yhden illan juttu ei pyytänyt numeroa, huono fiilis
tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:40"]
no koska tulkitsin, että se halusi lähteä ja en halunnut riipustautua ja alkaa pyydellä numeroa. odotin että tekee niin itse. sanoi herättyään englanniksi että akward silence.
[/quote]
Poju oli vaivaantunut hiljaisuudesta. Ehkä hän toivoi hiljaa mielessään jonkinlaista aktiivisuutta sinun puoleltasi, ja kun sitä ei tullut, hän tuumasi, että hänpä lähtee tästä kotiin. Sinä puolestasi luulit, että miehellä on kiire kotiin, koska et kiinnostanut häntä enempää ja pysyit hiljaa. Ei sen kummempaa. - Siis täydellinen molemminpuolinen väärinkäsitys kyseessä.
Olen muuten samaa mieltä näiden muiden kanssa, jotka ovat sitä mieltä, että nainenkin voi pyytää puhelinnumeroa niin halutessaan. Jos ei pyydä, ei myöskään saa, mitä haluaa.
Nuorempana, kun vielä harrastin yhdenyön juttuja, yleensä kerroin miehille, että juttu on sitten tässä, mikäli olin sitä mieltä. Toki jotkut loukkaantuivat suoruudestani, koska heidän mielestään olisi pitänyt teeskennellä jotakin ihan muuta, että voisi jotakin muutakin olla myöhemmin. Yleensähän niitä soittoja ei nimittäin tullut - ja ihan hyvä niin, koska vältyttiinpä siltä kiusalliselta tilanteelta, joka olisi syntynyt, kun olisin puhelimessa kertonut, ettei kiinnosta. Pistin siis mutkat suoraksi ja päästin itseni ja vastapuolen ikäviltä tilanteilta.
ehkä todella se tyyppi ajatteli aamulla, että oli tehnyt elämänsä virheen ja katui yötä mun kanssa. eihän sille mitään voi, joskus on ehkä ollut sama tunne itsellä jotain kohtaan. harmittaa nyt, että harrastettiin seksiä, olisi jäänyt paljon parempi mieli eikä olisi mietityttänyt numeron pyytämättä jättäminen, jos olisin pitänyt housut jalassa.
ikävästi kolhaisee tunnetta omasta viehätysvoimasta kyllä, sille ei voi mitään. ahdistaa ajatus, että miestä kadutti aamulla.
t. ap, mieli maassa ja morkkiksen jäytämänä
No ehkä se olikin sille miehelle pelkkä pano. Mitä sitä jälkeenpäin kiittelemään.
Miksi jakelet persettä baaripanoille, jos siitä tulee morkkis? Ei se jälkeenpäin kiittely muuta sitä tosiasiaa, että olet jakorasia. Toivottavasti käytit edes kondomia.
Mieluummin huono fiilis kuin syfiilis.
Vai tuliko molemmat fiilikset?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 11:54"]
Se ei tykännyt susta niin paljon. Ei kannattaisi olla niin helppo. Ei sellaisia kovin moni mies arvosta.
[/quote]
Totta joka sana.
Oikeasti naiset, älkää nyt näytelkö tyhmiä. Älkää antako jokaiselle, joka kehtaa pyytää. Aivan varmasti saatte näin toimimalla paremman parisuhteen joskus, kuin jakamalla jakamisen ilosta kaikille.
Ja hei, säästytte samalla taudeilta ja elämän pilaavalta maineelta! Win-win situation!
Oikeasti tämä ketju näyttää taas, miten huonosti yhden illan jutut sopivat useimmille naisille.
Yhden illan juttu on raakaa panemista, siihen ei liity minkäänlaista kumppanin arvostusta tjsp. vaan silkkaa seksinhimoa. Sori, mutta miehen kannalta nainen on näissä jutuissa pelkkä p*llu ja lähtemällä mukaan yhden illan juttuun nainen myös hyväksyy tämän asenteen mieheltä.
Tämän vuoksi miehet eivät myöskään arvosta yhden illan naisia seurustelumielessä, hehän ovat alentaneet itsensä puhtaan himon kohteeksi ja luopuneet näin muusta naiseudestaan. Tuon ajatteleminen on useimmille miehille hyvin epämiellyttävää silloin, kun oikeasti haetaan puolisoa ja tulevien lasten äitiä.
Joten älä odota yhden illan jutulta todellakaan mitään kohteliaisuutta tai tahdikkuutta. Miehen kannalta olet ollut helppo ja halpa tapa purkaa paineet. Olet saanut häneltä seksiä, mitään muuta et tule ikinä saamaan.
Yhden illan jutut ovat raakaa peliä eivätkä ne sovi missään nimessä kaikille. Älkää lähtekö miesten mukaan ravintolasta, jos ette kestä sitä ,että teitä ihan aidosti saatetaan kohdella ilmaisena huorana.
T. Mies.
Ei kai kukaan horoja käytä kuin tarpeeseensa - niin kuin wc-pönttöä!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:49"]
Ei kai kukaan horoja käytä kuin tarpeeseensa - niin kuin wc-pönttöä!
[/quote]
Brutaalisti ilmaistu, mutta pohjimmiltaan tosipuhetta miesten ajatusmaailmasta - näin naisille tiedoksi.
T. 28.
Hehheh, tosimiehiä pesiytyny ketjuun :D
Tiedoksi että naisilla on ihan sama suhtautuminen yhdenillanjuttuihin plus ns huora-madonna-jako jäi viime vuosituhannelle.
Oikeesti. Jätä yhden illan jutut väliin, jos et selviä sen yli, että mies ei pyytänyt numeroa.
Onko pakko olla toiselle noin ilkeä? Tarkoitan siis näitä muutamia vastaajia. Voin lohduttaa ap:ta että emme nykyisen aviomiehenikään kanssa 7 vuotta sitten vaihtaneet ensimmäisen yhteisen illan jälkeen numeroita. Itse olin silloin juuri eronnut pitkästä suhteesta enkä jaksanut ajatella uutta suhdetta. Mutta toisin sitten kävi :-)
Se oli yhden illan juttu ja ehkä toisella ei ollu ihan yhtä kivaa kuin sulla.
Samaa mieltä muiden kanssa, miehellä oli joku oma kela menossa, ei todennäköisesti mitään tekemistä sinun kanssasi.
Ja hei, mulle kävi vielä pahemmin, eilinen yhdenillanjuttu ei KERTONUT MULLE NIMEÄÄN
"akward silence" - se on niin ujo, ettei kykene puhumaan naisille ilma alkoholia.
Oli varmaan itsekin ihan äimänä, että sä lähdit sen kanssa jatkoille.
Rillit huurussa nörtti osastoa, voi muistella loppuelämänsä ajan, kun kerran sai naisen mukaansa. Ei ikinä osaisi edes uneksia, että saisi seuraavana aamuna vielä numeron.
34, ihan hyvin kyllä miestä kuvailit, se oli niin ihana rillipää, että sai mutkin houkuteltua huonoille teille :) vähän nuorikin se oli.
nyt jo vähän hymyilyttääkin tämä. oli kuitenkin kivaa niin kauan kuin sitä kesti. kiitos tsemppauksesta.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:23"]
tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?
[/quote]
Miksi et itse pyytänyt numeroa?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 13:01"]
en edes ajatellut harrastaa seksiä, pussailla ja jutella, koska oli niin kivaa. sanoin sen miehellekin, mutta se vei asiaa eteenpäin ja lopulta olin että ihan sama. ei ole reilua kyllä mieheltä. olisi jättänyt väliin tai pussaillut vasn, jos olen niin kauhea, että pitää ilman yhteystietoja paeta. todella todella halpa olo.
eräs mies muuten sanoi kerran, että ei ajattele naisesta huonosti, jos harrastaa seksiä heti, koska onhan se miehen vika myös ja yleensä miehet itse seksiä haluaa.
t. ap
[/quote]
Yhden illan juttujen idea on että Ei tutustuta vaan nussitaan ja sen jälkeen lähdetään pois eikä enää olla yhteydessä. Se on yhdenillan jutun koko idea
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:00"]
Samaa mieltä muiden kanssa, miehellä oli joku oma kela menossa, ei todennäköisesti mitään tekemistä sinun kanssasi.
Ja hei, mulle kävi vielä pahemmin, eilinen yhdenillanjuttu ei KERTONUT MULLE NIMEÄÄN
[/quote]
Miksi olisi? Se olisi sen kuitenkin valehdellut. Ei yhden illan jutuissa ole tarkoitus tuntea toista tai tietää siitä mitään. Parasta onkin jos pano tapahtuu muualla kuin kummankaan kotona.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 13:01"]
en edes ajatellut harrastaa seksiä, pussailla ja jutella, koska oli niin kivaa. sanoin sen miehellekin, mutta se vei asiaa eteenpäin ja lopulta olin että ihan sama. ei ole reilua kyllä mieheltä. olisi jättänyt väliin tai pussaillut vasn, jos olen niin kauhea, että pitää ilman yhteystietoja paeta. todella todella halpa olo.
eräs mies muuten sanoi kerran, että ei ajattele naisesta huonosti, jos harrastaa seksiä heti, koska onhan se miehen vika myös ja yleensä miehet itse seksiä haluaa.
t. ap
[/quote]
Yhden illan juttujen idea on että Ei tutustuta vaan nussitaan ja sen jälkeen lähdetään pois eikä enää olla yhteydessä. Se on yhdenillan jutun koko idea
[/quote]
Aamen! Älä harrasta yhden illan juttuja, jos haluat jotain muutakin!