Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4195)
Karsein jakso ikinä.
Lampeniuksen ulvahtelut ja Teemu Mäen horina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ohjelman facebook-sivuille voi jättää palautetta. Tuollainen rikos ei vanhene. Kissa on kaunis ja älykäs eläin, jota jostain syystä jotkut ehkä itse heikon itsetunnon omaavat ihmiset vihaavat.
Mistä tiedät vaikka Teemu Mäellä olisi nykyisin kissa lemmikkinä? Tai muita eläimiä? Onhan hänellä perhekin.
Ikävä kyllä on joo jopa perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tälle ohjelmalle on olemassa joku vastaava toimittaja, niin nyt hänen todellakin pitäisi vastata teoistaan. Millä saavutuksilla kissan kirveellä tappanut "taiteilija" on otettu mukaan tällaiseen perheohjelmaan ja miten hänet on voitu päästää suoraan lähetykseen päällään avoimesti poliittista agendaa suoltava paita? Nyt palautetta YLE:lle!
Jo kärsityn rangaistuksen jälkeen mielestäsi ihmistä pitäisi rangaista ikuisesti sosiaalisesti ja taloudellisesti?
Ja itse et ole koskaan tehnyt mitään tuomittavaa?
Ei, häntä ei pitäisi rangaista ikuisesti sosiaalisesti ja taloudellisesti. Mutta kissan kirveellä tappanut, kuolleen kissan päälle runkannut kusipää ei kuulu pyhäinpäivän iltana tv:stä tulevaan viihdeohjelmaan.
- eri
Eli sinulle tuli paha mieli, kun näit väärän henkilön televisiossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut vieraat edes voi olla samassa huoneessa ton suuren "taiteilijan" kanssa. Onko ne umpitolloja tai niiden moraali sallii moisen. Meni fiilikset noista vieraistakin.
Eivät tolloja ole ollenkaan. Olen kuunnellut Hanna Nohynekin Ylen vieraana-ohjelman jossa n.tunnin kertoo elämästään. Teki todella vaikutuksen, upea. Ystäväkseen tahtoisin.
Jaakko Heinimäen kolumneja luen Kirkko ja kaupunki- lehdestä joka tokavko. Ja häntä äänestin Uutisvuotoon TT tilalle, kun tämä kuoli. Mielestäni niin super tyyppi, että haluaisin tuntea vähän paremmin.
Sirkku Peltola on myös ollut jonkin verran seurannassa ja pelkkää positiivista palautetta hänelle.
Myös kaikki sympatiani Lindalle, olet kaunis ja ihana♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkään kurkun leikkaaja mzlimien maahantuojan ei kannattaisi arvostella Mäkeä yhtään.
Tiesitkö unto että tämä mäki kovasti juuri ihailee tätä re fugees w elcome porukkaa ja niitä lasten n ussijoita. Siksi varmaan niin ylen lempilapsi onkin, ja kunhan ei ole vaan persu niin kelpaa hyvin ylelle moinen kiduttaja.
Ylen lempilapsi?
En ole juuri koskaan nähnyt häntä missään ohjelmassa.
Tarviiko sinun mainostaa tyhmyyttäsi? Siitä on Yle esittänyt dokkarin oliko ihan tänä tai viime vuonna. Ota asioista eka selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Karsein jakso ikinä.
Lampeniuksen ulvahtelut ja Teemu Mäen horina.
Olen samaa mieltä, oli huono jakso. Yleensä katson uusinnan sunnuntaina, tätä en halunnut katsoa. Musiikki jäi näiden surku-parkutarinoiden varjoon kokonaan. Ei tätä enempää, lyhyet perustelut biisin valinnasta riittää minulle, ei tod. kiinnosta pitkät tarinat, eikä varsinkaan oman ideologian levittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Katso
in vain Teemu Mäen vuoksi, kun muut vieraat vaikuttivat vähän tylsiltä. : )
Mäen takia kanava vaihtui...
Ikävä ettei tässä ketjussa enää keskustella tästä ohjelmasta, vaan Teemu Mäestä.
Jotkut ehkä nyt liittävät nimenomaan kissoihin jostain syystä todella voimakkaita suojelevia tunteita. Tosiasiassahan kissa on kova saalistaja ja petoeläin. Ja ei mulla kissoja vastaan sinänsä ole mitään, mutta luonnossa vapaana liikkuva kissa voi aiheuttaa myös paljon haittaa. Niiden sulavia liikkeitä on ihan hauska seurata sinänsä ja kyllä mä olen kissoja usein silitellyt enkä ole koskaan rääkännyt niitä millään tavoin. Muutoin olen enemmän kyllä koiraihminen.
Luulen kuitenkin että pohjimmiltaan monet ihmiset eivät ymmärrä minkä tyyppinen eläin kissa edes on. Se on vai pienikokoinen versio tiikeristä tai leijonasta.
Olihan törkeä teko Mäeltä, mutta siitä yli 30vuotta aikaa ja tuomio kärsitty. Eläimet pitäisi lopettaa aina asianmukaisesti. Minullakin on ollut kotikissa. Luonnossa vapaana elävät kissat ovat sen sijaan ihan tappokoneita, niittävät myös lintuja ja näiden pesiä sekä tappavat ihan huvikseen vaistojensa ohjaamina monia pieneliöitä joita eivät edes syö. Luin aikoinaan jostain artikkelin jonka mukaan kissat ovat erittäin suuri uhka monille uhanalaisille eläimille ja näiden ahkerimpia tappajia. Tykkään kissoista silti, mutta en antaisi kissani riehua vapaasti luonnossa varsinkaan alueella millä elän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tälle ohjelmalle on olemassa joku vastaava toimittaja, niin nyt hänen todellakin pitäisi vastata teoistaan. Millä saavutuksilla kissan kirveellä tappanut "taiteilija" on otettu mukaan tällaiseen perheohjelmaan ja miten hänet on voitu päästää suoraan lähetykseen päällään avoimesti poliittista agendaa suoltava paita? Nyt palautetta YLE:lle!
Jo kärsityn rangaistuksen jälkeen mielestäsi ihmistä pitäisi rangaista ikuisesti sosiaalisesti ja taloudellisesti?
Ei, häntä ei pitäisi rangaista ikuisesti sosiaalisesti ja taloudellisesti. Mutta kissan kirveellä tappanut, kuolleen kissan päälle runkannut kusipää ei kuulu pyhäinpäivän iltana tv:stä tulevaan viihdeohjelmaan.
- eri
Ei, vaan kuten kirjoitin kommentissani, kissan kirveellä tappanut, kuolleen kissan päälle runkannut kusipää ei kuulu pyhäinpäivän iltana tv:stä tulevaan viihdeohjelmaan.
Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä vai miksi kuvittelet, että kyse on minun "pahasta mielestäni"?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ettei tässä ketjussa enää keskustella tästä ohjelmasta, vaan Teemu Mäestä.
Johtuisiko siitä, että Mäki oli Yleltä kyseenalainen valinta. Ohjelman tuottajien olisi pitänyt miettiä asiaa tarkemmin. Minusta on ihan hyvä keskustella siitä, että voiko tällaiseen tv-ohjelmaan ottaa kenet tahansa vieraaksi, vai pitäisikö olla jotain rajoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tainola oikeasti huijannut Lindalta rahaa? Miksi ja miten? Miksei tähän ole puututtu, miksei sitä nosteta otsikoihin? Miksi Rita Tainola on edelleen arvostettu seurapiiritoimittaja, joka (ainakin omasta mielestään) on kuninkaallisten ja Hollywood-tähtien perhetuttu? Hänessä on aina ollut jotain hyvin epämiellyttävää...
Sensuroimattomassa Päivärinnassa (IL) Linda puhui asiasta, ja joissain muissakin haastatteluissa. Kannattaa katsoa se Päivärinta, googlettamalla varmasti löytyy. Jostain syystä asia vaan vaietaan Tainolan ja IS:n suhteen? En voi käsittää.
Tainola ja Aitolehti jostain kumman syystä IS:n suojeluksessa, vaikka molemmilla taustalla negaa... Tainola tekee Aitolehdestä siirappisia juttuja, vaikka eukolla ulosottoja, rattijuopumus, pahoinpitelyitä, kortitta ajoa ym. taustalla.
Tainolahan tekee IS:lle juttuja eli totta kai on suojeluksessa!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Ei, vaan kuten kirjoitin kommentissani, kissan kirveellä tappanut, kuolleen kissan päälle runkannut kusipää ei kuulu pyhäinpäivän iltana tv:stä tulevaan viihdeohjelmaan.
Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä vai miksi kuvittelet, että kyse on minun "pahasta mielestäni"?
Miten ihmisillä jää joku jumi päälle, ettei voi edes telkkariohjelmaa katsoa, kun siinä on mielestään väärä ihminen. Tuota kissantappojuttua en ole aikaisemmin kuullutkaan, mutta jos siitä on noinkin paljon aikaa niin ihminen on varmaan muuttunut sen tapahtuman jälkeen. Eihän maailman tarvi pysähtyä vaikka pahaa on tapahtunut. Niistä pitää pystyä puhumaan ilman, että tuomitaan koko ohjelma tai ihminen koko loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan törkeä teko Mäeltä, mutta siitä yli 30vuotta aikaa ja tuomio kärsitty. Eläimet pitäisi lopettaa aina asianmukaisesti. Minullakin on ollut kotikissa. Luonnossa vapaana elävät kissat ovat sen sijaan ihan tappokoneita, niittävät myös lintuja ja näiden pesiä sekä tappavat ihan huvikseen vaistojensa ohjaamina monia pieneliöitä joita eivät edes syö. Luin aikoinaan jostain artikkelin jonka mukaan kissat ovat erittäin suuri uhka monille uhanalaisille eläimille ja näiden ahkerimpia tappajia. Tykkään kissoista silti, mutta en antaisi kissani riehua vapaasti luonnossa varsinkaan alueella millä elän.
Ihan asiallisesti todettu, samoilla linjoilla. Av:lla tunnetusti tosiasiatkin saavat alapeukkuja koska raivopäät painelee ja väärinkäyttää. Älä välitä. Pitkälti samoja mietteitä itellänikin.
Kyllähän tuo teko on tahrannut Mäen maineen loppuiäksi. Ja eikä sitä voi mitenkään välttää että se tulee joka kerta mieleen kun tuon tyypin näkee.
Valitettavasti ei sovi kovin hyvin tällaiset muistikuvat yhteen viihdeohjelman kanssa. Kaikkea mitä se sanoo tulee kuunneltua tuon teon mukaan: "Ai tuota mieltä se eläinrääkkääjä-runkkari on tuosta asiasta..." Sääli kun se on ihan fiksun oloinen tyyppi muuten.
Ja hirveän taakan lapsilleen on ottanut, jos siis hänellä on lapsia. En tiedä siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne muut vieraat edes voi olla samassa huoneessa ton suuren "taiteilijan" kanssa. Onko ne umpitolloja tai niiden moraali sallii moisen. Meni fiilikset noista vieraistakin.
Eivät tolloja ole ollenkaan. Olen kuunnellut Hanna Nohynekin Ylen vieraana-ohjelman jossa n.tunnin kertoo elämästään. Teki todella vaikutuksen, upea. Ystäväkseen tahtoisin.
Jaakko Heinimäen kolumneja luen Kirkko ja kaupunki- lehdestä joka tokavko. Ja häntä äänestin Uutisvuotoon TT tilalle, kun tämä kuoli. Mielestäni niin super tyyppi, että haluaisin tuntea vähän paremmin.
Sirkku Peltola on myös ollut jonkin verran seurannassa ja pelkkää positiivista palautetta hänelle.
Myös kaikki sympatiani Lindalle, olet kaunis ja ihana♥️
Nyt jäi kyllä sulla se oleellisin tajuamatta. Ilmeisesti muillakin noista peukuista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ehkä nyt liittävät nimenomaan kissoihin jostain syystä todella voimakkaita suojelevia tunteita. Tosiasiassahan kissa on kova saalistaja ja petoeläin. Ja ei mulla kissoja vastaan sinänsä ole mitään, mutta luonnossa vapaana liikkuva kissa voi aiheuttaa myös paljon haittaa. Niiden sulavia liikkeitä on ihan hauska seurata sinänsä ja kyllä mä olen kissoja usein silitellyt enkä ole koskaan rääkännyt niitä millään tavoin. Muutoin olen enemmän kyllä koiraihminen.
Luulen kuitenkin että pohjimmiltaan monet ihmiset eivät ymmärrä minkä tyyppinen eläin kissa edes on. Se on vai pienikokoinen versio tiikeristä tai leijonasta.
On täällä kyllä vajaata porukkaa, tämänkin neropatin saamista peukutuksista päätellen. Ihan ei vintillä kaikki valot loista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda toivottavasti käy jatkuvassa terapiassa. Hänen läpi vuosien toistavansa valitusvirret plus yhä päällä oleva syömishäiriö sekä hysteerinen hiusten värjäys ja kasvojen täytteet, botoxit antaa vaikutelman HYVIN sairaasta ihmisestä.
Aika paljon hän on vuosien mittaan kyllä asioitaan ja elämäänsä tullut julkisuuteen valittamaan, vaikka ulkopuolisen silmin kaiken pitäisi olla ok. Luultavasti häntä on ihan syntymästä lähtien arvostettu ja pidetty kuin kukkaa kämmenellä tai prinsessaa. Hän on lahjakas, mutta tuntuu, että mikään ei hänelle riitä.
Ihan saman vaikutelman sain Lindasta. Eikö riitä, että puhuisi niistä Nygård ym. kokemuksistaan vaan piti uutuutena vielä alkaa surkuttelemaan lapsuuttaan ja mustamaalaamaan vanhaa äitiään tv ohjelmassa. En ymmärrä miten hän haluaa vain uhriutua. Linda on ainoa lapsi ja uskon myös, että prinsessana pidetty.
Ja Tuosta Mäestä, yksinkertaisesti kuvottavaa kun oli ohjelmassa!
Lindan tarina oli monille tuttu esimerkki siitä, miten päihteidenkäyttäjä sairastuttaa myös läheisensä. Hyvä vaan, että enää ei hyssytellä, vaan asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Ei ole mitään uhriutumista puhua siitä, että vanhemman päihdeongelma voi sairastuttaa lapsen vuosikymmeniksi, kuten Lindankin tapauksessa on käynyt.
Tsemppiä Lindalle ja kaikille muillekin päihteiden keskellä kasvaneille! Mikään "prinsessana kohtelu" ei korvaa sitä, jos perusturva lapselta puuttuu.
Avautua saa , mutta mielellään terapeutilla. Ei lauantai illan viihdyttävässä ohjelmassa. Ihme kun ei ole aiheesta koskaan aikaisemmin puhunut?? Jos haluaa noista vaikeista ajoista avautua tv:ssä niin itse arvostaisin eniten, että puhuisi jossain asiaohjelmassa niin, että se äitikin olisi mukana. Kaikki respectit niille kaikille ,jotka oikeasti ovat kokeneet traumaattisen lapsuuden ne haavat eivät hevillä edes arpeudu!
Häh?? Miten tämä liittyy mihinkään?