yhden illan juttu ei pyytänyt numeroa, huono fiilis
tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?
Kommentit (89)
se mies vielä illalla kertoi jotain että on ollut pitkässä suhteessa eikä ole saanut kohteliaisuuksia keneltäkään. ehkä se ei ollutkaan eronnut, mutta itse vain tulkitsin asian niin.
kiva kun keskustelette mun kans tästä, helpottaa olia vähän. kestän kyllä kuulla totuudenmukaiset arviotkin tästä. enää en kyllä yhden illan juttuihin lankea, sen verran huono olo nyt.
t. ap
Minkä numeron olisit antanut? Kasi miinus?
-Mies 28v-
Niin.. Ja ainakaan itse, jos olen naisesta oikeasti kiinnostunut, en todellakaan
halua ensi töikseen hänen kanssaan seksiä harrastaa vaan tutustua ensin kunnolla. Yhden yön jutut on vaan yhden yön juttuja.
T:13.
Nyt vaan paatat ettet enaa harrasta seksia yhden illan juttujen kanssa. Vaikka ne tulisi yotakin. Ei seksia tarvitse harrastaa.. Siita tulee aina morkkis.
Kylla se siita. Huomenna sulla on jo huomattavasti parempi fiilis.
Jokaisella joka heraa krapulassa on aina jonkinlainen morkkis.
Voi luoja, sitä ollaan niin itsenäistä, modernia naista yhdenyönjuttuineen, mutta totuus taitaakin olla toinen. Ihmeellisiä käytössääntöjä tilanteelle, jossa on muutenkin toimittu pelkkien primitiivisten vaistojen mukaan. Taitasit sopia paremmin parisuhteeseen, kuin kuluttaviin yhdenyönsuhteisiin.
en edes ajatellut harrastaa seksiä, pussailla ja jutella, koska oli niin kivaa. sanoin sen miehellekin, mutta se vei asiaa eteenpäin ja lopulta olin että ihan sama. ei ole reilua kyllä mieheltä. olisi jättänyt väliin tai pussaillut vasn, jos olen niin kauhea, että pitää ilman yhteystietoja paeta. todella todella halpa olo.
eräs mies muuten sanoi kerran, että ei ajattele naisesta huonosti, jos harrastaa seksiä heti, koska onhan se miehen vika myös ja yleensä miehet itse seksiä haluaa.
t. ap
Potentiaaliset seurustelukumppanit erikseen ja huorat erikseen. Kai annoit vielä paljaalla?
ap, miksi sä teet tollasia ihmeellisiä oletuksia itsestäsi. Se kundi olis selvästi vähän pihalla eikä sillä ollut oikein keinoja käsitellä tota teidän paneskelua. Ei sillä välttämättä ole sun kanssa mitään tekemistä. On ihan mahdollista että sä olit sen elämän ensimmäinen yhdenyönjuttu.
Sillä oli aamulla pasmat ihan sekaisin, kun se ei tuntenutkaan rakkautta sua kohtaan vaan se tajus että te ette edes tunne toisianne. Siitä tulee helposti sellainen olo että nyt mun täytyy lähteä himaan ja selvittää pääni.
Sä olet tottuneempi makaamaan tuntemattomia ja se ei ole sulle big deal - mutta tolla kundilla voi olla ties mitä uskonnollisia perhetaustoja sun muita jotka saa sen ihan pihalle seksin suhteen.
Take it easy. Ei toi oo vakavaa:)
t. panomies
Miksi juuri miehen pitää pyytää numeroa? Mikset itse pyytänyt? Ja tosiaan, itsekin käytit sanaa YHDEN illan juttu. Joten mikä ongelma?
kiitos panomies tuosta viestistä, helpotti mun oloa. tuntui pahalta kun se mies näytti niin säikähtäneeltä, mietin, että en kai ole yön yli olla niin kauheaksi muuttunut. kauheaa, jos jotain harmittaisi seksi mun kanssa. parhaimmillaan tuollaisista jutuista jää hyvä mieli, fyysisesti ja henkisesti.
t. ap
Ap:n kaltaisia spermaviemäreitä on kolmetoista tusinassa...
Sehän olisi epäloogista, jos mies olisi pyytänyt numeroa YHDEN illan jutun jälkeen.
Ja miksi et itse olisi voinut pyytää numeroa, jos haluat pysyä yhteyksissä miehen kanssa?
Minä en ainakaan edes odottele mitään yhteyden ottoja yhden illan jutuilta. Lähinnä ärsyttää jos joku lisää fb-kaveriksi. Eikö yhden illan jutuissa ole juuri se idea että se jää siihen? Nyt tosin viimeisen kanssa kävi päin vastoin kun sulla. Kysyi puhelinnumeroa ja minä menin ihan ymmälleni! Hyvä etten kysynyt "mihin sä sitä tarvitset?" :D Tavattiin siis jo viime vklp. Mies sitten soitteli ja tänään tavataan uudestaan :) Sori, oli pakko päästä kehasemaan kun en edes odottanut tämmöstä mutta nyt on mahan pohjassa perhosia ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 11:54"]
Se ei tykännyt susta niin paljon. Ei kannattaisi olla niin helppo. Ei sellaisia kovin moni mies arvosta.
[/quote]
heh:) ei nainen ole helppo jos nauttii seksistä. nykymies ei välitä naisen entisistä panoista.
Mä kerran yhden illan jutun jälkeen lähdin vaan vaivaantuneena kotia kohti aamulla. Enkä oikein antanut miehelle edes mahdollisuutta pyytää numeroa. Myöhemmin samana kesänä nähtiin ihan sattumalta kaverin tupareilla jonne oli tullut kaverinsa mukana "kuokkavieraaksi". Oli taas tosi kiusallista mutta kun saatiin sitä taikalientä päähän jonkun verran niin alettiin siinä sitten juttelemaan. Hän oli kuulemma ihmetellyt kun en jättänyt numeroani ja lähdin niin nopeasti. vaihdettiin sitten silloin numerot ja oltiin pari vuotta kimpassa :) nyt kylläkin ollaan jo erottu, mutta hyvä juttu siitä tuli :)
Älä hätäile!
eikö se tarkoitus ole ettei numeroita vaihdella tai olla mitenkään yhteyksissä.
Älä nyt ainakaan ala kuvitella, että se äijä oli jotakin ihmeellistä ja tavoittelemisen arvoista, kun ei pyytänyt numeroa. Ei se sitä tarkoita. :) Hänellä oli syynsä ja niitä me ei tiedetä. Mitäpä siitä sen enempää.
No luuletko sinä ap, että kaikki kirkuen pyytävät numerosi, kun tarjoilet itseäsi vento vieraalle ihmiselle?? Jos harrastaa yhden illan juttuja, niin ne pitää ottaa niin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:23"]
tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?
[/quote]
Tuo nyt on aivan normaalia,jos kyseessä on YHDENILLANjuttu,on aika selvää,että aamulla tiet eroaa eikä siinä mitään numeroita vaihdella. Ap taitaa olla tällä saralla vielä noviisi?
Itse olen mies ja kyllä mun luota ämmät saa viimeistään aamulla aika lentävän lähdön. Ihan turha vikistä perään.