Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhä Henki?

Vierailija
14.10.2013 |

Olen kuullut että Pyhän Hengen voi jotenkin saada

käyttöönsä (?) Mitä se tarkoittaa? 

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel-apu? Eikös ne juutalaiset olleet ne, jotka jeesuksenkin tapattivat? Miksi suomalaisten "uskovaisten" pitäisi niitä auttaa?

Vierailija
42/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen itse tietää jos on parantunut ja joku

kirjoittikin että lääkäri oli tutkinut ettei löydöstä enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 23:30"]

Tässä 16v mihinkään kirkkoon tai seurakuntaan tms kuulumattoman pojan kysymys teille: Minkä ikäisiä te kirjoittajat, jotka täällä pilkkaatte ja ivaatte toisten uskoa, oikein olette??? Tämä ei ole mikään uskoon liittyvä asia ollenkaan vaan SIVISTYKSEEN ja KÄYTÖSTAPOIHIN ja teillä ei näytä niitä olevan lainkaan. Ei tulisi mieleenikään pilkata jonkun uskontoa oli se mikä tahansa.Nämä teidän kukka juttunne on niin ala-arvoisia että en usko että kenekään teistä ÄO on se 139 (vai mikä nyt olikin) tuskin edes puolet siitä.

[/quote]

Minkä sanoit sen hyvin sanoit!

Vierailija
44/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:49"]

Kyllähän ihminen itse tietää jos on parantunut ja joku

kirjoittikin että lääkäri oli tutkinut ettei löydöstä enää ole.

[/quote]

Niinpä, minullakin on oikein paperilla (TYKS) että on munasarjasyöpä jne...ja sitten se etten mennyt hoitoihin ja n 13 vuotta JATKUNUT SEURANTA SEN JÄLKEEN ETTÄ SYÖPÄÄ EI ENÄÄÄ OLE mutta kun jotkut ei usko niin ei usko.

Vierailija
45/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up (pista)

Vierailija
46/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:37"]

Jumala paransi laktoosi-intoleranssin. :D :D Päivän paras!

[/quote]

Minunkin mielestä se on parasta kun Jumala parantaa ja siksi minäkin annan noiden muiden kannattajien tavoin peukalomerkin eli plus.

Vierailija
47/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:55"]

Itse uskon kuitenkin, että kurkkuni parani rukousten kautta ja vaimoni parani rukousten kautta ja veljeni Timo poika parani rukousten kautta ja äitini syöpä parani rukousten kautta ja anoppini parani kuolemansairaudesta (ei lääkäreiltä toivoa) rukousten kautta ja että sain työpaikan rukousten kautta (kokouksessa tuli suora sanoma) ja että konkurssivelat (ennen uskoontuloa tulleet velat) tuli ihmeen kautta maksettua rukousten kautta, sukuni tuli uskoon rukousten kautta jne...

[/quote]

Ja vieläkö tulee lisää "parantuneita"? Entäs konkurssivelkojen maksajia? :D Kerro nyt vielä ne muutkin, oikein vesi kielellä odotan. :D

Voi elämän kevät teitä rassuja... :D

[/quote]

Kysyisin oikeastaan toisinpäin, että mikä ongelma Sinulla on? Kun tässä kerrotaan mitä Jumala on tehnyt ja vaikka laitan kuinka paljon tahansa todistuksia tapahtuneista ihmeistä niin silti väittelet vastaan. Teetkö niin työpaikalla tai koulussa? En tiedä minkä ikäinen olet? Oletko työelämässä? Väitteletkö tosiasioista esimiehiesi kanssa työssä? Kertomani parantumistapaukset ovat tosia elämässäni ja jos kertoisin ettei mitään ole tapahtunut niin silloinhan valehtelisin. Miksi minun pitäisi valehdella? Kun Sinä kerrot, että et usko niin enhän minäkään sano, että valehtelet. Jos et usko niin se on Sinun oma valinta ja kun minä uskon niin se on minun valinta ja on minun asia jos olen iloinen parantumisista ja muista ihmeistä. Hulluhan olisin jos kertoisin, että en parantunut silloin ja suvussa ei myöskään ole pantuneita. Miksi valehtelisin tosiasioita?

[/quote]

Täällä on useampiakin todisteita kyseleviä. Olen 28-vuotias. En väittele tosiasioista, mutta tosiasioita ovat vain ne asiat, jotka voidaan todistaa. Töissä minun on aina oltava valmis esittämään väitteilleni pitävät todisteet, muuten tekisin työni huonosti ja saisin pitkässä juoksussa potkut. Et ole esittänyt vielä mitään pitäviä todisteita. 

[/quote]

Kysyisin ihan rakkaudella, että onko älykkyysosamääräsi nolla? Olen kertonut parantumiset ja muut ihmeet ja sinä väität etten ole kertonut. Lotiseeko päässäsi kun heilutat sitä? TESTI: Katso nyt suoraan eteenpäin. Käännä päätäsi nopeasti oikealle ja sitten vasemmalle. Tunnetko keinutusta?

Vierailija
48/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:37"]

Jumala paransi laktoosi-intoleranssin. :D :D Päivän paras!

[/quote]

Minunkin mielestä se on parasta kun Jumala parantaa ja siksi minäkin annan noiden muiden kannattajien tavoin peukalomerkin eli plus.

[/quote]

Kyllä, se todellakin on parasta! Tai oikastaan yksi asia on vieläkin parempaa, saada synnit anteeksi!Kun saa unohtaa kaikki menneet ja alkaa rlämänsä alusta. Kun tietää, että Jeesuksen veri on pessyt pois koko mun  "saasta säkin", se ON parasta!

Vierailija
49/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 20:48"]

Mietin sitä, että jos uskovat luulottelevat ja parantuvat ja ei mitään Jumalaa olisi niin miksei kaikki sairaat luulottele ja parane? Eikö ateistinkin kannattaisi luulotella jos se niin helppoa olisi parantuminen? Sinä joka olet sairas niin tee niin tänä iltana, että luulottele oikein kovasti parantuvasi. Minä olen varma, että et parane, mutta ole Sinä varma että paranet ja tutki itsesi sitten huomenna.

Itse uskon kuitenkin, että kurkkuni parani rukousten kautta ja vaimoni parani rukousten kautta ja veljeni Timo poika parani rukousten kautta ja äitini syöpä parani rukousten kautta ja anoppini parani kuolemansairaudesta (ei lääkäreiltä toivoa) rukousten kautta ja että sain työpaikan rukousten kautta (kokouksessa tuli suora sanoma) ja että konkurssivelat (ennen uskoontuloa tulleet velat) tuli ihmeen kautta maksettua rukousten kautta, sukuni tuli uskoon rukousten kautta jne...

[/quote]

Totta!  Ei tarvittaisi lääkäreitäkään sitten enää. Olen monesti miettinyt, tuota samaa koska itse paranin munasarjasyövästä ilman säde ym hoitoja ja tätini kävi kolme eri "sarjaa" hoidoissa samasta sairaudesta mutta kuoli, ja uskomattomat sukulaiset totesivat, että se oli vain SATTUMAA! Eli kannattaako lääkäriin sitten ollenkaan enää mennä jos parantuminen on heidän mielestään SATTUMISTA kiinni? Tosin TYKSin lääkärit kyllä pistivät tapaukseni merkille ja kävinkin siellä 13v verikokeissa ja ultrassa koska lääkäri pyysi, että hän saisi tarkistaa minusta nuo (hän ajatteli, että jossakin vaiheessa syöpä uusiutuisi). Kyllä useampi lääkäri siellä jutteli asiasta kanssani ja yksi neurologi sanoikin, että :"Me voimme antaa hoidot ja lääkkeet mutta emme voi parantaa ketään. Emme mekään tiedä miksi toinen paranee ja toinen ei. " En tarkoita olla lääkäreitä vastaan, sillä uskon, että heidän taitonsakin on lahja Jumalalta ja että parantuminen vaikka lääkärin leikkauksen avulla tulee sekin kuitenkin Jumalalta vaikkakin hieman eri lailla kuin rukouksen kautta.Ja jos joutuisin leikkaukseen toivoisin saavani tekijäksi lääkärin joka usko Jumalaan.

[/quote]

Juuri noin.

Itsekin arvostan suuresti lääkäreitä ja niinkuin kerroin aikaisemmin yksi sukulaisista lukee lääkäriksi ja on uskossa. moni ei vaan ymmärrä, että uskovilla on moninkertainen mahdollisuus parantua ei uskoviin nähden. Rukouksessa on voima, mutta sitä ei tahdota millään tunnustaa koska halutaan elää maailman riennoissa uskomatta Jumalaan.

Vierailija
50/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 21:02"]

NIINPÄ, raamattuhan sanoo, että TÄMÄ MAAILMA on annettu Saatanan haltuun. Ihmiset itse valitsivat niin ja nyt me makselemme vain niiden valintojen seurauksia joita muut edellä ja toiset perässä ovat tehneet. JOS tämä olisi Jumalan hallinnassa tämä olisi paratiisi. Mutta meille uskoville tämä ei ole koti vaan me olemme täällä vain kauttakulku matkalla, menossa sinne oikeaan lopulliseen kotiimme. Me joudumme nyt ehkä hetkellisesti kärsimään joistain asioista täällä emmekä me itsekään siihen ihan syyttömiä ole. Ainakin itse tiedän kyllä syntisenkin elämän puolet, eli en ole ollut aina uskossa. Onneksi tiedämme että on tulossa sekin päivä kun Jeesus voittaa Saatanan lopullisesti ja kaikki pahuus häviää niinkuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan!

[/quote]

Näin on ja itsekin haluan elää varman päälle ja uskoa. Olisi kauhea paikka jos ei uskoisi ja sitten kerran olisinkin Jumalan pojan Jeesuksen edessä tuomittavana kadotukseen. Haluan elää niin, että varmistan taivaspaikan. Sitä en tiedä millainen se on, mutta sen tiedän ettei ole tuskaa milloinkaan.

Vierailija
51/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:57"]

Niin , tuo kolminaisuusoppihan on kehitelty Jeesuksen kuoleman jälkeen ihmisten toimesta (katolilaisten) eikä siitä tosiaankaan ole Raamatussa mitään mainintaa. Mutta kummasti vaan evlut ja jopa jotkut vapaatkin suunnat ovat alkaneet mennä takaisin  katolilaisuuden kanssa alkaen mm kastaa väärin ja tekemään näitä ristinmerkkejään ja näin hyljäten oikean Sanan.

[/quote]

Niin, Jumala on siis Isä, Poika ja Pyhä Henki eli kolmiyhteinen.

Uskovien kaste on upotuskaste ja se kuuluu sille joka tunnustaa uskonsa Jeesukseen. Jeesus antoi siitä esimerkin menemällä aikuisen kasteelle. Jos vauvakaste olisi oikea niin Jumala olisi sen Jeesuksen vanhemmille kertonut ja Jeesus olisi kastettu vauvana.

Vierailija
52/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 17:49"]

[/quote]

Ja vieläkö tulee lisää "parantuneita"? Entäs konkurssivelkojen maksajia? :D Kerro nyt vielä ne muutkin, oikein vesi kielellä odotan. :D

[/quote]

Kysyisin oikeastaan toisinpäin, että mikä ongelma Sinulla on? Kun tässä kerrotaan mitä Jumala on tehnyt ja vaikka laitan kuinka paljon tahansa todistuksia tapahtuneista ihmeistä niin silti väittelet vastaan. Teetkö niin työpaikalla tai koulussa? En tiedä minkä ikäinen olet? Oletko työelämässä? Väitteletkö tosiasioista esimiehiesi kanssa työssä? Kertomani parantumistapaukset ovat tosia elämässäni ja jos kertoisin ettei mitään ole tapahtunut niin silloinhan valehtelisin. Miksi minun pitäisi valehdella? Kun Sinä kerrot, että et usko niin enhän minäkään sano, että valehtelet. Jos et usko niin se on Sinun oma valinta ja kun minä uskon niin se on minun valinta ja on minun asia jos olen iloinen parantumisista ja muista ihmeistä. Hulluhan olisin jos kertoisin, että en parantunut silloin ja suvussa ei myöskään ole pantuneita. Miksi valehtelisin tosiasioita?

[/quote]

Täällä on useampiakin todisteita kyseleviä. Olen 28-vuotias. En väittele tosiasioista, mutta tosiasioita ovat vain ne asiat, jotka voidaan todistaa. Töissä minun on aina oltava valmis esittämään väitteilleni pitävät todisteet, muuten tekisin työni huonosti ja saisin pitkässä juoksussa potkut. Et ole esittänyt vielä mitään pitäviä todisteita. 

[/quote]

Kysyisin ihan rakkaudella, että onko älykkyysosamääräsi nolla? Olen kertonut parantumiset ja muut ihmeet ja sinä väität etten ole kertonut. Lotiseeko päässäsi kun heilutat sitä? TESTI: Katso nyt suoraan eteenpäin. Käännä päätäsi nopeasti oikealle ja sitten vasemmalle. Tunnetko keinutusta?

[/quote]

Vai että rakkaudella :D Hyvää tuo teidän kristittyjen rakkaus. Olet vain sanonut parantuneesi, mutta et ole esittänyt asiasta mitään todistetta. Ymmärrätkö, mikä on todiste?

Solvauksiisi älykkyydestäni en viitsi vastata. Otan ne vain osoituksena teidän kristittyjen todellisesta luonnosta.

Vierailija
53/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vähän tarkennusta tuohon edellä mainittuun caseen, missä iso J maksoi ulosottovelat. Että tilittikö voudille käteisenä vai taivaallisena tilisiirtona?

Vierailija
54/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vai että rakkaudella :D Hyvää tuo teidän kristittyjen rakkaus. Olet vain sanonut parantuneesi, mutta et ole esittänyt asiasta mitään todistetta. Ymmärrätkö, mikä on todiste?

Solvauksiisi älykkyydestäni en viitsi vastata. Otan ne vain osoituksena teidän kristittyjen todellisesta luonnosta.

[/quote]

EN TIEDÄ KUKA TUON LOTISEEKO VIESTIN LAITTOI, minä munasarjasyövästä parantunut , en se ollut. Enkä käy väittämään, että tuo olisi ihan asiallinen vastaus ollut. Mutta jos sen joku uskova laittoin niin oletan että katuu sitä jo tällähetkellä. Mutta ota kuitenkin huomioon , että ihmisiäki mekin vain ollaan ja voi meilläkin joskus keittää yli. (esim tuossa tapauksessa se ehkä juuri mahdollista kun kertoo ja kertoo ja toinen vaan väittää ettei mitään ole kerrottukaan)

Vierailija
55/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

EN TIEDÄ KUKA TUON LOTISEEKO VIESTIN LAITTOI, minä munasarjasyövästä parantunut , en se ollut. Enkä käy väittämään, että tuo olisi ihan asiallinen vastaus ollut. Mutta jos sen joku uskova laittoin niin oletan että katuu sitä jo tällähetkellä. Mutta ota kuitenkin huomioon , että ihmisiäki mekin vain ollaan ja voi meilläkin joskus keittää yli. (esim tuossa tapauksessa se ehkä juuri mahdollista kun kertoo ja kertoo ja toinen vaan väittää ettei mitään ole kerrottukaan)

[/quote]

Enhän minä ole väittänyt, ettei ole kerrottu. Olen huomauttanut, että kerrottua ei ole millään lailla pätevästi todistettu. Kertomisella ja todistamisella on suuri ero, jota ainakin joidenkin uskovaisten näyttää olevan vaikea ymmärtää.

Vierailija
56/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla olisi nuo paperit tuosta syöpä asiastani ja voin näyttää ne sulle jos sopii että nähdään. Asun Pirkkalassa.

Vierailija
57/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:24"]

No minulla olisi nuo paperit tuosta syöpä asiastani ja voin näyttää ne sulle jos sopii että nähdään. Asun Pirkkalassa.

[/quote]

Kuten jo aiemmin pariin otteeseen tässä keskustelussa sanoin, eikö olisi paras kiitos paranemisesta laittaa ne paperit nähtäväksi kaikkien epäuskoisten nähtäväksi nettiin (henkilötiedot peitettyinä)? 

Asun valitettavasti varsin kaukana Pirkkalasta, joten en usko että tapaamiselle on mahdollisuutta.

Vierailija
58/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En levittele papereita netissä yleisesti! Eli sä voit sitten nyt jatkaa sitä epäilemistäsi kun et kerran ole valmis tapaamiseen jossa olisin voinut paperit näyttää.Mutta älä kuitenkaan enää VALEHTELE täällä, ettei todisteita ole. Ne on, mutta sinä et halua niitä tulla katsomaan.

Vierailija
59/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:32"]

En levittele papereita netissä yleisesti! Eli sä voit sitten nyt jatkaa sitä epäilemistäsi kun et kerran ole valmis tapaamiseen jossa olisin voinut paperit näyttää.Mutta älä kuitenkaan enää VALEHTELE täällä, ettei todisteita ole. Ne on, mutta sinä et halua niitä tulla katsomaan.

[/quote]

Noh, pahoittelen mutta en mielelläni sovi täysin vieraiden ihmisten kanssa tapaamisia. 

Olisin tosin kuvitellut, että haluat minun ja kaltaisteni uskovan parantumiseesi, jolloin papereiden esittäminen julkisesti olisi tehokkainta mahdollista julistusta uskostasi, mutta ilmeisesti asia ei ole sinulle kovin tärkeä sittenkään.

Vierailija
60/151 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 18:32"]

[/quote]

Noh, pahoittelen mutta en mielelläni sovi täysin vieraiden ihmisten kanssa tapaamisia. 

Olisin tosin kuvitellut, että haluat minun ja kaltaisteni uskovan parantumiseesi, jolloin papereiden esittäminen julkisesti olisi tehokkainta mahdollista julistusta uskostasi, mutta ilmeisesti asia ei ole sinulle kovin tärkeä sittenkään.

[/quote]

Parantumisista on ollut VALTAVASTI monissa, monissa lehdissä ja kirjoissa kaikkien dokumenttien kera, eli empä usko että omat paperini voisi tuoda niihin todistuksiin "pistettä iin päälle". Sensijaan olen ollut valmis näyttämään nuo paperit niille jotka ovat niistä olleet AIDOSTI kiinnostuneita eivätkä vain pelleilyn vuoksi niitä pyytele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän