Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.

Vierailija
14.10.2013 |

Just watch me.

Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.

Minulla on metodini ja tämä onnistuu.

Kommentit (333)

Vierailija
61/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pysynyt tavoitteessasi?

Vierailija
62/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:07"]

No onpa tällä palstalla paljon mielensäpahoittajia. Kateusko teihin iski? Toinen laihtuu, mutta toiset lyövät naamaan faktoja, joilla todistavat, ettei voi laihtua. Ja jos erehtyy laihtumaan, varmasti lihoaa. Ja jos ei liho heti, niin ainakin kohta.

Suomalainen naapurikateus. Ei voi olla onnellinen toisen puolesta.

Hyvä ap, mä kannusta sua!!

[/quote]Katsotaan nyt sinne Jouluun asti ensin ja julistetaan oikeassa olijat vasta sen jälkeen. Toivottavasti ap pääsee tavoitteeseensa ja voi muutoinkin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 09:23"]

Ap liikkuu 8 tuntia päivässä, haloo! Kevyellä kävelyllä mäkin kulutan 400 kcal, siis pelkällä tosi kevyellä kävelyllä. Jos tekisin sitä 8 tuntia putkeen, kuluisi 3200 kcal. Ap:n kuntoilu on rankempaa, helposti menee 4000. Suurimmassa pudottajassa kuluttivat jopa 5000 kcal. Jos sitten syö pari tuhatta kaloria, niin vajausta tulee jo 3000 kcal PÄIVÄSSÄ. 

[/quote]

Haloo vaan itsellesi, tuollainen liikuntamäärä vaatii huippu-urheilijan kunnon. Itse poltin pari vuotta sitten 6000kcal viikossa kovalla treenillä ja alle kahden kuukauden olin ns. ylikunnossa, josta toipuminen levossa vei pari kuukautta.

Seuraan mielenkiinnolla ap:n urakkaa. Hänhän on hyvissä käsissä ja uupuminen huomataan ajoissa jos sellaista on näkyvissä.

Vierailija
64/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:22"]

En ole ap, mutta ap:han on laihtunut jo kolmasosan tavoitteesta kahdessa viikossa. Ja eiköhän se kiire johdu ihan tästä laihdutusmenetelmästä, eikä ap:n halusta päästä äkkiä laihaksi? Mä ymmärsin, että nopea laihdutus johtuu siitä tutkimuksesta. Kaipa ne haluaa testata, että laihtuuko sillä menetelmällä mitä käyttävät. 

[/quote]Kukaan ei voi laihtua kahdessa päivässä neljää kiloa.... Jos voisi, niin tuohon tavoitteeseen ei menisi kuin vähän yli viikko.

[/quote]

Alussa lähtee aina nesteitä ja ruokavalion muutos voi helposti pudottaa pari kiloa parina ensimmäisenä päivänä.

Vierailija
65/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:23"]

Ap liikkuu 8 tuntia päivässä, haloo! Kevyellä kävelyllä mäkin kulutan 400 kcal, siis pelkällä tosi kevyellä kävelyllä. Jos tekisin sitä 8 tuntia putkeen, kuluisi 3200 kcal. Ap:n kuntoilu on rankempaa, helposti menee 4000. Suurimmassa pudottajassa kuluttivat jopa 5000 kcal. Jos sitten syö pari tuhatta kaloria, niin vajausta tulee jo 3000 kcal PÄIVÄSSÄ. 

[/quote]

Haloo vaan itsellesi, tuollainen liikuntamäärä vaatii huippu-urheilijan kunnon. Itse poltin pari vuotta sitten 6000kcal viikossa kovalla treenillä ja alle kahden kuukauden olin ns. ylikunnossa, josta toipuminen levossa vei pari kuukautta.

Seuraan mielenkiinnolla ap:n urakkaa. Hänhän on hyvissä käsissä ja uupuminen huomataan ajoissa jos sellaista on näkyvissä.

[/quote]

No höpöhöpö! Minä, ylipainoinen pullukka otin kesällä parin viikon kuntospurtin ja kulutin kuntosalilla kahden viikon ajan 7000 kcal molempina viikkoina, yhteensä siis 1400 kcal. Päätin, että menen joka päivä kuntosalille ja tulen takaisin vasta, kun 1000 kcal on kulutettu sykemittarin mukaan. Crosstrainerilla meni ihan helposti 600 kcal tunnissa ja loput 400 kcal meni pienellä ylämäkikävelyllä juoksumatolla. 1000 kcal meni korkeintaan kahdessa tunnissa, useimmiten allekin.

Niin että ei nyt mitään kovin kummoista treeniä tarvitse tällaiselle pullukallekaan keksiä, että se 7000 kcal menee viikossa.

Vierailija
66/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan täällä voi väittää laihtuneensa vaikka sata kiloa päivässä, kun mitään ei tarvitse todistaa. Sorry vaan, mutta mä en usko noita ap:n tilastoja.  Liikkuminen helposti lisää sitäpaitsi kiloja, sen olen itse huomannut, vaikka se kiinteyttääkin kroppaa. Liiallinen panttaaminen taas pistää kehon säästöliekille. Siksi noi lukemat ei jotenkin vakuuta.

Vierailija
67/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 10:22"]

En ole ap, mutta ap:han on laihtunut jo kolmasosan tavoitteesta kahdessa viikossa. Ja eiköhän se kiire johdu ihan tästä laihdutusmenetelmästä, eikä ap:n halusta päästä äkkiä laihaksi? Mä ymmärsin, että nopea laihdutus johtuu siitä tutkimuksesta. Kaipa ne haluaa testata, että laihtuuko sillä menetelmällä mitä käyttävät. 

[/quote]Kukaan ei voi laihtua kahdessa päivässä neljää kiloa.... Jos voisi, niin tuohon tavoitteeseen ei menisi kuin vähän yli viikko.

[/quote]

Alussa lähtee aina nesteitä ja ruokavalion muutos voi helposti pudottaa pari kiloa parina ensimmäisenä päivänä.

[/quote]Sitähän tuossa edellä juuri sanottiin, se neljä kiloa ei ole laihtumista, sikäli mikäli laihtumisella tarkoitetaan rasvan muuttamista energiaksi.

Vierailija
68/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:23"]

[/quote]

[/quote]

No höpöhöpö! Minä, ylipainoinen pullukka otin kesällä parin viikon kuntospurtin ja kulutin kuntosalilla kahden viikon ajan 7000 kcal molempina viikkoina, yhteensä siis 1400 kcal. Päätin, että menen joka päivä kuntosalille ja tulen takaisin vasta, kun 1000 kcal on kulutettu sykemittarin mukaan. Crosstrainerilla meni ihan helposti 600 kcal tunnissa ja loput 400 kcal meni pienellä ylämäkikävelyllä juoksumatolla. 1000 kcal meni korkeintaan kahdessa tunnissa, useimmiten allekin.

Niin että ei nyt mitään kovin kummoista treeniä tarvitse tällaiselle pullukallekaan keksiä, että se 7000 kcal menee viikossa.

[/quote]Niin? Kaksi viikkoa on pikkusen eri asia kuin kaksi kuukautta. Miksi SINÄ et jatkanut pidempään tuollaista kulutusta?

Vierailija
69/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 12:50"]

No ainahan täällä voi väittää laihtuneensa vaikka sata kiloa päivässä, kun mitään ei tarvitse todistaa. Sorry vaan, mutta mä en usko noita ap:n tilastoja.  Liikkuminen helposti lisää sitäpaitsi kiloja, sen olen itse huomannut, vaikka se kiinteyttääkin kroppaa. Liiallinen panttaaminen taas pistää kehon säästöliekille. Siksi noi lukemat ei jotenkin vakuuta.

[/quote]Juuri näin asia on. Itselläni laihduttaminen oli helppoa niin pitkään kun en liikkunut, kun aloin liikkua niin painon pudotus hidastui alle puoleen.

Vierailija
70/333 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuutin ajan näkyvissä vartaloni juuri NYT. Ravintoterapeutti ilmoitti tulevansa puoli tuntia myöhässä, joten kuvasin itseni.

http://aijaa.com/Dezbbz

Kuva poistuu 5 minuutin päästä.

ap

Vierailija
71/333 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 08:18"]

Valmistuin juuri PT:ksi ja en alkais kenenkään kanssa tuolle tielle. Maltillinen laihduttaminen ja liikunnan aloittaminen on (minun milestä) paljon fiksumpi reitti kohti kevyempää elämää. Mutta Onnea yritykseen..

[/quote]

Vitsit alkaa jo ottaa päähän nämä tällaset kommentit. Siis eikö nyt kaikki tajua, että ap tekee tätä työkseen 10 viikkoa? Personal trainerit, lääkärit ja tukijoukot apuna? Onhan se nyt VÄHÄN eri asia työpäivän jälkeen mennä tunniksi treenaamaan jonkun vastavalmistuneen pt:n kanssa.. Ei siinä ehkä tavoitellakaan mitään hurjaa painonpudotusta.

Jos ja kun tää nyt nimenomaan on joku laihdutusTUTKIMUS, niin eiköhän ne ole miettinyt tämän jo moneen kertaan. 

Naurettavan moni tulee vaan kommentoimaan tänne että ei kannata, ei noin, älä tee noin nopeeta painonpudotusta jne. 

Tsemppiä ap, mä seuraan tätä säännöllisesti. Omat lähtömitat 115kg ja 172cm elokuussa, nyt 108kg.

Vierailija
72/333 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 09:50"]

Jätät sokerin ja einekset pois niin laihdut varmasti, voin kertoo. 

Pidä itsestäsi huolta!

[/quote]

Plaah taas joku pösilö, joka ei ole lukenut viestiketjua..?

Vierailija
73/333 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta nyt tämän ketjun.

Hienoa AP! Kovasti tsemppiä vielä loppurutistukseenkin :)

Ja näille lannistajille tiedoksi (jos ette osaa lukea): 

AP:lla on laaja tiimi asiantuntijoita takanaan osana tutkimusta. Ehkä AP ei kuitenkaan palstamammoja kuuntele vaan personaltraineria ja lääkäriä. Sitäpaitsi, AP on todella tarkassa valvonnassa, joten lopettakaa se märinä. 

Vierailija
74/333 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

86,5 kiloa. Mikä onni olla nainen ja kerätä nestettä.. Ohimenevää turvotusta.

ap

Vierailija
75/333 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen Mittaus takana, nyt bussissa matkalla kotiin.

3 viikkoa takana, 7 jäljellä. 

Alkupaino siis 94kg. Tänään en punninnut kotona, koska alkupunnituskin tehtiin tuolla mittauspaikassa. Olin syönyt aamupalan aamulla, joten ihan tyhjällä vatsalla en mennyt (kuten ei alkupainomittauskaan ollut). 86,1kg tuli loppulukemaksi. 

Tässä tulokset kolmen viikon jälkeen:

-Painoa pudonnut 7,9 kiloa, josta puhdasta rasvaa 4,7 kiloa. 

-Viskeraalinen rasva, eli sisäelinten ympärille kertynyt rasva vähentynyt pykälän alaspäin. Alussa 8, nyt 7. 

-Vyötäröltä lähtenyt 10 cm (117 -> 107 cm)

-Lantiolta lähtenyt 7 cm (122 -> 115 cm)

-Rinnanympärys pienentynyt 8 cm (108 -> 100 cm)

Näistä arvoista ulkomittojen pienentyminen ja puhtaan rasvan osuus painonpudotuksesta kuulostivat ihan mielettömiltä saavutuksilta. KOLMESSA VIIKOSSA! 4,7 kiloa puhdasta rasvaa. Ei lihaksia, ei nestettä, puhdasta ylimääräistä rasvaa pois tästä kehosta. Se on paljon!

Verenpaine on loistava, täysin normaali, terveen ihmisen verenpaine. Upeaa!! Se oli 3 viikkoa sitten vähän koholla.

Veriarvot varmistuvat myöhemmin, kävin siis labrassa. 

Kehuivat maasta taivaisiin, olen edistynyt todella hyvin ja odotusten mukaisesti. Olen syönyt hyvin ja mikä tärkeintä, olen syönyt, enkä ole ollut syömättä. Olen jaksanut tehdä kaikki treenit huolellisesti, personal trainer piti minua erittäin motivoituneena ja tunnollisena. Ravintoterapeuttikin sanoi, että olen aidosti kiinnostunut hyvinvoinnistani ja terveistä elämäntavoista.

Olen paljon energisempi, hyväntuulisempi ja yleisesti ottaen jaksavampi joka asiassa kuin kolme viikkoa sitten. Mieskin sanoi, että yleisilmeeni on paljon iloisempi.

Sisälläni paistaa aurinko ja tekisi mieli täällä bussissa huutaa kaikille, miten onnellinen olen. Eipä paljoa mitkään sateet ja marraskuinen harmaus haittaa!

ap (MEGAONNELLINEN)

Vierailija
76/333 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AP !

Ja tsemppiä jaksaa jatkaa loppuun asti noin hyvällä asenteella.

Vierailija
77/333 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä olin alussa tosi epäileväinen ja ajattelin että kaikki lähtevä on suoraan lihasta ja nesteitä. Olin väärässä, melkein 5 kiloa rasvaa kolmessa viikossa on todiste siitä, että syöt ja treenaat. Laihtuahan siis voi aika helpostikin saman määrän, jos ei syö mitään.

Paljonkohan mä olisin laihtunut tässä samassa kolmessa viikossa, jos en olisi vain epäillyt tätä täällä vaan oikeasti käyttänyt palstailuaikaa vaikkapa kuntosalilla..

Onnea, ap. Olet tehnyt tosi paljon töitä!

Vierailija
78/333 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap!! Olet onnistunut todella hyvin!

En ymmärrä myöskään miten inhottavia ihmiset täällä ovat, verhoilevat kateellisuutensa muka realismiin. On täysin realistista onnistua keinoillasi! Joidenkin mielestä on parempi jopa olla yrittämättä ettei vaan pety. Niin perisuomalaista... kun ei mitään yritä niin ei pety ja ei tee ketään katelliseksi. Ihna hölmöjä ihmisiä!

Tsemppiä sinulle ap! Laihdutus on lähtenyt hienosti sinulla ja motivaatio tuntuu kestävän upeasti,jatka ja jaksa loppuun asti :)

Vierailija
79/333 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Olen tosi iloinen sun puolesta! :) Upea suoritus, jatka samaan malliin! Iloista joskin sateista maanantaita ap:lle :)

Vierailija
80/333 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta lähti alussa nesteitä pois, mutta sen jälkeen sulta on ilmeisesti lähtenyt PELKÄSTÄÄN rasvaa. OHO, ihan oikeasti. Rasvakilon tiristämiseen tarvitsee tosi paljon treeniä, oikeanlaista liikuntaa ja oikean ruokavalion. Sulla tulee olemaan lopussa sellainen fitness-body, jossa ei jenkkakahvat kuule hölly!

Ei vitsit, mäkin haluaisin tällaiselle jaksolle!! 

Mä olen niin saamaton!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme