Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K*sipäisimmät eksät - peukutusketju

Vierailija
06.09.2020 |

Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:

Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.

Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.

Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.

Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.

Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️

Ap

Kommentit (306)

Vierailija
61/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli löytänyt uuden naisen jota tapaili silloin kun oli muka harrastuksessa. Näiden kuukausien aikana varasteli vaivihkaa minun tavaroita jotka vei sille naiselle. Vaatteita, koruja, hajuvesiä ja kaikenlaista pientä. Alkuun ajattelin että olin epähuomiossa jättänyt asian johonkin väärään paikkaan enkä tajunnut että tämä toistui yhä useammin.

Kun pettäminen lopulta selvisi ja mies oli tavaransa hakenut luotani se oli pakannut mukaansa ison läjän alusvaatteitani. Silloin myös tajusin mihin kaikki tavarat mitä olin kadottanut olivat menneet.

Emme asuneet virallisesti yhdessä mutta ymmärtääkseni tämä uusi pari asui, tai sinne se ainakin tavaransa kantoi.

Vierailija
62/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä kamalia tarinoita teillä! Ihan hirvittää, miten ihmiset joskus voivat käyttäytyä!

Minulla on asiat niin hyvin, että on vain yksi eksä ja hänenkin kanssaan "kävi niinkin pahasti", että esitti eron jälkeen kuin ei tuntisikaan. Olimme siis samoissa työpiireissä ja näimme lähes päivittäin. Kyllä se jätettynä osapuolena satutti aika paljon, että toinen välitti niin vähän ettei halua edes puheväleissä olla. Ero tapahtui ilman suurempia draamoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdessä pieni ikuisuus, pari lasta, haaveiltiin pitkään tietynlaisesta kodista. Ostettiin viimein juuri sellainen, piti olla loppuelämän koti, suunniteltiin ja remontoitiin se meidän näköiseksi sisustussuunnittelijan avulla. Yhtäkkiä ennen muuttoa mies ilmoitti haluavansa erota. Muutti sinne yksin, ilman minua. Edelleen sattuu, kun lapset puhuvat isän kodista. Itselle kaiken lisäksi taloudellinen fisko, ostaa ja myydä samantien.

Vierailija
64/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi toisen naisen samaan sänkyyn missä minä olin nukkumassa. Pomppasin ylös ja lähdin pois tieltä.

Vierailija
65/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä oireili psyykkisesti ja oli pahasti masentunut, minä pesin hänen pyykkinsä ja siivosin, kävin kaupassa, tein ruoat, täytin työttömyyspäivärahahakemukset, "ulkoilutin" eli vedin häntä kävelyille, leffaan jne, kuuntelin yökaupalla miehen ahdistunutta monologia ja rauhoittelin niin että omat yöunet jäi 3-4 tuntiin ennen työvuoroa, annoin omaa tilaa ja luovuin kaikista omista tarpeistani, toimin tukena miehen vanhemmille ja sisaruksille kun mies puhui itsetuhoisia juttuja ja oli välillä tavoittamattomissa, pidin yhteyttä miehen ystäviin kun kun ei itse jaksanut, kutsuin heitä joskus käymään että mies saisi piristystä. Hellästi työntäen autoin miestä kohti ammattiapua, selvitin hoitopolut ja psykologit, saatoin kriisipsykologille, maksoin opintolainalla ensimmäisten kertojen terapiakustannukset ennen Kela-korvausta ja kustansin miehen osuuden poikien viikonlopusta meidän sukumökillämme. Kaiken tämän tein maisteriopintojeni ja kahden työn ohella.

Ja mitä teki mies viiden vuoden parisuhteen päätteeksi, kolme päivää ennen graduni jättöpäivää:

Kertoi, ettei hän ole koskaan rakastanut minua ja on löytänyt toisen. Sitten mies ghostasi minut ja valehteli perheelleen että minä olin jättänyt hänet. Kuukautta myöhemmin kun tarvitsin tavaroitani ja menin käymään miehen asunnolla, mies iski tavarat ovenraosta ja sähisi, että olen takertuva hullu. Taustalla seisoi uusi tyttöystävä, joka ylimielisesti säälien sanoi että minä tarvitsen apua. Mies huusi, että älä enää ikinä tuu mua vastaan, ja veti oven kiinni. Ex piti itsellään mm. keräämiäni harvinaisia LP-levyjä sekä isoäitini minulle neuloman villapaidan.

Näitä mukamasentuneita selkärangattomia lieroja pitäisi mättää turpaan ja kunnolla. 

Vierailija
66/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni jätti minut yllättäen ja ihmettelin asiaa. Yritin kysyä asiasta jopa anopiltani, joka totesi seuraavaa:

"Tärkeintä on, että Janne on onnellinen. En minä sinua nyt rupea lohduttamaan, Janne on päätöksensä tehnyt. Muuten, tähän ei sitten liity ketään kolmatta."

Miehen käytös ja anopin puheet paljastivat, että mies oli pettänyt minua jo pitkään. Anopin kanssa olivat ajatelleet, että se mitä en tiedä, ei minua satuta. Loukkasi sekä miehen että anopin käytös. Anoppi oli itse tullut miehensä pettämäksi, joten olisin odottanut hänen olevan empaattinen.

Vierailija
67/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex jätti mut ja haukkui eron yhteydessä kaiken mahdollisen:

-mulla oli erilainen tyyli kuin seurustelumme alussa, kun olimme teinejä

-piti enemmän yliblondatusta hiusväristä, joka mulla oli teininä kuin aikuisvuosien hiusväristäni

-meillä ei ollut yhteistä kaveriporukkaa, vaan omat kaverit

-en ollut enää kiinnostunut samoista festareista kuin ennen

-join vähemmän kuin täysi-ikäistyttyäni

-olin exän mielestä liian "kunnollinen ja tylsä"

-olin muuttunut vakavammaksi, enkä enää ollut huoleton 18 kesäinen, vaan töissäkäyvä aikuinen

Aloimme siis seurustella täysi-ikäistymiseni aikaan ja erosimme ollessani 25. Olin välissä kasvanut aikuiseksi, opiskellut, saanut työpaikan ja olin muuttunut aikuisuuden myötä. Exälleni oli ongelma, etten pysynyt samanlaisena kuin tavatessamme. Hän oli pysynyt ja halusi minunkin pysyvän.

Vierailija
68/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarina muistuttaa vähän ap:n tarinaa. Valmistuimme Helsingissä ja exäni rupesi puhumaan, että mun pitäis muuttaa töiden perässä Ouluun. Toki mun alalla oli melko vähän töitä, mutta yksittäisiä paikkoja löytyi pitkin Suomea, ei juuri Oulusta. Puheet tuntui ihan oudolta, sillä Ouluun oli tosi pitkä matka ja en tajunnut, miksi hän painosti mua hakemaan noin kaukaa töitä.

Eron jälkeen tajusin, että mies oli yrittänyt saada mut muuttamaan kauemmas, jotta "ero olisi sujunut helpommin, kun olisit jo valmiiksi muuttanut kauas ja vienyt tavarat mukanasi". Kaunis kiitos yhteisistä vuosista.

Vierailija
69/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen aviomieheni ei saanut sanottua, että haluaa eron (koska toinen nainen). Pelkäsi asian kertomista niin, että oli ajatellut tyhjentää omat tavaransa yhteisestä kodista ja jättää lapun pöydälle. Lopulta päätti olla "reilu" ja kertoi uutiset puhelimessa. Tokaisi asian ja lopetti puhelun sen pidemmiltä puheitta. Minulle jäi setvittäväksi vuokrasopimusten purkamiset, yhteisen pankkitilin lopetukset ja muut kivat jutut. Jälkikäteen sanoi, kuinka hän hoiti eron hyvin ja olisi voinut huonomminkin hoitaa. En ihan ymmärtänyt tuota itsekehua tilanteessa, jossa mies jättää vaimonsa puhelimessa ja pitää tätä hyvänä tapana.

Vierailija
70/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi erään naisen toistuvasti harrastamaan seksiä makkariimme, kun olin töissä. Sänkyä vastapäätä lipaston päällä oli kokoelma hääkuviamme. Mietin, eikö naista todella häirinnyt vai selittikö mies jotain "me ollaan eroamassa" pashaa.

Vierailija
71/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kaltainen tapaus on jo mainittu tässä ketjussa. Ei voi kuin ihmetellä, eikö nykyinen tyttöystävänsä tiedä, millaisen tyypin kanssa seurustelee. Tuskin mies sitä itse kertoo. Surettaa naisen puolesta, sillä mies tuskin muuttuu uskolliseksi ja rehelliseksi puolisoksi noin vain...

Vierailija
72/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen avioliiton jälkeen mies tuli eräänä päivänä luokseni, halusi erota. Kertoi menneensä liian nuorena naimisiin ja katui asiaa. Mies oli 24 v ja ollessaan 26 v kihlasi uuden naisen.

Harmitti miten vetosi liian nuorena naimisiin menoon, kun seuraavan liiton kohdalla oli vain 2 v vanhempi. Sori, mutta 2 v on lyhyt aika kypsyä avioliittoon. Olisin ymmärtänyt, jos meillä olisi ollut enemmän ikää.

Vierailija
73/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytti mua pettämisestä, vaikka itse teki niin. Paras oli et syytteli mua vihaisena, että haisen vieraalta naiselta ja oon pettänyt häntä. Ihan heteron oon, mies vaan piti mun tuoksua vieraana haisteltuaan hoitonsa parfyymiä riittävästi.😂

Vierailija
74/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastui parhaaseen kaveriini.

lähti eikä paras kaverinikaan huolinut.

voi harmi.

Vierailija
75/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään hankalassa suhteessa, jossa minua pidettiin itsestäänselvyytenä ja käytännössä vedettiin, kuin pässiä narussa kuitenkaan ilman todellista sitoumusta (juu, tyhmä olin) Jätti minut vaihtamalla lennosta toiseen, jonka kanssa alkoikin sitten saman tien ihan oikeaan kunnon Parisuhteeseen ja tarjosi minulle sen sijaan hyvää ja lämmintä ystävyyttä. Ei nyt ihan napannut. 

Vierailija
76/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruusvuosina tuli nähtyä mm seuraavaa:

1. Poikaystävä oli bi ja mua häiritsi, kuinka hän kommentoi jatkuvasti mulle muiden ihmisten olevan tosi hyvännäköisiä. Eniten häiritsi, kun kommentoi koulun käytävällä mulle "vitsi toi sun hyvä ystävä Mira on tosi kuuma ja toi lätkää pelaava fruittarijäbä on hot". Olin aivan eri näköinen kuin ystäväni, joten puheet sai oloni tosi epävarmaksi. Poikaystävä ei lopettanut puheita, vaikka pyysin.

2. Sama poikaystävä halusi harrastaa seksiä suosikki tv-sarjansa mainostauolla. Mainostauon ajan pantiin ja keskeytettiin aina ohjelman jatkuessa. Miksi oi miksi tuollaiseen suostuu nuorena, kun ei paremmasta ymmärrä eikä osaa vaatia?!

3. Toinen tyyppi loukkaantui, kun halusin erota hänen loukattuaan mua tosi pahasti (väkivaltaa). Ei suostunut menemään omiin penkkareihinsa ja valitti mulle jälkikäteen, kuinka on mun vika, että hänellä meni tuo kokemus pilalle. Mä jouduin käymään terapiassa muutaman vuoden poikaystävän teon takia, mutta tapahtunut oli hänen mielestään "ihan mun omaa syytä".

Onneksi en ole enää nuori.❤️❤️

Vierailija
77/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Sitä yrittää uskotella itselleen, että ei kaikilla miehillä ole toista katsottuna, jos käytös muuttuu, eikä kaikki miehet petä ensin ja sit hyppää suhteesta toiseen.

Ei tää ketju ainakaan uskoa anna siihen.

Surullista.

Vierailija
78/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ystävän kanssa puistoiltiin yhdessä kotimme läheisessä puistossa,kun molemmille saman ikäiset lapset. Yhtäkkiä tällä ystävällä alkoi jäämään kotiin yhtä ja toista esim.astma piippua,puhelinta ja milloin mitäkin. Hän viipyi reissullaan aika kauan enkä minä epäillyt mitään ,ajattelin että yksinhuoltajana kaipaa lepo hetkeä tms. minä olin sillä välin puistossa hänen ja minun lasteni kanssa . no kerran oli taas tälläinen tilanne ja alkoi satamaan vettä. Yritin soittaa ystävälle ja kun en vastausta saanut laitoin viestin, että menemme meille pitämään sadetta ,koska asuimme puiston vieressä. No sieltähän ne löytyi minun rakas ystävä ja aviomieheni täydessä touhussa meidän sohvalta. Molemmat exiä nykyään.

Vierailija
79/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Sitä yrittää uskotella itselleen, että ei kaikilla miehillä ole toista katsottuna, jos käytös muuttuu, eikä kaikki miehet petä ensin ja sit hyppää suhteesta toiseen.

Ei tää ketju ainakaan uskoa anna siihen.

Surullista.

Mä oon yks tällaisen pettäjäexän uhri. En usko enää ikinä sitä, jos miehen käytös muuttuu tuolla tavalla. Exän kohdalla kuvittelin, että ei pettämisestä voi kyse olla. Sokea nunnakin olisi tajunnut, mistä on kyse. Eli vinkkinä, äärimmäisen harvoin mies käyttäytyy älyttömästi ilman, että syynä on toinen nainen. Ja jos mies haluaa äkisti erota ihan hyvästä liitosta, niin takana on 99,5 % pettäminen/toinen nainen valmiiksi katsottuna.

Vierailija
80/306 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotti anaaliseksiin. Pisti veitsen kaulalle. Heitti asunnosta 2 kertaa pihalle, toisella kertaa tavaratkin. Petti. Veti turpiin kerran. Potki. Huusi. Haukkui kaikilla mahdollisilla julmimmilla ulkonäköön, seksuaalisuuteen ja luonteeseen liittyvillä asioilla. Mitätöi tarpeitani ja mielipiteitäni. Uhkaili. Pelotteli. Manipuloi. Varasti rahaa. Manipuloi rahankäytössä. Syytti kaikesta minua.

Kyllä sitä nuorena on tyhmä, tosi tyhmä. Onneksi on saanut kasvaa oman arvon tuntevaksi aikuiseksi naiseksi.