Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhden illan juttu ei pyytänyt numeroa, huono fiilis

Vierailija
29.09.2013 |

tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha viisaus: nainen, jos haluat seksiä ja yhden illan läheisyyttä, lähde vain ekana iltana matkaan, nämä on kivoja juttuja yleensä naisillekin. Mutta, jos mies vaikuttaa oikeasti kiinnostavalta, vaihda ekana iltana numeroita. Piste.

joskus yhden illan jutuista tulee avioliitto, toki. Mutta useimmiten kohdatessasi elämäsi miehen, ehditte sänkyyn myöhemminkin!!

Vierailija
82/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 10:47"]

ap täällä taas.

kiinnostavaa lukea noita kommentteja ja niinkuin jo aiemmin kirjoitin, ne on helpottaneet mun oloa. ei tähän nyt maailma kaatunut sitten muutenkaan, vaikka sunnuntaina vielä vähän näytti siltä.

mietin, miksi musta tuntui niin pahalta, kun mies vain lähti aamulla, vaikka olin itsekin yöllä seksiin suostuessani miettinyt, että tämä oli tässä. illalla olin tanssinut ja jutellut kivan tyypin kanssa, joka oli tämän sänkyyn päätyneen ystävä. yöpyjä kuitenkin tunki siihen väliin ja tiedotti mulle, että ystävänsä on varattu, kai tiedän sen. nyt mietin, että se toinen mies oli kuitenkin kiva, joten olisi antanut meidän tanssia ja jutella rauhassa, jos ei muutenkaan ollut niin kiinnostunut.

kiinnostun miehistä harvoin myös, mutta jotenkin koin, että tämä yöpyjä oli kiva ja meillä oli kemiaa, siksikin ihmettelen, koinko sitä yksin. mies oli illalla kiva ja sympaattinen, hauskaa seuraa, joten ajattelin, että voin sekstata hänen kanssaan, eikä siitä tule paha mieli.

kontrasti oli aika suuri siihen, että mies näytti aamulla katuvaiselta ja säikähtäneeeltä. ei ollut kiva olo tuntea itsensä toisen erehdykseksi. juuri sen vuoksi en myöskään kysynyt numetoa, koska miehen ilme oli enemmän pakokauhuinen.

mies on mua 10 vuotta nuorempi, mutta illalla kun asia mulle selvisi ja kysyin häiritseekö miestä se, ei kuulemma häirinnyt lainkaan. ehkä se sitten aamulla häiritsikin. 

ei tehnyt itsetunnolle hyvää tämä kohtaaminen. [/quote]

Tiedätkös, millaiset ovat kiimaisen ja vähän alkoholia nauttineen miehen kriteerit naisten suhteen? Aivan äärettömän matalat. Tämän vuoksi puhutaankin suohirviön vierestä heräämisestä.

Tuo mies on halunnut illalla palavasti seksiä sun kanssasi. Aamulla huomasi, että se todellakin oli virhe ja halusi heti lähteä. Tämä on miehille ihan normaali ajattelutapa ja toimintamalli.

Jos haluatte olla kiimaisille miehille avuksi panetuksessa niin olkaa vaan, mutta tietäkää samalla, että heille kelpaisi kyllä aivan minkälainen nainen tahansa nykyisessä seksittömässä tilanteessaan. Kyse ei varmasti ole siitä, että olisit millään tavalla viehättävä tai kiinnostava, vaan siitä, että olet viestittänyt että sinulta saa helposti.

Tätä asiaa ei naisille voi yhden illan jutuista puhuessa liikaa painottaa: olette miehille ihmismuotoisia seksileluja, jos lähdette ravintolasta heidän matkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh kundit. Ihme että joudutte räytymään seksinhimossa kun suhde yhdenillanjuttuihikin on noin kamalan vihamielinen :D

Yhdenillanjutun EI ole pakko olla mitään nihlististä vittuilupanemista kouristuksenomaisesti etäisyyttä pitäen. Asiaan voi suhtautua leikkimielellä ja hauskasti. Vähän niinkuin hauskoissa bileissä ajautuisi mielenkiintoiseen keskusteluun uuden ihmisen kanssa; tarkoitus ei ole luoda elämänmittaista ystävyyttä mutta se hetki kun ollaan yhdessä on kiva ja iloinen.

Omasta maskuliinisuudestaan varmat miehet eivät suhtaudu naisiin kuin vessanpönttöihin jonne voi tarpeensa tehdä. myöskaan aikuiset naiset eivät suhtaudu miehiin näin. Aivan huippukypsät aikuiset eivät pykää ketjussa kuvaillun kaltaisia sukupuolinormi-rajoituksia toimilleen, koska se yksinkertaisesti vähentää hauskuutta elämässä.

Kokeilkaapas miten käy jos kuljette pilke silmäkulmassa ja avoimin mielin! Sitä voi kokea yllättävän kivoja kohtaamisia ihmisten kanssa, eroottisia ja muunkinlaisia!

Vierailija
84/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 10:47"]

ap täällä taas.

kiinnostavaa lukea noita kommentteja ja niinkuin jo aiemmin kirjoitin, ne on helpottaneet mun oloa. ei tähän nyt maailma kaatunut sitten muutenkaan, vaikka sunnuntaina vielä vähän näytti siltä.

mietin, miksi musta tuntui niin pahalta, kun mies vain lähti aamulla, vaikka olin itsekin yöllä seksiin suostuessani miettinyt, että tämä oli tässä. illalla olin tanssinut ja jutellut kivan tyypin kanssa, joka oli tämän sänkyyn päätyneen ystävä. yöpyjä kuitenkin tunki siihen väliin ja tiedotti mulle, että ystävänsä on varattu, kai tiedän sen. nyt mietin, että se toinen mies oli kuitenkin kiva, joten olisi antanut meidän tanssia ja jutella rauhassa, jos ei muutenkaan ollut niin kiinnostunut.

kiinnostun miehistä harvoin myös, mutta jotenkin koin, että tämä yöpyjä oli kiva ja meillä oli kemiaa, siksikin ihmettelen, koinko sitä yksin. mies oli illalla kiva ja sympaattinen, hauskaa seuraa, joten ajattelin, että voin sekstata hänen kanssaan, eikä siitä tule paha mieli.

kontrasti oli aika suuri siihen, että mies näytti aamulla katuvaiselta ja säikähtäneeeltä. ei ollut kiva olo tuntea itsensä toisen erehdykseksi. juuri sen vuoksi en myöskään kysynyt numetoa, koska miehen ilme oli enemmän pakokauhuinen.

mies on mua 10 vuotta nuorempi, mutta illalla kun asia mulle selvisi ja kysyin häiritseekö miestä se, ei kuulemma häirinnyt lainkaan. ehkä se sitten aamulla häiritsikin. 

ei tehnyt itsetunnolle hyvää tämä kohtaaminen. [/quote]

Tiedätkös, millaiset ovat kiimaisen ja vähän alkoholia nauttineen miehen kriteerit naisten suhteen? Aivan äärettömän matalat. Tämän vuoksi puhutaankin suohirviön vierestä heräämisestä.

Tuo mies on halunnut illalla palavasti seksiä sun kanssasi. Aamulla huomasi, että se todellakin oli virhe ja halusi heti lähteä. Tämä on miehille ihan normaali ajattelutapa ja toimintamalli.

Jos haluatte olla kiimaisille miehille avuksi panetuksessa niin olkaa vaan, mutta tietäkää samalla, että heille kelpaisi kyllä aivan minkälainen nainen tahansa nykyisessä seksittömässä tilanteessaan. Kyse ei varmasti ole siitä, että olisit millään tavalla viehättävä tai kiinnostava, vaan siitä, että olet viestittänyt että sinulta saa helposti.

Tätä asiaa ei naisille voi yhden illan jutuista puhuessa liikaa painottaa: olette miehille ihmismuotoisia seksileluja, jos lähdette ravintolasta heidän matkaansa.

[/quote]

Tiedoksi sinulle: monet naisetkin haluavat nimenomaan sitä seksiä ilman jälkiselvittelyjä. Ja heille on ihan selvää, että monet miehet ajattelevat samoin. Eikä heillä ole asian suhteen mitään ongelmaa. Ap huomasi nyt, että hän ei kuulu näihin naisiin, ja hyvä, että huomasi, hän voi jatkossa käyttäytyä eri tavoin suojellakseen itseään. Mutta ap ei suinkaan ole yhtä kuin kaikki naiset.

Vierailija
85/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:21"]

No huhhuh kundit. Ihme että joudutte räytymään seksinhimossa kun suhde yhdenillanjuttuihikin on noin kamalan vihamielinen :D

Yhdenillanjutun EI ole pakko olla mitään nihlististä vittuilupanemista kouristuksenomaisesti etäisyyttä pitäen. Asiaan voi suhtautua leikkimielellä ja hauskasti. Vähän niinkuin hauskoissa bileissä ajautuisi mielenkiintoiseen keskusteluun uuden ihmisen kanssa; tarkoitus ei ole luoda elämänmittaista ystävyyttä mutta se hetki kun ollaan yhdessä on kiva ja iloinen.

Omasta maskuliinisuudestaan varmat miehet eivät suhtaudu naisiin kuin vessanpönttöihin jonne voi tarpeensa tehdä. myöskaan aikuiset naiset eivät suhtaudu miehiin näin. Aivan huippukypsät aikuiset eivät pykää ketjussa kuvaillun kaltaisia sukupuolinormi-rajoituksia toimilleen, koska se yksinkertaisesti vähentää hauskuutta elämässä.

Kokeilkaapas miten käy jos kuljette pilke silmäkulmassa ja avoimin mielin! Sitä voi kokea yllättävän kivoja kohtaamisia ihmisten kanssa, eroottisia ja muunkinlaisia!

[/quote]

tiivistit tuossa mun ajatukset hyvin. juuri noin, että vaikka jutusta ei olisi tulossa mikään elämän mittainen suhde, voi yhden illan jutun ottaa hauskana kohtaamisena, josta jää molemmille hyvä mieli. sitä edesauttaa, jos suhtautuu toiseen osapuoleen vielä aamullakin ystävällisesti ja kohteliaasti aikä luiki paikalta säikähtäneen näköisenä. 

täytyy ottaa jonkinlainen vastuu toisen tunteista, jos on yöllä vielä jaksanut leperrellä seksiä saadakseen. eikä se todellakaan tarkoita sitä, että lupaa jatkosta mitään. 

t. ap

Vierailija
86/89 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos sillä ei ollut puhelinta

Vierailija
87/89 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:43"]

Itse olen mies ja kyllä mun luota ämmät saa viimeistään aamulla aika lentävän lähdön. Ihan turha vikistä perään.

[/quote]

Ihan todella tarpeellinen kommentti tähän ketjuun.

Vierailija
88/89 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin vanhaan ketjuun. Pakko kommentoida, että en usko että kaikille miehille yhden illan jutut on vaan yhden illan juttuja. Itselläni on kokemusta siitä, että miehet ovat takertuneet ja halunneet nähdä heti uudestaan. Neljästä tapauksesta 2 on ihastunut minuun...

On myös käynyt niin, että numeroa ei pyydetty vaikka omasta mielestäni välillämme tuntui olevan kemiaa. Tilanne oli sellainen etten itsekään numeroa tajunnut pyytää. Jälkikäteen harmitti todella paljon, koska mies oli todella ihana... Mietin vaan koko ajan, että olinkohan hänelle vain pano, koska en olisi halunnut olla. Ap, voi myös olla että mies oli yksinkertaisesti vain liian ujo eikä oikein tiennyt miten käyttäytyä aamulla?

Vierailija
89/89 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä todella se tyyppi ajatteli aamulla, että oli tehnyt elämänsä virheen ja katui yötä mun kanssa. eihän sille mitään voi, joskus on ehkä ollut sama tunne itsellä jotain kohtaan. harmittaa nyt, että harrastettiin seksiä, olisi jäänyt paljon parempi mieli eikä olisi mietityttänyt numeron pyytämättä jättäminen, jos olisin pitänyt housut jalassa.

ikävästi kolhaisee tunnetta omasta viehätysvoimasta kyllä, sille ei voi mitään. ahdistaa ajatus, että miestä kadutti aamulla.

t. ap, mieli maassa ja morkkiksen jäytämänä

Oon itse varattu (nainen) ja en kyllä jakelisi omaa numeroani 1Y-jutuille. Varatulla on tosi iso riski kärähtää, jos joku tuntematon kumppani alkaa soittelemaan yms. Ihmiset on epäluotettavia ja paskoja, vaikka 1Y-jutun pitäisi olla yhteinen sopimus (että se oli siinä).

Itse oon käyttänyt tekaistua nimeä, ja menen aina miehen luo, en tuo häntä omaan kotiini.

Näillä neuvoilla en ole kärähtänyt.

Uskon, että sun kumppanisi oli juuri kaltaiseni, varattu.

Ei se poista tosiseikkaa, että teillä oli kivaa ja hän nautti susta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi