Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhden illan juttu ei pyytänyt numeroa, huono fiilis

Vierailija
29.09.2013 |

tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 18:53"]

Hehheh, tosimiehiä pesiytyny ketjuun :D

Tiedoksi että naisilla on ihan sama suhtautuminen yhdenillanjuttuihin plus ns huora-madonna-jako jäi viime vuosituhannelle.

[/quote]

No ei nähtävästi kaikilla, kuten ap todistaa ja tiedän minäkin muutaman tapauksen, jotka alkaa heti suunnitella häitä...... Asiaahan nuo ukot puhui ja näinhän se pitäisi mennä

Vierailija
62/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen provo, tämäkin ketju. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa kuinka jotkut (päästään sairaat) miehet yrittävät kontrolloida jopa tuntemattomien naisten seksuaalisuutta. Naisen pitäisi olla puhtoinen pyhäkouluneitsyt tai muuten on huora, mies kyllä saa jakaa itseään miten paljon jaksaa.

Sori miehet, ei mee läpi. Nykypäivän naiset ottaa eikä anna eivätkä ole horoja sen takia. Te ette sille enää mitään voi. :)

Vierailija
64/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:52"]Niin.. Ja ainakaan itse, jos olen naisesta oikeasti kiinnostunut, en todellakaan

halua ensi töikseen hänen kanssaan seksiä harrastaa vaan tutustua ensin kunnolla. Yhden yön jutut on vaan yhden yön juttuja.

T:13.
[/quote]

Kyllä minä tiedän muutaman onnellisen avioliiton jotka on lähteneen yhden yön jutuista :) kaikki ei ole niin mustavalkoisia..

Vierailija
65/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykitkin sä numeroa?

jos oli yhden illan, niin oli.

eteenpäin vaan. Ihmiset on erilaisia. 

Vierailija
66/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yhden yön juttu ON yhden yön juttu. En ole koskaan antanut numeroani tai hyväksynyt fb:ssä, jos on ollut joku baaripoka.

Vierailija
67/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkolailla hämmentyneenä lukenut näitä kirjoituksia näistä "yhdenillanjutuista" ja kaikesta siihen liittyvästä. Tai ehkä se johtuu siitä, että oon just täyttänyt 50 ja ollut elämäni aikana "vaan" neljän naisen kanssa, josta viimeisin on ollut vaimoni 30 vuoden ajan.

ihan siis sitä mietin, että harrastatteko te seksiä tuosta vaan vieraiden kanssa, ilman sen kummempia tunteita ja voimatta millään tuntea toista juuri lainkaan? Ja sitten aamulla lähdette aamupesun jälkeen kotiin toivon, ettei myöhemmin testeissä tule positiivista tulosta?

Tietty, jos on hirveässä puutteessa, niin ehkä tuostakin saa jotain, mutta jos nyt eroaisin vaimostani, niin mulle voisi kelvata vastaantulevista naisista korkeintaan yksi tuhannesta ja hänenkin kanssaan tunteen pitäisi olla "Vau!" jo ensisilmäyksestä alkaen.

Vierailija
68/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutun kanssa pitää lähteä aina siitä, että kyseessä on yksi kerta. Tietty, jos menee hyvin voi nähdä toisenkin kerran. Voi myös itse sitä numeroa pyytää, jos haluaa. En minä ainakaan haluaisi mitään kiitos seksistä viestiä. Olis aika outoa..

Vierailija
69/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt takertua yhteen asiaan, kun joka paikassa toitotetaan "yhdenillan jutun idea on se, ettei mitään tietoja vaihdeta! Jos lähdet jonkun mukaan baarista, se jää siihen! Se on yhden illan jutun idea!!" Siis missä on määritelty, ettei suhde saa alkaa yhden illan jutusta tai  jos baarista lähtee jonkun mukaan, kys henkilön kanssa juttu itää jäädä siihen : D

Tottakai olen sitä mieltä, että jos baarista lähtee tuntemattoman mukaan, ei yleensä kannata odottaa yhtään mitään, vain pitää hauskaa sen illan. Mutta jos onkin niin hauskaa, niin miksei sitten voisi nähdä uudelleen niin kauan kuin hauskaa on? "Ei voi koska se oli yhden illan juttu"... What.

Itselläni on monta suhdetta alkanut siten, että ollaan ekana iltana päädytty vällyjen väliin, ja siitä sitten alettu tutustua ihan muissa merkeissä.

Myöhemmin voi mun mielestä vasta määrittää yhden illan juttu, sitten kun tietää jäikö se siihen. Ei sitä vielä siitä heti yön jälkeen tiedä, jäikö se siihen vai ei. :) Itselläni on ollut elämäni aikana yksi ns. oikeaoppinen yhden illan juttu, eli tavattiin baarissa pilkun aikaan, pantiin (ei erikoista seksiä) ja aamulla toivotettiin ihan hyvällä mielellä hyvää loppuelämää ilman mitään intressejä näkemisestä, koska ei vaan synkannut. :) Mutta moni juttu, jonka luulin jäävän yhteen iltaan, onkin jatkunut ihan suhteeksi asti. Siksi en ihan ymmärrä näitä vihamielisiä kommentteja AP:lle, ihan kuin olisi nyt jotenkin todella väärin haluta, että yhden illan juttu olisi pyytänyt numeroa.

Vierailija
70/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama fiilis kun tolle Panomiehelle. Tää tyyppi ei vaan varmaankaan ole tottunut yhden illan juttuihin. Siksi ei osannut suhtautua mitenkään kohteliaammin tilanteeseen. Sille tuli aamulla kiusallinen olo. Älä välitä äläkä turhaan sen enempää analysoi! :)

Vierailija
71/89 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap osaa käyttää lauseissa isoja alkukirjaimia?

Vierailija
72/89 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:53"]

Nyt vaan paatat ettet enaa harrasta seksia yhden illan juttujen kanssa. Vaikka ne tulisi yotakin. Ei seksia tarvitse harrastaa.. Siita tulee aina morkkis.

Kylla se siita. Huomenna sulla on jo huomattavasti parempi fiilis.

Jokaisella joka heraa krapulassa on aina jonkinlainen morkkis.

[/quote]

häh? ei mulle oo koskaan tullut seksistä morkkis. miten siitä voi morkkis tulla? maailman ihanin asia!

Vierailija
73/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa taas pyydetään aina numeroa mutta harvemmin otetaan jälkikäteen yhteyttä :D se on jo oikeasti vähän outoa ! Lähtiessä ruinataan että kai me vielä nähdään ja soitellaan mutta sit ei mitään kuulukkaan, tää ei mee ymmärrykseen ?:D tajuisin kyllä jos ei edes pyytäis numeroa, mutta kun moni on ihan kikseissä aamullakin että pliis nähään vielä, jotkut pistää kerran jotain tyyliin mitä kuuluu mutta sekin sit lopahtaa. Rimakauhu vai mitä helvvettiä :D

Vierailija
74/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olis sanonut olevansa varattu, et olisi varmaan mennyt sänkyyn sen kanssa. Nyt kun se oli "eronnut" niin sai heti ylimääräistä sympatiaa ja seksiä. Hyväksi se sua käytti.

Vierailija
75/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksistä pitää kiittää? Voi elämä...

Vierailija
76/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 18:53"]

Hehheh, tosimiehiä pesiytyny ketjuun :D

Tiedoksi että naisilla on ihan sama suhtautuminen yhdenillanjuttuihin plus ns huora-madonna-jako jäi viime vuosituhannelle.

[/quote]

Ei näytä naisilla olevan sama suhtautuminen. Kun pitäisi olla ystävällinen, kertoa nimensä ja jopa pitää yhteyttä. Vaikka koko idea on vaan nussia ja sen jälkeen unohtaa.

Koko homma pitäisi mennä niin että tavataan vaikka baarissa, lähdetään jonnekkin, nussitaan ja sitten erotaan. EI mitään puhumista omista asioista, ei numeroita eikä edes omia nimiä. Vain raakaa nussimista. Kun pano on loppunut niin vaatteet päälle ja poistutaan paikalta ilman sanaakaan.

Vierailija
77/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 00:28"]

Miksi seksistä pitää kiittää? Voi elämä...

[/quote]

Niin miksi pitäisi kiittää?

Vierailija
78/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:28"]

Mieluummin huono fiilis kuin syfiilis.

Vai tuliko molemmat fiilikset?

[/quote]Palstalaiset on niin fiksuja naisia, että varmasti on ollut kumi käytössä.

Vierailija
79/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan nykyään anna numeroani, ja esiinnynkin jollai ihan randominimellä mikä mieleen sattuu juolahtamaan.

Eka yhdenyönjuttu mikä mulla oli, kysyi aamulla numeron minkä ihan kohteliaisuudesta annoin vaikka en todellakaan halunnut mitään suhdetta kehenkään. Se sitten tekstaili ja taas kohteliaisuudesta vastailin. Lopulta päädyin näkemäänkin uudestaan kun totesin että seksiä tarvis eikä jaksa lähteä uutta hakemaan. Tämä suhde sitten muuttui rakkaudeksi ja avioliitoksi ja loppujen lopuksi särki mun sydämen siihen pisteeseen että yhtään suhdetta en enää ikinä halua, ja haluan minimoida kaikki mahdollisuudet että sellaiseen ajautuisinkaan.

Tunnen siis itseni ja tiedän että sen numeron antaminen voi päätyä samaan tilanteeseen uudelleen, enkä siksi sitä anna. Nimeäni en kerro koska sekä etu- että sukunimi ovat ainoita laatuaan ja sitä kautta helppo löytää numero ja osoite. Jostain syystä joka ikinen äijä alkaa sitä numeroa kerjäämään ja vaatimaan ja anelemaan, ja siitä asiasta joutuu aina aamulla vääntämään. Onneksi en ikinä tuo hoitoja kotiini (just tuon osoitehomman takia) joten voin itse paeta paikalta sillon kun se vääntö alkaa. Joskus sitten kun törmää baarissa tulevat avautumaan kuinka vieläkin olen mielessä ja pliis anna numero (eli varmaan ihan sitä että pillua tekis mieli ja kerran jo oon helpoksi havaittu). Ikinä en samaa miestä ota uudestaan enkä ikinä sitä numeroa tai nimeä kerro.

Mua voi pitää niin lutkana kun haluaa, mua ei kiinnosta. Mä vaan en halua mitään suhteeseen viittaavaakaan enää koskaan elämääni, mutta kuitenkin aina joskus haluan ja tarvitsen seksiä, siksi näin. Oikeestaan parempi jos on totta tuo mitä tässäkin ketjussa viljellään: kukaan ei halua suhdetta naiseen joka harrastaa yhdenyönjuttuja. Ehkä mulla sitten ei ole edes vaaraa että kukaan mua haluaisi. En kuitenkaan ota riskiä.

Vierailija
80/89 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä taas.

kiinnostavaa lukea noita kommentteja ja niinkuin jo aiemmin kirjoitin, ne on helpottaneet mun oloa. ei tähän nyt maailma kaatunut sitten muutenkaan, vaikka sunnuntaina vielä vähän näytti siltä.

mietin, miksi musta tuntui niin pahalta, kun mies vain lähti aamulla, vaikka olin itsekin yöllä seksiin suostuessani miettinyt, että tämä oli tässä. illalla olin tanssinut ja jutellut kivan tyypin kanssa, joka oli tämän sänkyyn päätyneen ystävä. yöpyjä kuitenkin tunki siihen väliin ja tiedotti mulle, että ystävänsä on varattu, kai tiedän sen. nyt mietin, että se toinen mies oli kuitenkin kiva, joten olisi antanut meidän tanssia ja jutella rauhassa, jos ei muutenkaan ollut niin kiinnostunut.

kiinnostun miehistä harvoin myös, mutta jotenkin koin, että tämä yöpyjä oli kiva ja meillä oli kemiaa, siksikin ihmettelen, koinko sitä yksin. mies oli illalla kiva ja sympaattinen, hauskaa seuraa, joten ajattelin, että voin sekstata hänen kanssaan, eikä siitä tule paha mieli.

kontrasti oli aika suuri siihen, että mies näytti aamulla katuvaiselta ja säikähtäneeeltä. ei ollut kiva olo tuntea itsensä toisen erehdykseksi. juuri sen vuoksi en myöskään kysynyt numetoa, koska miehen ilme oli enemmän pakokauhuinen.

mies on mua 10 vuotta nuorempi, mutta illalla kun asia mulle selvisi ja kysyin häiritseekö miestä se, ei kuulemma häirinnyt lainkaan. ehkä se sitten aamulla häiritsikin. 

ei tehnyt itsetunnolle hyvää tämä kohtaaminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän