Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko miehelle liikaa ja miten voin asian korjata?

Vierailija
29.08.2020 |

Olimme miehen kanssa suunnitelleen tekevämme jotain lauantaina, kun hän on ensin saanut autettua veljeään muutossa. Emme siis asu vielä yhdessä. Laitoin hänelle sitten päivällä vielä viestiä, että nähdäänkö tämän jälkeen. Hän aukaisi viestin, mutta ei vastannut.

Odottelin n. Tunnin ja kun vastausta ei kuulunut, laitoin hänelle hieman kiukkuista viestiä.

Sitten kului useampi tunti ja illemmasta huomasin, että hän on ollut muualla somessa paikalla, mutta ei vastannut minulle. Suutuin tästä ja laitoin todella vihaista viestiä, ja spämmäsin usealla viestillä syyttäen häntä esim. valehtelijaksi. Ja tiedän, että tuo oli lapsellista ja typerää, mutta mielestäni hän teki väärin kun ei laittanut minulle edes yhtä viestiä ja ilmoittanut mitään, kun ensin kysyin ihan asiallisesti.

Illalla hän sitten lopulta vastasi olevansa kavereilleen kuskina, ja vastasi myös kiukkuisesti takaisin että ei ole valehdellut jne. Sen jälkeen hän ei ole vastannut, spämmäsin siis taas vihaisilla viesteillä.

Suutuinko mielestänne turhasta? Ja jos kyllä, niin voiko tilanteen enää korjata? Ahdistaa kun hän ei ole vieläkään eilisillan viestejäni edes lukenut... Ja joku kuitenkin kohta täällä haukkuu minua hulluksi, niin kyllä, tiedostan että spämmääminen vihaisilla viesteillä menee yli ja oli typerää.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnitelma oli siis siis nähdä tänään ja olet vetänyt kilarit jo eilen vaikka tiesit miehellä olevan muuta tekemistä? Jotenkin voisin ymmärtää, jos mies olisi tehnyt oharit sinä päivänä kun olitte sopineet tekevänne tuiki tärkeää "jotain" mutta ei kyllä nyt heru sympatiaa paitsi miehelle.

Anteeksi mulla oli tuossa kirjoitusvirhe! Tarkoitin perjantaita, siis eilistä. Olin tosiaan etukäteen tietoinen tuosta muuttohommasta, oltiin suunniteltu että sitten lauantaina eli tänään nähdään paremmin, mutta hän sanoi silti että voidaan perjantainakin muuton jälkeen nähdä.

- Ap

Vierailija
42/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: Muuttohommiin on hankala asettaa tarkkoja kellonaikoja. Ja kun sitä tavaraa roudataan, ei paljon ehdi viesteilemään.

Ja kun ei heti ehdi reagoimaan, ja akka alkaa pistää raivoviestejä, niin enää ei sitten kiinnostakaan.

Mä ainakin näen viesteistä osan luurin ilmoituksista, vaikka en avaisikaan niitä. Ja mitäpä tollasta paskaa haluais avatakaan, saati vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että yksi syy miehen vastaamattomuudelle saattoi olla myös se, että hän tiesi siitä tulevan riita kun ei tehdäkkään koko iltana mitään.. Meillä kun on samasta aiheesti riitoja ollut useinkin.

Oli miten oli, onhan tuo ahdistavaa että ei ole vieläkään edes eilisillan viestejäni aukaissut, vaikka saattaakin johtua siitä että tiesi minun vaan raivoavan. Haluaisin kuitenkin selvyyden, joko mies on päättänyt erota vai olemmeko vielä yhdessä..

- Ap

Jep, ja sinäkö haluat leikkiä noita riitaleikkejä lopun ikääsi. Lue vielä ajatuksella 36/38. Minäkin luulen ,että näin se menee. Tyyppi on huomannut, että sun kanssa voi käyttäytyä ihan miten tahtoo, senkun räksytät, se ei häntä estä toimimaan omalla tavallaan.

Vierailija
44/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttoapuna oleminen on kyllä yleensä aika pyllystä... aikaa on varattu vaikka 6 tuntia, mutta ei se riitä mihinkään. Menee joku 20 tuntia ja vieläkin ois kannettavaa, pakattavaa ja ainiin voisitko Pertti vielä luututa vanhan kämpän lattian, niin ja se pakettiauto pitäis käydä palauttamassa Vantaalle ja ja ja.....

Vierailija
45/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitten alun perin jo sopineet että teette jotain vain jos mies jaksaa. Jos on ollut auttelemassa muutossa niin on vaan väsynyt eikä välttämättä jaksa mitään.

Turhaa riitelyä.

Vierailija
46/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: Muuttohommiin on hankala asettaa tarkkoja kellonaikoja. Ja kun sitä tavaraa roudataan, ei paljon ehdi viesteilemään.

Ja kun ei heti ehdi reagoimaan, ja akka alkaa pistää raivoviestejä, niin enää ei sitten kiinnostakaan.

Mä ainakin näen viesteistä osan luurin ilmoituksista, vaikka en avaisikaan niitä. Ja mitäpä tollasta paskaa haluais avatakaan, saati vastata.

Oikeassa olet.. kaduttaa kyllä nyt, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.. ehkä kaikki on liian myöhäistä nyt.

- Ap

Vierailija
47/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttopäiville tai remonttiapu-päiville ei kannata sopia mitään muuta. Aikataulut venyy ja paukkuu.

Vierailija
48/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän paskaa on se, että ignooraa toisen täysin.

Vierailija
49/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit viestin, että nähdäänkö tämän (muuton) jälkeen, mutta mies ei vastaa siihen?

No sitten sinä ymmärrät, että todennäköisesti ei nähdä.

Jos mies on kiinnostunut, se ottaa myöhemmin yhteyttä. Ja jos ei ole, niin sinä olet ennättänyt käymään lenkillä, tekemään kasvonaamion, viikkaamaan pyykit ja juttelemaan kavereitten kanssa tuntitolkulla ennen iltaa.

Tulisin hulluksi ja lopettaisin ihmissuhteen, johon liittyy ap:n kaltaista vallankäyttöä.

Vierailija
50/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää pyytää anteeksi ja jatkossa sopikaa selkeästi että päivänä x kello y menette paikkaan z.

Mikään "ehkä nähdään, ehkä soitellaan" ei sido kumpaakaan.

Vierailija
51/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoit viestin, että nähdäänkö tämän (muuton) jälkeen, mutta mies ei vastaa siihen?

No sitten sinä ymmärrät, että todennäköisesti ei nähdä.

Jos mies on kiinnostunut, se ottaa myöhemmin yhteyttä. Ja jos ei ole, niin sinä olet ennättänyt käymään lenkillä, tekemään kasvonaamion, viikkaamaan pyykit ja juttelemaan kavereitten kanssa tuntitolkulla ennen iltaa.

Tulisin hulluksi ja lopettaisin ihmissuhteen, johon liittyy ap:n kaltaista vallankäyttöä.

Viesteihin vastaamatta jättäminen on henkistä väkivaltaa. Miksi mies ei vastannut "en ehdi"? En ymmärrä miksi niin monenmielestä tämä on aivan ok käytöstä?

Toivottavasti ette itse käyttäydy vastaavalla tavalla.

Vierailija
52/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olisi täysin eri, mutta jos olitte sopineet ehkä näkevänne illalla, eikä miehellä ollut akku loppu tms., olisi kuulunut itse aktiivisesti ilmoittaa että muutossa menee koko ilta / ei jaksa enää muuton jälkeen muuta.

Vierailija
53/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että ei yhden raivoviestin jälkeen lukenut seuraavia?

Ei tosin tehnyt kauniisti itsekään kun ehdotteli että voitais nähdä muuttokeikan jälkeen eikä sit ottanut yhteyttä. Eikä vastannut ekaan viestiin, et sorry en pääse tms

Vierailija
54/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman viestittelijät olis päätyny hermoromahdukseen 80-90-luvulla ilman kännyköitä

Vierailija
55/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan suutuit turhasta, koska tuossa tilanteessa olisi vain pitänyt poistaa miehen numero puhelimesta, ja estää joka paikassa. Noin mä olisin nimittäin tehnyt. On hyvä tietää jos tuossa seurustelun alkutaipaleella mikä toinen on miehiään,, niin ei tule muutettua mulkeron kanssa yhteen.

Vierailija
56/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman viestittelijät olis päätyny hermoromahdukseen 80-90-luvulla ilman kännyköitä

89-90 luvulla sovittiin "nähdään paikassa x, kello x" ja tämä piti paikkansa. AP:n miekkonenkin olisi joko alunperin kertonut, ettei ehdi, tai soittanut sovittuuna aikaan ovikelloa.

Vierailija
57/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

89-90 luvulla sovittiin "nähdään paikassa x, kello x" ja tämä piti paikkansa. AP:n miekkonenkin olisi joko alunperin kertonut, ettei ehdi, tai soittanut sovittuuna aikaan ovikelloa.

No näinpä.

Ja edelleen apkin veivailee viestejä. Luuri käteen ja soittamalla asia on hoidettu hetkessä.

Ja jos ei edes puheyhteys onnistu niin senkin saa aika äkkiä selville.

Mutta ei, tätä voi vielä veivata ja vatuloida päiviä..

Vierailija
58/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että yksi syy miehen vastaamattomuudelle saattoi olla myös se, että hän tiesi siitä tulevan riita kun ei tehdäkkään koko iltana mitään.. Meillä kun on samasta aiheesti riitoja ollut useinkin.

- Ap

==

Se ei siis uskalla sanoa että ei oikeastaan haluaisi nähdä sua viikonloppuna vaan olis mielummin poikien kanssa tms. Ja lupaa et nähdään kun pelkää riitaa, jota ei sit kuitenkaan voi välttää.

Vierailija
59/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan suutuit turhasta, koska tuossa tilanteessa olisi vain pitänyt poistaa miehen numero puhelimesta, ja estää joka paikassa. Noin mä olisin nimittäin tehnyt. On hyvä tietää jos tuossa seurustelun alkutaipaleella mikä toinen on miehiään,, niin ei tule muutettua mulkeron kanssa yhteen.

Siis jos toinen ei vastaa tuntiin muuttohommissa niin laitetaan estoon ja poistetaan numero. Sinähän vasta olet kipakkojen kipakko. Ymmärrä hyvin, ettei mies enää vastannut ap:n kiukkuviestien jälkeen. Kyllä sellaiset masentaa eikä tee enää mieli viestitiellä. Ihan hirveitä skitsoja naiset nykyään. 

Vierailija
60/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihmiset kysyy nykyään mitä kummallisempia asioita omista rajoistaan, ja suhteistaan muilta. Sun pitää ap itse tietää miten sinua kohdellaan, ja jos haluat että kohdellaan hyvin, niin avain siihen ei ole huutoraivoaminen tai suuttuminen, vaan miehen valitseminen paremmin. 

Mullekin aina sanottiin etten muka koskaan löydä sellaista miestä joka minulle mielestäni sopisi. Höpsistä pönttöön, nyt ollaan oltu 5v naimisissa ;) Mun miehelle hyvä käytös, toisen kunnioittaminen, huomaavaisuus ja rehellisyys on ihan normaaleja asioita, joita ei tarvitse mitenkään erikseen vaatia, riittää että toinen kohtelee samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi