Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.
Just watch me.
Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.
Minulla on metodini ja tämä onnistuu.
Kommentit (333)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:25"]
hahaha saan nauraa vedet silmissä teidän onnettomian puurtamista täällä. Te olette niin epäonnistuneita.
t. 45kg 5kk laihduttanut.
[/quote]
Jaksan epäillä. Tollanen yli 2kg/viikko tahti on niin kova etten usko kovin monen edes pystyvän siihen. Mutta ainahan nimettömästi voi kaikkea väittää.
[/quote]
No kyllä se vaan onnistuu, kun sen tekee oikein eikä ole millään helvetin muoti nutrauksella / muulla epäonnistuseen johtavalla dietillä.
[/quote]Rasvaimulla onnistuu... 2kg laihtuminen viikossa edellyttäisi 2000kcla vajausta päivässä, joka tarkoittaa ilman liikuntaa sitä että pitäisi olla täysin syömättä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 11:25"]
hahaha saan nauraa vedet silmissä teidän onnettomian puurtamista täällä. Te olette niin epäonnistuneita.
t. 45kg 5kk laihduttanut.
[/quote]
Jaksan epäillä. Tollanen yli 2kg/viikko tahti on niin kova etten usko kovin monen edes pystyvän siihen. Mutta ainahan nimettömästi voi kaikkea väittää.
[/quote]
No kyllä se vaan onnistuu, kun sen tekee oikein eikä ole millään helvetin muoti nutrauksella / muulla epäonnistuseen johtavalla dietillä.
[/quote]Rasvaimulla onnistuu... 2kg laihtuminen viikossa edellyttäisi 2000kcla vajausta päivässä, joka tarkoittaa ilman liikuntaa sitä että pitäisi olla täysin syömättä.
[/quote]
Ap liikkuu 8 tuntia päivässä, haloo! Kevyellä kävelyllä mäkin kulutan 400 kcal, siis pelkällä tosi kevyellä kävelyllä. Jos tekisin sitä 8 tuntia putkeen, kuluisi 3200 kcal. Ap:n kuntoilu on rankempaa, helposti menee 4000. Suurimmassa pudottajassa kuluttivat jopa 5000 kcal. Jos sitten syö pari tuhatta kaloria, niin vajausta tulee jo 3000 kcal PÄIVÄSSÄ.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:15"]
Tänään aamupaino oli 87,3 kiloa. Loppuviikosta eletään jo marraskuuta ja kaikenlaiset pikkujoulut täyttävät kalenteria. En tiedä, menenkö tänä vuonna ainakaan kovin moneen. En usko, että pystyisin syömään vain yksi, kaksi piparia tai tyytyisin yhteen joulutorttuun.. Niissä on aivan tajuttomasti kaloreita. Ovatko sen arvoisia?
ap
[/quote]
Ilmoitit 14.10. lähtöpainoksi 94kg ja siitä lähti kahdessa ensimmäisessä päivässä 4kg pois, tuo ei kuitenkaan ole laihtumista, vaan sitä että ylimääräiset nesteet ja ruuhka suolistossa poistui kun korjasit ruokavaliota.
Joten sanoisin että lähtöpanosi on todellisuudessa 16.10. ilmoittamasi 90kg ja laihtumistahti siitä eteen päin pitäisi olla 1,5kg viikossa.
Joten tasaisen tahdin taulukon mukaan tämän viikon keskiviikkona 30.10. sinun tulisi painaa 87.0kg ollaksesi aikataulussa, mutta tämäkin edellyttää tasaista laihtumista loppuun asti, joka on kova tavoite, koska laihtuminen vaikeutuu kun ylikilot vähenee, diettiä pitäisi siis pikkaisen tiukentaa loppua kohti.
Sori ap. Olen yksi näistä hieman kriittisistä. Ei ole tarkoitus lannistaa, mutta tavoitteesi on kova ja 99% laihduttajista epäonnistuisi tuossa. Itse liputan saalivamman ja maltillisemman laihdutuksen puolesta. Toivon kuitenkin todella että onnistut tavoitteessasi ja näytät meille epäilijöille :) Kova liikuntaa vaattii energia ja lisää ruokahalua, vaikka rasvaa palaa, niin lihaksetkin kasvaa ja se vaikeuttaa painon laskua, jolla mittaat onnistumista.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:11"] Syön 1800-2800 kcal päivässä riippuen kuntoilusta. Kulutan päivässä todella paljon tällä liikuntamäärällä.
[/quote]
Pari-kolmetuhatta kilokaloria liikunnalla kuluttaen vaatii aika hyvän peruskunnon, jota taas en usko olevan parikymmentä kiloa ylipainoisella ihmisellä, joten pelkäänmpä että tahtisi tulee lopahtamaan fyysisen väsymystilan vuoksi, joka aiheutuu kuntoosi nähden liian kovasta liikunnasta ja liian vähästä syömisestä.
Siis ihan tosissanneko te lannistajat olette sitä mieltä, ettei ap:n kannata jatkaa tutkimuksessa pt:n kanssa? Tai noudattaa ravitsemussuunnittelijan laatimaa ruokavaliota? Hänelle on tehty suunnitelma, jonka ammattilaiset ovat katsoneet realistiseksi. Hänellä on tsemppaamassa omat vanhemmat, jotka ovat kys tutkimuksen avulla tavoitteensa saavuttaneet, ja edelleen siitä laihtuneet.
Eiköhän vaan kannata pysyä suunnitelmassa, tosi hyvin tuntuu tulosta syntyvän!!!! Tsemppiä ap! :)
Heippa edellisille kolmelle vastaajalle!
En laihduta teitä varten, enkä yritä teille mitään todistaa. Laihdutan siksi, että olisin joskus normaalipainossa ja pysyisin siinä lopun ikäni.
Ylipainosta huolimatta minulla on hyvä peruskunto. Tein ensimmäisellä viikolla 70 kilometrin pyörälenkin, ihan näin esimerkiksi. Tunnin vauhdikas uintikaan ei tuota kuolemaa, enkä käy edes saunassa välissä. Pystyn myös juoksemaan helposti 5 km juoksulenkin, vaikken tykkää siitä yhtään.
En oikein ymmärrä, miksi pitää lannistaa ja epäillä, jos paino putoaa koko ajan? Aika vaikeaa olla onnistumatta, kun on tukijoukot ja aikaa.
Mitä sitten, jos painankin 75 kiloa jouluaattona ja painon putoaminen jatkuu senkin jälkeen niin, että olisin kesällä normaalipainossa? Johtuuko se edelleen nesteistä ja suolistoruuhkasta, olen laihduttanut väärin ja jos vilkaisenkin pullaa, painan taas 94 kiloa?
Onneksi minulla on kannustavia ihmisiä ympärilläni, tällä palstalla luulin jakavani iloista viestiä, mutta aika moni yrittää kaikin voimin tehdä jotain ihan muuta.
ap (nyt lenkille)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:11"] Syön 1800-2800 kcal päivässä riippuen kuntoilusta. Kulutan päivässä todella paljon tällä liikuntamäärällä.
[/quote]
Pari-kolmetuhatta kilokaloria liikunnalla kuluttaen vaatii aika hyvän peruskunnon, jota taas en usko olevan parikymmentä kiloa ylipainoisella ihmisellä, joten pelkäänmpä että tahtisi tulee lopahtamaan fyysisen väsymystilan vuoksi, joka aiheutuu kuntoosi nähden liian kovasta liikunnasta ja liian vähästä syömisestä.
[/quote]
Sä olet niin väärässä! Oletko koskaan katsonut esimerkiksi Suurinta Pudottajaa? 200-kiloiset sohvaperunat jaksavat yllättävän paljon, kun on pakko. Kyllä sellaisen laardikasan liikuttamisessa kuluu kalori jos toinenkin, huomattavasti enemmän kuin 52-kiloinen nainen samalla liikunnalla.
AP TSEMPPIÄ SULLE! Olen suorastaan kateellinen, että olet päässyt tuollaiseen tutkimukseen. Mun on tehtävä oma matkani työajan jälkeen. Hitaasti, mutta varmasti yritän päästä normaalipainoon. Matkaa on vielä 30 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:57"]
Siis ihan tosissanneko te lannistajat olette sitä mieltä, ettei ap:n kannata jatkaa tutkimuksessa pt:n kanssa? Tai noudattaa ravitsemussuunnittelijan laatimaa ruokavaliota? Hänelle on tehty suunnitelma, jonka ammattilaiset ovat katsoneet realistiseksi. Hänellä on tsemppaamassa omat vanhemmat, jotka ovat kys tutkimuksen avulla tavoitteensa saavuttaneet, ja edelleen siitä laihtuneet.
Eiköhän vaan kannata pysyä suunnitelmassa, tosi hyvin tuntuu tulosta syntyvän!!!! Tsemppiä ap! :)
[/quote]Ei tässä olla lannistajia vaan realisteja. Huikea suoritus jos onnistuu, pahoin pelkään että ei onnistu. Hyväkin laihdus voi tuntua epäonnistumiselta kun asettaa liian kovan tavoitteen. Pettymyksestä taas seuraa motivaation katoaminen ja homma jää vaiheeseen.
t. inhorealisti
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:04"].
Mitä sitten, jos painankin 75 kiloa jouluaattona ja painon putoaminen jatkuu senkin jälkeen niin, että olisin kesällä normaalipainossa? Johtuuko se edelleen nesteistä ja suolistoruuhkasta, olen laihduttanut väärin ja jos vilkaisenkin pullaa, painan taas 94 kiloa?
[/quote]
Älä nyt vedä hernettä nenään. Enneminkin tässä yritetään valmistella sinua tulevaan että et koe epäonnistuneesi jos paino putoaakin jouluun mennessä vain puolet siitä mitä halusit, sillä sekin on hieno saavitus. Mihin helvettiin sulla on kiire, jos tarkoitus on loppuelämä normaalipainoisena?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:04"].
[/quote]
Älä nyt vedä hernettä nenään. Enneminkin tässä yritetään valmistella sinua tulevaan että et koe epäonnistuneesi jos paino putoaakin jouluun mennessä vain puolet siitä mitä halusit, sillä sekin on hieno saavitus. Mihin helvettiin sulla on kiire, jos tarkoitus on loppuelämä normaalipainoisena?
[/quote]
En ole ap, mutta ap:han on laihtunut jo kolmasosan tavoitteesta kahdessa viikossa. Ja eiköhän se kiire johdu ihan tästä laihdutusmenetelmästä, eikä ap:n halusta päästä äkkiä laihaksi? Mä ymmärsin, että nopea laihdutus johtuu siitä tutkimuksesta. Kaipa ne haluaa testata, että laihtuuko sillä menetelmällä mitä käyttävät.
Kysymys ap:lle: kuinka pitkä olet? En löytänyt tietoa tästä ketjusta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:58"]
[/quote]
VVastaus löytyy sivulta 2, viesti nro 36.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:58"]
[/quote]
VVastaus löytyy sivulta 2, viesti nro 36.
[/quote][quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:32"]
Saanko kysyä et mikä sun painoindeksi on? Ite pudotin kuudessa viikossa 11kg, joten munki mielestä on mahdollista. Tsemppiä sulle jaksamiseen. :)
[/quote]
Olen 168cm pitkä ja alkupaino oli siis eilen 94 kiloa. BMI siis yli 33.
Mun jalat ei enää toimi, ihan hellänä. 20 minuuttia ja taas mennään. Kyllä tämä työstä käy!
ap
[/quote]
Joo, tuolta löytyi, eli 168cm.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]
Sä olet niin väärässä! Oletko koskaan katsonut esimerkiksi Suurinta Pudottajaa? 200-kiloiset sohvaperunat jaksavat yllättävän paljon, kun on pakko. Kyllä sellaisen laardikasan liikuttamisessa kuluu kalori jos toinenkin, huomattavasti enemmän kuin 52-kiloinen nainen samalla liikunnalla.
AP TSEMPPIÄ SULLE! Olen suorastaan kateellinen, että olet päässyt tuollaiseen tutkimukseen. Mun on tehtävä oma matkani työajan jälkeen. Hitaasti, mutta varmasti yritän päästä normaalipainoon. Matkaa on vielä 30 kiloa.
[/quote] Olet varmaan huomannu niissä ohjelmissa että osa tippuu matkan varrelle, eikä onnistu pudottamaan painoa. Voittajistakin moni on entistä läskimpi muutaman vuoden jälkeen kisasta.
No onpa tällä palstalla paljon mielensäpahoittajia. Kateusko teihin iski? Toinen laihtuu, mutta toiset lyövät naamaan faktoja, joilla todistavat, ettei voi laihtua. Ja jos erehtyy laihtumaan, varmasti lihoaa. Ja jos ei liho heti, niin ainakin kohta.
Suomalainen naapurikateus. Ei voi olla onnellinen toisen puolesta.
Hyvä ap, mä kannusta sua!!
Tässä sulle aikataulu
14.10. 94kg
16.10. 90kg
30.10. 87kg
6.11.2013
06.11. ke
85,5
13.11.2013
13.11. ke
83,9
20.11.2013
20.11. ke
82,3
27.11.2013
27.11. ke
80,8
4.12.2013
04.12. ke
79,2
11.12.2013
11.12. ke
77,7
18.12.2013
18.12. ke
76,1
23.12.2013
23.12. ma
75,0
-89-
Uusi yritys aikataulusta
30.10. 87,0kg
06.11. 85,5kg
13.11. 83,9kg
20.11. 82,3kg
27.11. 80,8kg
04.12. 79,2kg
11.12. 77,7kg
18.12. 76,1kg
23.12. 75,0kg
-89-
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:22"]
En ole ap, mutta ap:han on laihtunut jo kolmasosan tavoitteesta kahdessa viikossa. Ja eiköhän se kiire johdu ihan tästä laihdutusmenetelmästä, eikä ap:n halusta päästä äkkiä laihaksi? Mä ymmärsin, että nopea laihdutus johtuu siitä tutkimuksesta. Kaipa ne haluaa testata, että laihtuuko sillä menetelmällä mitä käyttävät.
[/quote]Kukaan ei voi laihtua kahdessa päivässä neljää kiloa.... Jos voisi, niin tuohon tavoitteeseen ei menisi kuin vähän yli viikko.
Tänään aamupaino oli 87,3 kiloa. Loppuviikosta eletään jo marraskuuta ja kaikenlaiset pikkujoulut täyttävät kalenteria. En tiedä, menenkö tänä vuonna ainakaan kovin moneen. En usko, että pystyisin syömään vain yksi, kaksi piparia tai tyytyisin yhteen joulutorttuun.. Niissä on aivan tajuttomasti kaloreita. Ovatko sen arvoisia?
ap