Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies janoaa suhteessa naiselta kaikkein eniten kunnioitusta

Vierailija
24.06.2026 |

Sitä että nainen näkisi hänet osaavana ja kyvykkäänä ja luottaisi mieheensä. 

Miksi tämä puuttuu niin monesta parisuhteesta? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei ole osaava ja kyvykäs?

Vierailija
2/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa?

En maksimoi ainakaan parisuhteessa sitä, että haluaisin puolisoni kunnioittavan minua erityisesti. Minä toivon, että hän voisi kunnioittaa minua samalla tavalla kuin ihan muitakin kanssaihmisiään. Toivon sen sijaan, että hän rakastaisi minua. Toivon myös muitakin asioita, mutta en jaksa niitä tähän luetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kunnioitan miestäni. Mutta hän on kunnioitettava mies ja kohtelee minua hyvin.

Vierailija
4/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se mies ei itse arvosta vaimoaan. Kunnioituksen pitää olla molemminpuolista. 

Vierailija
5/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus pitää ansaita.

Vierailija
6/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehet ei halua suhteeseen itseään koulutetumman, enemmän tienaavan tai itseään älykkäämmän naisen kanssa. Joku perus parturi-kampaaja tai lähihoitaja on just hyvä, vaikka itse on DI. Ja kunhan nainen on hoikka ja kaunis

Vierailija
7/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suhteeseen kuuluu molemminpuolinen kunnioitus.

Vierailija
8/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus auttaa. Wade Wilson komea vai mitä. Ja kiva luonne.

Vierailija
9/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha=kunnioitus

Vierailija
10/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa?

En maksimoi ainakaan parisuhteessa sitä, että haluaisin puolisoni kunnioittavan minua erityisesti. Minä toivon, että hän voisi kunnioittaa minua samalla tavalla kuin ihan muitakin kanssaihmisiään. Toivon sen sijaan, että hän rakastaisi minua. Toivon myös muitakin asioita, mutta en jaksa niitä tähän luetella.

Kunnioitus on ihan elinehto rakkaudelle.

Vierailija
11/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä veeti kännyyn

Vierailija
12/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Janoamme pillua.

Vierailija
13/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen mieheni osaavana, kyvykkäänä ja luotettavana, koska hän on osaava, kyvykäs ja luotettava. Ei tämä ole rakettitiedettä.

Vierailija
14/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla hyvä arvosana kyökkipsykologiasta?

Vierailija
15/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämän takia miehet ei halua suhteeseen itseään koulutetumman, enemmän tienaavan tai itseään älykkäämmän naisen kanssa. "

Jaa. Minä olen miestäni koulutetumpi ja ansaitsen enemmän. Älyykkyyttä ei ole luotettavasti vertailtu.

Mutta kunnioitan miestäni ihan valtavasti. Hän on sekä ihana kumppani, mahtava isä että todella fiksu ja osaava mies.

Vierailija
16/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ylpeä miehestäni. Se, että hän on mies ei riitä.  Herää sohvalta elämään vain, kun läheisyyteen saapuu nainen, jonka kanssa flirttailla. Naiset lumoissaan huomiosta, ymmärtämättä, että mieheni ei ihaile heitä, vaan itseensä kohdistuvaa naisten ihailua. Tähän hänen tarvitsemaansa kunnioitukseen, ihailuun,  en pysty. Tarvitaan muutakin.

Vierailija
17/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti, mutta silloin miehen myös kannattaa käyttäytyä kunnioitettavasti. Eikös tämän pitäisi olla itsestäänselvää?

Yksi tuttavapariskunnan mies valitteli, kun vaimonsa ei kunnioita häntä, mutta oliko tuo nyt ihme, kun mies oli sarjapettäjä joka ihan itse omilla toistuvilla valinnoillaan nakersi sen kunnioituksen? 

Vierailija
18/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen mies on joka on suhteessa kunnioituksen janon takia?

Vierailija
19/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös, ap, käytös. Toimi niin, että olet kunnioitettava.

Vierailija
20/33 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia miehet ei halua suhteeseen itseään koulutetumman, enemmän tienaavan tai itseään älykkäämmän naisen kanssa. Joku perus parturi-kampaaja tai lähihoitaja on just hyvä, vaikka itse on DI. Ja kunhan nainen on hoikka ja kaunis

Kuulostaa oudolta. Mun lähipiirissä parhaat ja eniten molemminpuolista kunnioitusta ja arvostusta sisältävät PITKÄT avioliitot on nimenomaan niillä pariskunnilla, joissa nainen on vähintään yhtä koulutettu ja älykäs kuin mieskin, joissain suhteissa myös enemmän koulutettu ja tienaava. 

Älyllinen samantasoisuus on aikalailla onnellisen suhteen perusta, tienestit taas voi vaihdella vähän alasta riippuen (eli esim. lääkärinainen tienaa usein enemmän kuin miehensä, vaikka molemmat olisivat koulutettuja).

Eniten epäkunnioitusta olen kohdannut sivistymättömillä, ja vähän tyhmillä naisilla jotka tienaavat poikkeuksetta vähemmän kuin miehensä. He jopa valittavat muille miehestään ja haukkuvat omaa miestään muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä