En oo koskaan ymmärtänyt, että mikä perus-Kummelihuumorissa on hauskaa
Esim. mitä hauskaa on siinä, että joku äijä ostaa ponuaineksia kyläkaupasta, kauppias kommentoi asiaa ja äijä vastaa siihen: "Haistaa sinä mursu paska". Mitä hauskaa tuossa on?
Kommentit (16)
Ehkäpä olet tosikko tai kylttyrelli
Ei siinä olekaan juuri mitään hauskaa. Kummeli oli aikansa putous, yksinkertaista huumoria yksinkertaiselle porukalle.
Se on älyllistä viihdettä, siis aikanaan ja aikansa tuote. Ennen kummeleitahan oli Peteliuksen ja Kallialan viihdeohjelmat ja niihin verrattuna paljon parempaa ja älyllisempää oli Kummelit :D
Kummeleilla tais olla edes joku käsikirjoitus, Peteliuksen poppoolla ei ollut.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Joukkopsykoosi/-hysteria. Totta tuokin että peteliuksen räkäohjelmat hakkaa mennen tullen.
Huumoria yksinkertaisille ihmisille.
Siinähän oli ihan hauskaa parodiaa tosielämän ilmiöistä ja ihmisistä. Aikansa tuote.
Vierailija kirjoitti:
Huumoria yksinkertaisille ihmisille.
älykkäät eivät tunne alemmuuden tunnetta älykkyydestään ja voivat nauraa kuinka tyhmille jutuille tahansa
Ymmärrät sitten kun sulla on huomenna normipäivä ja pelikaani lentää turbiiniin. Mitä sitte, mä oon lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olet tosikko tai kylttyrelli
Täällä on muuten toinen johon kummelihuumori ei iske vaikka olen kuulemma itse hauska ja katson melkein mitä vain komediasarjaa päivät pitkät.
Nimenomaan aikansa tuote, se oli niin uutta ja erilaista kuin mihin oli totuttu.
Sketsien toistuminen oli myös herkullista. Tiesi aina että mitä kukakin hahmo seuraavaksi tekee tai sanoo, se nauratti jo etukäteen.
Kohta muuten sattuu Juhaa leukaan
Huumori on oivaltavaa, rajoja rikkovaa ja lokeroivaa samaan aikaan. Irvailee kaikille yhtälailla, eikä kunnoita ketään, joten se on tasa-arvon mittapuu. Aivan kuten kummeli.
Etuoikeutetut ihmiset eivät tule koskaan ymmärtämään huumoria, koska he loukkaantuvat huomatessaan joutuvansa alas norsunluutornistaan.
Se oli tonnin seteli.