Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

exä se taas etsii "rakkautta" suomi24.lta.

Vierailija
02.10.2013 |

Vuodest toiseen sillä on välillä profiili ja välillä ei. Mä en tajuu miten kukaan nainen jaksaa enää lähentyä niin kulunutta äijää. Repesin, kun kuvailee itteensä sporttiseksi. Joo-o jos sporttinen tarkoittaa ketjupolttajaa jolla kohtalainen kaljamaha. Hengästyy jo jääkaapillle kävelystä.

Aina joku menee siihen retkuun.. ( nooh, minäkin vuosia sitten, mutta sillon se oli sentään ihmisen näköinenkin)

Ihan hirvee kusettaja se on ja taas kohta kun joku raukka hurmattu, soi mun puhelin ja se vaatii nähdä tyttöään, kun lapsen hylkääjä ei oo kuuma kamaa naismarkkinoilla. Kertoo alkuun joka toinen vkonloppuisä-sadun ja kun en suostu sen roolileikkiin, mä olen katkera ex. Ja aina nää uskoo tän kuvion.

odotan mielenkiinnolla minkälainen ymmärtäjä taas sielt tulee . Viimeks oli ihan herttainen yh, joka onneks älys lähteä ajoissa. Vaikka oli se kyllä vähän simppeli..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sinä tiedät tuon Suomi24:n koska...?

Vierailija
2/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeli taidat olla sinäkin ja vielä jatkat sukuas.. Voi vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika katkeralta. Anna miehen elää ja jatka sinä omaasi.

Vierailija
4/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:34"]

...ja sinä tiedät tuon Suomi24:n koska...?

[/quote]

No koska aika monella ystävällä ja työkaverilla on siellä profiili. Exän profiilit on jo yleinen vitsi meiän piireissä.

Vierailija
5/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
6/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:37"]

[/quote]

Vanha virsi:) en ole katkera, mutta saan kai tuntea myötätuntoa kanssasisaria kohtaan.

tää olis ihan erisävyistä teiltä jos kertoisin treffaanneeni "sporttisen miehen", joka paljastui täysmulkku alkoholistiksi. Voi sitä sympatian määrää. Ap

Vierailija
7/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet osaa satuilla kauniita sinne suomi24:n treffipalstalle.. Pari vuotta sitten tapasin yhden miehen sitä kautta ja hölmönä tapailin häntä pari kuukautta. Mies kertoi olevansa urheilullinen ja sulkapalloseuraa vailla. Kerran käytiin pelaamassa ja siitä ei tullut mitään, mies oli todella huono häviäjä ja vaikka miten yritin hänelle syöttää palloja, hän ei osunut niihin mitenkään. Lisäksi hän hikoili valtavasti ja se oli tietysti huonon ilmastoinnin vika. Mies mainosti olevansa hyvä kokki ja tekevänsä ruokaa itse. Yleensä se tarkoitti pakastepitsan tai ranskalaisten lämmittämistä, kerran hän teki valmispussista "pata-aterian". Mies kertoi olevansa poikkeuksellinen suomalainen mies, hän puhuu ja pussaa. Puhuminen tarkoitti hänelle sitä, että istuttiin monta tuntia tv:tä tuijottaen eri ruokaohjelmia ja hän kommentoi niitä. Pussaaminen oli sellainen mahdollisimman nopea muiskaisu, ennen nukkumaanmenoa. Lisäksi hän kertoi harrastansa moottoripyöräilyä (itse harrastin myös) ja olin hävetä silmät päästä, kun hän esitteli kolmipyöräistä "moottoripyöräänsä", jota ajoi shortsit jalassa. Harrastuksissaan hän mainitsi yhtenä kohtana sisustamisen ja reilun kolmekymppisen miehen asunto, oli kuin eläkeläisen eli kaikkea kultareunaista siellä täällä, pitsiliinoja hyllyllä, koriste-esineitä, kukkasia ym. Lisäksi alussa hän esitteli kovasti, kuinka hyvin hänellä menee eli oli omakotitaloa, urheiluautoa. Todellisuudessa mies oli yksi pihimmistä tapaamistani ihmisistä, hän esim. laski aina, miten paljon sähköä mikäkin laite vie eli hänen asunnossa ei saanut iltaisin edes valoja pitää päällä ja yhtenä iltana yritin tulla vessasta takaisin olohuoneeseen ja voitteko kuvitella, että kävelin oikeasti päin seinää, kun en nähnyt pimeässä mitään (tapailtiin silloin joulukuussa, milloin oli muutenkin iltaisin pimeää). Ja se seksi.. pimeässä peiton alla ja siinäkin mies oli "huono häviäjä" eli hän syytti joka kerta minua, kun laukesi niin nopeasti. Aluksi ajattelin, että hän vitsaili tai se oli kohteliaisuus, mutta ei. Minun piti pysyä ihan paikoillaan, etten pilannut yhdyntää. Huhuh, vieläkin inhottaa koko tapaus. Niin, meistä ei sitten tullut paria ja kun ilmoitin hänelle siitä, hän suuttui. Viikon päästä erosta sain postipaketin, missä hän palautti unohtamani vanupussin.. Deitti-ilmoituksen hän laittoi samana päivänä takaisin suomi24:een ja siihen oli tullut lisäyksenä, ettei hän pidä tyhmistä naisista.. :)

Hänen ilmoitus on vieläkin samaisessa paikassa, kasvokuva vaihtuu ainoastaan välillä. Tekisi mieli kommentoida, että älkää missään nimessä tuhlatko tähän mieheen aikaanne, mutta jokainen tehköön omat virheensä itse..

Vierailija
8/17 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:33"]

Vuodest toiseen sillä on välillä profiili ja välillä ei. Mä en tajuu miten kukaan nainen jaksaa enää lähentyä niin kulunutta äijää. Repesin, kun kuvailee itteensä sporttiseksi. Joo-o jos sporttinen tarkoittaa ketjupolttajaa jolla kohtalainen kaljamaha. Hengästyy jo jääkaapillle kävelystä.

Aina joku menee siihen retkuun.. ( nooh, minäkin vuosia sitten, mutta sillon se oli sentään ihmisen näköinenkin)

Ihan hirvee kusettaja se on ja taas kohta kun joku raukka hurmattu, soi mun puhelin ja se vaatii nähdä tyttöään, kun lapsen hylkääjä ei oo kuuma kamaa naismarkkinoilla. Kertoo alkuun joka toinen vkonloppuisä-sadun ja kun en suostu sen roolileikkiin, mä olen katkera ex. Ja aina nää uskoo tän kuvion.

odotan mielenkiinnolla minkälainen ymmärtäjä taas sielt tulee . Viimeks oli ihan herttainen yh, joka onneks älys lähteä ajoissa. Vaikka oli se kyllä vähän simppeli..

[/quote]

Alkaako sukunimi U:lla? Jos alkaa, niin taidan tietää tapauksen. On suorastaan vaarallinen...

Vierailija
9/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pitkään profiili tuolla. Välissä toki oli parin vuoden tauko. Kyllä siellä on näitä ap.n kuvailemia miehiä. Yksi pääkaupunkiseutulainen mieskin monta vuotta, en tiedä onko piilottanut profiilia välillä. On jo lähes 50 v ja aina samat kuvat, jotka ei ilmeisesti ihan tuoreita.

Viestittelin sen kanssa joskus 4 v sitten ja se tyssäs siihen, kun halusi heti nähdä " kun ei oo kirjottaja tyyppiä"

tulee väkisinkin mieleen, että jotain outoa siinä tyypissä on.

No, en ole itsekään sieltä ketään löytäny, tosin en ole aktiivisena ollutkaan.

Vierailija
10/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:44"]

[/quote]

Vanha virsi:) en ole katkera, mutta saan kai tuntea myötätuntoa kanssasisaria kohtaan.

tää olis ihan erisävyistä teiltä jos kertoisin treffaanneeni "sporttisen miehen", joka paljastui täysmulkku alkoholistiksi. Voi sitä sympatian määrää. Ap

[/quote]

Ja miksi sinua kohtaan tässä asiassa pitäisi olla sympaattinen? Teidän erosta kaiketi on vuosia aikaa, joten mitä miehen asiat sinulle tai sinun kavereille mitenkään kuuluu? Siinä taas yhden sortin nettikiusaajat jatkaa vuodesta toiseen yhden exän kyttäämistä ja stalkkaamista.

Vierailija
11/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai exien asiat koskevat jokaista - pysyvästi - aivan eri lailla kuin tuntemattomien asiat. Eroa on vain siinä, minkä verran kukin viitsii yrittää teeskennellä, ettei ole koskaan tavannut exäänsä. Välinpitämättömyyden teeskentely näyttää olevan erityisen vaikeaa silloin, kun haluaa samanaikaisesti ilmaista suunnatonta katkeruutta :-).

Vierailija
12/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kuitenkin ihan kiva tyyppi, kun kerran itse olet viellä noin kiinni siinä ;D

Vierailija
13/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:23"]

[/quote]

:) n ole katkera, mutta saan kai tuntea myötätuntoa kanssasisaria kohtaan.

[/quote]

Ja miksi sinua kohtaan tässä asiassa pitäisi olla sympaattinen? Teidän erosta kaiketi on vuosia aikaa, joten mitä miehen asiat sinulle tai sinun kavereille mitenkään kuuluu? Siinä taas yhden sortin nettikiusaajat jatkaa vuodesta toiseen yhden exän kyttäämistä ja stalkkaamista.

[/quote]

Missä ap puhuu nettikiusaamisesta tai stalkkaamisesta? Kyllä noi pelimiehet noilla deittipalstoilla on pahempia kiusaajia.

Vierailija
14/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:23"]

[/quote]

:) n ole katkera, mutta saan kai tuntea myötätuntoa kanssasisaria kohtaan.

[/quote]

[/quote]

Missä ap puhuu nettikiusaamisesta tai stalkkaamisesta? Kyllä noi pelimiehet noilla deittipalstoilla on pahempia kiusaajia.

[/quote]

Niin ne ap:n "ystävät"/ap itse varmaan "sattumalta" aina törmäävät tuohon exän profiiliin netissä. Sitten naureskellaan sille ja vielä tullaan av-palstalle avautumaan. Nettikiusaamista. Surullisinta tarinassa on että ap ei suostu myöntämään kuinka paljon vielä rakastaa tuota miestä. Jos mies olisi hänelle yhdentekevä niin hän ei olisi tätä avausta tänne tehnyt.

Vierailija
15/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:48"]Taitaa olla kuitenkin ihan kiva tyyppi, kun kerran itse olet viellä noin kiinni siinä ;D[/quote]

Tai sit se oli tosi horror! Mä en ole henk.koht päässy yli mun entisestä ja vaan siksi, kun en voi käsittää kenenkään olevan niin paha. En kaipaa, en rakasta, mutta traumat jäi sen tekosista. Onko av-laisilla tosiaan noin suppea katsomus?

Vierailija
16/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:23"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:44"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:37"] Kuulostat aika katkeralta. Anna miehen elää ja jatka sinä omaasi. [/quote]     :) n ole katkera, mutta saan kai tuntea myötätuntoa kanssasisaria kohtaan.   tää olis ihan erisävyistä teiltä jos kertoisin treffaanneeni "sporttisen miehen", joka paljastui täysmulkku alkoholistiksi. Voi sitä sympatian määrää. Ap [/quote]   Ja miksi sinua kohtaan tässä asiassa pitäisi olla sympaattinen? Teidän erosta kaiketi on vuosia aikaa, joten mitä miehen asiat sinulle tai sinun kavereille mitenkään kuuluu? Siinä taas yhden sortin nettikiusaajat jatkaa vuodesta toiseen yhden exän kyttäämistä ja stalkkaamista.   [/quote]   Missä ap puhuu nettikiusaamisesta tai stalkkaamisesta? Kyllä noi pelimiehet noilla deittipalstoilla on pahempia kiusaajia. [/quote]   Niin ne ap:n "ystävät"/ap itse varmaan "sattumalta" aina törmäävät tuohon exän profiiliin netissä. Sitten naureskellaan sille ja vielä tullaan av-palstalle avautumaan. Nettikiusaamista. Surullisinta tarinassa on että ap ei suostu myöntämään kuinka paljon vielä rakastaa tuota miestä. Jos mies olisi hänelle yhdentekevä niin hän ei olisi tätä avausta tänne tehnyt.  [/quote]

Heh. Kaikki av.lla sit rakastaa aueria, sofiaa ja laasasta, kun niistä niin katkerasti puhutaan. Hyi teitä nettikiusaajat! Vieläpä ihan nimillä solvaatte.

Vierailija
17/17 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, mitä mollaatte ketjun aloittajaa. Ihan normaalia jokaiselle joka on kohdannut vastaavanlaisia miehiä tai naisia. On hupaisaa vatvoa noiden sankareiden edesottamuksia :) Eikä se sitten jossain vaiheessa enää kiinnostakaan. 

Repesin ihan täysin tuolle "Deitti-ilmoituksen hän laittoi samana päivänä takaisin suomi24:een ja siihen oli tullut lisäyksenä, ettei hän pidä tyhmistä naisista.. :)". Ihan paras! :D

Itse olen tavannut miehen joka oli mukava, käyttäytyi hyvin, oli komea jne päällisin puolin kaikki oikein hyvin. Ajanmittaan tuntui ettei ihmisestä itsestään, persoonasta, saa oikein mitään irti ja selvisikin, että hän lukee kaiken maailman oppaita ja etenee niiden mukaan. Kuinka kaadat naisen, miten kosketat, mitä sanot, milloin soitat jne. Käytännössä seurustelin parisuhdeoppaan kanssa :D Tämän ketjun inspiroimana googletin hieman ja siellähän se vaatimattomasti täydellinen mieskin etsii seuraa. Voisi järkätä jotkut ryhmädeitit näiden sankareiden kesken :)