Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekoälyn lukemat uutiset alkoivat tänään. Huomasi kyllä, että AI kyseessä.

Vierailija
05.04.2024 |

Oletteko jo kuunnelleet? Esim. Radio Novan uutiset tekoälyankkurin lukemat. Kuuntelin aamulla ja kyllä (varsinkin kun tiesin etukäteen) puheen rytmitys, tauot ja painotukset erosivat siitä, että kyseessä olisi ollut oikea ihminen. Tietääpä nyt, että uutisten tullessa vaihdan viimeistään Ylen kanavalle. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli Ap, muutaman vuoden päästä et huomaa eroa.

Vierailija
2/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli Ap, muutaman vuoden päästä et huomaa eroa.

Niin, ei huolta. Jos tämä on ongelmana. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas kalehdet vois korvata kyllä tekoälyllä.

Vierailija
4/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin aamuni rutiininomaisella tavalla: käynnistin keittiössä törröttävän tekoälyradiolaitteen ja annoin sen kuuluttaa päivän uutiset. Olin aluksi skeptinen tekoälyn kyvyistä tuottaa laadukasta ja objektiivista journalismia, mutta pian huomasin olevani vaikuttunut sen tarkkuudesta ja nopeudesta.

Tekoäly osasi kertoa kaiken mahdollisen turvapaikanhakijakriisistä maailmalla aina paikallispolitiikan uutisiin asti. Vaikka välillä kaipasin inhimillistä kosketusta uutisoinnissa, myönsin, että tekoälyllä oli omat vahvuutensa. Se ei sortunut tunteisiin, eikä se tehnyt virheitä faktatarkistuksissa. Olin valmis antamaan sille mahdollisuuden. Rakastan sitä.

Vierailija
5/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla ja kuuntelen tekoälyn tulkitsemia radionuutisia. Aluksi olin skeptinen, mutta nyt kuunnellessani uutisia tunnen olevani keskellä tulevaisuutta. Tekoäly kertoo uutiset selkeästi ja ymmärrettävästi, ilman turhia korulauseita. Tunnen olevani hyvin informoitu ja ajantasalla tapahtumista ympäri maailmaa. Vaikka aluksi epäröin tekoälyn kykyjä, nyt huomaan arvostavani sen tehokkuutta ja tarkkuutta. En enää voisi kuvitellakaan palaavani perinteisen radionuutisten pariin, kun tekoäly tarjoaa niin paljon enemmän. Olen vakuuttunut tästä uudesta tapa seurata uutisia.

Joka hallitsee menneisyyttä,

hallitsee tulevaisuutta;

joka hallitsee nykyisyyttä,

hallitsee menneisyyttä.

Vierailija
6/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ideasta lainkaan. 

Vierailija
7/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää ideasta lainkaan. 

Olen täällä auttamassa

Vierailija
8/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain toteutuskysymys. Taukojen ja rytmityksen osalta sitä voidaan säätää. Samoin painotuksien. Halutessa toteutukseen, voidaan laittaa myös pientä satunnaisuutta mukaan, jolloin puheesta tulee vielä entistä luonnollisemman kuuloista.

Vierailija
9/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule itseoppivia systeemejä, koko ajan parantavat itseään...

Vierailija
10/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin aamuni rutiininomaisella tavalla: käynnistin keittiössä törröttävän tekoälyradiolaitteen ja annoin sen kuuluttaa päivän uutiset. Olin aluksi skeptinen tekoälyn kyvyistä tuottaa laadukasta ja objektiivista journalismia, mutta pian huomasin olevani vaikuttunut sen tarkkuudesta ja nopeudesta.

Tekoäly osasi kertoa kaiken mahdollisen turvapaikanhakijakriisistä maailmalla aina paikallispolitiikan uutisiin asti. Vaikka välillä kaipasin inhimillistä kosketusta uutisoinnissa, myönsin, että tekoälyllä oli omat vahvuutensa. Se ei sortunut tunteisiin, eikä se tehnyt virheitä faktatarkistuksissa. Olin valmis antamaan sille mahdollisuuden. Rakastan sitä.

Tekoäly kehumassa tekoälyä. Oi näitä aikoja.

Vierailija
11/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo Jenni Kivessilta asiaan kun sai kengänkuvan pyllyynsä??

Vierailija
12/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uutiset tästlähtien ovat epäluotettavia. Ne pystyvät tekemään oikeilta ihmisiltä näyttäviä uutisten lukijoita. Maailman johtajat voidaan feikata tekoälyllä. AI ottaa vallan ja pakottaa kaikki pedon merkkiin. 

Vierailija
13/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uutiset tästlähtien ovat epäluotettavia. Ne pystyvät tekemään oikeilta ihmisiltä näyttäviä uutisten lukijoita. Maailman johtajat voidaan feikata tekoälyllä. AI ottaa vallan ja pakottaa kaikki pedon merkkiin. 

Älä viitsi Ano

Vierailija
14/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin inhimillisyys katosi hallituksesta, sitten uutisista.

Vierailija
15/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin inhimillisyys katosi hallituksesta, sitten uutisista.

Näin on ja kohta Terminator tulee pyyhkimään pylkysi...

Vierailija
16/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoititko ite vai teetitkö tekoAllyllä? Olipas siirappista ja latteaa. Sortua tunteisiin? Jäitkö lapsena ilman syliä ja kehitit tunnelukot? Luulenpa että liikut väärällä sivustolla. Suosittelen sen sijaan Valtiovarainministeriön sivuja.

Vierailija
17/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A fast food restaurant recently opened in California with robot chefs and AI kiosks.

https://twitter.com/EndWokeness/status/1776057312165183824

Vierailija
18/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoititko ite vai teetitkö tekoAllyllä? Olipas siirappista ja latteaa. Sortua tunteisiin? Jäitkö lapsena ilman syliä ja kehitit tunnelukot? Luulenpa että liikut väärällä sivustolla. Suosittelen sen sija

Ja että törröttää. Voi v.... 

Vierailija
19/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen saa korvata tekoälyllä ja muut työt saa jäädä ihmiselle. 

Vierailija
20/32 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annappa kuuluttaa sitten ensi kesän sää ja lauantain lottonumerot. Taas yksi työtön lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä