Suutuinko miehelle liikaa ja miten voin asian korjata?
Olimme miehen kanssa suunnitelleen tekevämme jotain lauantaina, kun hän on ensin saanut autettua veljeään muutossa. Emme siis asu vielä yhdessä. Laitoin hänelle sitten päivällä vielä viestiä, että nähdäänkö tämän jälkeen. Hän aukaisi viestin, mutta ei vastannut.
Odottelin n. Tunnin ja kun vastausta ei kuulunut, laitoin hänelle hieman kiukkuista viestiä.
Sitten kului useampi tunti ja illemmasta huomasin, että hän on ollut muualla somessa paikalla, mutta ei vastannut minulle. Suutuin tästä ja laitoin todella vihaista viestiä, ja spämmäsin usealla viestillä syyttäen häntä esim. valehtelijaksi. Ja tiedän, että tuo oli lapsellista ja typerää, mutta mielestäni hän teki väärin kun ei laittanut minulle edes yhtä viestiä ja ilmoittanut mitään, kun ensin kysyin ihan asiallisesti.
Illalla hän sitten lopulta vastasi olevansa kavereilleen kuskina, ja vastasi myös kiukkuisesti takaisin että ei ole valehdellut jne. Sen jälkeen hän ei ole vastannut, spämmäsin siis taas vihaisilla viesteillä.
Suutuinko mielestänne turhasta? Ja jos kyllä, niin voiko tilanteen enää korjata? Ahdistaa kun hän ei ole vieläkään eilisillan viestejäni edes lukenut... Ja joku kuitenkin kohta täällä haukkuu minua hulluksi, niin kyllä, tiedostan että spämmääminen vihaisilla viesteillä menee yli ja oli typerää.
Kommentit (112)
Hän ei ole sinun miehesi vaan mies, jota satunnaisesti tapailet. Veikkaan, että tämän jälkeen ei tapaile sinua enää edes satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan suutuit turhasta, koska tuossa tilanteessa olisi vain pitänyt poistaa miehen numero puhelimesta, ja estää joka paikassa. Noin mä olisin nimittäin tehnyt. On hyvä tietää jos tuossa seurustelun alkutaipaleella mikä toinen on miehiään,, niin ei tule muutettua mulkeron kanssa yhteen.
Siis jos toinen ei vastaa tuntiin muuttohommissa niin laitetaan estoon ja poistetaan numero. Sinähän vasta olet kipakkojen kipakko. Ymmärrä hyvin, ettei mies enää vastannut ap:n kiukkuviestien jälkeen. Kyllä sellaiset masentaa eikä tee enää mieli viestitiellä. Ihan hirveitä skitsoja naiset nykyään.
En alennu vastaamaan tyypille joka ei ole viitsinyt lukea aloitusta kunnolla. Lue uudestaan, kopioi vaikka kohdat, ja tule sitten sanomaan uudestaan, jos on enää mitään sanottavaa.
Mikset poista viestejä jos ei se ole niitä vielä nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että yksi syy miehen vastaamattomuudelle saattoi olla myös se, että hän tiesi siitä tulevan riita kun ei tehdäkkään koko iltana mitään.. Meillä kun on samasta aiheesti riitoja ollut useinkin.
Oli miten oli, onhan tuo ahdistavaa että ei ole vieläkään edes eilisillan viestejäni aukaissut, vaikka saattaakin johtua siitä että tiesi minun vaan raivoavan. Haluaisin kuitenkin selvyyden, joko mies on päättänyt erota vai olemmeko vielä yhdessä..
- Ap
Ota elämäsi haltuun ja päätä itse että parempi kun erotaan. Eikä mitään viestejä, voihan sille miehelle varmaan soittaakin, ja ilmoittaa päätöksestä.
Olet nyt tilanteessa jossa olet aina hieman altavastaajana miehen suhteen. Ei toimi mitenkään pidemmän päälle.
Tapahtui lauantaina? Ja tapahtui eilen? Mutta tänäänhän on lauantai. Eli joko AP provottaa tai sitten mokasi pahemman kerran. Näkipähän mies oikeat karvasi, vaikka moka on sinun puoleltasi.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: Muuttohommiin on hankala asettaa tarkkoja kellonaikoja. Ja kun sitä tavaraa roudataan, ei paljon ehdi viesteilemään.
Ja kun ei heti ehdi reagoimaan, ja akka alkaa pistää raivoviestejä, niin enää ei sitten kiinnostakaan.
Mä ainakin näen viesteistä osan luurin ilmoituksista, vaikka en avaisikaan niitä. Ja mitäpä tollasta paskaa haluais avatakaan, saati vastata.
Jep, kaikkea ei voi ennustaa eikä kaikkiin hommiin voi laittaa aikataulua. Muutoksista ja venymisistä tulee silti ilmoittaa, että toinen ei odottele turhaan.
Itsehän vastaisin/soittaisin takaisin et "hei, ota rauhallisesti, tässä nyt kestää ja venyy enkä tiedä mihin aikaan pääsen, keksi vaan sinäkin muuta tekemistä. Olisiko parempi sopia uusi aika näkemiselle? Ja anteeksi, en tajunnut että kestää näin pitkään, tehdäänkö huomenna jotain kivaa yhdessä, mä korvaan tän?".
Tuo oharien tekeminen ja sit päälle katoaminen on vaan moukkamaista ja pskaa toimintaa, toinen loukkaantuu ihan syystä kun kokee että hänellä ei ole arvoa sulle ja odotutat hänt turhaan. Toinen ei siinä voi edes itse lupautua muualle tai tehdä muita suunnitelmia, koska olitte sopineet.
Ja jos sieltä heti raivoviestejä tulee, niin nainen taitaa olla aika poikki lupauksiin. Miks lupailet turhia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit viestin, että nähdäänkö tämän (muuton) jälkeen, mutta mies ei vastaa siihen?
No sitten sinä ymmärrät, että todennäköisesti ei nähdä.
Jos mies on kiinnostunut, se ottaa myöhemmin yhteyttä. Ja jos ei ole, niin sinä olet ennättänyt käymään lenkillä, tekemään kasvonaamion, viikkaamaan pyykit ja juttelemaan kavereitten kanssa tuntitolkulla ennen iltaa.
Tulisin hulluksi ja lopettaisin ihmissuhteen, johon liittyy ap:n kaltaista vallankäyttöä.Viesteihin vastaamatta jättäminen on henkistä väkivaltaa. Miksi mies ei vastannut "en ehdi"? En ymmärrä miksi niin monenmielestä tämä on aivan ok käytöstä?
Toivottavasti ette itse käyttäydy vastaavalla tavalla.
Henkistä väkivaltaa, jos tuntiin ei ehdi vastata, ja sitten aletaan lähettää skitsoviestejä. En minäkään tuollaisiin viesteihin enää vastaisi vaan antaisin toisen skitsota ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole sinun miehesi vaan mies, jota satunnaisesti tapailet. Veikkaan, että tämän jälkeen ei tapaile sinua enää edes satunnaisesti.
Toivottavasti ei. Toivon että AP:lla on omanarvontuntoa lopettaa draama ja heivata mies kypsymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Toivon että AP:lla on omanarvontuntoa lopettaa draama ja heivata mies kypsymään.
Ap:n tässä pitää kypsyä ja tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit viestin, että nähdäänkö tämän (muuton) jälkeen, mutta mies ei vastaa siihen?
Jos mies on kiinnostunut, se ottaa myöhemmin yhteyttä. Ja jos ei ole, niin sinä olet ennättänyt käymään lenkillä, tekemään kasvonaamion, viikkaamaan pyykit ja juttelemaan kavereitten kanssa tuntitolkulla ennen iltaa.
Tulisin hulluksi ja lopettaisin ihmissuhteen, johon liittyy ap:n kaltaista vallankäyttöä.Viesteihin vastaamatta jättäminen on henkistä väkivaltaa. Miksi mies ei vastannut "en ehdi"? En ymmärrä miksi niin monenmielestä tämä on aivan ok käytöstä?
Henkistä väkivaltaa, jos tuntiin ei ehdi vastata, ja sitten aletaan lähettää skitsoviestejä. En minäkään tuollaisiin viesteihin enää vastaisi vaan antaisin toisen skitsota ihan rauhassa.
Hänhän oli nimenomaan lukenut viestin? Miten kiire pitää olla, ettei ehdi vastata "tänään ei ehdi"
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä toisen puhelimesta niin vain poisteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tässä pitää kypsyä ja tosi paljon.
Varmasti molemmilla on kypsymisen paikka. Mutta se, että sopii näkevänsä henkilöä X, huomaa ettei ehdi, eikä oma-aloitteisesti ilmoita asiasta on sinun mielestäsi ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä toisen puhelimesta niin vain poisteta.
Kyllähän ne whatspissa poistuu ellei toinen ole ehtinyt niitä vielä avata.
Minä näen viestit näytöllä ja sitten myöhemmin, kun avasin whatsapiin, lähettäjä oli jo poistanut viestin.
Uskomatonta, miten jotkut miehet/naiset kuvittelevat muiden aikataulujen pyörivän itsensä ympärillä. Ettei tarvi edes ilmoitella itsestään mitään, vaikka olisi jotain sopinut.
Vastaavaa asennetta on muissakin, kuin parisuhteissa nähtävillä.
Mies ei ole kovin kiinnostunut sinusta, ja sinä olet epätoivoinen ja epätasapainoinen etkä arvosta itseäsi. Hän ei ole mikään "miehesi" vaan satunnainen pano- tai tapailukaveri. Siihenhän miehen käytös viittaa; hän ei kunnioita sinua ja tekee mitä lystää sinusta välittämättä.
Voisin lyödä vaikka vetoa, ettei tämä ollut ensimmäinen kerta, kun mies tekee jotain vastaavaa.
Sinun käytöksesi meni överiksi, mutta usein tuollainen epätoivoinen skitsoilu johtuu ainakin osittain siitä, että ollaan tekemisissä väärän miehen kanssa (mies, joka ei välitä sinusta aidosti!).
Myös se oli paha moka sinun puoleltasi, että jäit kotiin odottamaan miestä ja vastausta. Jos toisesta ei kuulu, pitää keksiä jotain muuta tekemistä eikä olla kuin jokin lahkeessa roikkuva koiranpentu, joka odottelee herraansa. Toinen moka on se, että rupeat nyt pyytelemään anteeksi ja anelemaan. Mielestäni se on turhaa tuossa tilanteessa, koska suhteenne ei muutenkaan pitäisi enää jatkua, koska olet vain satunnainen pano- tai huvituskaveri miehelle. Mies ei välitä - sinä ylireagoit. Kierre on valmis.
Opettele arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi ja unohda koko mies. Kun osaat arvostaa itseäsi, et jatkossa haksahda miehiin, jotka kohtelevat sinua kuin paskaläjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän oli nimenomaan lukenut viestin? Miten kiire pitää olla, ettei ehdi vastata "tänään ei ehdi"
Miksi se vastaus pitää saada sillä sekunnilla? Muuttohommassa on voinut sellainen tilanne, ettei just sillä hetkellä pystynyt vastamaan. Olisi laittanut viestin myöhemmin, mutta ap ehti alkaa jo raivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vain välitä, ja sitä on ap:n mahdoton hyväksyä ja monen kommentoijankin näköjään vaikea tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan suutuit turhasta, koska tuossa tilanteessa olisi vain pitänyt poistaa miehen numero puhelimesta, ja estää joka paikassa. Noin mä olisin nimittäin tehnyt. On hyvä tietää jos tuossa seurustelun alkutaipaleella mikä toinen on miehiään,, niin ei tule muutettua mulkeron kanssa yhteen.
Jep. Ihmiset kysyy nykyään mitä kummallisempia asioita omista rajoistaan, ja suhteistaan muilta. Sun pitää ap itse tietää miten sinua kohdellaan, ja jos haluat että kohdellaan hyvin, niin avain siihen ei ole huutoraivoaminen tai suuttuminen, vaan miehen valitseminen paremmin.
Mullekin aina sanottiin etten muka koskaan löydä sellaista miestä joka minulle mielestäni sopisi. Höpsistä pönttöön, nyt ollaan oltu 5v naimisissa ;) Mun miehelle hyvä käytös, toisen kunnioittaminen, huomaavaisuus ja rehellisyys on ihan normaaleja asioita, joita ei tarvitse mitenkään erikseen vaatia, riittää että toinen kohtelee samalla tavalla.
Tuollaisia piirteitä itsekin miehessä toivoisin, ja suoraan sanottuna tämä mieheni ei täytä noista mitään.. En osaa edes kuvitella noin hyvää miestä, vaikka noinhan sen pitäisikin olla. Toki minussakin on vikaa, juuri tämä helposti skitsoaminen on myös väärin.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se vastaus pitää saada sillä sekunnilla? Muuttohommassa on voinut sellainen tilanne, ettei just sillä hetkellä pystynyt vastamaan. Olisi laittanut viestin myöhemmin, mutta ap ehti alkaa jo raivota.
Millainen tilanne on käytännössä, että ehtii ottaa puhelimen esille, lukea viestin, muttei naputella 2 sekunnin mittaista vastausta?
Etenkin kun ensisijaisesti olisi tullut itse aloitteellisesti perua homma, jos ei olekaan aikaa? Noloa, että toinen edes joutuu kyselemään perään. Eli luulisi priorisoivan melko korkealle, jos suhde on mitenkään tärkeä.
Juu ja jos ei vastaa eikä soita perään tai painaa punaista luuria niin eiköhän viesti ala olla selvä.