Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset 2014

29.09.2013 |

Heips,

itse en ainakaan löytänyt vielä ketjua kesäkuussa 2014 kääröä odottaville, joten pitihän se nyt perustaa!

Täällä plussattu eilen ja ilmeisesti viikkoja nyt 4 ja muutama päivä päälle. Hurjasti jännittää että miten kaikki tulee menemään, mutta oon kyllä niin innoissani että oksat pois. Pieni itkukin piti tirauttaa kun testi näytti positiivista :D

Meillä oli aviomiehen kanssa menossa vasta yk2 ja aika hämmästynyt olin kun näinkin nopeasti tärppäsi.

Laskurin mukaan laskettu olis 6.kesäkuuta<3

Tänne siis kaikki kesäkuiset vaihtamaan kuulumisia yms. Kiva keskustella tyyppien kanssa jotka samassa tilanteessa :)

Kommentit (511)

281/511 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Nettieeva! Oli ihanaa kuulla että ultra meni hyvin ja että kaikki on niin kun pitää olla. Varmasti nyt tuntuu paremmalta kun tietää  että sydän sykkii :) Ja on se ihan normaali että pikkuinen ei liiku tässä vaiheessa. Todennäköisesti oli vaan nukkumassa! Itse olen vast 5+1 ja ihan hermona vaikka se auta mihinkään. Luulen että mene yksityis ultraan pari viikon päästä vaan sen takia että saisin pääni rauhoittumaan! Kerro miten menee seuraava ultra. Haluaksia sinne :)

MASTODONTTI....ajattelen sua ja toivon että kaikki on kuitenkin hyvin, vuodosta huolimatta. Jokainen raskaus on aina niin erilainen...älä oleta että tämä mene kesken sen perusteella että ennen on niin käynnyt. Kyllä tässä toivoa on, vaikka aivan varmasti on todella raskasta elää epätietosuudessa. Lähetän sinulle positiivisuutta ja voimia. Toivotaan parasta.   

282/511 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mastodontti, paljon tsemppiä sinulle, toivotaan että kaikki on hyvin! Pidän peukkuja ja paljon positiivisia ajatuksia <3 toivon todella että kaikki menee kohdallasi hyvin!!

Kyllä minutkin säikäytti tänä aamuna, kun huomasin vuotaneeni vähäisesti rusehatava vuotoa. Aamun sitä kesti ja loppui siihen, kipuja tms ei ollut ja ilta on nyt mennyt ihan hyvin. Jostain luin että näillä viikoilla on ihan normaalia jos on vähän vuotoa, mutta kyllähän se on koko päivän ahdistanut. Muutenkin ollut tosi alakuloinen olo ihan kaikesta, myös raskaudesta. Töissäkin jouduin pakosta kertomaan kakkospomolle, sillä olin työpisteessä jossa raskaana oleva ei pysty olemaan. En millään olisi halunnut kertoa vielä kenellekkään :( pomo oli onneksi ymmärtäväinen ja häneen voin luottaa, ettei tieto mene muille. Tuli vain jotenkin tunne, että olen ihan huono työntekijä kun nyt raskaaksikin tulin. Höh, kaikkea sitö miettii.. Neuvolaankin varailin aikaa ja sain sen jo ensi viikolle, jolloin viikkoja 7. Ompa jännää.

Tsemppiä kaikille kesäkuisille kanssaodottajille näillä aroilla mutta niin jännittävillä viikoilla <3

Majjj 6+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/511 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolli ultrasta selvitty, vaikka jonkun sortin paniikki olikin päällä. Raskaus oli kuitenkin edennyt!!! Sikiökaiku löytyi, ja hento sydämen "lepatus", kuten lääkäri sanoi. Vastasi kokoa 6+3 tai 6+4, että aikaisempi laskettuaika 16.6 siirtynee jonnekin kesäkuun lopulle. Menen vielä viikon päästä taas, kun epäili että olisi kiinnittynyt jotenkin entisiin sektioarpiin tms. että joutunee seurailla tarkemmin raskautta. Alateitse kun en voi koskaan synnyttääkään, kun lantio on todettu liian ahtaaksi, eikä ihme kun olen vain 143cm lyhyt mamma.. x) 

Sladyx&katkarapu

284/511 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="mastodontti" time="04.11.2013 klo 14:19"]

Toisaalta ei tekisi edes mieli kirjoitella tänne kun täällä on niin toiveikas ja iloinen ilmapiiri (mikä on hyvä). Ei viitsisi synkistää koko palstaa koska ei raskauden pitäisi tuntua tältä. On jo 2,5 viikkoa vuotanut ja olen hermoromahduksen partaalla. Jos on menossa kesken niin voisi jo mennä, että ei tarvitsisi vuoroin toivoa ja vuoroin pelätä. Jokainen päivä lisää raskautta tekee raskauden todellisemmaksi ja sitä suurempi isku keskenmeno tulee olemaan. Silti tässä pitäisi pyörittää normaalia arkea ja hymyillä vaikka oikeastaan tekisi mieli hautautua sänkyyn ja tuijottaa kattoa. Oikeastaan  se on hyvä, että on noita lapsia ennestään kun ei sinne sänkyyn hautautuminen kauhean terve vaihtoehto olisi vaikka mieli tekisi :D

Kun tämä vuoto edes muistuttaisi jotain aikaisemmista vuodoista niin voisi lokeroida sen johonkin. Ensimmäisen keskenmenon osasin aavistaa kun oli niin oireeton raskaus, että kun se vuoto 11+3 alkoi niin tiesin jo, että se oli siinä. Ultrassa näkyi sitten, että alkio oli jo kuukauden ollut kuolleena kohdun uumenissa. Toisenkin keskenmenon osasin aavistaa kun oli myös oireeton raskaus ja kun vuoto 8+0 alkoi niin ei tarvinnut miettiä mitä se vuoto on kun oli niin runsasta ja seuraavana päivänä tuli selkeästi kaikki raskausmateriaali ulos. Tämä vuoto taas on kummallista, eniten vuotaa vessakäyntien yhteydessä, siteeseen jää vain niukkaa vuotoa, se on ihan ruskeaa eli vanhaa verta. Silloin kun vuodot alkoi tuli myös yhtenä päivänä kirkasta verta.  Välillä voi olla pari päivää vuotamatta ja sitten taas holahtaa. Mitään suuria kipuja ei ole, välillä jotain pientä jomottelua joka on tuttua normiraskauksistakin. Raskausoireita on normaalisti.

Onneksi kaikki selviää kuukauden sisään, yhtään pidempään en enää jaksaisi tätä epävarmuutta. Keskenmenonkin kestää paremmin kun jäytävän epävarmuuden.

mastodontti 8+3

[/quote]

Mulla oli edellisessä raskaudessa runsaat vuodot viikoilla 9 ja 11, siitä huolimatta ei mennyt kesken ja lapsi on nyt reipas 7v :) Älä heitä toivoa hukkaan, käy ultrassa tk.ssa jos kovasti huolettaa.

285/511 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koossa tänään viikkoja 9+0 ja takana ensimmäinen terkkari :) Kaksi viikkoa sitten käytiin Irlannissa ja seuraava viikko siitä oli yhtä närästystä ja etovuutta, että on meikäläisen osalta ollut melko hiljaista täällä :) Panikoin aina kaikkea vähänkin lekureihin/sairaaloihin/piikkeihin ym. liittyvää ja olin kääntää monot ympäri tk:n edessä, mutta onneksi mies oli mukana tsemppaamassa :D Lisäksi terkka oli tosi mukava ja samaa ikähaitaria kuin me (minä siis 25 ja mies 26). Ensin oli virtsatesti (piti olla virtsaamatta väh. 4h ja kun oli klo 8.15 terkka, niin minullahan oli herätyskello aamukolmelta soittamassa - ja hyvä niin, sillä olisi muuten rakko revennyt :D), sitten kyseltiin esitietolomakkeissa kysyttyjä asioita (sairaudet, päihteiden käyttö, ruokailu, liikunta ym.), punnittiin, otettiin hemoglobiini ja verenpaine. 1,5h meni siinä aika tarkalleen.

Koska minulla on huomattava ylipaino, olen pitänyt ihan plussauksesta asti ruokapäiväkirjaa. Terkka oli oikein otettu tästä ja käski jatkamaan samaan malliin - ruokailutottumukset siis on hyvällä mallilla. Minulla itse asiassa on plussauksesta tippunut paino 3-4 kiloa :D Ja terkka ei tosiaan ollut mikään "kukkahattutäti" (mitä hirveästi pelkäsin), vaan oli ihan sitä mieltä, että jos joskus tekee mieli jätskiä tai karkkia, niin voi sitäkin syödä. Ei pidä itseltään kieltää mitään ja jos suurimmaksi osaksi menee sitä kultaista keskitietä, niin voi välillä poiketa polulta eikä siitä haittaa ole. Tavoite kuitenkin on, että paino ei tästä nousisi, joten yritän kyllä pitää herkut minimissä ;)

Hirveästi pitää vaan kaikkea muistaa nyt tehdä ja varata... Ensi viikolla pitäisi käydä labrassa verikokeessa, parin viikon päähän pitäisi varata sokerirasitustesti (mikä muuten jännittää hirveästi!), sitten pitäisi varata aika myös suuhygienistille ja mitä muuta... Ultrasta tulee meille jokin kirje, joten sitä ei onneksi tarvitse itse varata (täytyy vain toivoa että aika sopii). Seuraava terkka-aika onkin sitten vasta 18.12, hirveän pitkän ajan päästä minun mielestäni :D Meille muuten terkka suositteli, että ottaisimme influenssarokotteet seuraavalla käynnillä. Tämä oli minulle ihan uusi tieto, onko teillä ollut vastaavaa? Sain myös kehotuksen hankkia polion, jäykkäkouristuksen ja mitä näitä nyt on sitten synnytyksen jälkeen, koska minulle nämä on viimeksi laitettu silloin ala-asteella....

Jo aiemmin mainitsinkin, että meille hankittiin jo varmaan pari päivää plussauksen jälkeen pinnasänky ikeasta :) Muuta vauvakamaa ei olla vielä hankittu, mutta Irlannista piti tietenkin tälle jäniksenä matkustaneelle jotain hankkia. Emme päässeet miehen kanssa sopuun, niin ostimme molemmat omat tuliaiset (molemmilla siis vaatteita). Vaunuja olemme myös miettineet, mutta ajateltiin jättää hankinta aikaisintaan joulukuulle. Isoisovanhemmat asuvat lähellä erästä isoa vaunukauppaa, joten täytynee piipahtaa siellä koeajelulla ;)

286/511 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAJJ, Lintu89 ja kuppiilo, mullakin on sama laskettu kuin teillä! Hauskaa! :D
Ihmeellinen etova olo on nyt jatkunut viikon verran.. mikään ruoka ei maistu, oksu ei tule mutta kaikki hajut ällöttää ja sit kun jtn sais alas, niin sen pitää tietty olla jtn mitä ei just sillo saatavilla ole...hmp... Toivon vaan että tää eka "oire" ois vaan hyvä merkki! 
Miten te muut muuten koette vartalon muuttumisen? Oletteko sinut asian kanssa? Mua asia ei huoleta, oon aika pitkälti sitä mieltä et itsestä se on kiinni. Oonko sit vaan liian naivi vai mitä mutta en vain kertakaikkiaan suostu allekirjoittamaan että vartalo automaattisesti rupsahtaa kun tulee äidiksi.... 

287/511 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas meitä samalla lasketulla ajalla nyt monta, hauskaa! Voidaan sitten yhdessä jännittää :)  mulla aamu jatkui samalla teemalla, eli rusehtavaa vuotoa tuli taas aamusta, mutta sitten loppui ja nyt vointi ihan ok. Mitä nyt just käytiin miehen kanssa syömässä ja meinasin yrjötä limulasiini kun se haisi niin kauhealle, heh taitaa ulkona syömiset loppua meillä lyhyeen! No hyvä niin toisaalta, sillä kyllä mua ainakin hirvittää painonnousu ja kehon muuttuminen. Tuntuu että oon nyt jo turvonnut ja maha kasvanut, vaikka nesteitähän tuossa mahassa vaan on. Normaalistikkin kierron aikana painoni saattaa heitellä 3-4kg. Mutta ahdistaa se silti! Etenkin se miten sitä sitten raskauden jälkeen palautuu.. Olen ollut aina kova stressaamaan painosta ja nyt tämä kyllä koettelee. Mutta tosiaan niinkuin malaika mama sanoit, eihän se raskaus automaattisesti tarkoita rupsahtamista. Paljonhan se on itsestäänkin kiinni. Mä aloitin jo ihon tehorasvauksen ja öljyämisen raskausarpien ehkäisyn toivossa. Pinnallistahan tää on, mutta olkoot :)

288/511 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANELANE, mua jäi kiinnostamaan tuo sun ruokapäiväkirjasi :) itsellänikin on ylipainoa, ja olen miettinyt että pitäisi varmaan alkaa laittamaan ylös syömisiä..herkuteltua on tullut :O 

289/511 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Majjj" time="05.11.2013 klo 19:43"]

.... sillä kyllä mua ainakin hirvittää painonnousu ja kehon muuttuminen. Tuntuu että oon nyt jo turvonnut ja maha kasvanut, vaikka nesteitähän tuossa mahassa vaan on. Normaalistikkin kierron aikana painoni saattaa heitellä 3-4kg. Mutta ahdistaa se silti! Etenkin se miten sitä sitten raskauden jälkeen palautuu.. Olen ollut aina kova stressaamaan painosta ja nyt tämä kyllä koettelee. Mutta tosiaan niinkuin malaika mama sanoit, eihän se raskaus automaattisesti tarkoita rupsahtamista. Paljonhan se on itsestäänkin kiinni. Mä aloitin jo ihon tehorasvauksen ja öljyämisen raskausarpien ehkäisyn toivossa. Pinnallistahan tää on, mutta olkoot :)

[/quote]

Edellisissä raskauksissa painoa tuli noin 7kg, ja lähti nopeasti synnytyksen jälkeen, imetys laihdutti vaikka söin ihan hulluna :) Raskausarpiakaan ei tullut. Nyt jännittää meneekö tämä samalla tavalla kun edellisestä on aikaa 8v ja ikääkin on tullut :D

290/511 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola on tänään!

Joku aika sitten kirjoitin että huolettaa, kun raskausoireet loppuivat. Mutta ne tulivat lievinä takaisin :) Eli tänään näkyy sykkiikö vatsassa jotain <3 Mies-kulta tulee mukaan.

291/511 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettieeva, mua ainakin on auttanut toi ruokapäiväkirjailu :) Kun ruokailut kirjaa ylös heti ruokailemisen jälkeen, jää huomattavasti parempi kuva siitä, kuinka paljon on päivän aikana mussuttanut, kuin silloin, jos vaan illalla yrittäisi muistella. Erityisesti jos tulee kovin monta riviä, niin viimeistään jossain vaiheessa päivää alkaa "nolottaa", että eihän sitä nyt näin paljon voi syödä - vaikka yleisesti ottaen pidän päiväkirjaa itselleni :) Erityisesti nyt raskauden aikana minulla ainakin on "nälkä" parin tunnin välein riippumatta siitä, mitä on aiemmin syönyt. Siksi minusta on ainakin ollut hyvin tärkeää miettiä sitä, mitä syö (ja kuinka paljon), sillä jos vetäisi joka toinen tunti sämpylän tms. niin siitä kertyy yllättävän paljon päivän lopussa.

Itse aiemmin en ajatellut syöväni mitenkään erityisen "huonosti", mutta kyllä se ruokapäiväkirja paljastaa monia asioita. Laihdutin vuosi sitten keväällä 20 kiloa viidessä kuukaudessa ja erityisesti silloin ruokapäiväkirjasta oli hyötyä. Esimerkiksi aiemmin en kiinnittänyt huomioita annoskokoon ja oli tietty mentaliteetti, että lautanen syödään tyhjäksi. Sitten kun rupesi karsimaan määristä (esim. ottikin jatkossa neljän perunan sijaan 1-2 tai kahden leivän sijaan yhden) ja huomasi, että sillä pienemmälläkin määrällä pärjää vallan hyvin, niin saa aika helpolla karsittua niitä ylimääräisiä kaloreita :) Terkka suositteli minua tutustumaan esimerkiksi raskausdiabeetikoiden ruokavalioon (vaikkei mitään sellaista ole minulla siis todettu), mutta näissä on yleensä hyviä vinkkejä esim. terveellisiin välipaloihin. Samoin noista listauksista kyllä huomaa, ettei esim. 1600-1800 kcal syöminen per päivä tarkoita mitään nälkäkuuria, vaan syödä saa yllättävän paljonkin :) Ja listauksissa on usein myös merkitty, että jos tekee mieli vaikka jäätelöä tai pullaa, niin paljonko on "sopiva" määrä. Yleensä "himon" saa kuitenkin taltutettua yllättävän vähälläkin määrällä - nim. aiemmin suklaalevy meni helposti illassa mutta nykyään makeanhimon saa hillittyä parilla palalla :) Ja toki suosittelen ottamaan puheeksi myös neuvolassa, sillä oma terkka oli ainakin erittäin ymmärtäväinen (ja voin sanoa, että vielä tuon 20kg:n jälkeenkin ylipainoa löytyy paljon, joten minä ainakin odotin pelkkää sapiskaa - sen sijaan sain ymmärrystä, vaikka terkka itse oli täysin normaalipainoinen :))

292/511 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malaika mama, hauska sattuma :D en usko kans pätkääkään että ei voi itse asialle mitään tehdä! Mä ajattelin olla ihan elämäni kunnossa enskesänä. Kyllä sitä äitinäkin jaksaa varmasti paremmin kun huolehtii itsestään eikä anna ruokailun vuoksi kilojen kertyä turhan paljoo raskausaikana :) itse voi vaikuttaa kuitenkin tosi paljon!

Mulla mahaa turvottaa mut paino ei oo noussut. Oon menossa häihin nyt marraskuun lopulla, ajattelin laittaa vanhojentanssipuvun jos se vaan suinkin menee mahan kohdalta... Onneks on korsetti ni voi vähän löysätä.. ;)

lintu89. . 6+5

293/511 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, olis ihana vaan huokailla ja ajatella kaikkee vauva juttuja mutta jotenkin mun takaraivossa kolkuttaa ajatus että onko kaikki sittenkään niinkuin pitää. Todella inhottava tunne :/

Viime raskaudessa mulla tuli muutama kilo ja toki se nyt hirvittää että mitä tästä tulee, mutta koitan olla stressaamatta. Ei meinaa mun kroppa ole missään hyvässä kunnossa muutenkaan, kiitos jojoilun. Itseasiassa nyt tän alkuraskauden aikana paino hieman pudonnut! Aineenvaihdunta vilkastuu..?!

Parina viime päivänä on turvottanut (iltaturvotusta kyllä ollut jo jonkin aikaa), ihan vyö painaa ilkeesti vaikka yhden pykälän normia löysemmällä pidän.

Kaipailisin vahvoja oireita, toki hieman ummettaa, janottaa, pissittää, huimaa, nälättää.. mutta ei ole pahaa oloa eikä tissi tuntemuksia.. hmph, harvoin sitä toivoo olevansa huonovointinen :D

Muita vähäoireisia täällä?

muuten, testailitteko moneen otteeseen?

Ihanaa että jotkut on jo päässeet neuvolassa käymään. Itsekin sitä odottaa vaikka eihän se takaa että kaikki on kunnossa. Ehkä kaipaan vaan jotain ihka elävää ihmistä nenäni eteen jolle purkaa tätä epävarmuutta. Miehellekkään ei kaikkea viitsi.. :/

Nyt takaisin sorvin ääreen!

Kuppiilo 6+6

294/511 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppiilo, tiedän niin tunteen. Oon suunnilleen samoilla viikoilla sun kanssa ja tämä vähäoireisuus stressaa. Tämä on mun eka raskaus, joten en voi vertailla edellisiin. Tissioireet on oikeastaan ainoat mitä mulla on. Ihmettelen, miten oon niin hyvinvoiva.

Urheilen yleensä 6krt/vko mutta nyt osa juoksulenkeistä on ollu pakko vaihtaa kävelyyn kun tuntuu ettei palaudu enää niin nopeesti kuin aikaisemmin. Onko täällä muita urheilijoita? Sujuuko teillä kaikki kuten ennenkin? Mulla kipeytyy esim. Bodypumpin kyykyissä alaselkä. Mistähän sekin johtuu?

Huomasin tätä kirjoittaessani et onhan mulla näitä oireita. Lähinnä noiden "perusoireiden" (pahoinvointi, väsymys) puuttuminen ihmetyttää ja pelottaa. Kahen vkon päästä vasta eka neuvola ja milloin lie ultra. Odottavan aika on pitkä!!:)

295/511 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy kiinnostusta niin tällainen on luotu kesäkuisille odottajille, tervetuloa :)

https://www.facebook.com/groups/180595452132438/

296/511 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Fb-ryhmä kiinnostaa, mutta kun se ei ole salainen niin en uskalla liittyä. Näkyy kavereille aikajanalla.... :) Voiko sitä muuttaa suljetusta salaiseksi? Tällöin ylläpitäjä joutuu tosin lisäämään kaikki henkilöt erillisestä pyynnöstä, että ymmärrän jos em. homma ei huvita. :D

https://www.facebook.com/help/220336891328465

Täälläkin selvitty melko vähillä oireilla, neuvola huomenna.Täytyy pitää sormet ristissä että kaikki on hyvin. Finnejä tulee ihan järjetön määrä naamaan, niskaan ja rintakehään ja oon nukunut ehkä tavallista enemmän. Hyvin lievää kuvotusta muutamana päivänä ja rinnat on vähän arat, mutta muuten tuntuu aika normalilta. Yhdeksäs viikko pyörähtää käyntiin tänään. :) Muutamalle kaverille + esimiehelle kerrottu, sukulaisille ei vielä. Ei auta kun odotella ekaa ultraa ja toivoa parasta!

Firman pikkujoulut on muutaman viikon päästä. Maha ei varmaan vielä paljasta, mutta toivottavasti onnistuu sluibailemaan juomatta ilman että kukaan kiinnittää huomiota...

297/511 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo fb-ryhmä on loistava juttu, mutta tosiaan kuten SPAC tuossa yllä jo sanoi olisi mukavaa jos ryhmän saisi suljetuksi. :)

Itsellä etova olo alkanee helpottaa, toivottavasti pysyisikin poissa loppuajan. Välillä masusta vihloilee, mutta olen ajatellut sen olevan normaalia.  Tissit  (tai pitäisikö sanoa että nännit) ovat välillä todella arat.
Me ollaan kerrottu vasta tuleville isovanhemmille, ystäville ja muille sukulaisille kerrotaan sitten kun ensimmäinen ultra on ohi eli vko 12 jälkeen. (nyt siis 9 viikko menossa)

298/511 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kans pystynyt urheileen entiseen malliin. Juoksulenkit on vaihtunu pitkiin kävelyihin mut jumpissa ja pumpeissa oon vielä vetäny täysii, paitsi vatsat tökkii...

Niin ja oon kans ihan vähäoireinen odottaja ainakin toistaiseks. Tissit on kipeet, siinä ainoo selkee oire + et en juo kahvia enää. Mahaakin turvottaa iltaisin, on siis ennenkin turpoillut mut nyt tuntuu että enemmän.

Mä oon kertonut raskaudesta siskolle ja tosiaan mun luokan avustajalle. Haluaisin niin säästää jymyuutisen jouluaattoon ja paljastaa se jossakin joululahjapaketissa :) voi kun vaan malttaisin... Mun mies kyllä malttaa mut mulle tekee tiukkaa :D

Lintu89.  6+6

299/511 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävikin sitten ikävästi.:( Eilen alkoi ruskea tuhruvuoto ja illalla alaselkäkivut. Tuskin tässä on enää mitään toivoa. Tuntuu et koko maailma romahtaa vaikka tämä oli vasta näin alussa. Kuitenkin kerennyt haaveilla kaikesta.

Tsemppiä teille muille, toivotaan et muilla pysyy pienokaiset loppuun asti. Parempi tietysti et näin aikaisin menee kesken. Itkettää silti koko ajan ja vaikee olla töissä normaalisti ku ei halua kertoa täällä kellekään.

300/511 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( :( Voimia LIDIA85! <3