroon juuri seksittömyyden ja vähäisten tapaamisten takia.

Viime vuonna sain tietää, että kyseinen "mies" olikin transihminen eli biologinen nainen. Joo, eihän sille mitään voi, mutta aika tylyä salata asia kumppanilta kaksi vuotta ja haaveilla lapsista tietäen ettei niitä voi perinteisesti saada. Lieköhän tarkoituksena saada minut emotionaalisesti koukkuun (olin paljon nuorempi) ja sitten syyllistää, kun asia joskus tulee selville, etten kehtaisi lähteä.

Kaikkea minäkin katselin _kaksi vuotta_. Olisi pitänyt lähteä paljon aiemmin, mutta olin nuori ja naiivi. Nykyään kyseinen tyyppi on SETAn mainoskasvo.

Oletkohan tuttuni? Täysin sama kokemus, tosin tapasivat kyllä useammin. :D Moni koitti aiheesta varoitella, mutta ei mennyt kaaliin se, että tyyppi salailee jotain. Asia selvisi sitten lopulta niin, että kaveri nosti miehen postia lattialta pöydälle ja kirjeessä olikin eri nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdessä 2 vuotta. Petti minua toisen naisen kanssa ja yritti valehdella asiasta kunnes näin heidän välisensä viestit.

Noin kuukausi sen jälkeen kun mies muutti pois yhteisestä asunnosta sain tietää että mies oli jättänyt noin neljän kuukauden edestä oman osuutensa kämppämme vuokrista maksamatta. Vuokranantaja karhusi vuokria meiltä kummaltakin yhteisen vuokrasopimuksen vuoksi. Koska mieheltä olivat jo luottotiedot menneet aiemmin, ei tehnyt elettäkään maksaakseen vuokriansa, vaikka yritin takoa hänelle päähän että jos vuokrat eivät tule maksetuksi, minultakin menee kohta luottotiedot. Miehen reaktio oli "no maksa itse".

No minä maksoin. Jonka jälkeen haastoin miehen oikeuteen asiasta ja voitin. Mies on minulle edelleen ulosoton kautta melkein tonnin auki.

Vierailija
104/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, että miten hän sen teki? Taitava puhuja kyllä osaa selitellä mustan valkoiseksi ja saa aivan mitä tahansa läpi jos uhrina on nuori nainen.

Ja toki tuostakin joku vetää jonkun vähemmistöoikeusasian, mutta ongelma tässäkin lienee enemmän valehtelu. Asiasta pitäisi kertoa heti avoimesti, ei suhteella muuten ole tulevaisuutta. Se on niin keskeinen asia kumminkin.

Vierailija
105/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän K.K.?

Vierailija
106/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen miesystäväni oli minua huomattavasti vanhempi. Minä olin 22-vuotias, ujo ja arka. Mies arvosteli minua ja luetteli vikojani, mm. huomautteli ujoudesta, vertaili minua naispuolisiin tuttaviinsa, kohteli yleisesti ottaen välinpitämättömästi jne. Ei kuitenkaan jättänyt eikä uhannut jättää vaan piti minua varpaillani ja epävarmuuden tilassa. Seksissä oli epähuomaavainen ja kovakourainen. Suhde päättyi, kun minä päätin irtaantua siitä.

Vuosia myöhemmin mies otti yhteyttä, kehui minua monin tavoin ja sanoi rakastavansa minua. Rakkaudentunnustus loukkasi ja inhotti, koska mies ei ikinä tuntenut minua oikeasti eikä tapaillessamme ollut edes halukas tutustumaan.

Vierailija
107/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan tuttuni? Täysin sama kokemus, tosin tapasivat kyllä useammin. :D Moni koitti aiheesta varoitella, mutta ei mennyt kaaliin se, että tyyppi salailee jotain. Asia selvisi sitten lopulta niin, että kaveri nosti miehen postia lattialta pöydälle ja kirjeessä olikin eri nimi.

Epäilyksenä että tämä on sama ihminen, jonka patologinen valehtelu ja narsismi tunnetaan sateenkaaripiireissä. Hänen uhristaan oli joitain vuosia taaksepäin juttu jossain MeNaisissa tms, kun tyyppi oli valehdellut tyttöystävälleen sairastavansa syöpää. Nainen oli istunut HUSin syöpäklinikan odotusaulassa, kun tyyppi oli ”sädehoidossa”

Vierailija
108/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väkivaltainen suhde. Ex mm. Punnitsi ja laski ruoat, etten "varastaisi" niitä. Itse ostamani ruoat ex söi tai tuhosi tavalla tai toisella, joko heittämällä ne roskiin, koska veivät "liikaa tilaa" tai heittämällä kaiken mahdollisen kuivatuotteista ja munista alkaen kattilaan ja keitti ne "ruoaksi", jota olisin tietysti saanut halutessani syödä, itse ei toki halunnut nauttia näistä kulinaristisista elämyksistä.

Koirakin päätyi exän toimesta toriin myyntiin, ilman että exälle oli tullut mieleen kysyä haluanko luopua siitä. Mitään perusteluja ei koirasta luopumiselle exällä ollut, ei koskaan edes hoitanut sitä, eikä koira ollut mitenkään häiriöksi. Oltiin kuitenkin oltu yhdessä jo useampi vuosi ja koira oli ollut minulla jo vuosia ennen exää.

Exä siinä sitten jäi ja muutimme koiran kanssa pois. Ex pyrki sabotoimaan muuttoani, mutta onnistuimme sopimaan, että haen loput tavarani samana päivänä kun ex muuttaa. Sain exältä viestin, että asuntoon voi nyt mennä ja "siivoa ihmeessä". Kun saavuin asunnolle, sotkua oli kyllä, mutta asuntoon jäänyt omaisuuteni oli lähtenyt exän matkaan.

Kun pyysin palauttamaan tavarat ex sitten pitkin hampain lupasi tuoda ne takaisin parin kuukauden päästä, vaikka ei pitänytkään "syyttelystäni".

Kun parin kuukauden jälkeenkään ei vielä kuulunut exästä, otin itse yhteyttä ja kysyin tavaroideni perään. Ex alkoi huutamaan puhelimeen miten säälittävä id*ootti olen kun keksin pa*koja tekosyitä vain päästäkseni hänen lähelleen ja että juttumme on ohi. Minun olisi pitänyt ottaa yhteyttä silloin kun ex oli työmatkalla asuinpaikkakunnallani, että olisi voinut tuoda typerät ja arvottomat tavarani silloin, vaikka ne eivät kuulema edes olleet minun .. Olin tuolloin opiskelija, jolla rahasta tiukkaa ja varastetut tavarat käsittivät lähes kaiken mahdollisen kodin irtaimiston, koruja ja joitakin perinnöksi saatuja arvotavaroita yms. Joten menetys tuntui suurelta kun kaikki astioista ja huonekaluista alkaen piti hommata uudelleen. Ihan tyhjän päälle en kuitenkaan jäänyt, sillä ex jätti hyvyyttään minulle dildon, joka ei tosin ollut minun..

Vierailija
109/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän K.K.?

Ömm jos viittaat viime vuonna julkisuuteen nousseeseen muunsukupuoliseen, niin hän ei todellakaan ole koskaan missään ”esittänyt” olevansa nainen

Vierailija
110/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ihan tajua tätä, mutta seurustelin 3 kuukautta yhden miehen kanssa, joka jätti minut tehdäkseen "ilman kitinöitäni" itsemurhan ja joka kuitenkin seurusteli vielä kahdesti ennen kuin sitten otti ja ajoi rekkaa päin pikkupoikien skootterilla. Hän halusi erota kuin salama kirkkaalta taivaalta ja ihmettelin mistä on kyse, ennen kuin vuosien jälkeen tajusin että parhaana ystävänäni pitämäni ihminen seurusteli eksäni kanssa salaa eikä kyseessä ollutkaan mikään hingusta päästää itseään päiviltä. En tiennyt mitään koko kuviosta, ja se oli todella hyvin peitelty, mutta kaverini käytös enemmän syljettää. Hän on nykyisin kahden lapsen yh ja aivan poikki, joten ehkä karma kosti, mutta tämä eksä on edelleen kysymysmerkki. Jos saisin puhelun taivaaseen, niin soittaisin ja kysyisin että mitä ihmettä hän oikein ajatteli, koska eromme jälkeen hän käytti valtavan paljon energiaa ja aikaa mustamaalaamiseeni, dramaattiseen teatteriin, välttelyyni ja paikalta katoamisiin kesken illanviettojen jos olin lähelläkään. Kuulin jatkuvasti miten tämä hönö selosti huonoja puoliani, kuulutti kaikille miten emme todellakaan ole yhdessä ja miten hän häpeää minua valtavan paljon. Usein hän dramaattisesti lähti suurielkeisesti pois paikalta kun tulin samaan paikkaan ja parasta oli, kun tulin omaan kotiini, niin hän istui ruhoineen meillä ja aloitti heti tultuani melko akkamaisen kitinän "en pysty olemaan täällä, voimmeko lähteä". 

Parasta on, etten todellakaan ilmeelläkään näyttänyt, että olisin millään tavalla kiinnostunut hänestä tai hänen seurastaan ja siinä kohtaa jos on yhteinen kaveripiiri, niin on vain pakko tulla toimeen edes näennäisesti. Hän saattoi tyttöystävänsäkin jättää yksin seuraani, jos tyttöystävä jäi kanssani juttelemaan kadulla kuulumisia. 

Jos joku miehistä on paikalla, niin kertokaa miksi. Mikä tämän käytöksen pointti on? 

Jatkan toisessa viestissä -->

Vierailija
111/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli ihmeellisiä itsemurhafantasioita joita hän yhdessäollessamme selosti alituisesti ja aina jos töissä tai kaveriporukoissa tuli ongelmia, niin tyyppi suurieleisesti ilmoitti shanghaijaavansa itsensä hetkenä minä hyvänsä. Tämän turvin hän sitten jätti minut, kun ei saanut sanotuksi, että salasuhteilee kaverini kanssa. Asiaa en sen enempää sure, mutta jätti kyllä jäljet. Hänen seurassaan ei muutenkaan voinut heittää vitsiä tai hengailla, koska hän otti nokkaansa kaikesta ja rähisi kuin kolmevuotiaat karkkihyllyllä, kun kaikki ei mennyt hänen pillinsä mukaan. 

Ihmeellisintä vain oli tuo, että hänen yleisönsä eli siis kaveri- ja tuttavapiirimme vain naureskeli hänen mollausyrityksilleen. Kai niitäkin oli, joihin ne omituiset tarinat upposivat, mutta valtaosin ihmiset vain kohauttelivat harteitaan tai eivät edes kiinnittäneet huomiota eksäni sosiaaliseen sabotointiyrityksiin. Ihmettelen vieläkin miten hän ei vain herännyt ja tullut takaisin maanpinnalle, että ketään ei kiinnosta ja itsekin seurustelen uudelleen.

Jälkeenpäin kuulin, että häntä pidettiin melko ...ttina, johon ei luotettu ja jonka jutut olivat melko yleistä hupia. 

Vierailija
112/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän K.K.?

Ömm jos viittaat viime vuonna julkisuuteen nousseeseen muunsukupuoliseen, niin hän ei todellakaan ole koskaan missään ”esittänyt” olevansa nainen

En tarkoita ketään muunsukupuolista. Transmiehestähän tuo toinen kirjoittaja alunperin puhui.

Vierailija
113/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnsi hieromasauvani pyllyynsä ja jouduin sen ööh... Ulosteen hajuisen välineen sitten heittämään roskiin. :D Olikin biseksuaalimies. Tuolloin asuimme eron jälkeen vielä yhdessä hetken olosuhteiden pakosta.

Eli hieromasauvan takia erositte? Olisi varman onnistunut puhdistaminenkin.

Vierailija
114/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä oireili psyykkisesti ja oli pahasti masentunut, minä pesin hänen pyykkinsä ja siivosin, kävin kaupassa, tein ruoat, täytin työttömyyspäivärahahakemukset, "ulkoilutin" eli vedin häntä kävelyille, leffaan jne, kuuntelin yökaupalla miehen ahdistunutta monologia ja rauhoittelin niin että omat yöunet jäi 3-4 tuntiin ennen työvuoroa, annoin omaa tilaa ja luovuin kaikista omista tarpeistani, toimin tukena miehen vanhemmille ja sisaruksille kun mies puhui itsetuhoisia juttuja ja oli välillä tavoittamattomissa, pidin yhteyttä miehen ystäviin kun kun ei itse jaksanut, kutsuin heitä joskus käymään että mies saisi piristystä. Hellästi työntäen autoin miestä kohti ammattiapua, selvitin hoitopolut ja psykologit, saatoin kriisipsykologille, maksoin opintolainalla ensimmäisten kertojen terapiakustannukset ennen Kela-korvausta ja kustansin miehen osuuden poikien viikonlopusta meidän sukumökillämme. Kaiken tämän tein maisteriopintojeni ja kahden työn ohella.

Ja mitä teki mies viiden vuoden parisuhteen päätteeksi, kolme päivää ennen graduni jättöpäivää:

Kertoi, ettei hän ole koskaan rakastanut minua ja on löytänyt toisen. Sitten mies ghostasi minut ja valehteli perheelleen että minä olin jättänyt hänet. Kuukautta myöhemmin kun tarvitsin tavaroitani ja menin käymään miehen asunnolla, mies iski tavarat ovenraosta ja sähisi, että olen takertuva hullu. Taustalla seisoi uusi tyttöystävä, joka ylimielisesti säälien sanoi että minä tarvitsen apua. Mies huusi, että älä enää ikinä tuu mua vastaan, ja veti oven kiinni. Ex piti itsellään mm. keräämiäni harvinaisia LP-levyjä sekä isoäitini minulle neuloman villapaidan.

Näitä mukamasentuneita selkärangattomia lieroja pitäisi mättää turpaan ja kunnolla. 

Minulle tulee käsitys, että tämä ex on täysverinen psykopaatti. Masennus on vain keino ja rooli, etsiä uusi elättäjä ja hoivaaja niin kuin tämä ex löysikin. Syy mikä johti ap:n hylkäämiseen oli se, että ap osoittaa aivan poikkeuksellista henkistä resilienssiä ja vahvuutta jota ei monella ole. Moni muu olisi sairastunut itse ja uupunut, mikä varmasti oli tämän exän tarkoituskin ap:n kohdalla ja tuhota ap:n psyyke.  Ap vain jatkoikin porskuttamista eteenpäin ja säilytti empaattisuutensa ja jaksamisensa ( ominaisuudet joita mies vihasi ap:ssa ja kadehti ), vaikka mies kohdisti häneen massiivisen määrän pitkäaikaista stressiä. Mies turhautui lopulta ja etsi itselleen taipuisamman kusetettavan ja uhrin. Tälle hän on jo satuillut oman uhritarinansa, että saa tämän kiusattavakseen ja tuhottavakseen. 

Kiitos tästä viestistäsi. Ko. suhteesta on jo yli 10 vuotta, mutta toki se jätti minuun jälkensä, nykyinen mieheni ja lapsieni isä onneksi rakasti ehjäksi.

En jaksa olla tänne avautumista enempää katkera, minulla on hyvin asiat kun eteenpäinvievä voimani on rakkaus eikä pelko kuten eksälläni. Oma resilienssini on valitettavasti jo kehittynyt lapsuudessa, kun oma isä oli psyykkisesti sairas. Siksi (tietenkin) lankesin nuorena tuohon itsekeskeiseen kuppaajaan.

Viimeisin tietoni hänestä on, että kierrossa on taas uusi hoivaajanainen, joka kaiken lisäksi hoitaa miehen sairasta äitiä, kun mies ei ”pysty” koska ura on viimeinkin lähtenyt lentoon, mutta voimavaroja on säästeltävä aikaisempien ”psyykkisten vaikeuksien” takia.

Velkaa on kuulema mukavasti jollekin jälkeeni tulleelle eksälle jonka kanssa asuivat yhdessä. Ja se ovenpielessä minua säälinyt tyttö kai ajautui itsetuhoiseksi suhteen aikana, mies sitten jätti hänet ja nyt tämä nainen on joku enkelihoitaja tms.

Vierailija
115/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, että miten hän sen teki? Taitava puhuja kyllä osaa selitellä mustan valkoiseksi ja saa aivan mitä tahansa läpi jos uhrina on nuori nainen.

Ja toki tuostakin joku vetää jonkun vähemmistöoikeusasian, mutta ongelma tässäkin lienee enemmän valehtelu. Asiasta pitäisi kertoa heti avoimesti, ei suhteella muuten ole tulevaisuutta. Se on niin keskeinen asia kumminkin.

Selitti epäilemiäni asioita aina yksi kerrallaan. Seksittömyys selittyi sillä että oli enemmän kiinnostunut läheisyydestä ja merkityksellisestä yhdessäolosta, kun tapaamme niin harvoin jne. Olin vasta 18 eikä juurikaan kokemusta suhteista ollut, joten helppoahan se oli ja osaltaan myös luulin että kai se on normaaliakin. Myös parrattomuus ja naisellisuus selittyi sillä, että omassa ikäluokassanikin vielä oli jonkun verran sellaisia, joilla oli hassu ääni ja vain vähän partaa. Tiesin myös melko vähän transihmisyydestä joten en osannut arvella. Jotain oli toki vinossa, mutta en osannut liittä sitä tähän.

Nimikirjaimet ei ole KK eikä ole pk-seudulla. Mutta alueellamme kyllä esiintynyt uutisissa.

Vierailija
116/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän K.K.?

Konekivääri?

Vierailija
117/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitti epäilemiäni asioita aina yksi kerrallaan. Seksittömyys selittyi sillä että oli enemmän kiinnostunut läheisyydestä ja merkityksellisestä yhdessäolosta, kun tapaamme niin harvoin jne. Olin vasta 18 eikä juurikaan kokemusta suhteista ollut, joten helppoahan se oli ja osaltaan myös luulin että kai se on normaaliakin. Myös parrattomuus ja naisellisuus selittyi sillä, että omassa ikäluokassanikin vielä oli jonkun verran sellaisia, joilla oli hassu ääni ja vain vähän partaa. Tiesin myös melko vähän transihmisyydestä joten en osannut arvella. Jotain oli toki vinossa, mutta en osannut liittä sitä tähän.

Nimikirjaimet ei ole KK eikä ole pk-seudulla. Mutta alueellamme kyllä esiintynyt uutisissa.

Niin ja siis ei silloin ollut vielä kai ollut kauaa hormoneilla. Nyt paljon miehisempi, ääni erilainen jne. Olisi siitäkin pitänyt ymmärtää, ettei 23-vuotiaalla enää ole äänenmurrosta ja partakin lähes aina jonkunlainen, vaikka oman ikäisilläni se vielä oli normaalia.

Vierailija
118/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likkakaverin eksä oli vähän rassukka, joten likkkakaveri antoi sille vähän SäPiä. Tiesinkin rassukan, enkä halunnut jakaa naista sen kanssa. En ole mustasukkainen ihminen mutta rajansa kaikella.

Vierailija
119/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olimme naisystäväni, avovaimoni kanssa onnellisia. Olimme yhdessä 5 vuotta, joista hän ja hänen lapsensa asuivat kanssani, omistamassani talossa, jonka naiseni pyysi minua ostamaan, 3 vuotta. Olimme varanneet hänen pyynnöstään 2 vkon ulkomaanmatkan, ja matkaa edeltävänä iltana hän sanoi ettei lähdekään reissuun, mutta että minun kannattaisi mennä, kun kavereitakin oli lähdössä niin minun ei tarvitsisi yksin olla. Lähdin sitten reissuun, ja kun olin ollut 2 päivää ulkomailla, niin nainen laittoi tekstiviestin että on muuttanut lapsensa kanssa pois. Tämän jälkeen hän ei vastannut enää koskaan mihinkään. En edelleenkään tiedä, näiden kuuden vuoden jälkeen miksi hän jätti minut noin. Nyttemmin hän on mennyt naimisiin ja hänellä on vauva uuden miehen kanssa. Tätä miestä hän siis ei tuntenut meidän yhdessäollessamme, että mistään toisesta miehestä ei ollut kyse, tämä yhteisten tuttujen kautta tullut tietooni.

Vierailija
120/306 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likkakaverin eksä oli vähän rassukka, joten likkkakaveri antoi sille vähän SäPiä. Tiesinkin rassukan, enkä halunnut jakaa naista sen kanssa. En ole mustasukkainen ihminen mutta rajansa kaikella.

SäPiä? Onko tämä joku liuotin?